Mogguhquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vipo......
goedemorgen trouwens
Moet je niet studeren trouwensquote:
Hoe was eigenlijk je "vreet"deet afgelopen zondag? Kan me niet heugen dat je er Uberphaupt iets over gemeld hebt.........quote:
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet je niet studeren trouwens![]()
ik had ergen gelezen dat je eigenlijk moest studeren, maar dat zal wel 7 topics terug zijn
Leer je steeds beter kennen......quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nu)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leer je steeds beter kennen......![]()
maar ken je nog niet goed genoeg![]()
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios gingquote:
quote:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios ging![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
Niet naar de film gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzo![]()
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuitquote:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste datequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet naar de film gaan.
Eerst lekker uit eten, grieks ofzo.
Oi, wij date en gezellig praten ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef R2-D2 het volgende:
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuit![]()
Doe dat maar op je date![]()
![]()
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgt[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.![]()
Misschien is bierproeven iets.![]()
[..]
![]()
Voorzorg tegen een slechte adem.
Misschien moeten we Fullcrum nog even wat overige voorbereidingstips geven.![]()
Alleen de active topics doen het nog niet, maar dat MF het verder wel doet is het voornaamste.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
MF doet het weer en ik ben nu ook daar bijgelezen, dus ga nu maar aan het werk
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?quote:
i'm a dancerquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Morning all .. oeps sorry voor het gapen.
![]()
[..]
Oi, wij date en gezellig praten ..[afbeelding]
Zijn je buikspieren er nog op vooruitgegaan bij Jensen gisteren?![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even ontbijten,met wat lekkers
, en dan verder met de heilige zaak.
(monnikenwerk volgens Pimber)
Eten was zeeeerrr errugg lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoe was eigenlijk je "vreet"deet afgelopen zondag? Kan me niet heugen dat je er Uberphaupt iets over gemeld hebt.........![]()
of deel je niet graag met ons![]()
Met z'n backprotector de bioscoop binnen stappen om naar een film a la "sound of music" te gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de active topics doen het nog niet, maar dat MF het verder wel doet is het voornaamste.![]()
[..]
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?
Fullie vind het ook al grappig om in vol ornaat op school de les binnen te lopen.
Bierproevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.![]()
Misschien is bierproeven iets.![]()
[..]
![]()
Voorzorg tegen een slechte adem.
Misschien moeten we Fullcrum nog even wat overige voorbereidingstips geven.![]()
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eten was zeeeerrr errugg lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoor
quote:En dat er nog mensen zijn die naar dat trieste figuur gaan zitten kijken![]()
Sterkte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
allo, ik ben aan het werk, deze keer echt, dus dit topic zal wel niet heel vol worden door mijn toe doen
Ja, maar dat blijven we niet herhalen.quote:BTW, fulcrum, vragen mensen jou wel eens of je toevallig ADHD hebt ofzo
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoor
Heb je het nog steeds over het eten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
nee, het smaakte echt goed
ze had er serieus werk van gemaakt
Wat moest ze compenseren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nee, het smaakte echt goed
ze had er serieus werk van gemaakt
Dacht jij dat het over koffiedrinken ging?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over het eten?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Oud strippie in de herhaling.![]()
[afbeelding]
Geen idee, geen ervaring mee, ik ben van de schuivende kantquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgt[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Het had zo jouw motor kunnen zijn, ik mis alleen de roze sticker![]()
![]()
Deze was nog zonder geluid denk ik..oldskool wannabe..quote:
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuit![]()
Doe dat maar op je date![]()
![]()
Damn girl...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, of moet ik anders in mijn boxer door de school stappen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?
Fullie vind het ook al grappig om in vol ornaat op school de les binnen te lopen.
f#cking hilarious.. wat een stumperquote:
Ook een leuke nacht gehad dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eten was zeeeerrr errugg lekker![]()
en het was erg gezellig weer
Dvd-tjes gekeken en zo de nacht in gegaantoen was het opeens 6.00 uur
en bedacht ik me dat ik over een ruim uur in de auto moet stappen naar mijn werk
dus snel naar huis, strijken
enzo en beetje brak naar mijn werk
Je mag mijn backprotector wel even strelen hoor, bij de volgende meetquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Met z'n backprotector de bioscoop binnen stappen om naar een film a la "sound of music" te gaan![]()
Om eerlijk te zijn nog nooit, maar ik ben alleen maar onwijs druk als ik in mijn eentje ben of met mijn beste vrienden. Anders ben ik maar een rustige jongenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
BTW, fulcrum, vragen mensen jou wel eens of je toevallig ADHD hebt ofzo
Jong en wild..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft het wel eens gepresteerd om 50 posts achter elkaar te doen om een topic vol te krijgen.
Fullie had zelf nog nooit een nieuw topic geopend.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Piccie van Lars a.k.a Hollander172.
Kwam ik ineens tegen bij Photobucket.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Het had zo jouw motor kunnen zijn, ik mis alleen de roze sticker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |