Hij werkt inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Overigens ben ik wel vrij content met de 3 euro-kortingslink van cd-wow die op dit moment beschikbaar is.
Ondanks geldgebrek toch maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Scum 2-disc Limited Collector's Edition Steelbook te bestellen à 16 euro..
Bijkomend nadeel: ik voel een berg koopziekte opkomen waar een mens niet vrolijk van wordt.
Ik baal ook wou namelijk ook van het weekend wat bestellen.quote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Kut. Had ik dus tóch Léon eerder moeten bestellen.
Verdomme Leon inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Kut. Had ik dus tóch Léon eerder moeten bestellen.
bij frs in de 3 voor 25 actie misschienquote:Op zondag 20 november 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hey, ik moet het volgende halen voor een sinterklaas verlanglijstje:
Blade trinity special edition
liar, liar
me, myself and Irene
Allemaal NLO + R2 edities.
Maar maximaal 25 euro bij elkaar. Weet iemand waar ik ze het goedkoopst kan halen?
Nee.. Blade Trinity is los al 17,99 (zo goed als overal...)quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij frs in de 3 voor 25 actie misschien
Band of Brothers Box uiteraardquote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik ga me zo aanmelden voor een abonnement op Filmvalley (i.v.m. de keuzedvd's).
Zit alleen nog even te denken welke welkoms-dvd's ik ga doen.
Ik heb de Military Pack al uiteraard.quote:
Dus heb je nog de gewone tinbox versie ook nodigquote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik heb de Military Pack al uiteraard.![]()
The Assassination of Richard Nixon & Lock Stock and Two Smoking Barrels SE (2 disc)quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik zat inderdaad te denken aan Lock Stock en een andere.. Misschien Batman Begins.quote:Op zondag 20 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Assassination of Richard Nixon & Lock Stock and Two Smoking Barrels SE (2 disc)![]()
Die twee zijn het inderdaad geworden.quote:Op zondag 20 november 2005 22:20 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te denken aan Lock Stock en een andere.. Misschien Batman Begins.
In hoeverre is dat blad eigenlijk kwalitatief goed te noemen? Ik vind het namelijk nogal een prijs voor een dergelijk abbonement (de DVDs die je dan krijgt dan even daargelaten)quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Durbin het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik er veel nieuws uit haal of verrassende recensies lees, maar het is gewoon een erg lekker blad om te lezen. Er wordt aandacht besteed aan mainstream- én arthouse-titels en in de meeste gevallen ben ik het wel met de recensies eens. Daarnaast zit er dus elke maand een dvd bij. En in het geval dat je abonnee bent, mag je elke maand een dvd uit een selectie uitzoeken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In hoeverre is dat blad eigenlijk kwalitatief goed te noemen? Ik vind het namelijk nogal een prijs voor een dergelijk abbonement (de DVDs die je dan krijgt dan even daargelaten)
Huh.. ik dacht, je krijgt elke maand de standaard dvd die zij dan voor je uitzoeken. Maar als je abonnee bent mag je zelf uitzoeken?quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik er veel nieuws uit haal of verrassende recensies lees, maar het is gewoon een erg lekker blad om te lezen. Er wordt aandacht besteed aan mainstream- én arthouse-titels en in de meeste gevallen ben ik het wel met de recensies eens. Daarnaast zit er dus elke maand een dvd bij. En in het geval dat je abonnee bent, mag je elke maand een dvd uit een selectie uitzoeken.
ja keuze uit 5 dvd's, zie ook de site www.dvdvalley.nlquote:Op zondag 20 november 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht, je krijgt elke maand de standaard dvd die zij dan voor je uitzoeken. Maar als je abonnee bent mag je zelf uitzoeken?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |