Grappige verhalen over werk lees ik daarzo in het vorige topic
![]()
Ga ze maar niet allemaal weer quoten, scheelt weer een gigantische post over niks
![]()
quote:
Om maar niet te spreken over de hagelslag die er direct afvalt als je de eerste hap neemt en het hele beschuitje uit elkaar valt
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:Moggûh!
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
Ziet er wel leuk uit ja, maar kwam de maker er ook klaar van of niet?
![]()
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk
![]()
, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.
Hij vraagt dus gewoon of je beschikbaar bent voor de drukke kutdagen, de reden dat je er bent gestopt
![]()
quote:
![]()
Alles staat al vast
En de klant is een oud wijf
, maar nog niet bejaard ![]()
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.
Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.
Toen ik de ochtendkrant rondbracht
in 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.
Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.
Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Fox
je om je hele wijk mee rond te rijden.
[verhaal over debiel op werk
![]()
]
![]()
Ik wacht wel af wat ik morgen gaat brengen. Vooral de Telegraaf is vaak goed bezig met de meest achterlijke klachten door te geven. Dan stel ik me echt een of andere domme typmiep aan de telefoon voor die alle klachten van mensen opneemt en deze vervolgens op de papieren noteert die de bezorgers de volgende dag krijgen.
Alsof ze alles kan maken richting de bezorgers, meestal gooi ik de meest onzinnige klachten direct weg en word ik het eens met de uitdeler dat de meeste abbonnees gewoon homo's zijn