Nee,die zat nog even na te denken,want volgens mij zit er bij afslag 7,A 28,Den Dolder een McDonalds,maar dat weet ik dus niet zeker.Maar CP Leusden weet ik zeker dat die er is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kben zo blij dat je weer thuis bent broerskNormaal hoor ik je aan komen rijden maar nu viel je meteen met de deur in huis, daar heb ik me niet mentaal op voor kunnen bereiden
![]()
[..]
Zou ik richardgie hebben weggejaard? [afbeelding]
Dat laatste wist ik niet zeker,vandaar.Maar bij McDonalds komt eigenlijk wel beter uit.Misschien hebben ze al koffie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:05 schreef hicham het volgende:
Den Dolder is Afrit 3 en daar zit idd een McDonalds, Afrit 7 is een parkeerplaats in de buurt
Volgens map24.nl & mcdonalds.nl
Mijn eten is ook net klaar, ben ook niet ontevreden over mijzelf.quote:
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef worldpimber het volgende:
Hej Richard, ben je nu serieus over een eventuele meet?![]()
[afbeelding]Ah, was vergeten dat een paar zaten te spelen met bollen..
Vandaar die stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn eten is ook net klaar, ben ook niet ontevreden over mijzelf.![]()
Het is hoogstens een beetje laat.![]()
En doe je mamsebams wel even voor het eten bedanken dan?
Meestal komt de waardering voor de ouders pas als je uit huis bent..
.. en zelf een kind hebt.![]()
Zelfs mijn pa kan ik nu hooglijk waarderenmet zijn zwakhedenondanks de zooi die hij er soms van maakte.![]()
![]()
[..]
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?
Mwoah, dat gevoel had ik al een beetje toen m'n ouders paar weken op vakantie warenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meestal komt de waardering voor de ouders pas als je uit huis bent..
Dat er niet zoveel animo is, ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat er gemeet wordt eventueel nog, maar ik lees het ook morgen wel. Eens kijken wat voor weer het wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:18 schreef richardgie het volgende:
Volgens mij mikt'ie net een weekend fout qua opkomst.
Hoe bedoel je?
Alleen dit is natuurlijk niet een goede reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
Mwoah, dat gevoel had ik al een beetje toen m'n ouders paar weken op vakantie waren
en dan te bedenken dat ik nog regelmatig ging eten / kliekjes kreeg van m'n broer & zus
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
Ik ga zo pitten dus was al aan het minderen met postenik ga zo neer
Lees morgenochtend nog wel of het nog steeds om 11 uur staat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:33 schreef worldpimber het volgende:
Dat er niet zoveel animo is, ik had eigenlijk helemaal niet verwacht dat er gemeet wordt eventueel nog, maar ik lees het ook morgen wel. Eens kijken wat voor weer het wordt
Wat denk jij er van?Weinig animo tot opheden!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef hicham het volgende:
Ja is ook goed wat mij betreft, maar dan zitten we wel verder van klaverblad Hoevelaken af he?
Ik weet alleen nog niet of 11 uur goed is, voor mij iig welMaar misschien dat er nog wat Bossche Bollen mee willen rijden. Ik weet niet hoe laat die klaar zijn met bowlen en wokken, mocht het heel laat worden en willen ze wel mee dan is het misschien beter een uurtje later af te spreken
Edoch, ik weet verder niet wie er allemaal van plan zijn te komen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand in zijn icoon op MF .. nooit verwacht dat het zo'n "leuk" plaatje was.![]()
Ik keek er nooit naar, maar uitgerekend Baksteen ziet het natuurlijk weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Op MF zitten veel leken, daarom kan je daar zo handig hun plaatje naar je adresbalk slepen om een groot plaatje te zien van bijv. hun motor.Helaas worden er steeds meer sjiek hendig met hun computer waardoor je veelal geconfronteerd wordt met nietszeggende kleine plaatjes dienetjes 60x60 zijn van een miniatuurmotortje en een gekreukeld poppetje erop
![]()
edit 2: springend aapje op de tafel, raad de FokMC'erquote:Op zaterdag 05 november 2005 23:18 schreef mercy_symbol het volgende:
dames en heren
bedankt voor de TOP avondwas bere gezellig
En die komen dan niet even hier gedag zeggen.quote:
Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Afgelopen vrijdag rijles, gingen we fijn anderhalf uur op de beste man z'n gloedjenieuwe (200km op de tellert) fietsen rondcrossen.
Da's fijn, een motor waarop je niet het gevoel hebt dat je achterwiel je in de bocht in gaat halen.
Richardgie tochquote:Ruim 2000 mensen bezoeken open dag bordelen
"Ik hoorde zelfs over een club waar een dominee langskwam en ergens een anders een man die een motortoer hield en negen clubs bezocht", aldus Van Dorst.
Laten we er dan 13:00 u van maken,kan ik ook nog even eten.Maken we wel een kort rondje.quote:Op zondag 6 november 2005 06:41 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Nog geen nieuwe animo reacties zie ik
Ik stel voor dat we het even opschuiven naar 12:00, dan hebben de 'uitslapers' nog even tijd om te besluiten of ze gaanOPM staat meestal wel vroeg op, pimber sleep ik mee als we gaan
en de bollen moeten we maar even afwachten
![]()
Voor mij maakt het overigens niet uit, motorrijden is motorrijden voor mij, of er nou 2 of 200 man komen
200 man is overigens wel lastiger te coordineren maar dat even buiten beschouwing laten
Ik slaap weer verder
Voorlopig is er nog helemaal niks zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben al een tijdje wakker iddlekker rustig ontbeten etc...
maarre...meetenals jullie om 13.00 uur afspreken zal ik het op het laatste moment laten weten...even kijken of ik wat kan verzetten
ik zit er serieus over te denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0023klein.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0020klein.jpg]afbeelding][/url]
p0rn![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 09:16 schreef richardgie het volgende:
Voorlopig is er nog helemaal niks zeker.
Hangt van de rest af!Als jij het om 12:00 weet,en er dan om 13:00 kan zijn prima,als de rest het dan voor 11:00 wil melden,dan weet ik of dat het de moeite is om te komen.Voor 2 man ga ik geen ritje rijdenquote:Op zondag 6 november 2005 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tegen 12.00 uur weet ik of ik kan meeten of niet...maar dan moet er wel gemeet worden
yup, als ik het weet om 1200 uur kan ik er om 1300 zijnquote:Op zondag 6 november 2005 09:30 schreef richardgie het volgende:
Hangt van de rest af!Als jij het om 12:00 weet,en er dan om 13:00 kan zijn prima,als de rest het dan voor 11:00 wil melden,dan weet ik of dat het de moeite is om te komen.Voor 2 man ga ik geen ritje rijden
verder niemand die wil/kan meetenquote:BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
Honda CR500 '86 - (Makster)
Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
Suzuki SV1000S '05 - (RB)
Suzuki SV650S '00 - (bwt)
Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)
Dacht ik ook.quote:Op zondag 6 november 2005 09:49 schreef hicham het volgende:
13:00 kan ik
Mogguh
Ff bijlezen
Dan zou dat dus met de huidige situatie worden:
richardgie - worldpimber - ik - opm, dat is toch wel de moeite waard richardgie?
Vind hem er nogal lomp en groot uitzienquote:Op zondag 6 november 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even mezelf maar een keer quoten
[..]
ik zit er serieus over te denkenwat een geile pijp
![]()
Is niet echt duidelijk te zien op de fotoquote:Op zondag 6 november 2005 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
ik mag em ophalen voor 30 eurizou het een verbetering zijn
ipv deze dus he
lomp en groot vind ik wel meevallen, het is een ovale hequote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
Vind hem er nogal lomp en groot uitzienLoopt ook niet echt helemaal netjes met de kont mee
Maar het gaat uiteindelij om het geluid, en die is niet te horen op de foto
smoke dbquote:Is niet echt duidelijk te zien op de fotoIs het een smoke dubble bubble ruitje? Volgens mij is dat wel mooier, maar zoals het op de foto te zien is zie ik niet echt een verbetering
spiegelenquote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef AndreB. het volgende:
En maar denken dat jij snel ging, moet je dit kijken dan![]()
190 MPH is trouwens ruim 300 km/u fyi![]()
Komt uit de film Mach 2 dacht ikquote:Op zondag 6 november 2005 09:54 schreef AndreB. het volgende:
En maar denken dat jij snel ging, moet je dit kijken dan![]()
190 MPH is trouwens ruim 300 km/u fyi![]()
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallenquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
verder niemand die wil/kan meeten
met zo'n groep kun je wel lekker knallen
Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootquote:Op zondag 6 november 2005 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lomp en groot vind ik wel meevallen, het is een ovale hedat is sowieso geiler dan geil
![]()
dan vind ik mijn huidige net iets te kort
en bij de mijne zal hij evenredig lopen aan mijn kont want dat doet de huidige nu ook...hij heeft zijn bocht iets laten aanpassen zodat ie een wat rare hoek heeft
Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallenquote:hij heeft een filmpje, maar es vragen deze weekluc zijn 2Bro's klonk iig erg lekkahh op zijn 9
[..]
smoke db...mwah, zoiets had ik ook al ja...eigenlijk altijd al met die smoke ruitjes voor mijn 7
weet niet of het echt mooier wordt
![]()
McDrives zoeken langs de: A28quote:Op zondag 6 november 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, hebbie trouwens een link vh adres vd mac in Den Dolderop mcdonalds.nl ken ik em niet vinden
quote:McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
PlayZone
Wireless LAN
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)quote:Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt uit de film Mach 2 dacht ik
[..]
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallen![]()
Maar we wachten nog wel even af, we weten iig dat de meet doorgaat
Wat voor BMW hedde gij ook al weer richardgie? Toch wel zo een sportieve he?![]()
[..]
Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootMisschien dat die lijn het stoere gedeelte gewoon verpest
Maar als hij de bocht heeft aangepast, past ie bij jou er dan wel nog gewoon op (is het gewoon een bolt-on die op jouw pijp past?)
En betekent 2Bro's ook dat er een zogenaamde legal insert bijzit?
[..]
Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallen
met 14 graden - wordt het toch vandaagquote:Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Met een kleine groep kun je soms idd wat beter knallen![]()
alleen vraag ik me af of het met een beemerrijder ook kanquote:Wat voor BMW hedde gij ook al weer richardgie? Toch wel zo een sportieve he?![]()
quote:Lomp en groot ziet er in het echie soms ook gewoon lomp en groot uit, maar dan stoer lomp en grootMisschien dat die lijn het stoere gedeelte gewoon verpest
Maar als hij de bocht heeft aangepast, past ie bij jou er dan wel nog gewoon op (is het gewoon een bolt-on die op jouw pijp past?)
legalquote:En betekent 2Bro's ook dat er een zogenaamde legal insert bijzit?
das ook weer zo jaquote:Meer pics is de remedie, maar voor 30 euro kun je je niet echt een buil vallen
met die kan het dus zeker welquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)
thxquote:Op zondag 6 november 2005 10:08 schreef hicham het volgende:
[..]
McDrives zoeken langs de: A28
Huis ter Heide, afrit 3 Den Dolder
[..]
Ik weet hetquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
R1100S,maar rij nog een beetje voorzichtig i.v.m met operatie(zie 5 of 6 topics terug)
Dacht dat ie misschien een hele andere tussenpijp had, niet zozeer de bocht zelfquote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo ziet het er normaal uiten ja, het is gewoon een bolt-on
hoe hij zijn bocht heeft lopen maakt niet uit of ie gaat passen op niet.
Om naar de Ring te gaan zonder van demper te wisselenquote:[..]
legalwaar hebbie dat voor nodig
(dat betekent het dus niet
)
www.sex.comquote:
ik neem aan van nietquote:Op zondag 6 november 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Dacht dat ie misschien een hele andere tussenpijp had, niet zozeer de bocht zelf
zou mooi zijnquote:Om naar de Ring te gaan zonder van demper te wisselen
Ik moet stoedieren vandaagquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey wat leuk die OP.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Was even bezig met een poging tot een nieuwe OP
[afbeelding]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig
En raar om Fok!MC Winter bij allemaal zon-foto's neer te zetten
Maar voordat ik dingen ga wijzigen mogen jullie commentaar leveren
En dat mijn broertje + ik in het midden staan is niet voor de aandacht gedaan ofzoSowieso heb ik alle foto's een beetje gekozen op basis van hoe die het meest past bij de rest, niet om de personen die erop staan. In het geval van de foto in het midden is dat dus omdat daar een grote lege ruimte boven zat waar ik dan 'Fok!MC' in kon zetten.
^^ Disclaimer voor de paranoia mensen onder ons
Je voelt je gewoon te goed voor onsquote:
Mercy is inmiddels ook bezig, maar die heeft gisteravond geloof ik nog de moeite genomen om bij te lezen.quote:Op zondag 6 november 2005 10:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Je voelt je gewoon te goed voor ons
Raus en Mercy zijn momenteel aan het bijlezenSpannunnndd
![]()
Misschien dat alleen Raus aan het bijlezen is
Oja inderdaad, had ik nog niet eens gezien. Ziet er leuk uitquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey wat leuk die OP.![]()
![]()
![]()
sneeuw is toch altijd matig in Nederland![]()
Ik hou van je, je weet tochquote:
2 Bro'squote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0023klein.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_IMG_0020klein.jpg]afbeelding][/url]
p0rn![]()
Beter reageert ie danquote:Op zondag 6 november 2005 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mercy is inmiddels ook bezig, maar die heeft gisteravond geloof ik nog de moeite genomen om bij te lezen.![]()
Hoe ga ik dat uitleggen aan OPMquote:Op zondag 6 november 2005 11:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik hou van je, je weet toch [afbeelding]
erg leuk Hichamquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Was even bezig met een poging tot een nieuwe OP
[afbeelding]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig
En raar om Fok!MC Winter bij allemaal zon-foto's neer te zetten
Maar voordat ik dingen ga wijzigen mogen jullie commentaar leveren
En dat mijn broertje + ik in het midden staan is niet voor de aandacht gedaan ofzoSowieso heb ik alle foto's een beetje gekozen op basis van hoe die het meest past bij de rest, niet om de personen die erop staan. In het geval van de foto in het midden is dat dus omdat daar een grote lege ruimte boven zat waar ik dan 'Fok!MC' in kon zetten.
^^ Disclaimer voor de paranoia mensen onder ons
het is wachten op Roadkill voor het bewijs ( die heeft het uitslaglijstjequote:Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Beter reageert ie dan![]()
Hoe slecht heb je gebowled gisteren![]()
[..]
Hoe ga ik dat uitleggen aan OPM [afbeelding]
heel stoer gezegdquote:
No problemoquote:Op zondag 6 november 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne meeten is een goed idee maar wel erg ver voor ons dus dat redden we niet om 13:00 moeten nog onbijten e.d
en de Bollen willen ook afspreken om 13:00 om ff te gaan ghummen
en die tijd redden we wel omdat het maar 5 minuten rijden is
![]()
heel stoer gezegdquote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
heel stoer gezegdmaar op die snelheid en plat op de tank is het heel moeilijk om te spiegelen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
No problemoHeb jullie alvast uit het lijstje gehaald van de nieuwe OP
Vraag ff of ze daar in het Bosche Bollen topic een Bosche Bollen lijstje maken![]()
Mercy de beste bowler?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
Voorstel voor komende zomer, omdat iedereen altijd maar ver moet rijden, gewoon eens daar ergens rond de veluwe een paar dagen op een campong gaan staan, paar sta caravans huren, en mooi een paar dagen mooie weggetjes crossen, gawaine, van het DB topic heeft daar al een gids, die ons van alles kan laten zien daar.
nee dat lees je heel goedquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mercy de beste bowler?![]()
Of lees ik dat verkeerd?
Laten we dan meteen naar Duitsland of wat verderop gaan zou ik zeggen
quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey dat wil ik helemaal niet zeggen.![]()
![]()
Is het aantal punten per gooibeurt gelijk aan het aantal pionnen dat je hebt omgetyfd?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
zoooo, hier ook effe de bowl uitslagen:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 kwartierquote:Op zondag 6 november 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
waar jullie gaan meeten is ruim een uur rijden voor ons dus dat redden we gewoon niet![]()
Heb het je 2 x verteld toen je in bed lag, dus houd je nou niet van de dommequote:Op zondag 6 november 2005 11:50 schreef worldpimber het volgende:
Ik zit ook mijn ontbijt naar binnen te stampen, wordt er nog gemeet vandaag![]()
anders bufferen jullie even![]()
De Ringquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Is ook al een ideequote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, feleciteer hem dan maar namens geheel FokMC die vandaag gaat meeten![]()
Nee geintjeik zie dat jullie in de buurt van DenBoscechniehuuhh
gaan meeten, dus viel spaß
Ben ook weg
13:00 pv toch? toch?quote:Op zondag 6 november 2005 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.![]()
Waar heb je die dan vandaan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/2214/imgp40351bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?quote:
ahhh, me remembers againquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?
Youssef en Hicham onderweg naar Ommen geloof ik.
Pff, nu mis ik alle meets, moet toch wat minder bier drinken op zaterdagavondquote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
studeren? *ahem*quote:Op zondag 6 november 2005 13:48 schreef bwt het volgende:
de meesten zijn meeten
de bollen rondom huis crossen
de dammers met gie en OPM in het midden brommen
de Fully en ikke aan het studeren of zo iets.
andere geen idee van
quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/2214/imgp40351bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had kip sweet chiliquote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb net ook m'n magnetronprak op.Hutspot.![]()
Nou let ik daar nooit op, maar Didiot gaf mij complimenten dat ik dat korte stukje naar Rotterdam Airport nog maar iets van 8 mm randjes had.. en dat al zonder excessief rijden.. deed voorzichtig voor het happen.quote:
Geen mobiele nummers uitgewisseld.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef richardgie het volgende:
Richardgie was keurig op tijd,maar is ook nogal ongeduldig.![]()
Beste is niet te zienquote:Op zondag 6 november 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuk verslag Pat![]()
Ziet er best goed uit ook![]()
Nah,het was niet helemaal wat het moest zijn,maar goed.quote:Op zondag 6 november 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
Thuis
Even bijlezen, maar eerst 1 ding: richardgie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |