heel stoer gezegdquote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
heel stoer gezegdmaar op die snelheid en plat op de tank is het heel moeilijk om te spiegelen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
No problemoHeb jullie alvast uit het lijstje gehaald van de nieuwe OP
Vraag ff of ze daar in het Bosche Bollen topic een Bosche Bollen lijstje maken![]()
Mercy de beste bowler?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
Voorstel voor komende zomer, omdat iedereen altijd maar ver moet rijden, gewoon eens daar ergens rond de veluwe een paar dagen op een campong gaan staan, paar sta caravans huren, en mooi een paar dagen mooie weggetjes crossen, gawaine, van het DB topic heeft daar al een gids, die ons van alles kan laten zien daar.
nee dat lees je heel goedquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mercy de beste bowler?![]()
Of lees ik dat verkeerd?
Laten we dan meteen naar Duitsland of wat verderop gaan zou ik zeggen
quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey dat wil ik helemaal niet zeggen.![]()
![]()
Is het aantal punten per gooibeurt gelijk aan het aantal pionnen dat je hebt omgetyfd?quote:Op zondag 6 november 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
zoooo, hier ook effe de bowl uitslagen:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 kwartierquote:Op zondag 6 november 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
waar jullie gaan meeten is ruim een uur rijden voor ons dus dat redden we gewoon niet![]()
Heb het je 2 x verteld toen je in bed lag, dus houd je nou niet van de dommequote:Op zondag 6 november 2005 11:50 schreef worldpimber het volgende:
Ik zit ook mijn ontbijt naar binnen te stampen, wordt er nog gemeet vandaag![]()
anders bufferen jullie even![]()
De Ringquote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Is ook al een ideequote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of lees ik dat verkeerd?
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou, feleciteer hem dan maar namens geheel FokMC die vandaag gaat meeten![]()
Nee geintjeik zie dat jullie in de buurt van DenBoscechniehuuhh
gaan meeten, dus viel spaß
Ben ook weg
13:00 pv toch? toch?quote:Op zondag 6 november 2005 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja we gaan even een kort ritje met de Bosche club doen.![]()
Waar heb je die dan vandaan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:01 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/2214/imgp40351bm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?quote:
ahhh, me remembers againquote:Op zondag 6 november 2005 14:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is net voor de zwarte-kousen-meet, weet je nog ?
Youssef en Hicham onderweg naar Ommen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |