Als je het dubbele hebt, ben je dan VIP?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
eigenlijk mag je er pas bij als je meer dan 600 dvd's hebt.. dus ik weet niet of je daaraan voldoet??![]()
nee dan ben je gewoon een vervelende show-offquote:Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je het dubbele hebt, ben je dan VIP?
![]()
Oh kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren. Ik heb alle EE's 2xquote:Op woensdag 9 november 2005 18:00 schreef AntiChrist het volgende:
lichte Tikjes in de DTS track..... op de NL release van LOTR - FOTR EEweten jullie dat niet? is toendertijd onwijs gezeik over geweest
maar ja is alweer een aantal jaar geleden was toen al blij dat ik uitsluitend de USA versies daarvan kocht
nou moet je niet gaan overdrijven hequote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
a-film is dan ook niet gek veel beter dan RCV......
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........quote:Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou moet je niet gaan overdrijven he
ben blij dat Eternal Sunshine en OldBoy niet door RCV zijn uitgegeven
ja wellicht wel, maar voor 1 disc extra (die je waarschijnlijk toch niet kunt bekijken omdat er geen Engelse subs opzitten) ga ik dus echt niet iets van ¤70,- meer betalenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in die oldboy die ik heb (koperen editie) valt in het niets bij de a-film versie........
nu ja, maar als ik t me goed herinner was ie bij release toch iets van $ 90,- ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef kinky_queen het volgende:
¤70,-?
Als je m nu wil kopen kom je waarschijnlijk niet onder de ¤220,-
![]()
Okokquote:Op maandag 7 november 2005 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maak er eens een paar foto's van en laat ons meegenieten!![]()
sweet!! het is dat ik me dvdtjes niet meer netjes uitgestald kan neerzetten (ruiimte gebrek) anders had ik ook weer eens een pic van mijn zooi gemaakt aangezien ik tegenwoordig ook beamquote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Okok
Overzicht van van TV, Beamer
[afbeelding]
Televisie (Samsung LW32N33) en DVD speler (HD 935 met DVI)
[afbeelding]
De versterker erbij (uit een oude Akai toren, maar doet het nog altijd perfect
[afbeelding]
Mooie lampjes op de dvdspeler
[afbeelding]
Sfeerfotootje
[afbeelding]
De Beamer, TLP - 51 van Toshiba
[afbeelding]
En voor de leukigheid mn gamesroompje met mn dvdverzameling, games en consoles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de echte vraag blijft natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef detulp050 het volgende:
Oeh, ik heb meer dan 600 DVD's
Nu alleen nog iets frequenter hier posten
je ziet dat de wil er is bij die tulpquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt ie weer, hij heeft nog geen eens gepost dat ie in de OP wil
Ik heb wel A Bridge too far R3 en de Koreaanse Asspoesterquote:Op woensdag 9 november 2005 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de echte vraag blijft natuurlijk
heb je Army of Darkness R3?
Ik moet eerst nog drie mensen zien te vinden die er ook bij willen en mogenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komt ie weer, hij heeft nog geen eens gepost dat ie in de OP wil
tja... maar dat valt allemaal in het niets bij de R3 van Army of Darkness.....quote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb wel A Bridge too far R3 en de Koreaanse Asspoester
Die fase heb ik gelukkig over mogen slaan, ik mocht meteen door naar de finaleronde ..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog drie mensen zien te vinden die er ook bij willen en mogen
Lieve Kittyquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef detulp050 het volgende:
Lieve Dizer,
Wanneer komen de foto's van je Russische vriendinnetje in je fotoboek?
Groetjes
Kitty
Lieve Kitty,quote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef detulp050 het volgende:
Beste Kitty,
Jammer dan.
Maar Egypte is zeker leuk!
Ben zelf vorig jaar oktober in Hurghada geweest, Sultan Beach. Opvallend weinig DVDwinkeltjes
Kus
Kitty
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:00 schreef Dizer het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie
....
Zij is erg lief en heeft grote tieten
....
Thxquote:Op donderdag 10 november 2005 01:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Foto's zien er goed uit DizerZou er ook wel heen willen maar het blijft me toch te warm die 30 graden
Ik heb nog een foto kunnen vinden waar ze als miniscuuuuuuul opstaat, heel erg ingezoomed en al, toch nog wat te zienquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef detulp050 het volgende:
Lieve Dizer,
Wanneer komen de foto's van je Russische vriendinnetje in je fotoboek?
Groetjes
Kitty
het is geen les Paul (neem ik aan). Cadeautje van mn vriendin omdat ik eens had laten vallen dat ik wel een instrument zou willen bespelen. Had ik misschien bij moeten vertellen dat ik er totaal geen feeling voor heb...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
sweet!! het is dat ik me dvdtjes niet meer netjes uitgestald kan neerzetten (ruiimte gebrek) anders had ik ook weer eens een pic van mijn zooi gemaakt aangezien ik tegenwoordig ook beam![]()
zie ik daar trouwens een les paul staan??
het is in ieder geval een gibson les paul modelquote:Op donderdag 10 november 2005 09:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
het is geen les Paul (neem ik aan). Cadeautje van mn vriendin omdat ik eens had laten vallen dat ik wel een instrument zou willen bespelen. Had ik misschien bij moeten vertellen dat ik er totaal geen feeling voor heb...
Oh, en beamen is ok ole ole
Stoer zeg zo'n beamer. Projecteer je het op de muur of heb je een scherm?quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Cheiron het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd voor beste sig
ik hoop voor hem op een scherm.. ik moet zeggen dat dat echt een stuk beter is als een witte muur ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Stoer zeg zo'n beamer. Projecteer je het op de muur of heb je een scherm?
Nou, de beamer is een afdankertje van een bedrijf, dus de kwaliteit is niet top (400:1 contractratio), EN ik heb hem net twee dagen, dus JA hij staat gewoon op een witte muur te schijnen. Eerlijk is eerlijk, ik wil er ook niet zo veel geld aan uitgeven omdat ik er toch nooit topbeeld uit ga krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoop voor hem op een scherm.. ik moet zeggen dat dat echt een stuk beter is als een witte muur ofzo.
Ik zal er aan denken als ik hem oppak om af te stoffenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is in ieder geval een gibson les paul modeldan weet je dat ook weer
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]thnx
![]()
voor t gedeelte van Sin City, of voor t gedeelte van Eternal Sunshine??![]()
trouwens: heb je nog toevallig icoontjes die ik hier op t forum kan gebruiken van Edward Norton uit American History X???
heb je ze al??quote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik ergens. Of anders maak ik het wel even voor je vanavond
Done.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
Kom op mensen, even stemmen voor FTR
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat doet Edward Furlong tussen al die Edward Norton avatars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |