Nou, de beamer is een afdankertje van een bedrijf, dus de kwaliteit is niet top (400:1 contractratio), EN ik heb hem net twee dagen, dus JA hij staat gewoon op een witte muur te schijnen. Eerlijk is eerlijk, ik wil er ook niet zo veel geld aan uitgeven omdat ik er toch nooit topbeeld uit ga krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoop voor hem op een scherm.. ik moet zeggen dat dat echt een stuk beter is als een witte muur ofzo.
Ik zal er aan denken als ik hem oppak om af te stoffenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is in ieder geval een gibson les paul modeldan weet je dat ook weer
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]thnx
![]()
voor t gedeelte van Sin City, of voor t gedeelte van Eternal Sunshine??![]()
trouwens: heb je nog toevallig icoontjes die ik hier op t forum kan gebruiken van Edward Norton uit American History X???
heb je ze al??quote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavond
Done.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
Kom op mensen, even stemmen voor FTR
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat doet Edward Furlong tussen al die Edward Norton avatars?
wat??quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
als ik iets niet ben, dan is t wel een "lonsdale-jongere"quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
heb genoeg negers als vrienden en kennissen, die weten toch wel dat ik niet zo benquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
laat het de negers niet zien
Hij is nu nog coolerquote:
Ik ga even voor je kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curbquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curb![]()
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent geen lonsdale jongere maar je hebt wel een avatar van Edward Norton die een skinhead speelt.
Jij lijkt het anders wel te promoten getuige je avatar en je onderschrift.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.
Vind Edward Norton gewoon een cool acteur en dit is 1 van z`n beste rollen
Trouwens: ik weet niet of t je al eens is opgevallen, maar American History X is een aanklacht tegen skinheads en racisme, t wil t niet bevorderen/promoten of wat dan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |