have funquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Oeps zo ontdaan van mijn betalingquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou er een rib van maken als ik jou was
gelukkig nog niet gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:47 schreef pascalheister het volgende:
vandaag geen dvd's maar weer een mooie creditcard rekening
De digipack editie is OOP ja, althans de nederlandse. Keepcase versie is gewoon overal te krijgen voor minder dan 20 euro.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ff jullie advies nodig..
Ik kan op DVD Forum Once Upon A Time in American S.E. 2 Disc Digipack kopen voor ¤20,-? Is dit een goede prijs? Hij zegt dat deze DVD OOP is...
als je t niet kijkt niet neequote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
download je helemaal niks timo ?
Dan download je echt niet de goede versies. Als je de juiste versies download zie je echt geen verschil tussen dvd en rip. Of je moet wel met een heel nauwkeurig ook zitten kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]muziek
maar geen films en series. Tenminste: geen series waarvan ik al een deel op dvd heb. Zoals dus bv. Alias of The Sopranos. Dan wacht ik totdat de dvd uit komt, en ga ik niet naar een "crappy" versie zitten kijken
had een week of 2 geleden de eerste aflevering van Rome gedownload en die was idd van goede kwaliteit. Heb vorig jaar bijvoorbeeld ook Hellboy en The Girl Next Door gedownload, maar die kwamen qua kwaliteit toch echt niet in de buurt van de dvd`s. Niet dat t superslechte kwaliteit was, maar de dvd`s zien er beduidend beter uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan download je echt niet de goede versies. Als je de juiste versies download zie je echt geen verschil tussen dvd en rip. Of je moet wel met een heel nauwkeurig ook zitten kijken.
Je hebt geen dvd brander nodig om films op je tv te kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had een week of 2 geleden de eerste aflevering van Rome gedownload en die was idd van goede kwaliteit. Heb vorig jaar bijvoorbeeld ook Hellboy en The Girl Next Door gedownload, maar die kwamen qua kwaliteit toch echt niet in de buurt van de dvd`s. Niet dat t superslechte kwaliteit was, maar de dvd`s zien er beduidend beter uit.
Daarbij ben ik er mee gestopt om films te downloaden, heb geen zin om de films op het computerscherm te gaan zitten kijken (heb geen dvd-brander)
Ik had het eerste seizoen aan een vriend uitgeleend. Kreeg het na 5 dagen terug, of hij ook seizoen twee mocht lenenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Hoppa...heb zojuist Alias Season 1 binnen
Nog nooit iets van gezien, dus dit is een probeersel om te kijken wat ik er van vind...ben benieuwd!
eest afkijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik eerst 24 season 1 nog af ga kijken (ben nu halverwege), of dat ik dat onderbreek en aan Alias ga beginnen...![]()
ik gok op "de extra`s"??quote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
wat valt je tegen?
quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Cheiron het volgende:
Woohoo! Vanavond een beamer gekregen, dit weekend mn boxen en versterker geinstalleerd. Het grote genieten kan beginnen
Maak er eens een paar foto's van en laat ons meegenieten!quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Cheiron het volgende:
Woohoo! Vanavond een beamer gekregen, dit weekend mn boxen en versterker geinstalleerd. Het grote genieten kan beginnen
de film stond nog op mn wishlijstje, nu deze tin al besteld, dus tegenvallen kan hij nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef kinky_queen het volgende:
De extra's idd, gelukkig kostte hij mij geen ene drol
![]()
Als je de kans heb om een btje te handelen in dvd'tjes kan je soms van de winst je eigen hobby financierenquote:
Volgens mij geef jij meer uit dan dat je winst maakt. Dus uiteindelijk zal het toch geen rendement halen uit datgene wat voortvloeit uit je hobby. Het verzamelen op de schaal waarop jij dat doet, vind ik pure geldverkwanseling.quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je de kans heb om een btje te handelen in dvd'tjes kan je soms van de winst je eigen hobby financieren
![]()
volgens mij is dat de scandinavische uitvoering, volgens dvdcompare wel engesle HoH subsquote:Op woensdag 9 november 2005 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of deze ook NL subs of iig Engelse subs heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |