Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaatquote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nah,het was niet helemaal wat het moest zijn,maar goed.
Jawel, die van jou is het mooistequote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beste is niet te zien3 hagelnieuwe KTM's, een bloedmooie Husky en een Yamaha wedstrijdmachine staat nog net in de verte. Er staat wel een oude XT in de weg. Die ging ook niet mee rijden.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaat![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat erom dat we eindelijk zekerheid hebben dat je echt bestaat![]()
Ik had gisteren commentaar op iemand dus nu moest ik wel.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat een gedetailleerd verhaal.Gaaaaaf.
![]()
Ik geloof toch niet dat ik een diehard SM rijder ben die door heel Nederland cruised.quote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
Wat een monsterverhaal zeg PepijnIk zie dat je er weer zin in hebt!
Maar dat zal wel alleen met andere SMers / noppenrijders zijn, en zeker niet meer met Fok!MC?![]()
Geen pics van de Beemerman?quote:Even in het kort wat wij vandaag hebben gedaan want ik wil eten
OPM kwam ~13.15 bij de mac aan en pimber + ik ~13:30. Allemaal te laat dus, maar van richardgie was geen spoor te bekennen (was wel handiger geweest als we nummers hadden uitgewisseld) We hebben nog een tijdje staan babbelen en ons afgevraagd of richardgie nou echt bestond of dat het een kloon was
Na een tijdje besloten we maar richting Hoevelaken te gaan met z'n drieen, hebben we daar even zitten knallen maar dat waren we snel weer zat omdat in 1 van de bochten een file stond. We besloten daarna maar even wat rotondes bij bunschoten te nemen, lekker ruim en deze keer maar ff de linkerkant oefenen
Zit ik daar foto's te maken van OPM en pimber die om rotonde heen draaien, stopt er ineens een BMW die vraagt of wij van de Fok!MC zijnBleek dus richardgie te zijn
En die heeft niet echt lang genoeg op ons zitten wachten, die ging al vrij snel weg toen er niemand bij de McDonalds was. Maar we zijn elkaar dus later op de dag tegengekomen
Hebben met z'n vieren toen nog even zitten rijden en na een tijdje weer huiswaarts gegaan![]()
quote:Hoogtepunt van de dag: OPM heeft z'n linkerknie ontmaagd, of z'n broek gesloopt. Tis maar net hoe je het bekijkt
Nee,Richardgie zag ze hier in Spakenburg stunten.quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Daar moest ik ook nog even aan denken toen ik van het sms-je hoorde. Maar daarna dus de motor van Richardgie opgehaald en met z'n allen toch nog gereden?![]()
Tnx, is dit nog een leuke ragbike voor je?quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Pep
leuke dag gehad vandaag![]()
enne erg leuk verhaal om te lezen![]()
Mja, hij is niet zo handig met computers als een 19 jarige puberquote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb nog wel even moeite Richardgie serieus te nemen.. wanneer neemt ie nou een icooohhooooon![]()
![]()
![]()
Ga jij nou ook al maaltijden postenquote:Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef bwt het volgende:
Nou bwt gaat zodadelijk dit naar binnen werken
[afbeelding]
en dan nog wat gebakken kriel aardappetjes er bij
quote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zijn er ook foto die dat kunnen bewijzen ?
![]()
Ik heb een pic gemaakt van z'n motor, weet niet meer of richard zelf ook ergens opstaatquote:
Richard heeft z'n motor zelf meegenomen, en kwam ons per toeval tegen en we hebben niet zo heel erg lang samen verder getoerdquote:Op zondag 6 november 2005 18:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Daar moest ik ook nog even aan denken toen ik van het sms-je hoorde. Maar daarna dus de motor van Richardgie opgehaald en met z'n allen toch nog gereden?![]()
Ahhhh nice rear tyre, yes.quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Ik heb een pic gemaakt van z'n motor, weet niet meer of richard zelf ook ergens opstaatMaar pics zijn gemaakt met OPM's semi-professionele digitale camera
Dus we moeten even wachten op die indo
![]()
Je mag maar 1 geloof aanhangen mijn zoon.quote:Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
Oh ja, ik weet nu echt niet meer wat ik wil [afbeelding]
Heb even op de kawa van pimber zitten spelen, was ook wel leuk![]()
Alles is leuk, naked, supersport, sm [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Weet je nog die quotes in het begin?![]()
Jij hebt precies hetzelfde als ik, met het verschil dat jij niet bij je ouders inwoont en tevens een degelijk inkomen hebt hadquote:Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je mag maar 1 geloof aanhangen mijn zoon.![]()
Iemand in Zoetermeer had het ook al over zijn GSX-R750 streetfighter.![]()
![]()
Is dit een sneer?quote:Op zondag 6 november 2005 19:12 schreef worldpimber het volgende:
Wel onhandig, zo een semiprofessioneel fotograaf die een leven heeft. Ik post soms nog weleens nog met schoenen aan om even snel alles bij te lezen![]()
Maar best veel van hetzelfde.quote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Jij hebt precies hetzelfde als ik, met het verschil dat jij niet bij je ouders inwoont en tevens een degelijk inkomen hebt hadGevolg was dat je ook van alles en nog wat aan motoren hebt gekocht de afgelopen tijd
quote:Heb jij nu dan het gevoel dat je het ware geloof hebt gevonden, c.q het SM rijden
En nu allemaal uit je hoofd zoals de diehard Fokkers.quote:
Ja, ongeveerquote:
Je bent niet de enige die er zo over denktquote:
Ik had niet anders verwacht nee.quote:Op zondag 6 november 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Je bent niet de enige die er zo over denkt
Ragbike a la naked, SM, circuitfiets en nog iets anders leuks om mee te pimpen. Op z'n minst
En in een gekke bui misschien een BMW toerbuffel voor het woon-werk verkeer
Nu je het zegt... skip die 'gekke bui' maar. Ik zou gewoon een BMW GS nemen als woon-werk motorquote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht nee.![]()
En geen Goldwing inplaats van die Beemer?![]()
Bling bling Ali B uit de speakers.![]()
Houden jullie vast niet van.![]()
BMW is de topper in MP vehicles.quote:Op zondag 6 november 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Nu je het zegt... skip die 'gekke bui' maar. Ik zou gewoon een BMW GS nemen als woon-werk motor
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewendquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar let's face it, straks met het gezinnetje en een goede baan ga je iedere dag met je leasebak in de file staan.![]()
telaatquote:Op zondag 6 november 2005 19:36 schreef hicham het volgende:
Als iemand nog de groeten aan z'n ma wil doen, doe dat dan in dit topic >> klik
Ja de reactie duurde te lang, dus plakte hem maar even in een oude post.quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewend![]()
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.quote:Ik doe geen uitspraken over mijn toekomst, FoK!MC kennende zal ik dat misschien ooit nog eens te horen krijgen en wordt het tegen me gebruikt
Bij het bowlen ook alquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben helaas de camera vergeten mee te nemendus van ons helaas geen actie piccies
![]()
Iddquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.![]()
Anders kan alles tegen je gebruikt worden.![]()
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Dat hebben wij sowieso extreem. Alles op Fok! is na te trekken en digitale foto's in overvloed voor het nageslachtquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Ze hebben d'r gewoon geen zin an joh, dat ding meezeulen, de hele tijd foto's moeten maken en er vervolgens zelf niet eens op staan.quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij het bowlen ook al![]()
Volgens mij hebben jullie gewoon iets te verbergen
Idd,quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Pep
leuke dag gehad vandaag![]()
enne erg leuk verhaal om te lezen![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
YUP.
[afbeelding]
Ben beniewd wat de kuipschade isoude foto ofzo.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
OK, voor de vorm ook mijn verhaal.
KNIP
En net een mailtje gestuurd voor een afspraak voor het stellen van de kleppen en controle van de nokkenasketting. Kunnen ze gelijk checken waarom de motor denkt dat'ie op 24.5 Kw begrenst moet zijn.![]()
Volgende week is de cursus week (heel de week)quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Ga jij nou ook al maaltijden posten
Wanneer ben je eigenlijk klaar met dat cursusgezeik, nu kun je steeds niet meeten
Konden ze dat niet even uitstellen tot hartje winter?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Idd,, jij kan leuk verhaaltjes vertellen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
![]()
Ziet er tof uit met die Excells!!
Maar met Didiot![]()
![]()
Waar is die meet ergens aangekondigdNiet dat ik er zou zijn maar toch
Eindelijk iemand die het opvalt.. of er iets van zegt.
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:14 schreef worldpimber het volgende:
Met Didiot uit geweest?
Ga maar eens beginnen aan dat lapje text![]()
Niet persoonlijk hoor, vond het gewoon een leuke smiley.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Pimpber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Didiot was het eerst wat ik zag staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.![]()
En had net zo lekker gegeten
![]()
![]()
Maar goeie shit die excells, ws vandaag bijna zover om de KLX in elkaar te zetten en dan te gaan rijden en pas te gaan spuiten in het voorjaar. MAar dat zou zonde zijn, ik ga hem eest spuiten en dan pas ga i kweer opbouwen
Wel in de weer geweest met de Gixxer, zit echt nog teffus veel werk aan, had ik niet echt verwacht. Die ouwe eigenaar was naar mijn idee ook meer een prutser dan een koning figher bouwen. Die brug zit er strak in maar hoe het bevestigd is allemaal... Ik had het anders gedaan maar goed. Hier wat pics
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Komt niet meer goed met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd naar die fantasieverhaaltjes van jou...
Kan me nog wel exact herinneren dat je het waardeerde toen ik na de motorcheck met Ralf in Hoogeveen een verslagje met foto's postte
![]()
Erg goed weer onverwachts vandaag trouwens![]()
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Gij zijt FantasieRijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ut blijkt uit uw vertelling*I'll do what I want, cuz I can*
Dat tweedequote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |