zie editquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
nou vooruit met die helmen, piccie!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een nieuwe motor gekocht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik nog terug?![]()
je ben nog een mutimedia computer vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Huize Den Bosch doen er alles voor om een ragbike te kunnen kopen heH?Eerst die mountainbike proberen te verkopen, en in ruil daarvoor een 'mountainbike' zonder wielen in de keuken zettten
Nu die systeemhelmen weg
[..]
Ga jij soliciteren bij Darth Vader als stormtrooper????quote:
Master helmquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga jij soliciteren bij Darth Vader als stormtrooper????
@mercy: die linkse ziet er uit als een bossche bol met vizier
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:09 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Goed werk Patrick Popein.![]()
Rijd er nou eerst op en dan
Start subroutine:
- het L-stukje lassen tegen het slaan van de ketting tegen de achterwiel
- dan erachter komen dat het een bredere achterbrug moet worden
- dan je wielen weer omspaken
- Dan toch een breder bandje eronder
- Dan erachter komen dat je ketting tegen je nieuwe achterbandje slaat
- Dan terug naar "Start Subroutine
![]()
Oh ja, dat ook nog eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je ben nog een mutimedia computer vergetenheb er nu een DVD brander ingezet
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog eensMaar ik denk dat jij die helmen hier niet kwijt kunt, je had namelijk een keer verteld dat je die helmen als po gebruikte als je kleine kinderen op visite kreeg
![]()
u vraagt wij zoekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Machteloos gevoel een motor-forum zonder active topics, en van minder belang een search.![]()
Toen ik met motorrijden begon had ik ook een wannabe donker vizier, na een dag van 12 uur reed ik in het donker naar huis was ineens een stuk donkerder dan de dag ervooren kreeg ineens een plaatselijke stortbui over mij heen terwijl ik net in een scherpe bocht zat. Was een apart gevoel even niets zien.![]()
quote:Op zaterdag 05 november 2005 08:40 schreef ruyfie het volgende:
nou mijn zaterdag is goed verziekt
hebben vanacht mijn klx 250 cc supermotard
weg gehaald en mijn gixxer beschadigd
mocht je m ergens zien
laat t me weten
t kenteken is ms-54-ks
mijn weekend is in ieder geval naar de klote
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Active topics doen het gewoon hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Machteloos gevoel een motor-forum zonder active topics, en van minder belang een search.![]()
Toen ik met motorrijden begon had ik ook een wannabe donker vizier, na een dag van 12 uur reed ik in het donker naar huis was ineens een stuk donkerder dan de dag ervooren kreeg ineens een plaatselijke stortbui over mij heen terwijl ik net in een scherpe bocht zat. Was een apart gevoel even niets zien.![]()
Appeltje te schillen, met mij? Waarvoor danquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus had nog een appeltje te schillen met jou op de eerstvolgende meet waarschijnlijk morgen dus dan heb je een helm hard nodig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar vergeet niet je motor op slot te zetten![]()
klik
Je eigen active topics?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Active topics doen het gewoon hier
Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaringIs me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
![]()
Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je eigen active topics?![]()
Ik krijg gelijk een blanco pagina met nog wel de tekst dat deze link niet bestaat@MF.![]()
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Active topics doen het gewoon hier
Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaringIs me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
![]()
[..]
ja wij hebben beide van die kleine knippertjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef hicham het volgende:
Kwam alledrie de topics ook al tegen, we zijn aan het synchroon MFen
Die laatste is nogal![]()
![]()
Maarreuh, Raus & Mercy / Mercy & Raus / Martin GausJullie hebben beide toch ook van die miniknipperlichtjes waarbij het knipperlichtglaasje met schroefjes vast zit? Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb een nieuw lampje daarvoor nodig maar kwam er laatst achter dat de pinnetjes niet recht tegenover elkaar zitten maar een beetje schuin tegenover elkaar. Zie illustratie van onderaanzicht. Dat rechterplaatje moet ik hebben dus:
[afbeelding]
Nou hebben ze die hier bij de plaatselijke motordealert niet, die zei dat dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordtMoest dus ff kijken bij een autodealert volgen hun, klopt da
[..]
Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topics
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.
![]()
Zover heeft het nooit hoeven komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.
![]()
Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.![]()
Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Ik kijk straks wel ff wat voor lampje er precies inzit, heb tenslotte de hele dag de tijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja wij hebben beide van die kleine knippertjes![]()
en daar zitten 5Watt lampjes inik moest een nieuw lampje echt wel bij de motorzaak halen omdat de ANWB meneer die niet bij zich had
er zitten gewoon standaard lampjes in met een veel voorkomende fitting
![]()
wat een flut motorzaak in Amsterdam zeg![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zover heeft het nooit hoeven komen.![]()
Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.![]()
Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.![]()
Je probeert ook zo weinig mogelijk uit te ademen dan.![]()
Maar dat was net na de golfoorlog, dus alweer een lange tijd geleden.
Tegenwoordig heb je meer hulpmiddelen en newbezachtere winters.![]()
Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.![]()
Neuh, doe maar niet. Scheelt mij weer een paar blauwe plekkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken.Dus jongens, doe eens een bod.
![]()
![]()
Ja,en dan kan je de ventilatiegaten wel open zetten,maar krijg je 's winters weer zo'n ijskouwe kop.Heb na de eerste winter dan ook maar meteen besloten er een koekblik bij te nemen(en die gebruik ik ook al zowat niet meer).quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zover heeft het nooit hoeven komen.![]()
Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.![]()
Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.![]()
Je probeert ook zo weinig mogelijk uit te ademen dan.![]()
Maar dat was net na de golfoorlog, dus alweer een lange tijd geleden.
Tegenwoordig heb je meer hulpmiddelen en newbezachtere winters.![]()
[..]
Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.
Heb een keer een vlieg in mijn oog gehad, nou dan ben je wel genezen.![]()
Ze hadden mij bij de lenzenspeciaalzaak al gewaarschuwd.![]()
Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.![]()
Maar jij ademt waarschijnlijk al een beetje zwoel dus dan heb je dat sneller.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersDat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit"
Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
ik heb nu al een tijdje die problemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersDat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit"
Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
Nou,ik zal je vertellen ik heb al moeite met het met een zonnebril oprijden.Voor ik hier de straat uit ben heb ik daar al ruzie mee,zowel in de auto als op de motor.En dat er bij warm weer meer stof rond dwarrelt weet ik wel zeker.In de bouw was het toen 's winters best uit te houden,maar 's zomers een grote stoffige bedoeling.Kwam niet alleen in je ogen,maar ook tussen je tanden en tot in je onderbroek toe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen.Doorgaans gaat het verder met lenzen nog vrij aardig. Het is meestal het ergste bij heel warm weer. Ik denk dat er dan meer zand ronddwarrelt en je ogen zijn dan sowieso al droger door de temperatuur.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
best fris al met 11 graadjesonderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070740.jpg]afbeelding][/url]
ok, die boompjes staan daar niet lekker maar je moet sowieso niet onderuit gaan
Hier is het schitterend weer .. nog ..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef richardgie het volgende:
GVD.Het begint hier echt donker te worden.![]()
Ik heb gisteren trouwens even de foto's van je motor zitten bekijken,maar wel mooi hoor,vooral die zwarte wielen zijn echt mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien iets voor de Fok! MC wannabe starters?![]()
[[url=http://img491.imageshack.us/img491/2072/motozoom9oz.th.jpg]afbeelding][/URL]
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Nice circuitje.![]()
Misschien even s'nachts wat aan de infrastructuur doen.![]()
![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:
Ik heb gisteren trouwens even de foto's van je motor zitten bekijken,maar wel mooi hoor,vooral die zwarte wielen zijn echt mooi.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenen nu zijn ze nog jong en kwetsbaar
nachtmeet in omg. Arnhem
![]()
Hier ziet het er ook niet altijd best uit, maar de zon schijnt nog. Op teletekst staat dat het morgen voornamelijk droog blijft, maar als je dan verder bladert en ook naar andere sites kijkt, dan is de kans op neerslag morgen groter. 20% kans op zon en 50% kans op regen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef richardgie het volgende:
En het is hier inmiddels opgehouden met droog zijn.![]()
Heb net even op de site van het KNMI zitten kijken,en ziet er niet ongunstig uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier ziet het er ook niet altijd best uit, maar de zon schijnt nog. Op teletekst staat dat het morgen voornamelijk droog blijft, maar als je dan verder bladert en ook naar andere sites kijkt, dan is de kans op neerslag morgen groter. 20% kans op zon en 50% kans op regen.![]()
Ziet er stoer uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
ik bedoel maar dit:[afbeelding] ziet er toch wel mooi uit
Staat die lantaarn paal dan niet ook in de weg?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenen nu zijn ze nog jong en kwetsbaar
nachtmeet in omg. Arnhem
![]()
It was not me / da woar ik niequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
best fris al met 11 graadjesonderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel
Ik heb geen knippers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Zelf vind ik de knippers die ik nu heb klein genoeg. Anders kun je ze bijna niet meer zien als je richting aan geeft. Zeker voor automobilisten.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jij ademt waarschijnlijk al een beetje zwoel dus dan heb je dat sneller.![]()
Ziet er leuk uit dat bochtjequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding]
Hoezo kan jij niet door je neus ademenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nu al een tijdje die problemenik kan niet door mijn neus ademen dus moet bij ieder verkeerslicht mijn helm open doen omdat ie anders helemaal beslaat
![]()
mijn lichte visier heeft wel een anti condens behandeling gehadmaar mijn donkere beslaat bij het minste koude windje
![]()
Ik ben net nog een keer langs geweest, dit keer met het lampje. Ze hadden ze echt nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Hicham, volgens mij zijn ze dan in de war met de nog smallere knipperlichtjes. Je hebt van die hele platte. Volgens mij hebben ze daarover ook een keer tegen ons gezegd dat het moeilijker is om aan lampjes te komen. Ook dat lijkt me een beetje raar, want ze maken die dingen volop volgens mij.![]()
Zelf vind ik de knippers die ik nu heb klein genoeg. Anders kun je ze bijna niet meer zien als je richting aan geeft. Zeker voor automobilisten.![]()
Ik dacht dat je klaar was toen je eindelijk de velgen erop had zitten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen knippers.![]()
Moest een half jaartje terug linksaf op een kruispunt met de CR..
Maar er stond links ook politie te wachten op het verkeer met voorrang.
Voor de veiligheid reed ik maar met de staart tussen mijn benen rechtdoor het dorp uit zonder om te kijken.![]()
En als je onderdelen binnenkrijgt moet je gelijk checken of het goed is.
[afbeelding]
Dat borgplaatje rechtsbeneden is niet wat het moet zijnde goede ligt erboven.
Maar ja dan gebruiken we die weer voor de zoveel honderste keer.![]()
Wel een groot verschil tussen die tandwielen, maar 1 tandje meer en die diameter.![]()
![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat rijden .. megapowerrrrr op top.![]()
En die reclametekst op het doosje aan de binnenkant: we build championships.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus we zien je nu alleen nog maar zo.
[afbeelding]
Waarom alleen een broek en geen gas vraag ik mij af?![]()
En als je geen uitgebreide zomer en winter/herfstset gaat kopen lijkt mij textiel het meest universele voor alle jaargetijden.
Blauw en rood zit al in je helm, en in 1 van de 2 motoren dus dat is al wat.
Je laarzen zijn behoorlijk neutraal zoals je weet.
Ik gok dat de broek zwart wordt.![]()
Om je zoekmogelijkheden nog verder uit te breiden naast Louis.de kan je ook eens kijken bij Hein Gericke en Polo Motorrad.
Ik vond de bestaande lekkage aan het voortandwiel de aanleiding om de keering daar nog eens onder de loep te nemen, zeker nu de ketting (slap,slap oliedruppeltjes) er zodicht langs loopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Wat moet je nu nog allemaal doen alvorens je echt gaat rijden? [afbeelding]
Damn, slechte typo van mij ... gas.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef AndreB. het volgende:
Hey mensjes ik had vragen over motorkleding en ik heb mn assortiment uitgebreid met handschoentjes en een mooie evolution broek
uitgaande van deze eerdere post :p
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Over ghummen gesprokenIk kwam laatst thuis uit stage, vraag ik aan m'n moeder waar m'n broertje was Liev he, ik mis hem meteen
Moeder: ghummen
![]()
Niets meer en niets minder
Ik vroeg nog wat ze onder ghummen verstond, ze zei iets van "gewoon, scheuren enzo"
Valt me wel tegen van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
dus mocht ik morgen met de big boys@MF gaan rijden kom ik op top niets tekort.![]()
Dat is nog even iets te ver (en onbekendquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Valt me wel tegen van jeHad van jou toch wel minstens verwacht dat je morgen een feestmeet met de KLX als middelpunt zou geven... voor de Fok!MC'ers uiteraard
Fok! MC eerste meet, wintermeet en nog een keer tussendoor een mini meet.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef Herr Flick het volgende:
Ach, vandaag toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en richting rotjeknor gereden voor de HAVEN-route van de ANWB.Dit was dus geen succes want ze vonden het weer eens nodig om de halve stad op z'n kop te zetten voor tour-de-rotjeknor,en precies daar loopt ook de haven route!![]()
Zozoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070740.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
En ook wakker.![]()
[..]
Maar misschien ben je gewoon een theoretisch natuurtalentje..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:daar zijn die dingen toch voor
![]()
Wel een beetje veel reiniger gebruik ik volgens mij, maar boeien
![]()
Nou ik hoop dat je het aankan vandaag.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Hier het schamele aanbod aan filmpjes
Youssef maakt burnout midden op de weg
Yosusef komt aanrijden, gaat meer om het geluidje daarna...
Pepijn trapt z'n sletje aan
Youssef in een bochtje![]()
Pepijn en ik in een bochtje![]()
Daarna waren we de cam alweer zat
Daar maakte hij z'n bougie steeds mee droog. Steeds als ie de motor uit had gezet (hoe zet je een motor zonder contactslot eigenlijk uitdodemansknop ofzo
?) kon hij niet meer starten en moest de bougie weer even droog gemaakt worden
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je het aankan vandaag.![]()
Maar eigenlijk ben jij degene die even een verslag moet posten.![]()
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?
Dat viel een beetje tegen![]()
Omdat ik niet groot/lang ben was het stilstaan voor een stoplicht niet prettig. Als het asfalt recht was kon ik net met m'n teentjes rechtop blijven maar als er een spoor was moest ik improviseren![]()
Bochten naderen is anders, maar wel leuker toen ik het door begon te krijgen![]()
Moet nog wel veel ervaring opdoen of oefenen. Morgen maar eens onverhard proberen te rijden![]()
Ik dacht net .. laat ik dit niet posten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunen.Hoe ga je dat oplossen?
Beetje kort verhaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef R2-D2 het volgende:
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?
Hoezo niet?Ik denk dat ze het wel kan hebben,(hoewel?dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht net .. laat ik dit niet posten.![]()
Blokjes onder m'n laarzen? Nee, ik hoop dat ik niet stil hoef te staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunen.Hoe ga je dat oplossen?
Aantrappen is wel stoer, vooral als het luktquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje kort verhaal.![]()
![]()
![]()
Hoe ging het aantrappen, hoe voelt de trekkracht van de motor, hoe voelt het rijden zelf, en wat heb je zoal meegemaakt onderweg behalve bij het stoplicht staan.![]()
![]()
En helaas geen pics, maar ja dat moeten we respecteren.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham!
Nogmaals bedankt.. zeg het nog eens een keer?![]()
[afbeelding]
Ik heb ze nog wel als je ze zo graag wiltquote:Maarrrrre ging hierom, de filmpjes in de onderstaande post doen het niet meer.![]()
[..]
Dat wordt dan in het buitengebied rijden.Geen stoplichten,overzichtelijke kruisingen dus in een keer door jakkeren,en weinig medeweggebruikers die vreemde manoeuvres maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Blokjes onder m'n laarzen? Nee, ik hoop dat ik niet stil hoef te staanIk ga ook niet teveel risico nemen hoor dus wel een beetje
en mobieltje mee voor het geval ik iets mocht breken of iets anders onderweg gebeurd
![]()
[..]
Hij is een beetje drukquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Was even bezig met een poging tot een nieuwe OP
[afbeelding]
Of rondjes rijden a la FXquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat wordt dan in het buitengebied rijden.Geen stoplichten,overzichtelijke kruisingen dus in een keer door jakkeren,en weinig medeweggebruikers die vreemde manoeuvres maken.![]()
Nadeel van veel Fok!MC'ers / veel meeters, is dat er steeds meer mensen bijkomen die zich benadeelt kunnen voelen als ze niet in de OP staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig![]()
verder wel okdie alien blijft goed
Hooeoeerrrrr @#%@!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef R2-D2 het volgende:
@ Hicham: Ook negatieve aandacht is aandacht![]()
Tuurlijk kan ze er tegen, bedoelde het anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef richardgie het volgende:
Hoezo niet?Ik denk dat ze het wel kan hebben,(hoewel?dat weet ik eigenlijk niet zeker)
Ik ga eens afwassenquote:
Vanwege het soort of de hoeveelheid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder ben ik blij dat ik zelf mijn eten kies.![]()
![]()
Hier alle 5 de filmpjes die in de quote stondenquote:En ik wil dat filmpje van Youssef even laten hosten, dus kom op met die link.![]()
![]()
Leuke lensflare op je demberquote:
En waar is je groente ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
Zo, eten is binnen. Drinken ben ik nog mee bezig
[afbeelding]
Moet er toch een beetje spannend plaatje van maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
Leuke lensflare op je dember
Mooie gele veer![]()
Je eten stijgt nu al naar je hoofd.quote:Zoals ie nu daar op de foto staat is het een kwestie van camera neerleggen, op KLX stappen, aankicken, jiffy inklappen en met een wheelie het raam uit knallen![]()
En ik vind het ook een beetje weinig.quote:
Links in het bord, tussen het kip (onder) en 2 aardappeltjes (boven) liggen wat geplette sperzieboontjesquote:
Had sowieso niet veel honger, dus dat kwam wel goed uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik vind het ook een beetje weinig.![]()
Mooi!Vroeg me al af wat het allemaal was,maar ik geloof dat zelfs ik meer eet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Links in het bord, tussen het kip (onder) en 2 aardappeltjes (boven) liggen wat geplette sperzieboontjes
[..]
Had sowieso niet veel honger, dus dat kwam wel goed uit
Alles wat mamsebams maakt is lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mooi!Vroeg me al af wat het allemaal was,maar ik geloof dat zelfs ik meer eet!
Maar het smaakte wel?
Alweer een diepere betekenisquote:Ik had vandaag trouwens ook sperziebonen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft hicham fittingen in z'n lampjes zitten die lijken op?
![]()
![]()
Route uitgestippeld?Ik rij gewoon m'n neus achterna door de mooiste gebieden hier in de omgeving.Gaat er gemeet worden dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Alles wat mamsebams maakt is lekker![]()
[..]
Alweer een diepere betekenis
Heb je al een route voor morgen uitgestippeldJij ging voorrijden toch
Vertel vertel vertelquote:
Ja ik dacht dat jij had voorgesteld om ons te leiden door de prachtige wegen die je kentquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Route uitgestippeld?Ik rij gewoon m'n neus achterna door de mooiste gebieden hier in de omgeving.Gaat er gemeet worden dan?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
Vertel vertel vertel [afbeelding]
Waarom hoorde ik je niet aan komen rijden [afbeelding]
Thnx menquote:
Kben zo blij dat je weer thuis bent broerskquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Thnx menKomt dat door de roze vla met het toefje witsel
'kHeb de filmpjes gedownload straks eventjes kijken![]()
Carpool Leusden,afslag 7 ,A28,11:00 u ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel [afbeelding]
Waarom hoorde ik je niet aan komen rijden [afbeelding]
[..]
Ja ik dacht dat jij had voorgesteld om ons te leiden door de prachtige wegen die je kentMaar het hoeft uiteraard niet uitgestippeld te zijn, als jij de weg al kent no problemo
![]()
Waar spreken we af, en hoe laat?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Carpool Leusden,afslag 7 ,A28,11:00 u ?
Nee,die zat nog even na te denken,want volgens mij zit er bij afslag 7,A 28,Den Dolder een McDonalds,maar dat weet ik dus niet zeker.Maar CP Leusden weet ik zeker dat die er is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kben zo blij dat je weer thuis bent broerskNormaal hoor ik je aan komen rijden maar nu viel je meteen met de deur in huis, daar heb ik me niet mentaal op voor kunnen bereiden
![]()
[..]
Zou ik richardgie hebben weggejaard? [afbeelding]
Dat laatste wist ik niet zeker,vandaar.Maar bij McDonalds komt eigenlijk wel beter uit.Misschien hebben ze al koffie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Den Dolder is Afrit 3 en daar zit idd een McDonalds, Afrit 7 is een parkeerplaats in de buurt
Volgens map24.nl & mcdonalds.nl
Mijn eten is ook net klaar, ben ook niet ontevreden over mijzelf.quote:
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef worldpimber het volgende:
Hej Richard, ben je nu serieus over een eventuele meet?![]()
[afbeelding]Ah, was vergeten dat een paar zaten te spelen met bollen..
Vandaar die stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn eten is ook net klaar, ben ook niet ontevreden over mijzelf.![]()
Het is hoogstens een beetje laat.![]()
En doe je mamsebams wel even voor het eten bedanken dan?
Meestal komt de waardering voor de ouders pas als je uit huis bent..
.. en zelf een kind hebt.![]()
Zelfs mijn pa kan ik nu hooglijk waarderenmet zijn zwakhedenondanks de zooi die hij er soms van maakte.![]()
![]()
[..]
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?
Mwoah, dat gevoel had ik al een beetje toen m'n ouders paar weken op vakantie warenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meestal komt de waardering voor de ouders pas als je uit huis bent..
Dat er niet zoveel animo is, ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat er gemeet wordt eventueel nog, maar ik lees het ook morgen wel. Eens kijken wat voor weer het wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef richardgie het volgende:
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.
Hoe bedoel je?
Alleen dit is natuurlijk niet een goede reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
Mwoah, dat gevoel had ik al een beetje toen m'n ouders paar weken op vakantie waren
en dan te bedenken dat ik nog regelmatig ging eten / kliekjes kreeg van m'n broer & zus
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
Ik ga zo pitten dus was al aan het minderen met postenik ga zo neer
Lees morgenochtend nog wel of het nog steeds om 11 uur staat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
Dat er niet zoveel animo is, ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat er gemeet wordt eventueel nog, maar ik lees het ook morgen wel. Eens kijken wat voor weer het wordt
Wat denk jij er van?Weinig animo tot opheden!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef hicham het volgende:
Ja is ook goed wat mij betreft, maar dan zitten we wel verder van klaverblad Hoevelaken af he?
Ik weet alleen nog niet of 11 uur goed is, voor mij iig welMaar misschien dat er nog wat Bossche Bollen mee willen rijden. Ik weet niet hoe laat die klaar zijn met bowlen en wokken, mocht het heel laat worden en willen ze wel mee dan is het misschien beter een uurtje later af te spreken
Edoch, ik weet verder niet wie er allemaal van plan zijn te komen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand in zijn icoon op MF .. nooit verwacht dat het zo'n "leuk" plaatje was.![]()
Ik keek er nooit naar, maar uitgerekend Baksteen ziet het natuurlijk weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Op MF zitten veel leken, daarom kan je daar zo handig hun plaatje naar je adresbalk slepen om een groot plaatje te zien van bijv. hun motor.Helaas worden er steeds meer sjiek hendig met hun computer waardoor je veelal geconfronteerd wordt met nietszeggende kleine plaatjes dienetjes 60x60 zijn van een miniatuurmotortje en een gekreukeld poppetje erop
![]()
edit 2: springend aapje op de tafel, raad de FokMC'erquote:Op zaterdag 05 november 2005 23:18 schreef mercy_symbol het volgende:
dames en heren
bedankt voor de TOP avondwas bere gezellig
En die komen dan niet even hier gedag zeggen.quote:
Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Afgelopen vrijdag rijles, gingen we fijn anderhalf uur op de beste man z'n gloedjenieuwe (200km op de tellert) fietsen rondcrossen.
Da's fijn, een motor waarop je niet het gevoel hebt dat je achterwiel je in de bocht in gaat halen.
Richardgie tochquote:Ruim 2000 mensen bezoeken open dag bordelen
"Ik hoorde zelfs over een club waar een dominee langskwam en ergens een anders een man die een motortoer hield en negen clubs bezocht", aldus Van Dorst.
Laten we er dan 13:00 u van maken,kan ik ook nog even eten.Maken we wel een kort rondje.quote:Op zondag 6 november 2005 06:41 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Nog geen nieuwe animo reacties zie ik
Ik stel voor dat we het even opschuiven naar 12:00, dan hebben de 'uitslapers' nog even tijd om te besluiten of ze gaanOPM staat meestal wel vroeg op, pimber sleep ik mee als we gaan
en de bollen moeten we maar even afwachten
![]()
Voor mij maakt het overigens niet uit, motorrijden is motorrijden voor mij, of er nou 2 of 200 man komen
200 man is overigens wel lastiger te coordineren maar dat even buiten beschouwing laten
Ik slaap weer verder
Voorlopig is er nog helemaal niks zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben al een tijdje wakker iddlekker rustig ontbeten etc...
maarre...meetenals jullie om 13.00 uur afspreken zal ik het op het laatste moment laten weten...even kijken of ik wat kan verzetten
ik zit er serieus over te denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0023klein.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0020klein.jpg]afbeelding][/url]
p0rn![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 09:16 schreef richardgie het volgende:
Voorlopig is er nog helemaal niks zeker.
Hangt van de rest af!Als jij het om 12:00 weet,en er dan om 13:00 kan zijn prima,als de rest het dan voor 11:00 wil melden,dan weet ik of dat het de moeite is om te komen.Voor 2 man ga ik geen ritje rijdenquote:Op zondag 6 november 2005 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tegen 12.00 uur weet ik of ik kan meeten of niet...maar dan moet er wel gemeet worden
yup, als ik het weet om 1200 uur kan ik er om 1300 zijnquote:Op zondag 6 november 2005 09:30 schreef richardgie het volgende:
Hangt van de rest af!Als jij het om 12:00 weet,en er dan om 13:00 kan zijn prima,als de rest het dan voor 11:00 wil melden,dan weet ik of dat het de moeite is om te komen.Voor 2 man ga ik geen ritje rijden
verder niemand die wil/kan meetenquote:BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
Honda CR500 '86 - (Makster)
Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
Suzuki SV1000S '05 - (RB)
Suzuki SV650S '00 - (bwt)
Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)
Dacht ik ook.quote:Op zondag 6 november 2005 09:49 schreef hicham het volgende:
13:00 kan ik
Mogguh
Ff bijlezen
Dan zou dat dus met de huidige situatie worden:
richardgie - worldpimber - ik - opm, dat is toch wel de moeite waard richardgie?
Vind hem er nogal lomp en groot uitzienquote:Op zondag 6 november 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even mezelf maar een keer quoten
[..]
ik zit er serieus over te denkenwat een geile pijp
![]()
Is niet echt duidelijk te zien op de fotoquote:Op zondag 6 november 2005 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
ik mag em ophalen voor 30 eurizou het een verbetering zijn
ipv deze dus he
lomp en groot vind ik wel meevallen, het is een ovale hequote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
Vind hem er nogal lomp en groot uitzienLoopt ook niet echt helemaal netjes met de kont mee
Maar het gaat uiteindelij om het geluid, en die is niet te horen op de foto
smoke dbquote:Is niet echt duidelijk te zien op de fotoIs het een smoke dubble bubble ruitje? Volgens mij is dat wel mooier, maar zoals het op de foto te zien is zie ik niet echt een verbetering
spiegelenquote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef AndreB. het volgende:
En maar denken dat jij snel ging, moet je dit kijken dan![]()
190 MPH is trouwens ruim 300 km/u fyi![]()
Komt uit de film Mach 2 dacht ikquote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef AndreB. het volgende:
En maar denken dat jij snel ging, moet je dit kijken dan![]()
190 MPH is trouwens ruim 300 km/u fyi![]()
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallenquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verder niemand die wil/kan meeten
met zo'n groep kun je wel lekker knallen
Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootquote:Op zondag 6 november 2005 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lomp en groot vind ik wel meevallen, het is een ovale hedat is sowieso geiler dan geil
![]()
dan vind ik mijn huidige net iets te kort
en bij de mijne zal hij evenredig lopen aan mijn kont want dat doet de huidige nu ook...hij heeft zijn bocht iets laten aanpassen zodat ie een wat rare hoek heeft
Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallenquote:hij heeft een filmpje, maar es vragen deze weekluc zijn 2Bro's klonk iig erg lekkahh op zijn 9
[..]
smoke db...mwah, zoiets had ik ook al ja...eigenlijk altijd al met die smoke ruitjes voor mijn 7
weet niet of het echt mooier wordt
![]()
McDrives zoeken langs de: A28quote:Op zondag 6 november 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, hebbie trouwens een link vh adres vd mac in Den Dolderop mcdonalds.nl ken ik em niet vinden
quote:McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
PlayZone
Wireless LAN
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)quote:Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt uit de film Mach 2 dacht ik
[..]
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallen![]()
Maar we wachten nog wel even af, we weten iig dat de meet doorgaat
Wat voor BMW hedde gij ook al weer richardgie? Toch wel zo een sportieve he?![]()
[..]
Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootMisschien dat die lijn het stoere gedeelte gewoon verpest
Maar als hij de bocht heeft aangepast, past ie bij jou er dan wel nog gewoon op (is het gewoon een bolt-on die op jouw pijp past?)
En betekent 2Bro's ook dat er een zogenaamde legal insert bijzit?
[..]
Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallen
met 14 graden - wordt het toch vandaagquote:Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallen![]()
alleen vraag ik me af of het met een beemerrijder ook kanquote:Wat voor BMW hedde gij ook al weer richardgie? Toch wel zo een sportieve he?![]()
quote:Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootMisschien dat die lijn het stoere gedeelte gewoon verpest
Maar als hij de bocht heeft aangepast, past ie bij jou er dan wel nog gewoon op (is het gewoon een bolt-on die op jouw pijp past?)
legalquote:En betekent 2Bro's ook dat er een zogenaamde legal insert bijzit?
das ook weer zo jaquote:Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallen
met die kan het dus zeker welquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)
thxquote:Op zondag 6 november 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
[..]
McDrives zoeken langs de: A28
Huis ter Heide, afrit 3 Den Dolder
[..]
Ik weet hetquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)
Dacht dat ie misschien een hele andere tussenpijp had, niet zozeer de bocht zelfquote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo ziet het er normaal uiten ja, het is gewoon een bolt-on
hoe hij zijn bocht heeft lopen maakt niet uit of ie gaat passen op niet.
Om naar de Ring te gaan zonder van demper te wisselenquote:[..]
legalwaar hebbie dat voor nodig
(dat betekent het dus niet
)
www.sex.comquote:
ik neem aan van nietquote:Op zondag 6 november 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Dacht dat ie misschien een hele andere tussenpijp had, niet zozeer de bocht zelf
zou mooi zijnquote:Om naar de Ring te gaan zonder van demper te wisselen
Ik moet stoedieren vandaagquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey wat leuk die OP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig
En raar om Fok!MC Winter bij allemaal zon-foto's neer te zetten
Maar voordat ik dingen ga wijzigen mogen jullie commentaar leveren
En dat mijn broertje + ik in het midden staan is niet voor de aandacht gedaan ofzoSowieso heb ik alle foto's een beetje gekozen op basis van hoe die het meest past bij de rest, niet om de personen die erop staan. In het geval van de foto in het midden is dat dus omdat daar een grote lege ruimte boven zat waar ik dan 'Fok!MC' in kon zetten.
^^ Disclaimer voor de paranoia mensen onder ons
Je voelt je gewoon te goed voor onsquote:
Mercy is inmiddels ook bezig, maar die heeft gisteravond geloof ik nog de moeite genomen om bij te lezen.quote:Op zondag 6 november 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon te goed voor ons
Raus en Mercy zijn momenteel aan het bijlezenSpannunnndd
![]()
Misschien dat alleen Raus aan het bijlezen is
Oja inderdaad, had ik nog niet eens gezien. Ziet er leuk uitquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey wat leuk die OP.![]()
![]()
![]()
sneeuw is toch altijd matig in Nederland![]()
Ik hou van je, je weet tochquote:
2 Bro'squote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0023klein.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0020klein.jpg]afbeelding][/url]
p0rn![]()
Beter reageert ie danquote:Op zondag 6 november 2005 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mercy is inmiddels ook bezig, maar die heeft gisteravond geloof ik nog de moeite genomen om bij te lezen.![]()
Hoe ga ik dat uitleggen aan OPMquote:Op zondag 6 november 2005 11:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik hou van je, je weet toch [afbeelding]
erg leuk Hichamquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig
En raar om Fok!MC Winter bij allemaal zon-foto's neer te zetten
Maar voordat ik dingen ga wijzigen mogen jullie commentaar leveren
En dat mijn broertje + ik in het midden staan is niet voor de aandacht gedaan ofzoSowieso heb ik alle foto's een beetje gekozen op basis van hoe die het meest past bij de rest, niet om de personen die erop staan. In het geval van de foto in het midden is dat dus omdat daar een grote lege ruimte boven zat waar ik dan 'Fok!MC' in kon zetten.
^^ Disclaimer voor de paranoia mensen onder ons
het is wachten op Roadkill voor het bewijs ( die heeft het uitslaglijstjequote:Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter reageert ie dan![]()
Hoe slecht heb je gebowled gisteren![]()
[..]
Hoe ga ik dat uitleggen aan OPM [afbeelding]
heel stoer gezegdquote:
No problemoquote:Op zondag 6 november 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne meeten is een goed idee maar wel erg ver voor ons dus dat redden we niet om 13:00 moeten nog onbijten e.d
en de Bollen willen ook afspreken om 13:00 om ff te gaan ghummen
en die tijd redden we wel omdat het maar 5 minuten rijden is
![]()
heel stoer gezegdquote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
heel stoer gezegdmaar op die snelheid en plat op de tank is het heel moeilijk om te spiegelen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
No problemoHeb jullie alvast uit het lijstje gehaald van de nieuwe OP
Vraag ff of ze daar in het Bosche Bollen topic een Bosche Bollen lijstje maken![]()
Mercy de beste bowler?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
Voorstel voor komende zomer, omdat iedereen altijd maar ver moet rijden, gewoon eens daar ergens rond de veluwe een paar dagen op een campong gaan staan, paar sta caravans huren, en mooi een paar dagen mooie weggetjes crossen, gawaine, van het DB topic heeft daar al een gids, die ons van alles kan laten zien daar.
nee dat lees je heel goedquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mercy de beste bowler?![]()
Of lees ik dat verkeerd?
Laten we dan meteen naar Duitsland of wat verderop gaan zou ik zeggen
quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey dat wil ik helemaal niet zeggen.![]()
![]()
Is het aantal punten per gooibeurt gelijk aan het aantal pionnen dat je hebt omgetyfd?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
zoooo, hier ook effe de bowl uitslagen:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 kwartierquote:Op zondag 6 november 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
waar jullie gaan meeten is ruim een uur rijden voor ons dus dat redden we gewoon niet![]()
Heb het je 2 x verteld toen je in bed lag, dus houd je nou niet van de dommequote:Op zondag 6 november 2005 11:50 schreef worldpimber het volgende:
Ik zit ook mijn ontbijt naar binnen te stampen, wordt er nog gemeet vandaag![]()
anders bufferen jullie even![]()
De Ringquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Is ook al een ideequote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, feleciteer hem dan maar namens geheel FokMC die vandaag gaat meeten![]()
Nee geintjeik zie dat jullie in de buurt van DenBoscechniehuuhh
gaan meeten, dus viel spaß
Ben ook weg
13:00 pv toch? toch?quote:Op zondag 6 november 2005 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.![]()
Waar heb je die dan vandaan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/2214/imgp40351bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?quote:
ahhh, me remembers againquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?
Youssef en Hicham onderweg naar Ommen geloof ik.
Pff, nu mis ik alle meets, moet toch wat minder bier drinken op zaterdagavondquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
studeren? *ahem*quote:Op zondag 6 november 2005 13:48 schreef bwt het volgende:
de meesten zijn meeten
de bollen rondom huis crossen
de dammers met gie en OPM in het midden brommen
de Fully en ikke aan het studeren of zo iets.
andere geen idee van
quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/2214/imgp40351bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had kip sweet chiliquote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb net ook m'n magnetronprak op.Hutspot.![]()
Nou let ik daar nooit op, maar Didiot gaf mij complimenten dat ik dat korte stukje naar Rotterdam Airport nog maar iets van 8 mm randjes had.. en dat al zonder excessief rijden.. deed voorzichtig voor het happen.quote:
Geen mobiele nummers uitgewisseld.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef richardgie het volgende:
Richardgie was keurig op tijd,maar is ook nogal ongeduldig.![]()
Beste is niet te zienquote:Op zondag 6 november 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk verslag Pat![]()
Ziet er best goed uit ook![]()
Nah,het was niet helemaal wat het moest zijn,maar goed.quote:Op zondag 6 november 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
Thuis
Even bijlezen, maar eerst 1 ding: richardgie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaatquote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nah,het was niet helemaal wat het moest zijn,maar goed.
Jawel, die van jou is het mooistequote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beste is niet te zien3 hagelnieuwe KTM's, een bloedmooie Husky en een Yamaha wedstrijdmachine staat nog net in de verte. Er staat wel een oude XT in de weg. Die ging ook niet mee rijden.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaat![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaat![]()
Ik had gisteren commentaar op iemand dus nu moest ik wel.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat een gedetailleerd verhaal.Gaaaaaf.
![]()
Ik geloof toch niet dat ik een diehard SM rijder ben die door heel Nederland cruised.quote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Wat een monsterverhaal zeg PepijnIk zie dat je er weer zin in hebt!
Maar dat zal wel alleen met andere SMers / noppenrijders zijn, en zeker niet meer met Fok!MC?![]()
Geen pics van de Beemerman?quote:Even in het kort wat wij vandaag hebben gedaan want ik wil eten
OPM kwam ~13.15 bij de mac aan en pimber + ik ~13:30. Allemaal te laat dus, maar van richardgie was geen spoor te bekennen (was wel handiger geweest als we nummers hadden uitgewisseld) We hebben nog een tijdje staan babbelen en ons afgevraagd of richardgie nou echt bestond of dat het een kloon was
Na een tijdje besloten we maar richting Hoevelaken te gaan met z'n drieen, hebben we daar even zitten knallen maar dat waren we snel weer zat omdat in 1 van de bochten een file stond. We besloten daarna maar even wat rotondes bij bunschoten te nemen, lekker ruim en deze keer maar ff de linkerkant oefenen
Zit ik daar foto's te maken van OPM en pimber die om rotonde heen draaien, stopt er ineens een BMW die vraagt of wij van de Fok!MC zijnBleek dus richardgie te zijn
En die heeft niet echt lang genoeg op ons zitten wachten, die ging al vrij snel weg toen er niemand bij de McDonalds was. Maar we zijn elkaar dus later op de dag tegengekomen
Hebben met z'n vieren toen nog even zitten rijden en na een tijdje weer huiswaarts gegaan![]()
quote:Hoogtepunt van de dag: OPM heeft z'n linkerknie ontmaagd, of z'n broek gesloopt. Tis maar net hoe je het bekijkt
Nee,Richardgie zag ze hier in Spakenburg stunten.quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Daar moest ik ook nog even aan denken toen ik van het sms-je hoorde. Maar daarna dus de motor van Richardgie opgehaald en met z'n allen toch nog gereden?![]()
Tnx, is dit nog een leuke ragbike voor je?quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Pep
leuke dag gehad vandaag![]()
enne erg leuk verhaal om te lezen![]()
Mja, hij is niet zo handig met computers als een 19 jarige puberquote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb nog wel even moeite Richardgie serieus te nemen.. wanneer neemt ie nou een icooohhooooon![]()
![]()
![]()
Ga jij nou ook al maaltijden postenquote:Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef bwt het volgende:
Nou bwt gaat zodadelijk dit naar binnen werken
[afbeelding]
en dan nog wat gebakken kriel aardappetjes er bij
quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn er ook foto die dat kunnen bewijzen ?
![]()
Ik heb een pic gemaakt van z'n motor, weet niet meer of richard zelf ook ergens opstaatquote:
Richard heeft z'n motor zelf meegenomen, en kwam ons per toeval tegen en we hebben niet zo heel erg lang samen verder getoerdquote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Daar moest ik ook nog even aan denken toen ik van het sms-je hoorde. Maar daarna dus de motor van Richardgie opgehaald en met z'n allen toch nog gereden?![]()
Ahhhh nice rear tyre, yes.quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Ik heb een pic gemaakt van z'n motor, weet niet meer of richard zelf ook ergens opstaatMaar pics zijn gemaakt met OPM's semi-professionele digitale camera
Dus we moeten even wachten op die indo
![]()
Je mag maar 1 geloof aanhangen mijn zoon.quote:Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
Oh ja, ik weet nu echt niet meer wat ik wil [afbeelding]
Heb even op de kawa van pimber zitten spelen, was ook wel leuk![]()
Alles is leuk, naked, supersport, sm [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Weet je nog die quotes in het begin?![]()
Jij hebt precies hetzelfde als ik, met het verschil dat jij niet bij je ouders inwoont en tevens een degelijk inkomen hebt hadquote:Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag maar 1 geloof aanhangen mijn zoon.![]()
Iemand in Zoetermeer had het ook al over zijn GSX-R750 streetfighter.![]()
![]()
Is dit een sneer?quote:Op zondag 6 november 2005 19:12 schreef worldpimber het volgende:
Wel onhandig, zo een semiprofessioneel fotograaf die een leven heeft. Ik post soms nog weleens nog met schoenen aan om even snel alles bij te lezen![]()
Maar best veel van hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Jij hebt precies hetzelfde als ik, met het verschil dat jij niet bij je ouders inwoont en tevens een degelijk inkomen hebt hadGevolg was dat je ook van alles en nog wat aan motoren hebt gekocht de afgelopen tijd
quote:Heb jij nu dan het gevoel dat je het ware geloof hebt gevonden, c.q het SM rijden
En nu allemaal uit je hoofd zoals de diehard Fokkers.quote:
Ja, ongeveerquote:
Je bent niet de enige die er zo over denktquote:
Ik had niet anders verwacht nee.quote:Op zondag 6 november 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Je bent niet de enige die er zo over denkt
Ragbike a la naked, SM, circuitfiets en nog iets anders leuks om mee te pimpen. Op z'n minst
En in een gekke bui misschien een BMW toerbuffel voor het woon-werk verkeer
Nu je het zegt... skip die 'gekke bui' maar. Ik zou gewoon een BMW GS nemen als woon-werk motorquote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht nee.![]()
En geen Goldwing inplaats van die Beemer?![]()
Bling bling Ali B uit de speakers.![]()
Houden jullie vast niet van.![]()
BMW is de topper in MP vehicles.quote:Op zondag 6 november 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Nu je het zegt... skip die 'gekke bui' maar. Ik zou gewoon een BMW GS nemen als woon-werk motor
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewendquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar let's face it, straks met het gezinnetje en een goede baan ga je iedere dag met je leasebak in de file staan.![]()
telaatquote:Op zondag 6 november 2005 19:36 schreef hicham het volgende:
Als iemand nog de groeten aan z'n ma wil doen, doe dat dan in dit topic >> klik
Ja de reactie duurde te lang, dus plakte hem maar even in een oude post.quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewend![]()
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.quote:Ik doe geen uitspraken over mijn toekomst, FoK!MC kennende zal ik dat misschien ooit nog eens te horen krijgen en wordt het tegen me gebruikt
Bij het bowlen ook alquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben helaas de camera vergeten mee te nemendus van ons helaas geen actie piccies
![]()
Iddquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.![]()
Anders kan alles tegen je gebruikt worden.![]()
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Dat hebben wij sowieso extreem. Alles op Fok! is na te trekken en digitale foto's in overvloed voor het nageslachtquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Ze hebben d'r gewoon geen zin an joh, dat ding meezeulen, de hele tijd foto's moeten maken en er vervolgens zelf niet eens op staan.quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij het bowlen ook al![]()
Volgens mij hebben jullie gewoon iets te verbergen
Idd,quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Pep
leuke dag gehad vandaag![]()
enne erg leuk verhaal om te lezen![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
YUP.
[afbeelding]
Ben beniewd wat de kuipschade isoude foto ofzo.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
OK, voor de vorm ook mijn verhaal.
KNIP
En net een mailtje gestuurd voor een afspraak voor het stellen van de kleppen en controle van de nokkenasketting. Kunnen ze gelijk checken waarom de motor denkt dat'ie op 24.5 Kw begrenst moet zijn.![]()
Volgende week is de cursus week (heel de week)quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Ga jij nou ook al maaltijden posten
Wanneer ben je eigenlijk klaar met dat cursusgezeik, nu kun je steeds niet meeten
Konden ze dat niet even uitstellen tot hartje winter?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Idd,, jij kan leuk verhaaltjes vertellen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
![]()
Ziet er tof uit met die Excells!!
Maar met Didiot![]()
![]()
Waar is die meet ergens aangekondigdNiet dat ik er zou zijn maar toch
Eindelijk iemand die het opvalt.. of er iets van zegt.
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:14 schreef worldpimber het volgende:
Met Didiot uit geweest?
Ga maar eens beginnen aan dat lapje text![]()
Niet persoonlijk hoor, vond het gewoon een leuke smiley.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Pimpber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Didiot was het eerst wat ik zag staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.![]()
En had net zo lekker gegeten
![]()
![]()
Maar goeie shit die excells, ws vandaag bijna zover om de KLX in elkaar te zetten en dan te gaan rijden en pas te gaan spuiten in het voorjaar. MAar dat zou zonde zijn, ik ga hem eest spuiten en dan pas ga i kweer opbouwen
Wel in de weer geweest met de Gixxer, zit echt nog teffus veel werk aan, had ik niet echt verwacht. Die ouwe eigenaar was naar mijn idee ook meer een prutser dan een koning figher bouwen. Die brug zit er strak in maar hoe het bevestigd is allemaal... Ik had het anders gedaan maar goed. Hier wat pics
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Komt niet meer goed met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd naar die fantasieverhaaltjes van jou...
Kan me nog wel exact herinneren dat je het waardeerde toen ik na de motorcheck met Ralf in Hoogeveen een verslagje met foto's postte
![]()
Erg goed weer onverwachts vandaag trouwens![]()
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Gij zijt FantasieRijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ut blijkt uit uw vertelling*I'll do what I want, cuz I can*
Dat tweedequote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Leuke piccies heren......quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 20:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Didiot was het eerst wat ik zag staanEn had net zo lekker gegeten
![]()
![]()
Maar goeie shit die excells, ws vandaag bijna zover om de KLX in elkaar te zetten en dan te gaan rijden en pas te gaan spuiten in het voorjaar. MAar dat zou zonde zijn, ik ga hem eest spuiten en dan pas ga i kweer opbouwen
Wel in de weer geweest met de Gixxer, zit echt nog teffus veel werk aan, had ik niet echt verwacht. Die ouwe eigenaar was naar mijn idee ook meer een prutser dan een koning figher bouwen. Die brug zit er strak in maar hoe het bevestigd is allemaal... Ik had het anders gedaan maar goed. Hier wat pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toffe picsquote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een paar pics van vandaag
parkeren voor de mcdrivers dus
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070840.jpg]afbeelding][/url]
joes' nwe Rombo(ook vid met geluid gemaakt) hoezo monteren
ring
wasda
![]()
ding trilt net als mijn kentekenplaat
![]()
wel lekker geluidje in de hoge toeren
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0071040.jpg]afbeelding][/url]
begin vd ragmeet![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0071340.jpg]afbeelding][/url]
hiesj op een 'grote' motor
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0071740.jpg]afbeelding][/url]
we zijn eerst naar KB Hoevelaken gegaan, waar het helaas net wat te druk was...ondanks dat toch een paar rondjes gedraaidhier en daar een binnenbochtje gepakt
maar snel maar weer weggegaan daar...bij restaurant de Spek ofzo ff overleggen wat te doen nu. daar wat sprintjes getrokkenbandit vs zx6r, joes filmt dus ik op zijn kawa
toen maar ri. Badhoevedorp - ik weet die plaats niet meer- was iets met een B
![]()
gegaan voor de bekende dubbelbaans rotondes
daar gaan de pics verder:
klaar om te ghummen![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0074040.jpg]afbeelding][/url]
kawa![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0074940.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0075640.jpg]afbeelding][/url]
wat doet die rode vlek op mijn cam![]()
![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0077540.jpg]afbeelding][/url]
zijn jullie vd Fok! MC??.....ik ben Richard
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0077940.jpg]afbeelding][/url]
mijn ontmaagding/verneuking van pak is vastgelegdeerst voortdurend rondjes met mijn laars over de grond - echt verder met mijn laars kon ik mijn stepje niet op - toen ik opeens mijn knie voelde
klein gaatje in pak nu
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0078340.jpg]afbeelding][/url]
hij bestaat echt!!! mooie beemer
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0079840.jpg]afbeelding][/url]
Bij deze rotondes waren het alleen maar (hoge) stenen.quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
En hoe werkt dat met die rotondes dan? Meestal zit er toch een perkje op oid?![]()
Ik vind hem echt porno.quote:Op zondag 6 november 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
Dat ding ziet er echt niet uit, beter maak je er iets tofs van
Hoeveel tijd en frustratie gaat hier wel niet inzitten?
quote:Op zondag 6 november 2005 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraag me af of richard wel es in zijn spiegel keek toen ie voorop reedhij toert gewoon relaxed over die weggetjes daar terwijl achter hem 3 [afbeelding][afbeelding][afbeelding] aan het spelen zijn
![]()
![]()
Ja,wat dacht jij dan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leuke piccies heren......
@Richardgie: je bestaat dus egwel......![]()
GMTAquote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Vind het altijd wel leuk dat zo een Volvo administratieve kantoorindo zich soms helemaal laat gaan op de ZX-7R
quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GMTA
Ghummen en raggen en vervolgens netjes bij oma op visite aan de thee.![]()
Die OPM toch
![]()
Tot het moment dat we jou bij de rotonde zagen (of jij ons eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,wat dacht jij dan?![]()
Dat ik een klopgeest was?![]()
Niks op visite aan de theequote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GMTA
Ghummen en raggen en vervolgens netjes bij oma op visite aan de thee.![]()
Die OPM toch
![]()
Dat zeg ik ...quote:Op zondag 6 november 2005 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]op maandag mijn vraagt mijn collega altijd, en, nog gereden op je motor dit weekend?
--> ja, een beetje getoerd hier en daar![]()
je vergeet burn-out in bushokjequote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Vandaag was echt een rag- / speelmeet
We hebben klaverbladen over de binnenbocht terwijl er een file staat gehad, parkeergarage rellen, rotonde bezetten, sprintjes trekken, stuiteren en slingeren over de wegen![]()
Pimber is z'n banden nu alweer zatquote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je vergeet burn-out in bushokje
posten maarquote:Op zondag 6 november 2005 21:16 schreef worldpimber het volgende:
Mag mijn eerste keer filmen ook online of moeten er balkjes over?Wat ik niet kan
![]()
Ja.....quote:Op zondag 6 november 2005 20:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,wat dacht jij dan?![]()
Dat ik een klopgeest was?![]()
MOV00725.MPGquote:
No guts, no gloryquote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef hicham het volgende:
Hoe pimber op m'n Bandit rijdtAlsof ie een BV examen aan het afleggen is en momenteel met de halve draai bezig is
Lichaam rechthouden en motor plat gooien
Gaaf om jullie eens omgewisseld te zien qua motoren.quote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef hicham het volgende:
We hadden nog ff geswitched van motoren
Hoe pimber op m'n Bandit rijdtAlsof ie een BV examen aan het afleggen is en momenteel met de halve draai bezig is
Lichaam rechthouden en motor plat gooien
[afbeelding]
En ik op de ZX6RGrondspeling r0x
Kutbanditsteppies
[afbeelding]
Zijn captures uit een filmpje trouwens
[..]
Pimber is z'n banden nu alweer zat
Ik dacht dat ie ging minderen met burnouts toen ie nieuwe erop had gezet
quote:Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hiesj: behalve die danis ook weinig bijzonders op te zien...
Ding is ook porno, maar dat zien die noobs nog niet. 25kw generatie hehquote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind hem echt porno.![]()
![]()
Maar ik geloof dat de nieuwe eigenaar van de CR ook niet too happy is.![]()
Zag dat hij op MF al tegen iemand zei: kopen?![]()
Wees blij dat er een foto bij zit,meestal laat ik me niet zo makkelijk vangen op de gevoelige plaat,of hoe dan ook.quote:Op zondag 6 november 2005 21:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Zo eentje die je nog niet in je "worst nightmare" wil tegenkomen.....![]()
maar aangenaam hoor, hebbe we ook een hoofd bij een naampie![]()
Goegedaan.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wees blij dat er een foto bij zit,meestal laat ik me niet zo makkelijk vastleggen op de gevoelige plaat,of hoe dan ook.![]()
En nu heb je ze allebij,van mij en van m'n brommer.![]()
Alsjeblieft en wees er zuinig op!Ik had de quote trouwens al weer veranderd,maar je was(weer)te snel.quote:
Pimber vond het raar om te 'hangen' op mijn motorquote:Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaaf om jullie eens omgewisseld te zien qua motoren.![]()
Dan zie je het verschil van houding per motor.
Wat zeg je nou op het begin van dat filmpje?quote:
Heb dat ding altijd al lelijk gevonden, staat al een hele tijd op MFquote:Op zondag 6 november 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ding is ook porno, maar dat zien die noobs nog niet. 25kw generatie heh![]()
![]()
oehh, ik fillumm nuu-uuh!quote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef hicham het volgende:
Wat zeg je nou op het begin van dat filmpje?
Jij kwam zo de cameralens inrijdenquote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wees blij dat er een foto bij zit,meestal laat ik me niet zo makkelijk vangen op de gevoelige plaat,of hoe dan ook.![]()
En nu heb je ze allebij,van mij en van m'n brommer.![]()
Foeiquote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef worldpimber het volgende:
Ok hier wat filmpjes van de 25kW snertjochies en een verdwaald moederskindje
Burn-outje in bushok , vanwege het geluid dat zeer netjes weggefilterd wordt door dat mooie cameratje![]()
Hicham en OPM aan het warmdraaien voor de sprints
![]()
Sprint 1 en Sprint 2 (realistische weergave
)
En de rest zijn rotonde filmpjes(vanaf 741.MPG
)
quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef hicham het volgende:Ik ga pitten
![]()
Leuk dagje gehad menschen
![]()
![]()
Ik hoop de bosche bollen ook maar die posten zo weinig erover
Volgens mij zijn die artistieke fotos nog steeds verdwaaldquote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Nog wat artistieke en verdwaalde pics![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
POLO snoepjes![]()
Kreeg nog een CD-tje van 25 jaar motorrijden en had 2 regenovertrekhandschoenen en tegenklit voor kneesliders besteld met de rombo![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
FoeiFilmpjes publiceren waar we zonder helm rijden
Ik ga pitten
![]()
Leuk dagje gehad menschen
![]()
![]()
Ik hoop de bosche bollen ook maar die posten zo weinig erover
En hoe ga ik dat voormekaar krijgen met dat icoon?quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij kwam zo de cameralens inrijden
Moeite doen om jou te vangen op de gevoelige plaat was dus niet nodig![]()
Ik zit daar relaxed naast de rotonde OPM en pimber te fotograferen, kom jij ineens het LCD scherm binnenrijden. Eerst dacht ik nog "ooh, een motorrijder", maar toen het een BMW was en jij stopte wist ik genoeg
En huppa, nu deze icon nemen![]()
[afbeelding]
Het is niet toppiejoppie, maar beter dan niets
Dan herken ik je makkelijk bij de posts
quote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Volgens mij zijn die artistieke fotos nog steeds verdwaald
2 keer sub-/sub. Ik zie inderdaad hoe handig je bentquote:Op zondag 6 november 2005 22:29 schreef richardgie het volgende:
En hoe ga ik dat voormekaar krijgen met dat icoon?![]()
je weet inmiddels hoe handig ik ben met computers
Ook dus gewoon lekker simpel genoten van het weer zo te zienquote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij ons was het uiteraard erg leuk, maar er valt niet zo veel te vertellen. We hebben sowieso al geen ondersteunede foto's zoals jullie. Het was eigenlijk maar een kort ritje van ontmoetingsplek naar leuk speelterreintje naar terrasje naar ontmoetingsplek en naar huis.Toen iedereen weg was, hebben Mercy en ik ook nog gegummed.
![]()
Eerst het plaatje opslaan door erop te gaan staan met de muisaanwijzer, en dan met je rechtermuisknop save as doen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
En hoe ga ik dat voormekaar krijgen met dat icoon?![]()
je weet inmiddels hoe handig ik ben met computers
Die met de snoepjes is wel creatief .. artistiek niet maar toch nog wat.quote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
Volgens mij zijn die artistieke fotos nog steeds verdwaald
RUK !quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die met de snoepjes is wel creatief .. artistiek niet maar toch nog wat.![]()
En wel schokkend die filmpjes van de wedstrijdjes/acceleratietest zonder helm.![]()
![]()
Wel opvallend, wie het eerste/vals starte die won.![]()
OPMlees je pas morgen, hoe trekt zo'n ZX6R nou met die 25 Kw?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
ikke moe, ikke neer, ikke morgen weer drukke dag, ikke dat zat zijn, ikke jaloers zijn op peppo
Ikke nu echt weg
Adios compadres !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |