Mogguhquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vipo......
goedemorgen trouwens
Moet je niet studeren trouwensquote:
Hoe was eigenlijk je "vreet"deet afgelopen zondag? Kan me niet heugen dat je er Uberphaupt iets over gemeld hebt.........quote:
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet je niet studeren trouwens![]()
ik had ergen gelezen dat je eigenlijk moest studeren, maar dat zal wel 7 topics terug zijn
Leer je steeds beter kennen......quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nu)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leer je steeds beter kennen......![]()
maar ken je nog niet goed genoeg![]()
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios gingquote:
quote:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios ging![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
Niet naar de film gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzo![]()
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuitquote:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste datequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet naar de film gaan.
Eerst lekker uit eten, grieks ofzo.
Oi, wij date en gezellig praten ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef R2-D2 het volgende:
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuit![]()
Doe dat maar op je date![]()
![]()
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgt[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |