Dude, neuken via Fok!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn er trouwens foto's in omloop van R2-D2?![]()
![]()
En zo is het!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Dus als je met iemand van FOK! trouwt, dan word er niet meer geneuktquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, neuken via Fok!![]()
Dat doe je toch niet
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 14:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je zou maar al te graag een beschuitje met mij willen eten![]()
![]()
![]()
![]()
Hey een kennerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwachtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fulcrum toch![]()
nou............
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Beschuitbusquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey een kenner![]()
Ik zal er vandoor, bus halen. Tot straks lieverds![]()
![]()
Mwah, ze heeft de foto vast al gemaild.......das nou jammer Fulcrum is net weg.....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst effe de foto van R2D2 afwacht
Om maar niet te spreken over de hagelslag die er direct afvalt als je de eerste hap neemt en het hele beschuitje uit elkaar valtquote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Niet doen man, die kruimels schuren echt gruwelijk
Ziet er wel leuk uit ja, maar kwam de maker er ook klaar van of niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 08:14 schreef ploderus het volgende:
Moggûh!![]()
Is wel een mooi stuk asfalt. Alleen jammer dat er stoep langs loopt. Maar als je een schuiver maakt moet je dat maar ontwijken![]()
Hier nog een filmpje van dat stukje. Krijg je wat meer overzicht dan met alleen die foto..
Lekker spelen dus![]()
Disclaimer: Maker/plaatser van dit filmpje kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor het optreden van misselijkheid of andere rare
aandoeningen die gepaard gaan met de rare schokkerige bewegingen die tijdens het filmwerk zijn ontstaan
![]()
Hij vraagt dus gewoon of je beschikbaar bent voor de drukke kutdagen, de reden dat je er bent gestoptquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad van mijn oude werk, een collega vroeg nog heel geïnteresseerd of ik misschien interim oproepbaar was.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
of ben je uitgehuwelijkt worldpimber![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschijnlijk is ze wel degelijk een lichte slaper maar bovendien voorzien van paranoia denkbeelden.![]()
Het meest vervelende lijkt mij dat je in functie dit soort mensen nooit van republiek kan dienen.
Toen ik de ochtendkrant rondbrachtin 1986wilde ik bij klachten altijd in discussie.
Maar een klacht is een klacht, en een volstaand feit.. dat heb je maar serieus te nemen.![]()
Pimber, ik kan vast nog wel een strookje zelfklevend celrubber regelen van 2 mm dik, dan kan je die op de rand van de brievenbus plakken als schok en geluidsdemper.![]()
Voor op je uitlaat moet je maar even een condoom erop zetten, silicoon is hittebestendig dus dat gaat wel, en de inhoud is 25 liter dus moet afdoende zijn voor een Foxje om je hele wijk mee rond te rijden.![]()
[verhaal over debiel op werk]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tievenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Alsof ze alles kan maken richting de bezorgers, meestal gooi ik de meest onzinnige klachten direct weg en word ik het eens met de uitdeler dat de meeste abbonnees gewoon homo's zijn
Of door een bushokje 14.gif.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan moet je in een flat gaan bezorgen, kun je ze meteen van het dak af tieven
Weekend, als ik overdag foto's kan maken. Rij er nu mee naar mijn werk elke dag, best leuk filemonstertjequote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of door een bushokje 14.gif.Om maar in jouw kader te blijven denken
Wanneer komen er trouwens wat duidelijke pics van jeTrans
Alp
![]()
quote:Dear Sir,
we try to send you the items. At the moment, we can't say, if the Visa is OK or not. At the end of packaging, it's possible to tell you.
Kind regards,
the POLO Team
Kleding + shoppenquote:
Had je nog iets in Duitsland besteld?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kleding + shoppen
Gadgets + motorfun![]()
![]()
Even voor de rest dan, de foto's van de meet staan dus hier En ik maar wachten en zoeken naar het mapje met foto's![]()
Of wist iedereen het al?
![]()
Jep, en ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had je nog iets in Duitsland besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |