BMW is de topper in MP vehicles.quote:Op zondag 6 november 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Nu je het zegt... skip die 'gekke bui' maar. Ik zou gewoon een BMW GS nemen als woon-werk motor
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewendquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar let's face it, straks met het gezinnetje en een goede baan ga je iedere dag met je leasebak in de file staan.![]()
telaatquote:Op zondag 6 november 2005 19:36 schreef hicham het volgende:
Als iemand nog de groeten aan z'n ma wil doen, doe dat dan in dit topic >> klik
Ja de reactie duurde te lang, dus plakte hem maar even in een oude post.quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Hey een edit, dat zijn we van jou niet gewend![]()
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.quote:Ik doe geen uitspraken over mijn toekomst, FoK!MC kennende zal ik dat misschien ooit nog eens te horen krijgen en wordt het tegen me gebruikt
Bij het bowlen ook alquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben helaas de camera vergeten mee te nemendus van ons helaas geen actie piccies
![]()
Iddquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, als Fok! weer eens de search verknalt dan zijn alle postings van 2005 ook niet meer op te zoeken.![]()
Anders kan alles tegen je gebruikt worden.![]()
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Dat hebben wij sowieso extreem. Alles op Fok! is na te trekken en digitale foto's in overvloed voor het nageslachtquote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie Nick ook al in de history searchen ..op toen de Fok! MC nog zwart wit was ofzo.![]()
Ze hebben d'r gewoon geen zin an joh, dat ding meezeulen, de hele tijd foto's moeten maken en er vervolgens zelf niet eens op staan.quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij het bowlen ook al![]()
Volgens mij hebben jullie gewoon iets te verbergen
Idd,quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Pep
leuke dag gehad vandaag![]()
enne erg leuk verhaal om te lezen![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
YUP.
[afbeelding]
Ben beniewd wat de kuipschade isoude foto ofzo.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
OK, voor de vorm ook mijn verhaal.
KNIP
En net een mailtje gestuurd voor een afspraak voor het stellen van de kleppen en controle van de nokkenasketting. Kunnen ze gelijk checken waarom de motor denkt dat'ie op 24.5 Kw begrenst moet zijn.![]()
Volgende week is de cursus week (heel de week)quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
Ga jij nou ook al maaltijden posten
Wanneer ben je eigenlijk klaar met dat cursusgezeik, nu kun je steeds niet meeten
Konden ze dat niet even uitstellen tot hartje winter?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.quote:Op zondag 6 november 2005 20:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Idd,, jij kan leuk verhaaltjes vertellen
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:10 schreef Makster het volgende:
![]()
Ziet er tof uit met die Excells!!
Maar met Didiot![]()
![]()
Waar is die meet ergens aangekondigdNiet dat ik er zou zijn maar toch
Eindelijk iemand die het opvalt.. of er iets van zegt.
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:14 schreef worldpimber het volgende:
Met Didiot uit geweest?
Ga maar eens beginnen aan dat lapje text![]()
Niet persoonlijk hoor, vond het gewoon een leuke smiley.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Pimpber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Didiot was het eerst wat ik zag staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar er staat een link op zijn naam in het verhaaltje, en het meettopic staat hier.![]()
En had net zo lekker gegeten
![]()
![]()
Maar goeie shit die excells, ws vandaag bijna zover om de KLX in elkaar te zetten en dan te gaan rijden en pas te gaan spuiten in het voorjaar. MAar dat zou zonde zijn, ik ga hem eest spuiten en dan pas ga i kweer opbouwen
Wel in de weer geweest met de Gixxer, zit echt nog teffus veel werk aan, had ik niet echt verwacht. Die ouwe eigenaar was naar mijn idee ook meer een prutser dan een koning figher bouwen. Die brug zit er strak in maar hoe het bevestigd is allemaal... Ik had het anders gedaan maar goed. Hier wat pics
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Komt niet meer goed met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd naar die fantasieverhaaltjes van jou...
Kan me nog wel exact herinneren dat je het waardeerde toen ik na de motorcheck met Ralf in Hoogeveen een verslagje met foto's postte
![]()
Erg goed weer onverwachts vandaag trouwens![]()
Pimber, ik heb even een kwartiertje niet gepost .. goed he! [afbeelding]Gij zijt FantasieRijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nick vraagt voor het slapen gaan ook altijd een fantasie verhaaltje .. omdat ik dat zo goed kan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ut blijkt uit uw vertelling*I'll do what I want, cuz I can*
Dat tweedequote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |