En dat zegt iemand die een award alleen maar wil omdat 'ie de naam leuk vindt, bij iedereen zit te zeuren om stemmen en inhoudelijk er (mijns inziens) weinig recht op heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef AntiChrist het volgende:
zeg dvd vrienden wat moet ik hier nou weer mee.... ik wordt oneerlijk weggespeeld op de FTR awards ik quote
[..]
de FMT hoeren zitten elkaar maar awards toe te spelen lekker fair dus
het is een grote Nederlaag voor de DVD liefhebbersalleen Kinky Queen gaat een award winnen vrees ik
ach tut ik heb die awards in ieder geval gewoon gekregen ik heb niemand beinvloed dat hij of zij zijn stem moest veranderen. en overigens help ik echt wel eens iemand hoorquote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een award alleen maar wil omdat 'ie de naam leuk vindt, bij iedereen zit te zeuren om stemmen en inhoudelijk er (mijns inziens) weinig recht op heeft.
tut je lult je er niet meer uit iedereen heeft nou wel door dat je een grote slijmbal bentquote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef Sokolsky het volgende:
Maareh... SoK wordt wel de grote winnaar van die awards; hij komt zowel in DVD- als FMT-topics, is mod en ook nog eens grappig.
sorry SOK maar als je het zo speelt dan wekt dat ergernisquote:Op maandag 21 november 2005 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, vrienden. Dit is niet de bedoeling van die awards.![]()
Neem het allemaal eens niet zo serieus. Het moet wel leuk blijven en zo.
tja dat zou ik ook vooral niet doenquote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Op deze onzin ga ik niet reageren.
quote dan ook meteen de awards die ze nog open had staanquote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zal nog even deze quoten, de post waar ik op reageerde:
[..]
ach geef maar een kratquote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahaha AntiChrist....biertje?
Overigens is die hele Award show vriendjespolitiek, maar ach wat boeit het eigenlijk.
Sokolsky, is het donker daarbinnen bij Vic & SoK?
Thanx, nu hoef je me niet meer zo vaak tequote:Op maandag 21 november 2005 21:32 schreef AntiChrist het volgende:
...dat is hetzelfde dat ik nu iedereen in DVD topics aan ga zetten om hun stemmen voor de bruce campbell award te gaan veranderen naar kinky queen ofzo (niet dat ik het hem niet gun overigens)
Mijne had je alquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
Hey hier nog mensen die hun stem op de Bruce Campbell award willen wijzigen naar mijn persoontje? aangezien dit de mode is onder FMT-ers(artyshock en Sheridan in opdracht van Sokolsky) dacht ik dat het onder de DVD-ers ook wel kon
Kinky Queen heeft nog een mooie Bruce Campbell award staan die ik wel kan gebruiken en aangezien ik zijn persoonlijke DVD leverancier ben krijg ik die best wel hahahaquote:
ik moet toch niet de quote's uit de kast halen he??quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ik geef niemand opdrachten. En heb met Arty helemaal niks te maken; dat zou misschien wel eens met je eigen gedrag te maken kunnen hebben.
quote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef RuneRose het volgende:
Misschien is het niet heel serieus bedoeld dat het niet de bedoeling is dat jij de BC award wint, Antichrist...Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar zo kwam het op mij over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |