wat??quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
als ik iets niet ben, dan is t wel een "lonsdale-jongere"quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* ...stelletje kansloze lonsdale-jongeren.
heb genoeg negers als vrienden en kennissen, die weten toch wel dat ik niet zo benquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
laat het de negers niet zien
Hij is nu nog coolerquote:
Ik ga even voor je kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curbquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Zoiets, Dizer??
heb ook nog ff gezocht op een coole quote. Dit was een van de enige coole die paste
Of weet je nog een betere?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Derek Vinyard: Nigger, you just fucked with the wrong bull. You should've learned your lesson on the fuckin' basketball court. But you fuckin' monkey's never get the message. My father gave me that truck motherfucker! You ever shoot at fireman? You come here and shoot at my family? I'm gonna teach you a real lesson now motherfucker. Put your fuckin' mouth on the curb![]()
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent geen lonsdale jongere maar je hebt wel een avatar van Edward Norton die een skinhead speelt.
Jij lijkt het anders wel te promoten getuige je avatar en je onderschrift.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. Dat heb je goed begrepen. Ben noch skinhead noch heb ik ook maar 1 enkel Lonsdale kleding stuk.
Vind Edward Norton gewoon een cool acteur en dit is 1 van z`n beste rollen
Trouwens: ik weet niet of t je al eens is opgevallen, maar American History X is een aanklacht tegen skinheads en racisme, t wil t niet bevorderen/promoten of wat dan ook![]()
Ik, jou negeren? Doe normaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dizer, je hoeft me niet te negeren hier hoor![]()
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argumentquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij lijkt het anders wel te promoten getuige je avatar en je onderschrift.![]()
![]()
hehe, nee ik denk: doe es wat andersquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
heb je weer eens een film gezien timo? dat je er meteen een avatar van plaatst
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argument
[..]
hehe, nee ik denk: doe es wat anders
Plaats ik een avatar, krijg ik gelijk iedereen over me heen (niet letterlijk, thank God for that)
Heb de film al zeker 8 maanden niet gezien. In totaal trouwens ook pas 2 keer hoor
ach komt dit topic ook eens volquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je de film wel eens gezien, vraag ik me af?? Als ik ergens tegen ben is t wel racisme. So shut, will you. Of kom iig met een goed argument
[..]
hehe, nee ik denk: doe es wat anders
Plaats ik een avatar, krijg ik gelijk iedereen over me heen (niet letterlijk, thank God for that)
Heb de film al zeker 8 maanden niet gezien. In totaal trouwens ook pas 2 keer hoor
Ass, je bent echt een van de weinige, zowel de enige die zo denkt hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.![]()
Stuk of 8 keer moet het geweest zijn.
De achterliggende boodschap van de film is inderdaad een aanklacht tegen racisme.
Maar de wijze waarop je Derek Vinyard nu 'promoot' , avatar (lachende Derek Vinyard na het vermoorden van een zwarte man) + een erg offensieve uitspraak in jouw onderschrift, is alles behalve anti-racistisch.![]()
thnx. Eindelijk iemand die t begrijptquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur ook niet hoor. AHX is geen pro racisme, maar juist anti. Het is juist zwaar tegen!!! En bovendien, een supergoede film met geweldige acteerprestaties!
ik promoot helemaal niets, vind alleen de acteerprestatie van Norton geweldig. Dit was de tofste avatar die Dizer had gemaakt, dus vandaar die keuze. En altijd als ik een avatar probeer ik daar ook een bijpassende signature bij te vinden. Dus vandaar mijn keuze`squote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik heb American History X wel degelijk gezien. Tot treurens toe zelfs.![]()
Stuk of 8 keer moet het geweest zijn.
De achterliggende boodschap van de film is inderdaad een aanklacht tegen racisme.
Maar de wijze waarop je Derek Vinyard nu 'promoot' , avatar (lachende Derek Vinyard na het vermoorden van een zwarte man) + een erg offensieve uitspraak in jouw onderschrift, is alles behalve anti-racistisch.![]()
ja idd, tis hier verdacht rustig de afgelopen dagen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach komt dit topic ook eens vol
Dat was omdat ik op vakantie wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja idd, tis hier verdacht rustig de afgelopen dagen...
Dat weet jij. Dat weet ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat gezeur ook niet hoor. AHX is geen pro racisme, maar juist anti. Het is juist zwaar tegen!!! En bovendien, een supergoede film met geweldige acteerprestaties!
ja dat zal t zijn jaquote:
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat weet jij. Dat weet ik.
Maar dat weten ook heel veel mensen niet.
En die mensen zien op die avatar alleen een man met een hakenkruis-tattoo heel zelfvoldaan kijken.
Ik denk zelfs dat heel veel mensen niet eens weten dat het uit een film komt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijken![]()
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat heel veel mensen niet eens weten dat het uit een film komt.
Niet iedereen is zo met films begaan als wij.
Van mij mag je alles in je avatar en signature zetten wat jij wil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikken
wat moet ik er volgens jou dan schrijven?? "disclaimer: deze signature en mijn avatar zijn niet rasistisch bedoeld, maar komen uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme." ????
Je kan ook een censuurbalkje over dat kruis zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah well, dan moeten ze maar op die link klikken
wat moet ik er volgens jou dan schrijven?? "disclaimer: deze signature en mijn avatar zijn niet rasistisch bedoeld, maar komen uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme." ????
Een quote van Bupatihquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig dan?
ben benieuwd donderdag, mag ik weer ergens op gesprekquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
je krijgt wel een naam zo timo, dadelijk komt je op een sollicitatiegesprek en dan nemen ze je hierdoor niet aan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van mijn sig dan?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef Timo20 het volgende:had t ook gezien, heb t maar aangepast
quote:disclaimer: mijn avatar is niet racistisch bedoeld, maar komt uit een film genaamd " American History X" die niet voor racisme is maar een aanklacht is tegen racisme.
Beetje erg naief van je... Alsof een enkel plaatje ook nog maar enigzins de boodschap van de film verraadt....quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zijn die mensen dom. die moeten dan toch echt eens goed naar de film kijken![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef fractalis het volgende:
[..]
Beetje erg naief van je... Alsof een enkel plaatje ook nog maar enigzins de boodschap van de film verraadt....![]()
Lezen heb ook ik geleerd op de basisschool. Vind het alleen gewoon tamelijk sneu dat je zo'n verhaal in je sig gaat lopen typen ter verantwoording, enkel omdat je dat plaatje zo graag wilt gebruiken... Maar goed, vind het best schattig hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]daarom zeg ik toch ook: "dan moeten ze de film maar eens gaan kijken"
lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |