wel, dat is jouw meningquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:55 schreef fractalis het volgende:
[..]
Lezen heb ook ik geleerd op de basisschool. Vind het alleen gewoon tamelijk sneu dat je zo'n verhaal in je sig gaat lopen typen ter verantwoording, enkel omdat je dat plaatje zo graag wilt gebruiken... Maar goed, vind het best schattig hoor...![]()
Zeg, ga jij eens even je werk goed doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey zeg, ga eens slowchatten over DVD's.
Jij kent de 10 Fok!-geboden niet? En dan vooral het eerste: "Bovenal bemin uw Mod!"quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens even je werk goed doenOns even komen vertellen dat we ontopic moeten gaan doen in een slowchat topic waarvan offtopic = ontopic en andersom
Wat zijn de andere 9 dan? Want ik geloof niet in Modquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij kent de 10 Fok!-geboden niet? En dan vooral het eerste: "Bovenal bemin uw Mod!"
Ik heb:quote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef detulp050 het volgende:
Of ik zet ze op volgorde van DVDprofiler!
Liever het huis uitquote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef kinky_queen het volgende:
Of je doet je broer 8ter slot en grendel
![]()
Nou, als ik het geld had en klaar was met mijn studie.. liever ikquote:
dat werkt ook niet. M`n broertje is ook zo, maar nu hij sinds 6 weken t huis uit is neemt ie m`n dvd`s altijd mee naar z`n kamerquote:
quote:Spetter,pieter,pater. Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later.
ik heb t over de avatarquote:
sure...quote:Op maandag 14 november 2005 13:54 schreef Durbin het volgende:
Sorry.
Ik zal de volgende signature-wijziging aan me voorbij laten gaan.![]()
quote:
ben een man van uiterstenquote:Op maandag 14 november 2005 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Derek Vinyard naar Alfred Jodokus Kwak. Dat is toch een hele verbetering.![]()
![]()
nee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
Timo20 is gezwicht voor de kritiek.
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.quote:Op maandag 14 november 2005 21:46 schreef Timo20 het volgende:
nee hoor
ik kwam op t idee voor de avatar die ik nu heb door dit topic en t plaatje dat erin werd geplaatst.
Als dat topic er niet was geweest of als ik t niet had gezien, had ik nu nog steeds die Edward Norton avatar
als je denkt dat ik niet tegen kritiek kan, dan ken je me toch niet
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeelquote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.
dvd'squote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeel
Anyweg: genoeg over mijn fokking avatars. Zullen we t eens over wat nuttigs hebben![]()
![]()
Koreaanse humor?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef Timo20 het volgende:
Eens kijken of ik `m deze keer sneller uit heb dan de vorige keer, die had ik nl. gisteren pas uit
jippie, prentjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaan.
Mijn Koreaans is tamelijk slecht, wellicht staat er wel een tamelijk denigrerende opmerking over Europeanen op de achterkantquote:
Er staat op de hoes een bijzonder grote haaiquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?er komen niet eens haaien in voor.... wel zeemonsters dat dan weer wel
![]()
ik wist dat iemand dat ging zeggen hequote:
post die link dan ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Bijkomend nadeel: ik voel een berg koopziekte opkomen waar een mens niet vrolijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |