zie editquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
nou vooruit met die helmen, piccie!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een nieuwe motor gekocht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik nog terug?![]()
je ben nog een mutimedia computer vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
Huize Den Bosch doen er alles voor om een ragbike te kunnen kopen heH?Eerst die mountainbike proberen te verkopen, en in ruil daarvoor een 'mountainbike' zonder wielen in de keuken zettten
Nu die systeemhelmen weg
[..]
Ga jij soliciteren bij Darth Vader als stormtrooper????quote:
Master helmquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga jij soliciteren bij Darth Vader als stormtrooper????
@mercy: die linkse ziet er uit als een bossche bol met vizier
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:09 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Goed werk Patrick Popein.![]()
Rijd er nou eerst op en dan
Start subroutine:
- het L-stukje lassen tegen het slaan van de ketting tegen de achterwiel
- dan erachter komen dat het een bredere achterbrug moet worden
- dan je wielen weer omspaken
- Dan toch een breder bandje eronder
- Dan erachter komen dat je ketting tegen je nieuwe achterbandje slaat
- Dan terug naar "Start Subroutine
![]()
Oh ja, dat ook nog eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je ben nog een mutimedia computer vergetenheb er nu een DVD brander ingezet
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog eensMaar ik denk dat jij die helmen hier niet kwijt kunt, je had namelijk een keer verteld dat je die helmen als po gebruikte als je kleine kinderen op visite kreeg
![]()
u vraagt wij zoekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Machteloos gevoel een motor-forum zonder active topics, en van minder belang een search.![]()
Toen ik met motorrijden begon had ik ook een wannabe donker vizier, na een dag van 12 uur reed ik in het donker naar huis was ineens een stuk donkerder dan de dag ervooren kreeg ineens een plaatselijke stortbui over mij heen terwijl ik net in een scherpe bocht zat. Was een apart gevoel even niets zien.![]()
quote:Op zaterdag 05 november 2005 08:40 schreef ruyfie het volgende:
nou mijn zaterdag is goed verziekt
hebben vanacht mijn klx 250 cc supermotard
weg gehaald en mijn gixxer beschadigd
mocht je m ergens zien
laat t me weten
t kenteken is ms-54-ks
mijn weekend is in ieder geval naar de klote
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Active topics doen het gewoon hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Machteloos gevoel een motor-forum zonder active topics, en van minder belang een search.![]()
Toen ik met motorrijden begon had ik ook een wannabe donker vizier, na een dag van 12 uur reed ik in het donker naar huis was ineens een stuk donkerder dan de dag ervooren kreeg ineens een plaatselijke stortbui over mij heen terwijl ik net in een scherpe bocht zat. Was een apart gevoel even niets zien.![]()
Appeltje te schillen, met mij? Waarvoor danquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus had nog een appeltje te schillen met jou op de eerstvolgende meet waarschijnlijk morgen dus dan heb je een helm hard nodig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar vergeet niet je motor op slot te zetten![]()
klik
Je eigen active topics?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Active topics doen het gewoon hier
Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaringIs me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
![]()
Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je eigen active topics?![]()
Ik krijg gelijk een blanco pagina met nog wel de tekst dat deze link niet bestaat@MF.![]()
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Active topics doen het gewoon hier
Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaringIs me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
![]()
[..]
ja wij hebben beide van die kleine knippertjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef hicham het volgende:
Kwam alledrie de topics ook al tegen, we zijn aan het synchroon MFen
Die laatste is nogal![]()
![]()
Maarreuh, Raus & Mercy / Mercy & Raus / Martin GausJullie hebben beide toch ook van die miniknipperlichtjes waarbij het knipperlichtglaasje met schroefjes vast zit? Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb een nieuw lampje daarvoor nodig maar kwam er laatst achter dat de pinnetjes niet recht tegenover elkaar zitten maar een beetje schuin tegenover elkaar. Zie illustratie van onderaanzicht. Dat rechterplaatje moet ik hebben dus:
[afbeelding]
Nou hebben ze die hier bij de plaatselijke motordealert niet, die zei dat dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordtMoest dus ff kijken bij een autodealert volgen hun, klopt da
[..]
Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topics
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.
![]()
Zover heeft het nooit hoeven komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht.Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.
![]()
Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.![]()
Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Ik kijk straks wel ff wat voor lampje er precies inzit, heb tenslotte de hele dag de tijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja wij hebben beide van die kleine knippertjes![]()
en daar zitten 5Watt lampjes inik moest een nieuw lampje echt wel bij de motorzaak halen omdat de ANWB meneer die niet bij zich had
er zitten gewoon standaard lampjes in met een veel voorkomende fitting
![]()
wat een flut motorzaak in Amsterdam zeg![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zover heeft het nooit hoeven komen.![]()
Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.![]()
Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.![]()
Je probeert ook zo weinig mogelijk uit te ademen dan.![]()
Maar dat was net na de golfoorlog, dus alweer een lange tijd geleden.
Tegenwoordig heb je meer hulpmiddelen en newbezachtere winters.![]()
Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.![]()
Neuh, doe maar niet. Scheelt mij weer een paar blauwe plekkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken.Dus jongens, doe eens een bod.
![]()
![]()
Ja,en dan kan je de ventilatiegaten wel open zetten,maar krijg je 's winters weer zo'n ijskouwe kop.Heb na de eerste winter dan ook maar meteen besloten er een koekblik bij te nemen(en die gebruik ik ook al zowat niet meer).quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zover heeft het nooit hoeven komen.![]()
Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.![]()
Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.![]()
Je probeert ook zo weinig mogelijk uit te ademen dan.![]()
Maar dat was net na de golfoorlog, dus alweer een lange tijd geleden.
Tegenwoordig heb je meer hulpmiddelen en newbezachtere winters.![]()
[..]
Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.
Heb een keer een vlieg in mijn oog gehad, nou dan ben je wel genezen.![]()
Ze hadden mij bij de lenzenspeciaalzaak al gewaarschuwd.![]()
Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.![]()
Maar jij ademt waarschijnlijk al een beetje zwoel dus dan heb je dat sneller.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersDat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit"
Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
ik heb nu al een tijdje die problemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere wintersDat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit"
Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
Nou,ik zal je vertellen ik heb al moeite met het met een zonnebril oprijden.Voor ik hier de straat uit ben heb ik daar al ruzie mee,zowel in de auto als op de motor.En dat er bij warm weer meer stof rond dwarrelt weet ik wel zeker.In de bouw was het toen 's winters best uit te houden,maar 's zomers een grote stoffige bedoeling.Kwam niet alleen in je ogen,maar ook tussen je tanden en tot in je onderbroek toe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen.Doorgaans gaat het verder met lenzen nog vrij aardig. Het is meestal het ergste bij heel warm weer. Ik denk dat er dan meer zand ronddwarrelt en je ogen zijn dan sowieso al droger door de temperatuur.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
best fris al met 11 graadjesonderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070740.jpg]afbeelding][/url]
ok, die boompjes staan daar niet lekker maar je moet sowieso niet onderuit gaan
Hier is het schitterend weer .. nog ..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef richardgie het volgende:
GVD.Het begint hier echt donker te worden.![]()
Ik heb gisteren trouwens even de foto's van je motor zitten bekijken,maar wel mooi hoor,vooral die zwarte wielen zijn echt mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien iets voor de Fok! MC wannabe starters?![]()
[[url=http://img491.imageshack.us/img491/2072/motozoom9oz.th.jpg]afbeelding][/URL]
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Nice circuitje.![]()
Misschien even s'nachts wat aan de infrastructuur doen.![]()
![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef richardgie het volgende:
Ik heb gisteren trouwens even de foto's van je motor zitten bekijken,maar wel mooi hoor,vooral die zwarte wielen zijn echt mooi.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenen nu zijn ze nog jong en kwetsbaar
nachtmeet in omg. Arnhem
![]()
Hier ziet het er ook niet altijd best uit, maar de zon schijnt nog. Op teletekst staat dat het morgen voornamelijk droog blijft, maar als je dan verder bladert en ook naar andere sites kijkt, dan is de kans op neerslag morgen groter. 20% kans op zon en 50% kans op regen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef richardgie het volgende:
En het is hier inmiddels opgehouden met droog zijn.![]()
Heb net even op de site van het KNMI zitten kijken,en ziet er niet ongunstig uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier ziet het er ook niet altijd best uit, maar de zon schijnt nog. Op teletekst staat dat het morgen voornamelijk droog blijft, maar als je dan verder bladert en ook naar andere sites kijkt, dan is de kans op neerslag morgen groter. 20% kans op zon en 50% kans op regen.![]()
Ziet er stoer uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
ik bedoel maar dit:[afbeelding] ziet er toch wel mooi uit
Staat die lantaarn paal dan niet ook in de weg?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het zijn maar 4 boompjes die weg zouden moetenen nu zijn ze nog jong en kwetsbaar
nachtmeet in omg. Arnhem
![]()
It was not me / da woar ik niequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
best fris al met 11 graadjesonderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel
Ik heb geen knippers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Zelf vind ik de knippers die ik nu heb klein genoeg. Anders kun je ze bijna niet meer zien als je richting aan geeft. Zeker voor automobilisten.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jij ademt waarschijnlijk al een beetje zwoel dus dan heb je dat sneller.![]()
Ziet er leuk uit dat bochtjequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding]
Hoezo kan jij niet door je neus ademenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nu al een tijdje die problemenik kan niet door mijn neus ademen dus moet bij ieder verkeerslicht mijn helm open doen omdat ie anders helemaal beslaat
![]()
mijn lichte visier heeft wel een anti condens behandeling gehadmaar mijn donkere beslaat bij het minste koude windje
![]()
Ik ben net nog een keer langs geweest, dit keer met het lampje. Ze hadden ze echt nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Hicham, volgens mij zijn ze dan in de war met de nog smallere knipperlichtjes. Je hebt van die hele platte. Volgens mij hebben ze daarover ook een keer tegen ons gezegd dat het moeilijker is om aan lampjes te komen. Ook dat lijkt me een beetje raar, want ze maken die dingen volop volgens mij.![]()
Zelf vind ik de knippers die ik nu heb klein genoeg. Anders kun je ze bijna niet meer zien als je richting aan geeft. Zeker voor automobilisten.![]()
Ik dacht dat je klaar was toen je eindelijk de velgen erop had zitten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb geen knippers.![]()
Moest een half jaartje terug linksaf op een kruispunt met de CR..
Maar er stond links ook politie te wachten op het verkeer met voorrang.
Voor de veiligheid reed ik maar met de staart tussen mijn benen rechtdoor het dorp uit zonder om te kijken.![]()
En als je onderdelen binnenkrijgt moet je gelijk checken of het goed is.
[afbeelding]
Dat borgplaatje rechtsbeneden is niet wat het moet zijnde goede ligt erboven.
Maar ja dan gebruiken we die weer voor de zoveel honderste keer.![]()
Wel een groot verschil tussen die tandwielen, maar 1 tandje meer en die diameter.![]()
![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat rijden .. megapowerrrrr op top.![]()
En die reclametekst op het doosje aan de binnenkant: we build championships.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus we zien je nu alleen nog maar zo.
[afbeelding]
Waarom alleen een broek en geen gas vraag ik mij af?![]()
En als je geen uitgebreide zomer en winter/herfstset gaat kopen lijkt mij textiel het meest universele voor alle jaargetijden.
Blauw en rood zit al in je helm, en in 1 van de 2 motoren dus dat is al wat.
Je laarzen zijn behoorlijk neutraal zoals je weet.
Ik gok dat de broek zwart wordt.![]()
Om je zoekmogelijkheden nog verder uit te breiden naast Louis.de kan je ook eens kijken bij Hein Gericke en Polo Motorrad.
Ik vond de bestaande lekkage aan het voortandwiel de aanleiding om de keering daar nog eens onder de loep te nemen, zeker nu de ketting (slap,slap oliedruppeltjes) er zodicht langs loopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Wat moet je nu nog allemaal doen alvorens je echt gaat rijden? [afbeelding]
Damn, slechte typo van mij ... gas.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef AndreB. het volgende:
Hey mensjes ik had vragen over motorkleding en ik heb mn assortiment uitgebreid met handschoentjes en een mooie evolution broek
uitgaande van deze eerdere post :p
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
Over ghummen gesprokenIk kwam laatst thuis uit stage, vraag ik aan m'n moeder waar m'n broertje was Liev he, ik mis hem meteen
Moeder: ghummen
![]()
Niets meer en niets minder
Ik vroeg nog wat ze onder ghummen verstond, ze zei iets van "gewoon, scheuren enzo"
Valt me wel tegen van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
dus mocht ik morgen met de big boys@MF gaan rijden kom ik op top niets tekort.![]()
Dat is nog even iets te ver (en onbekendquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Valt me wel tegen van jeHad van jou toch wel minstens verwacht dat je morgen een feestmeet met de KLX als middelpunt zou geven... voor de Fok!MC'ers uiteraard
Fok! MC eerste meet, wintermeet en nog een keer tussendoor een mini meet.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef Herr Flick het volgende:
Ach, vandaag toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en richting rotjeknor gereden voor de HAVEN-route van de ANWB.Dit was dus geen succes want ze vonden het weer eens nodig om de halve stad op z'n kop te zetten voor tour-de-rotjeknor,en precies daar loopt ook de haven route!![]()
Zozoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier
dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070740.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
En ook wakker.![]()
[..]
Maar misschien ben je gewoon een theoretisch natuurtalentje..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:daar zijn die dingen toch voor
![]()
Wel een beetje veel reiniger gebruik ik volgens mij, maar boeien
![]()
Nou ik hoop dat je het aankan vandaag.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
Hier het schamele aanbod aan filmpjes
Youssef maakt burnout midden op de weg
Yosusef komt aanrijden, gaat meer om het geluidje daarna...
Pepijn trapt z'n sletje aan
Youssef in een bochtje![]()
Pepijn en ik in een bochtje![]()
Daarna waren we de cam alweer zat
Daar maakte hij z'n bougie steeds mee droog. Steeds als ie de motor uit had gezet (hoe zet je een motor zonder contactslot eigenlijk uitdodemansknop ofzo
?) kon hij niet meer starten en moest de bougie weer even droog gemaakt worden
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je het aankan vandaag.![]()
Maar eigenlijk ben jij degene die even een verslag moet posten.![]()
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?
Dat viel een beetje tegen![]()
Omdat ik niet groot/lang ben was het stilstaan voor een stoplicht niet prettig. Als het asfalt recht was kon ik net met m'n teentjes rechtop blijven maar als er een spoor was moest ik improviseren![]()
Bochten naderen is anders, maar wel leuker toen ik het door begon te krijgen![]()
Moet nog wel veel ervaring opdoen of oefenen. Morgen maar eens onverhard proberen te rijden![]()
Ik dacht net .. laat ik dit niet posten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunen.Hoe ga je dat oplossen?
Beetje kort verhaal.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef R2-D2 het volgende:
Verslag over m'n eerste XT-rijervaring?
Hoezo niet?Ik denk dat ze het wel kan hebben,(hoewel?dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht net .. laat ik dit niet posten.![]()
Blokjes onder m'n laarzen? Nee, ik hoop dat ik niet stil hoef te staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha Ha,nog meer oneffenheden in de "weg"bij het onverhard rijden,en ook geen stoepranden om op te leunen.Hoe ga je dat oplossen?
Aantrappen is wel stoer, vooral als het luktquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje kort verhaal.![]()
![]()
![]()
Hoe ging het aantrappen, hoe voelt de trekkracht van de motor, hoe voelt het rijden zelf, en wat heb je zoal meegemaakt onderweg behalve bij het stoplicht staan.![]()
![]()
En helaas geen pics, maar ja dat moeten we respecteren.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham!
Nogmaals bedankt.. zeg het nog eens een keer?![]()
[afbeelding]
Ik heb ze nog wel als je ze zo graag wiltquote:Maarrrrre ging hierom, de filmpjes in de onderstaande post doen het niet meer.![]()
[..]
Dat wordt dan in het buitengebied rijden.Geen stoplichten,overzichtelijke kruisingen dus in een keer door jakkeren,en weinig medeweggebruikers die vreemde manoeuvres maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Blokjes onder m'n laarzen? Nee, ik hoop dat ik niet stil hoef te staanIk ga ook niet teveel risico nemen hoor dus wel een beetje
en mobieltje mee voor het geval ik iets mocht breken of iets anders onderweg gebeurd
![]()
[..]
Hij is een beetje drukquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Was even bezig met een poging tot een nieuwe OP
[afbeelding]
Of rondjes rijden a la FXquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat wordt dan in het buitengebied rijden.Geen stoplichten,overzichtelijke kruisingen dus in een keer door jakkeren,en weinig medeweggebruikers die vreemde manoeuvres maken.![]()
Nadeel van veel Fok!MC'ers / veel meeters, is dat er steeds meer mensen bijkomen die zich benadeelt kunnen voelen als ze niet in de OP staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hij is een beetje druk
Sneeuweffect beetje matig![]()
verder wel okdie alien blijft goed
Hooeoeerrrrr @#%@!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef R2-D2 het volgende:
@ Hicham: Ook negatieve aandacht is aandacht![]()
Tuurlijk kan ze er tegen, bedoelde het anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef richardgie het volgende:
Hoezo niet?Ik denk dat ze het wel kan hebben,(hoewel?dat weet ik eigenlijk niet zeker)
Ik ga eens afwassenquote:
Vanwege het soort of de hoeveelheid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verder ben ik blij dat ik zelf mijn eten kies.![]()
![]()
Hier alle 5 de filmpjes die in de quote stondenquote:En ik wil dat filmpje van Youssef even laten hosten, dus kom op met die link.![]()
![]()
Leuke lensflare op je demberquote:
En waar is je groente ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
Zo, eten is binnen. Drinken ben ik nog mee bezig
[afbeelding]
Moet er toch een beetje spannend plaatje van maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
Leuke lensflare op je dember
Mooie gele veer![]()
Je eten stijgt nu al naar je hoofd.quote:Zoals ie nu daar op de foto staat is het een kwestie van camera neerleggen, op KLX stappen, aankicken, jiffy inklappen en met een wheelie het raam uit knallen![]()
En ik vind het ook een beetje weinig.quote:
Links in het bord, tussen het kip (onder) en 2 aardappeltjes (boven) liggen wat geplette sperzieboontjesquote:
Had sowieso niet veel honger, dus dat kwam wel goed uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik vind het ook een beetje weinig.![]()
Mooi!Vroeg me al af wat het allemaal was,maar ik geloof dat zelfs ik meer eet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Links in het bord, tussen het kip (onder) en 2 aardappeltjes (boven) liggen wat geplette sperzieboontjes
[..]
Had sowieso niet veel honger, dus dat kwam wel goed uit
Alles wat mamsebams maakt is lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mooi!Vroeg me al af wat het allemaal was,maar ik geloof dat zelfs ik meer eet!
Maar het smaakte wel?
Alweer een diepere betekenisquote:Ik had vandaag trouwens ook sperziebonen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft hicham fittingen in z'n lampjes zitten die lijken op?
![]()
![]()
Route uitgestippeld?Ik rij gewoon m'n neus achterna door de mooiste gebieden hier in de omgeving.Gaat er gemeet worden dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Alles wat mamsebams maakt is lekker![]()
[..]
Alweer een diepere betekenis
Heb je al een route voor morgen uitgestippeldJij ging voorrijden toch
Vertel vertel vertelquote:
Ja ik dacht dat jij had voorgesteld om ons te leiden door de prachtige wegen die je kentquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Route uitgestippeld?Ik rij gewoon m'n neus achterna door de mooiste gebieden hier in de omgeving.Gaat er gemeet worden dan?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
Vertel vertel vertel [afbeelding]
Waarom hoorde ik je niet aan komen rijden [afbeelding]
Thnx menquote:
Kben zo blij dat je weer thuis bent broerskquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Thnx menKomt dat door de roze vla met het toefje witsel
'kHeb de filmpjes gedownload straks eventjes kijken![]()
Carpool Leusden,afslag 7 ,A28,11:00 u ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel [afbeelding]
Waarom hoorde ik je niet aan komen rijden [afbeelding]
[..]
Ja ik dacht dat jij had voorgesteld om ons te leiden door de prachtige wegen die je kentMaar het hoeft uiteraard niet uitgestippeld te zijn, als jij de weg al kent no problemo
![]()
Waar spreken we af, en hoe laat?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Carpool Leusden,afslag 7 ,A28,11:00 u ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |