Dude, neuken via Fok!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn er trouwens foto's in omloop van R2-D2?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zo is het!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doe je toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus als je met iemand van FOK! trouwt, dan word er niet meer geneuktquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doe je toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zou maar al te graag een beschuitje met mij willen etenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En zo is het!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je zou maar al te graag een beschuitje met mij willen etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey een kennerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Fulcrum tochquote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kennerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverdsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beschuitbusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kennerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverdsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah, ze heeft de foto vast al gemaild.......das nou jammer Fulcrum is net weg.....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwacht
Om maar niet te spreken over de hagelslag die er direct afvalt als je de eerste hap neemt en het hele beschuitje uit elkaar valtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ziet er wel leuk uit ja, maar kwam de maker er ook klaar van of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij vraagt dus gewoon of je beschikbaar bent voor de drukke kutdagen, de reden dat je er bent gestoptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
of ben je uitgehuwelijkt worldpimberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.
Toen ik de ochtendkrant rondbrachtin 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Foxje om je hele wijk mee rond te rijden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[verhaal over debiel op werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tievenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Alsof ze alles kan maken richting de bezorgers, meestal gooi ik de meest onzinnige klachten direct weg en word ik het eens met de uitdeler dat de meeste abbonnees gewoon homo's zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of door een bushokje 14.gif.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tievenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weekend, als ik overdag foto's kan maken. Rij er nu mee naar mijn werk elke dag, best leuk filemonstertjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of door een bushokje 14.gif.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Om maar in jouw kader te blijven denkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer komen er trouwens wat duidelijke pics van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TransJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AlpJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dear Sir,
we try to send you the items. At the moment, we can't say, if the Visa is OK or not. At the end of packaging, it's possible to tell you.
Kind regards,
the POLO Team
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kopen kopen kopenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleding + shoppenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.VISAJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WP is net een vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had je nog iets in Duitsland besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleding + shoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gadgets + motorfunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even voor de rest dan, de foto's van de meet staan dus hier En ik maar wachten en zoeken naar het mapje met foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of wist iedereen het al?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, en ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had je nog iets in Duitsland besteld?
"We" zijn niet nieuwsgierig maar ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jep, en ik kan niet wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop