Werken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ook goeiemorgen, het is een mooie dagom ff te gassen.....
maar géén tijd, K#T![]()
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huisquote:
Ga jij maar lekker aan de slag boerenzoonquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Werken op zaterdag, dat is zooooooo student![]()
(dus ik ga zo ook maar weer aan de slag met 'afstuderen')
Huisvrouwen/moedersquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huis![]()
Oh,maar wel bijna net zo erg,alleen is het voor je zelf en dus wat beter uit te voeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huis![]()
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben toevallig wel de aller-allerliefste hoor![]()
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
ga er nu een paar achter het behang plakken![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:39 schreef richardgie het volgende:
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)
![]()
of giet ze in het sementquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denken![]()
![]()
Succes met het behangen dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denken![]()
![]()
Ik was om 4:41(zie berichten)al wakker hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
And off we go![]()
edit: vandaag is toch dat bowlen in wolek gebeuren![]()
viel spaß die hard fokkers
![]()
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net een dunkel getoent visier besteld, nu ben ik strx net zo stoer als andere mensen met een dunkel getoent visier en het heeft als bijkomend voordeel dat ik niet meer zo dom op fotos staat, omdat het algehele aanblik van mijn aangezicht dan niet zichtbaar op deze foto's te zien iseverybody is a winner
(<-typisch voorbeeld van een win/win situatie)
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef richardgie het volgende:
Ga vandaag maar is een stukje rondknorren denk ik.
Droog,zonnetje,opwarmprak,jah moet lukken.![]()
waar jij allemaal niet aan denkt als je iets koopt voor je moteurquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net een dunkel getoent visier besteld, nu ben ik strx net zo stoer als andere mensen met een dunkel getoent visier en het heeft als bijkomend voordeel dat ik niet meer zo dom op fotos staat, omdat het algehele aanblik van mijn aangezicht dan niet zichtbaar op deze foto's te zien iseverybody is a winner
(<-typisch voorbeeld van een win/win situatie)
BTW heeft er 1 met ingebouwde zonne brilquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaat
[..]
Veel plezier![]()
Eventjes boodschappen doen etc, dan kadootje ophalen![]()
![]()
Dank je en jij met je kadootje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaat
[..]
Veel plezier![]()
Eventjes boodschappen doen etc, dan kadootje ophalen![]()
![]()
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel coolerquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
Het is idd veel cooler, maar het rijdt daarnaast ook veel lekkerder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
je moet voor vandaag wel je sig aanpassen vind ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is idd veel cooler, maar het rijdt daarnaast ook veel lekkerder.Cool en toch nog nut hebben.
![]()
wokken lijkt me best heerlijk (vooral als het voor je gedaan wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
je moet voor vandaag wel je sig aanpassen vind ik
fokken == wokken
Ook een "gewone"helm kan een aardige aanslag op je huishoudgeld zijn.Mijn vorige was een Shoei zag,van glasfiber.Wel mooi om te zien maar ook erg duur.(FL.900,- 8 jaar geleden).Nu heb ik een Caberg systeem 3 helm,van normaal poly-carbonaat en bevalt prima.Nadeel blijven inderdaad die vizieren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |