Nee joh, nog 8 maandenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Dizer het volgende:
Hey Hare.. betekent dat je klaar bent met je stage? Zo snel al?
R1?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog interesse in de R1 dvd van Sin City?
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodigquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef cultheld het volgende:
Ah, ik heb geen idee of mijn dvd-speler die af kan spelen, maar ik ben sowieso nog op zoek naar een versie van Sin City (komt officieel toch pas 30 november uit in Nederlands?)
Jij hebt em zeker wel voor een schappelijke prijs besteld (22 euri's ofzo) ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodig
ja was er vroeg genoeg bijquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij hebt em zeker wel voor een schappelijke prijs besteld (22 euri's ofzo) ?
CDwow!!!![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan wel, heb deze al een paar maanden, inmiddels de 2 disc in bestelling, dus deze is overbodig
is je dvdspeler regiovrij dan? anders heb je er weinig aan.quote:
Ik heb een dvd-speler in m'n computer (Samsung dacht ik), in m'n laptop (Matshita) en heb een losse DVD-speler (Philips DVD701). 1 van die 3 zal vast wel regiovrij zijn toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is je dvdspeler regiovrij dan? anders heb je er weinig aan.
prijs is 17,50 incl verzenden (@ ¤1,56)
op de pc moet het wel lukken jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb een dvd-speler in m'n computer (Samsung dacht ik), in m'n laptop (Matshita) en heb een losse DVD-speler (Philips DVD701). 1 van die 3 zal vast wel regiovrij zijn toch?
1 disc versiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Is dat ook nog een speciale uitvoering of zo? Of gewoon de standaard film met een paar trailers er op.
En anders zijn er wel tooltjes voor zoals dvdregion free.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de pc moet het wel lukken ja
Dat zijn inmiddels klassiekersquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En de Mortal Kombat films zijn geen baggerfilms?![]()
Mortal Kombat 2 is waarschijnlijk de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zijn inmiddels klassiekers![]()
Als je fan bent van de spellen, dan vind je de films wel leuk
Ga ik je geen ongelijk in geven. Alleen ik ben weer zo erg.. dat als ik deel 1 ergens van heb, wil ik ook deel 2 hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mortal Kombat 2 is waarschijnlijk de slechtste film die ik ooit in een bioscoop zag.
Dat bioscoop tic heb ik niet. Als ik een film in de bios heb gezien en ruk vind, ga ik deel twee niet kijken. Voorbeeld: Heb dus nog steeds The Bourne Suprimacy niet gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die tic niet heb, anders had ik weer geld moeten dokken om Kill Bill 2 in de bios te gaan zien, terwijl ik 1 al ruk vond.
Overigens heb ik dan weer de tic dat ik zo uitgebreid mogelijke edities wil hebben waar ik niks mee doe. Als ik een basis 1-disc kan kopen voor 8 euro, of een 2-disc met wat extra's voor 11 euro, dan wil geheid de 2-disc, terwijl ik die extra's nooit zal kijken, omdat het mij altijd om de film gaat. Extra's kijk ik amper. Pure geldverspilling dus. Elke keer denk ik bij mezelf: wáárom. En toch koop ik elke keer weer de uitgebreidere, duurdere versie.
.
Dat heb ik ook. Alleen ben ik echt wel van plan die extra's te kijken. Ooit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef Mikkie het volgende:
Overigens heb ik dan weer de tic dat ik zo uitgebreid mogelijke edities wil hebben waar ik niks mee doe. Als ik een basis 1-disc kan kopen voor 8 euro, of een 2-disc met wat extra's voor 11 euro, dan wil geheid de 2-disc, terwijl ik die extra's nooit zal kijken, omdat het mij altijd om de film gaat. Extra's kijk ik amper. Pure geldverspilling dus. Elke keer denk ik bij mezelf: wáárom. En toch koop ik elke keer weer de uitgebreidere, duurdere versie.
.
versie uit 79?? ik dacht dat de vorige uit 53 kwam tenminste die ik heb welquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:48 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of de War Of The Worlds 2dvd versie, in een mooie slipcover te verkrijgen is?
Of een mooie box icm de versie uit 79 of zo iets?
79, 53... allemaal één-pot-natquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
versie uit 79?? ik dacht dat de vorige uit 53 kwam tenminste die ik heb wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |