Niet!quote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Alfred zijn familie is VROEM overreden door een vrachtauto
Kap daar 'ns mee, anders douw ik die kankerkachel zo hard bij je in een lichaamsholte naar keuze, dat je de komende vier weken een héél raar loopje hebt...quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Reloaded het volgende:
[afbeelding]
Alfred J. Kankerkachel!1!!1![]()
![]()
!2!
2 persoonsquote:
Gast stfu ik kom niet meer bijquote:Op maandag 14 november 2005 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
Kap daar 'ns mee, anders douw ik die kankerkachel zo hard bij je in een lichaamsholte naar keuze, dat je de komende vier weken een héél raar loopje hebt...
"Toen zijn vader, zijn moeder, zijn broertjes én zijn zusjes..."quote:
Idd, hij was helemaal alleenquote:Op maandag 14 november 2005 12:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
"Toen zijn vader, zijn moeder, zijn broertjes én zijn zusjes..."
Whehehe.
Echhhhht wel.
Ben ik soms de enige hier op Fok! die die kankerkachel hype is misgelopen? (Ja hè?quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef Reloaded het volgende:
[afbeelding]
Alfred J. Kankerkachel!1!!1![]()
![]()
!2!
Nee.quote:Op maandag 14 november 2005 12:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ben ik soms de enige hier op Fok! die die kankerkachel hype is misgelopen? (Ja hè?)
Dat heeft zo'n indruk op me achtergelaten dat ik spontaan depressief word als ik AJK zie, hoor of ruik.quote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef BrauN het volgende:
De enige puike Alfred J. Kwak aflevering is die waarin Dolf een Derde Rijk sticht en in de huid kruipt van Adolf Hitler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |