abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:21:53 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:25:06 #22
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31987162
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:

Active topics doen het gewoon hier

Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaring Is me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
Je eigen active topics?
Ik krijg gelijk een blanco pagina met nog wel de tekst dat deze link niet bestaat@MF.

Niezen en filerijden is er ook zo 1.
Moet je even sterker zijn dan jezelf .. use the force from within.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:26:59 #23
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31987217
kijk eens wat voor straf je krijgt als je een motorrijder vermoord

justitie sucks

lees en huiver
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31987313
Kwam alledrie de topics ook al tegen, we zijn aan het synchroon MFen

Die laatste is nogal

Maarreuh, Raus & Mercy / Mercy & Raus / Martin Gaus Jullie hebben beide toch ook van die miniknipperlichtjes waarbij het knipperlichtglaasje met schroefjes vast zit? Deze dus:

Ik heb een nieuw lampje daarvoor nodig maar kwam er laatst achter dat de pinnetjes niet recht tegenover elkaar zitten maar een beetje schuin tegenover elkaar. Zie illustratie van onderaanzicht. Dat rechterplaatje moet ik hebben dus:

Nou hebben ze die hier bij de plaatselijke motordealert niet, die zei dat dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordt Moest dus ff kijken bij een autodealert volgen hun, klopt da
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je eigen active topics?
Ik krijg gelijk een blanco pagina met nog wel de tekst dat deze link niet bestaat@MF.
Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topics
pi_31987324
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Active topics doen het gewoon hier

Moeten niezen terwijl je redelijk schuin in de bocht hangt is trouwens ook een leuke ervaring Is me nu al 2x gebeurd, zou het een complot van de bacillen tegen mij zijn
[..]
Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht. Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:38:16 #26
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31987507
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef hicham het volgende:
Kwam alledrie de topics ook al tegen, we zijn aan het synchroon MFen

Die laatste is nogal

Maarreuh, Raus & Mercy / Mercy & Raus / Martin Gaus Jullie hebben beide toch ook van die miniknipperlichtjes waarbij het knipperlichtglaasje met schroefjes vast zit? Deze dus:

[afbeelding]

Ik heb een nieuw lampje daarvoor nodig maar kwam er laatst achter dat de pinnetjes niet recht tegenover elkaar zitten maar een beetje schuin tegenover elkaar. Zie illustratie van onderaanzicht. Dat rechterplaatje moet ik hebben dus:

[afbeelding]

Nou hebben ze die hier bij de plaatselijke motordealert niet, die zei dat dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordt Moest dus ff kijken bij een autodealert volgen hun, klopt da
[..]

Nee, die doen het inderdaad niet. Dat noem ik een user history, geen active topics
ja wij hebben beide van die kleine knippertjes

en daar zitten 5Watt lampjes in ik moest een nieuw lampje echt wel bij de motorzaak halen omdat de ANWB meneer die niet bij zich had er zitten gewoon standaard lampjes in met een veel voorkomende fitting

wat een flut motorzaak in Amsterdam zeg
Let's race
Buienradar
pi_31987561
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ook als je gewoon rechtop rijdt knap vervelend, ineens een beetje wazig groen/wittig uitzicht. Neuskapje helpt dan ook niet,want dan zit je bovenlip vol.

Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31987576
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:41:23 #29
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31987586
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef richardgie het volgende:
Zover heeft het nooit hoeven komen.

Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.

Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.

Je probeert ook zo weinig mogelijk uit te ademen dan.

Maar dat was net na de golfoorlog, dus alweer een lange tijd geleden.
Tegenwoordig heb je meer hulpmiddelen en newbezachtere winters.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Ook leuk is dat geklooi met lenzen. Ik heb regelmatig dat er wat zand of zo op komt, of dat er eentje dwars wil liggen.
Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.

Heb een keer een vlieg in mijn oog gehad, nou dan ben je wel genezen.

Ze hadden mij bij de lenzenspeciaalzaak al gewaarschuwd.
pi_31987655
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
heh, waar en hoe word er morgen eventueel gemeet? (kan waarschijnlijk niet eens, maar goed)
Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken. Dus jongens, doe eens een bod.
pi_31987713
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ja wij hebben beide van die kleine knippertjes

en daar zitten 5Watt lampjes in ik moest een nieuw lampje echt wel bij de motorzaak halen omdat de ANWB meneer die niet bij zich had er zitten gewoon standaard lampjes in met een veel voorkomende fitting

wat een flut motorzaak in Amsterdam zeg
Ik kijk straks wel ff wat voor lampje er precies inzit, heb tenslotte de hele dag de tijd
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
Kweenie
Mercy kwam er ineens mee, maar ik dacht dat die morgen nog wel een kater zou hebben van dat wokken
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een keer gehad dat mijn hele helm van binnenuit beslagen was door een klein proestje.. daar rij je dan met 100 km/u en te dikke handschoenen om je vizier snel open te peuteren.

Sowiezo was in de winter altijd het laatste stuk van mijn woon-werk verkeer erg tricky, Maaastunneltraject Rotterdam, filerijden en veel lange stoplichten waarbij door je adem je vizier langszaam maar zeker gaat beslaan, en als dan ook je bril aan de beurt komt zit je echt te bidden dat het groen wordt en je weer een beetje rijwind krijgt.

Ik ken het wel ondanks de newbezachtere winters Dat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit" Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
pi_31987837
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.
pi_31987839
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:44 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik moet eerst die helmen verkopen om te kunnen tanken. Dus jongens, doe eens een bod.
Neuh, doe maar niet. Scheelt mij weer een paar blauwe plekken

Ik ga ff nuttig doen in de grote boze enge wereld buiten m'n kamertje
pi_31987939
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[..]

Vroegah had ik ook lenzen, maar ik vind het te gevaarlijkl op de motor.

Heb een keer een vlieg in mijn oog gehad, nou dan ben je wel genezen.

Ze hadden mij bij de lenzenspeciaalzaak al gewaarschuwd.
Ja,en dan kan je de ventilatiegaten wel open zetten,maar krijg je 's winters weer zo'n ijskouwe kop.Heb na de eerste winter dan ook maar meteen besloten er een koekblik bij te nemen(en die gebruik ik ook al zowat niet meer).
pi_31987946
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:51 schreef richardgie het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik geen lenzen of een bril,maar zie af en toe mensen knoeien met die dingen.En hoe gaat dat met je vizier open rijden?Gaan je ogen toch wel een beetje van tranen.
Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen. Doorgaans gaat het verder met lenzen nog vrij aardig. Het is meestal het ergste bij heel warm weer. Ik denk dat er dan meer zand ronddwarrelt en je ogen zijn dan sowieso al droger door de temperatuur.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:02:55 #36
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31988088
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
Ik ken het wel ondanks de newbezachtere winters Dat gevoel dat je zo min mogelijk probeert te ademen, en ineens heb je iets van "Godver, nu moet het er even uit" Paar keer flink ademhalen met vizier open en dan weer snel dichtdoen en heel rustig ademen
Maar jij ademt waarschijnlijk al een beetje zwoel dus dan heb je dat sneller.
pi_31988162
vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier

best fris al met 11 graadjes onderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel

dit ghumm-weggetje kwam ik tegen:
ok, die boompjes staan daar niet lekker maar je moet sowieso niet onderuit gaan
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:06:10 #38
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31988165
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:

ik heb nu al een tijdje die problemen ik kan niet door mijn neus ademen dus moet bij ieder verkeerslicht mijn helm open doen omdat ie anders helemaal beslaat

mijn lichte visier heeft wel een anti condens behandeling gehad maar mijn donkere beslaat bij het minste koude windje
Let's race
Buienradar
pi_31988199
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:56 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Met bril op gaat dat prima, met lenzen in doe ik dat zo min mogelijk want dan komt er juist meer troep in je ogen. Doorgaans gaat het verder met lenzen nog vrij aardig. Het is meestal het ergste bij heel warm weer. Ik denk dat er dan meer zand ronddwarrelt en je ogen zijn dan sowieso al droger door de temperatuur.
Nou,ik zal je vertellen ik heb al moeite met het met een zonnebril oprijden.Voor ik hier de straat uit ben heb ik daar al ruzie mee,zowel in de auto als op de motor.En dat er bij warm weer meer stof rond dwarrelt weet ik wel zeker.In de bouw was het toen 's winters best uit te houden,maar 's zomers een grote stoffige bedoeling.Kwam niet alleen in je ogen,maar ook tussen je tanden en tot in je onderbroek toe.

GVD.Het begint hier echt donker te worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door richardgie op 05-11-2005 13:27:33 ]
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:31:39 #40
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31988810
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanochtend 'n stukje in het zonnetje gestuurd, net op tijd binnen lijkt het...begint te betrekken hier

best fris al met 11 graadjes onderweg nog een soes a la Roadkill tegengekomen op de A15, missch was hij het wel

dit ghumm-weggetje kwam ik tegen: [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070640.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0070740.jpg]afbeelding][/url]
ok, die boompjes staan daar niet lekker maar je moet sowieso niet onderuit gaan

Nice circuitje.

Misschien even s'nachts wat aan de infrastructuur doen.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:07 schreef richardgie het volgende:
GVD.Het begint hier echt donker te worden.
Hier is het schitterend weer .. nog ..

Zo maar eerst een groter voortandwiel zetten, kan ik gelijk even naar de keering van de uitgaande as kijken.
Daar komt toch voor het mooie iets teveel olie uit.

Misschien dat een licht tikje naar binnen wonderen doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')