Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het deels wel met je eens, maar in mijn achterhoofd heb ik toch ook nog steeds de weekopdracht. BB wekt daar het idee dat ze allemaal in super conditie moeten zijn om het te kunnen halen. Ik snap wel dat Lieske daarom ook toch wat harder wil trainen dan eigenlijk goed voor haar is.
Ik heb ze dankzij rob ook allemaal uitgezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
lekker rustig heb geen geluid meer op alle vier de streams.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Heb het een paar dagen niet kunnen volgen.
Kan iemand me vertellen of er na de exit van Tanja alweer genomineerd is door de bewoners?![]()
Ze is een beetje dom ja, zoals Maxima zou zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerderequote:
. Ik eis dat iedere keer dat Rob gaat zingen door de speakers klinkt: "Wil rob de kijkers niet irriteren. Mond houden"quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Doe je wel een beetje rustig aan Chantal!
Hij vertoont dit gedrag wel vaker, ik heb het idee dat hij denkt/hoopt dat dit momenten zijn die worden uitgezonden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben een nieuwe fiets?
Klopt deze wel wat km/u betreft?
Fok loopt vaak ff vast dat hij niet mn post of toppic in 1 x neerzetquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerdere
En Lieske moet kappen met uberhaupt verhalen vertellen en chantal met lachen en stoken !quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
. Ik eis dat iedere keer dat Rob gaat zingen door de speakers klinkt: "Wil rob de kijkers niet irriteren. Mond houden"
'Net als dat Joost een verbod moet krijgen om in zijn ondergoed rond te lopen.'
Nee, Isabeauquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Wie is er nou zo snel naar bed gegaan? Chantal?
hij kostte ¤150?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voor![]()
geloof dat joost er 109 km per uur op reedquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben een nieuwe fiets?
Klopt deze wel wat km/u betreft?
Trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Doei, weltrusten en tot morgen![]()
Neequote:
dan zal ie wel kloppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
geloof dat joost er 109 km per uur op reed
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Is het toch een ventquote:
Heyquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
And I'm back van Expeditie Robinson, men is weer aan het sporten zie ik
grrrrrrr Carl er nog niet uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
And I'm back van Expeditie Robinson, men is weer aan het sporten zie ik
quote:
http://www.thuisshop.com/index.html?lang=nl&target=d1.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij kostte ¤150?
De goede beginnen vanaf ong. ¤200
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voor![]()
volgende week denk en hoop ik....quote:
Slaap lekker, mop!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Smssen voor de anderen zodat Chantal eruit vliegt bedoel je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Loesje29 het volgende:
Dank, Lovebear en Scanman![]()
Laten we duimen dat Chantal een keertje genomineerd wordt![]()
Daar wil ik best wat smsjes tegenaan slingeren![]()
It was me...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.
Ik was zo blij dat het fietsen eerst en het lopen met de lamp later afgelopen was.. weer een hele week die kutapparatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat straks iig BvD kijken en dan te bed, op BB is er vanavond iig niets te beleven (deze hele week niet omdat er geen officiële weekopdracht is)
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Echt jammer dat Menno zo met Joost bezig is.... als ie zou weten wat die pisnicht allemaal over hem heeft lopen verkondigen de afgelopen week had ie wellicht Josti geplet onder een paar gewichten
volgende week hoop ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgende week denk en hoop ik....
Wat BB betreft... ik word echt allergisch van het woord 'pik' vooral als het uit de mond van Joost komt, maar ook Menno moet maar eens iets anders verzinnen
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.
Je voelt dat ze t doen,Maar je heb geen beweis je heb t niet zelf gehoord
quote:
Welk adres?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
Ja dat zal heel mooi zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Lees goed die heb ik ook genoemd!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
Nee dat is Ingrid haar "Trinity imitatie"quote:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom nietquote:
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
of ik lees eerst gewoon goed wat er staat![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
Je hebt hem naar de redactie van de BB site gestuurd zeker?quote:
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
I rest my casequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net echt, Joost, net echt! Jammer dat wij er niet intrappen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien snappen ze ook hóe saai het in dat huis is als wij de tijd nemen om mailtjes te sturen in plaats van streams kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef wickie het volgende:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom niet![]()
Nou misschien sturen ze hem doorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef wickie het volgende:
[..]
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.
hoiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Leuk om in het kruis van Joost te kijken.![]()
die zijn erquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
En voor de Nathalie fans (als die er zijn) :
Dat is technisch mogelijk. Emotioneel niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
EY gasten, kunnen jullie ook eens wat meer caps van chantal op het forum mikken...
Als je me zegt waar ze is wil ik dat best doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
EY gasten, kunnen jullie ook eens wat meer caps van chantal op het forum mikken...niet iedereen is alleen maar gecharmeerd van lieske en menno heur!
Maak je niet zo druk, pik!quote:
Ik meen dat er ook een emailadres was van bigbrother@endemol.nl ofzoiets.... kwam eens voorbij tijdens dat kankergedoe bij Menno.... (weet niet of dat emailadres juist is...)quote:
Ik ben op zich al blij dat niemand mijn idiote verzoek honoreerd!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is technisch mogelijk. Emotioneel niet.
quote:
Ze is nergens in beeldquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
EY gasten, kunnen jullie ook eens wat meer caps van chantal op het forum mikken...niet iedereen is alleen maar gecharmeerd van lieske en menno heur!
Je PIKt 't echt niet meer he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stel voor dat ze een sanctie zetten op het gebruik van het woord "pik". Iedere keer 1000 euro van de prijzenpot af... zitten ze over drie dagen voor nop in dat huis![]()
Jij zal ongetwijfeld een bonte verzamelings caps van sjaan stiekum voor jezelf houden he?quote:
bronquote:Verder is het misschien wel leuk om te vertellen dat ik bij Talpa bij de Publieksvoorlichting werk en horden mails binnenkrijg over BB. Dus ik weet heel goed wat er onder de mensen leeft. En dan vooral mail van mensen die zich ergeren aan rokende Tanja. Ook ontvang ik daar veel telefoon van boze mensen die een niet rokers actie zijn gestart tegen het rookgedrag van onze Tanja.
Ja ze ligt al in bed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
menno en ingrid houden het allebij erg lang uit idd, dat haal ik niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef Cuaderno het volgende:
als ik naar die buikspieroefening van ingrid en menno kijk, krijg ik al bijna spierbijn.
Helemaal niet vooroordeelbevestigendquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:20 schreef Ferdii het volgende:
BB weet zelf ook wel dat roel geen fuck uitvoert , als je de uitzending vna vandaag hebt gezien zag je met het liedje van captain jack iedereen sporten behalve roel en chantal, roel zag je af en toe moe kijken voorbij komen.
ik ben klaar met "pik" en met Joost... de combinatie van die twee is ondragelijkquote:
Uit het FB-cap archief dan maar voor Versa:quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij zal ongetwijfeld een bonte verzamelings caps van sjaan stiekum voor jezelf houden he?
Joost, Rob, Lieske, Chantal, Nathalie, Ingrid, Dido en Roel moeten er gewoon uit, dan wor het weer leuk in het huis!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben klaar met "pik" en met Joost... de combinatie van die twee is ondragelijk
Nou dood zal ik niet zeggen hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost wordt met de minuut vermoeiender, met zo iemand zou ik dus echt niet samen in een huis moeten zitten, die is binnen twee dagen dood.....
Ik zou er bijna opgewonden van worden. Wel met de nadruk op BIJNA.quote:
OK, dat geintje van mij was ziek, maar daadwerkelijk ook de caps posten is mooglijk nog veel zieker!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Uit het FB-cap archief dan maar voor Versa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kep er geen krab meer voor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Echt serieus, ik heb de afgelopen 5 minuten 8 keer het woord "pik" voorbij horen komen....
ik zap NU weg, ik heb er geen kracht meer voor
Be very careful what you wish for... you might get itquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, dat geintje van mij was ziek, maar daadwerkelijk ook de caps posten is mooglijk nog veel zieker!![]()
Deze zin doet me denken aan Gordon & Geer die hard aan het werk zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Echt serieus, ik heb de afgelopen 5 minuten 8 keer het woord "pik" voorbij horen komen....
ik zap NU weg, ik heb er geen kracht meer voor
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Deze zin doet me denken aan Gordon & Geer die hard aan het werk zijn.
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Be very careful what you wish for... you might get it
Jij hebt gewoon de PIK op Joost!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ah kut, nu is ie weer binnen![]()
En meteen weer een pik van Menno......
They're killing me...
Neeeeeeeeeeeee alsjebliefd niet zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost, Rob, Lieske, Chantal, Nathalie, Ingrid, Dido en Roel moeten er gewoon uit, dan wor het weer leuk in het huis!
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
dan heb je intens wreed hetzelfde als lieske?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.
ik kan Joost niet meer luchten idd maar ook voor de neutrale streamkijker moet dat "gepik" van Menno en Joost toch rete-irritant zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de PIK op Joost!
Nog erger. Het is levensbedreigend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heb je intens wreed hetzelfde als lieske?
beter dan 3,5 ton aan een blonde leeghoofdige boerin te geven die niet eens weet wat ze er mee moet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?
Menno mag er nog wel even in blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?
Voor de liefhebbers!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Tanja vanavond bij Barend en van Dorp
Mooie capturequote:
zelfs nathalie hoor je af en toe zeggen dat ze moet word van hemquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk toch dat bepaalde mensen het nu ook met Joost gehad hebben, ik noem een Roel en Lieske die ook niet al te vrolijk kijken bij de zoveelste Joost-ADHD-aanval
Doe even de naam van jouw pic-hoster, dan kan ik die preventief blokkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch weer oogmake-up opgedaan, hequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
zal ik Tanja gaan kijken, bij BVD?
Ik voel enige weerzin.
Helemaal mee eens. Nathalie mag ook wel als eerste. En Ingrid kan ik ook niet meer goed verdragenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno mag er nog wel even in blijven.
Ik zie het liefste Rob of Chantal vertrekken![]()
![]()
.
Staat haar mooi dat groenequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers!
[afbeelding]
Rob gaf aan dat ie bij hem niet goed is gevallen dus Menno zal ongetwijfeld een veeg uit de (koeke)pan krijgen van hem inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
iedereen aan de racekak van de pannekoekuh van Menno ...hebben ze weer wat te roddelen ,,,
Zou je denken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
beter dan 3,5 ton aan een blonde leeghoofdige boerin te geven die niet eens weet wat ze er mee moet.![]()
Ik kijk morgen wel effe de stream op de site van talpa (uitzending gemist)quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
zal ik Tanja gaan kijken, bij BVD?
Ik voel enige weerzin.
Volgens mij ga je van pannekoek alleen niet aan de rees.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob gaf aan dat ie bij hem niet goed is gevallen dus Menno zal ongetwijfeld een veeg uit de (koeke)pan krijgen van hem inderdaad
nope meer een samenvoeging van versatel en mijn oude nick bommie/bommenleggerquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef Bocaj het volgende:
@versabommie
Hoe kom je eigenlijk aan die naam 'versabommie' ?
Vind hem wel lekker klinken.... Iets met Austin Powers ?
ze staan bij Hummie gewoon hoog in de PIKorde!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er nergens een leuk gesprek gaande want van het duo Pik en Pik heb ik nu wel even mijn buik meer dan vol...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan bij Hummie gewoon hoo in de PIKorde!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan bij Hummie gewoon hoog in de PIKorde!
Afijn op naar het volgende toPIKquote:
Of heb je aandelen in versatel als streamjunkquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij met ome versatel namelijk![]()
![]()
Ach wees eens lief,quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn op naar het volgende toPIK
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach wees eens lief,
En heb niet zo de pik op hem
Grappig hè?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Dido denkt dat de vissen eitjes hebben gelegd
neen, was het maar waar ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Of heb je aandelen in versatel als streamjunk![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, was het maar waar ...
al dat gemiep over weinig abbo's..ja vinje het gek iedereen die ik ken en die versatel wil kan niet want 95% van de providers is elk jaar stilzwijgend de contracten aan het verlengen waardoor mensen gewoonweg niet over kunnen stappen.
Ik kijk zondags voetbal op me tv, computer en laptop, ik kijk op een 107 centimeter scherm naar 4 perfecte streams en ik download de gemiddelde dvd binnen 40 minuten inclusief parretjes...
Verder vroeg ik versatel ivm verhuizing eerder op te leveren en 5 minuten later kreeg ik bevestiging en al...ik vinnet een goede provider en ze hebben gewoon een goed product !
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach wees eens lief,
En heb niet zo de pik op hem
Welke spullen waren dat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef avonne het volgende:
Hebben ze die spullen in de waskamer nu al eens gevonden?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKken
Foeiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKken
Nou vast niet anders hadden ze dat wel buiten staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
vuurkorf met hout, een volle plastic zak en nog een doosje geloof ik
Pik in, tis winter!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Foei![]()
Bleg kan nu echt geen pik meer horen of zien![]()
Over een klein maandje hebben wij het ook, we hadden al versatel (vroeger zonnet) family, en nu toch maar besloten naar deze te gaan omdat we dan geen kpn abbo hebben en dat is goedkoper. Kreeg vandaag al een meeltje dat binnen 10 dagen de snelheid al omhoog wordt gegooid. Goeie zaak vond ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, was het maar waar ...
al dat gemiep over weinig abbo's..ja vinje het gek iedereen die ik ken en die versatel wil kan niet want 95% van de providers is elk jaar stilzwijgend de contracten aan het verlengen waardoor mensen gewoonweg niet over kunnen stappen.
Ik kijk zondags voetbal op me tv, computer en laptop, ik kijk op een 107 centimeter scherm naar 4 perfecte streams en ik download de gemiddelde dvd binnen 40 minuten inclusief parretjes...
Verder vroeg ik versatel ivm verhuizing eerder op te leveren en 5 minuten later kreeg ik bevestiging en al...ik vinnet een goede provider en ze hebben gewoon een goed product !
niet zo vreemd, als je weinig doet en dan gaat trainen, ook al is het nog zo weinig krijg je spierpijnquote:
truste alvastquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef er de brui aan voor vandaag
lekker Slikken & Spuiten kijken en dan effe aan mijn eigen Pik trekken
Bis morgen allen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bis morgen allen
trustquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bis morgen allen
leuke avatar trouwens, hoeveel PIKsels isdie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
He loop ni zo dat gepik uittepikken.
verdorie weet t niet meer![]()
Het maximale aantal PIksels dat mag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuke avatar trouwens, hoeveel PIKsels isdie?
ja ik ben nu uitgepikt, ik weet eg ff niets meer te verzinnen waar het woord pik in voorkomt en dus zal ik denk ik niet meer met postings komen waar pik in kan staan denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het maximale aantal PIksels dat mag.
Pik![]()
en tnx
Das mooi dat je klaar bent met het gePIk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ik ben nu uitgepikt, ik weet eg ff niets meer te verzinnen waar het woord pik in voorkomt en dus zal ik denk ik niet meer met postings komen waar pik in kan staan denk ik
juist en andere forummers raken er gePIKeerd van denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das mooi dat je klaar bent met het gePIk.
Word een btje gek om uit elke zin Pik uitezoeken.
T word een btje PIKkant![]()
Kan t me voorstellen dat ze gePIkkeerd raken,quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist en andere forummers raken er gePIKeerd van denk ik
Jippie een on toppicquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Rob: We sporten allemaal goed.
Lieske: Zelfs te veel![]()
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnicquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan t me voorstellen dat ze gePIkkeerd raken,
Maar jij Pikt dalijk om het goed te makken een goede zin voor t volgende topPIK![]()
En niet een al te PIKkante titel he![]()
word niet gepikkeerd hequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnic
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
Joost: Ik ken al 5 vrouwen die over mijn PIK hebben gedroomd
Neem eeen PIKketanussie! Dat helpt!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnic
Penisnijd? Of heb je gewoon de pik op ons?quote:
Ach je kan er zo uitgePIKt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Penisnijd? Of heb je gewoon de pik op ons?
Het blijft lachwekkendquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
Joost staat weer met zijn zwembroek onder de douche.
Maar goed er zijn ook twee dames in de badkamer Dido en Ingrid
Ingrid staat in bikini onder de douche
Zal idd wel anstelleritus zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
Chantal doet weer of ze erg ziek is buiten in de tuin.
En nath is ook de badkamer binnengelopen
Scanman als dido,nath en ingrid in die badkamer zouden staan.quote:
Ik wil je zo gewenste glorie niet afpikken maar geef het nou gewoon op johquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je kan er zo uitgePIKt worden.
En je ben een makkelijke om te Pikken
Had je wat anders verwacht dan van die zeug?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Heb net het Tanja-interview gezien, bij BVD.
Ik heb werkelijk niéts interessants gehoord.
Heb t al opgegeven hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil je zo gewenste glorie niet afpikken maar geef het nou gewoon op joh
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds wekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
mwah Menno is weer bezeten aan het fietsen en de mokkelslaapkamer ligt weer volquote:
1000% zeker die heeft geen zin in sporten.quote:
Never nooit niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman als dido,nath en ingrid in die badkamer zouden staan.
Zou je dan ook in je zwembroek gaan douchen
Die sukkel wilde alleen weten of er veel werd gesekst in het huis. Moet je maar kijken, Janquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds weker![]()
Ik voelde het al aan, ik ben namelijk nogal ePIKritischquote:
Tanja heeft haar beleving van de werkelijkheid zo omhelst dat ze zonder enig probleem de waarheid kan liegen. Daar is ze echt goed in!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Naar Tanja moet je ook voornamelijk kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Kijk er nooit naar nu toevallig even naar gekeken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds weker![]()
sjankwal en roelkwal komen heus nog wel aan de beurt vermoed ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
1000% zeker die heeft geen zin in sporten.
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat lieske op haar flikker krijgt omdat ze te hard traint.
En kwal doet geen reet en BB zegt er niks over is erg krom
Tis ook vreemd,Lijkt wel of chantal geen kwaad kan doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
1000% zeker die heeft geen zin in sporten.
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat lieske op haar flikker krijgt omdat ze te hard traint.
En kwal doet geen reet en BB zegt er niks over is erg krom
Ik mis dus helemaal niksquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah Menno is weer bezeten aan het fietsen en de mokkelslaapkamer ligt weer vol
als je er niet tegen kan en misschien lichte hoofdpijn er van krijgt wor het misschien tijd om een hosPIK te verwittigen....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:29 schreef Pinball het volgende:
We zijn godverdomme een uur verder, en hier worden nog steeds die hilarische pik-grappen gemaakt.
Oh mijn god.. jullie vinden 'Vrienden voor het leven' zeker ook nog steeds grappig![]()
nou ik weet het zo niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjankwal en roelkwal komen heus nog wel aan de beurt vermoed ik
Nee hoor wil gewoon maar ff ontoppic blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voelde het al aan, ik ben namelijk nogal ePIKritisch
Of ze doen juist wat de bedoeling is. Niet als een gek gaan zitten trainen heel de week. Lieske word niet voor niks teruggefloten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou ik weet het zo niet.
Maar ik hoop het wel dan die slappe zaken hard worden aangepakt
Nouja in ons geval heeft Menno zojuist gewonnenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor wil gewoon maar ff ontoppic blijven.
Volgende x houden we ergens een wedstrijdje wie t meeste wat kan zeggen en de laatste zin heeft ok![]()
Ja ik hoop echt dat ze dan midden in de nacht uit hun bed worden gehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjankwal en roelkwal komen heus nog wel aan de beurt vermoed ik
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja in ons geval heeft Menno zojuist gewonnen
Dit gezeik van BB kan ook in het voordeel van lieske werken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tis ook vreemd,Lijkt wel of chantal geen kwaad kan doen.
En dat lieske eruit gepikt is om af tezeiken,Zie dat ze toch haar best doet maar veel te veel.
Ze mogen Chantal wel eens achter de vodden aanzitten
Je hoeft helemaal geen medelijden te hebben. Dat is nergens goed voor. Die slaat zich er wel weer doorheen en komt er opnieuw weer sterker uit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gezeik van BB kan ook in het voordeel van lieske werken.
Ik vind het zielig voor lieske en heb een beetje medelijden met haar.
Dus het kan haar extra stemmen opleveren
Ja maar ze moeten het wel eerlijk doen en niet alles over 1 kam scheren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gezeik van BB kan ook in het voordeel van lieske werken.
Ik vind het zielig voor lieske en heb een beetje medelijden met haar.
Dus het kan haar extra stemmen opleveren
Scan ik vind serieus dat je doordraaft, zoals je ook doet met lieske. Menno is gewoon een op en top sportman en voor hem is dit zijn lust en leven. Een beetje sportman doet ook zijn best om grenzen te verleggen. Fantastisch dat mensen zichzelf zo kunnen drijven....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno maakt er weer een wedstrijdje van geloof ik.
Heel trots riep hij net naar Joost dat hij 148.8 had gehaadl.
Ze heeft al genoeg gesport van de week om die opdracht te laten mislukken... dan zou je eerder aan Roel denken... die heb ik nog niet op de fiets gezien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:36 schreef style het volgende:
Misschien heeft Chantal wel een geheime opdracht en mag ze niet mee sporten![]()
Mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef Foreverblue het volgende:
Zo, maar ff een artistieke foto voor scan erbij :
[afbeelding]
Menno is weer lekker bezigquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno maakt er weer een wedstrijdje van geloof ik.
Heel trots riep hij net naar Joost dat hij 148.8 had gehaald.
Zou hij zich een beetje schamen... en daarom pas 'los' gaan als iedereen op bed ligt?quote:
Ja, zo lust ik er nog wel 1. Jij vindt dat ik doordraaf over Lieske... Ik vind dat jij doordraaft met je adoratie voor Menno. Jij vindt vanalles aan Lieske niet okee. Ik vind vanalles aan Menno niet okee. Hoe hij zich nu weer loopt uit te sloven en dan ook even naar Joost roept als hij een record heeft, vind ik triest gedrag. Jij verdedigt dat. Jij vindt het huilen van Lieske triest gedrag. Dat verdedig ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Scan ik vind serieus dat je doordraaft, zoals je ook doet met lieske. Menno is gewoon een op en top sportman en voor hem is dit zijn lust en leven. Een beetje sportman doet ook zijn best om grenzen te verleggen. Fantastisch dat mensen zichzelf zo kunnen drijven....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Scan ik vind serieus dat je doordraaft, zoals je ook doet met lieske. Menno is gewoon een op en top sportman en voor hem is dit zijn lust en leven. Een beetje sportman doet ook zijn best om grenzen te verleggen. Fantastisch dat mensen zichzelf zo kunnen drijven....
maar jij ziet alles wat Menno doet maar als uitsloven ....Ik geef toe hij is vaak flink bezig met het spel maar hij begeleid lieske, ingrid en joost toch maar mooi door de opdracht heen
Dan wordt het tijd dat Chantal vannacht uit haar bed wordt getrommeldquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg gesport van de week om die opdracht te laten mislukken... dan zou je eerder aan Roel denken... die heb ik nog niet op de fiets gezien.
Ik heb geen goed woord voor gladjakker Menno over. Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
Joost tegen Menno : wat nou als jij er niet was om te zeggen wat ik moest doen, dan deed ik nu echt niets...maar ik ben wel sterker geworden .....
Zelfs Judas Joost weet Menno op waarde te schatten nu scanman nog
Jazeker. als het een wedstrijd is, dan kan ik zeer fanatiek zijn.quote:
als ik aan het sporten ben weet ik van mezelf en de mensen waarmee ik sport dat we allemaal toch proberen al is het in een bierelftal om toch iets te presteren ....dat is sport ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 1. Jij vindt dat ik doordraaf over Lieske... Ik vind dat jij doordraaft met je adoratie voor Menno. Jij vindt vanalles aan Lieske niet okee. Ik vind vanalles aan Menno niet okee. Hoe hij zich nu weer loopt uit te sloven en dan ook even naar Joost roept als hij een record heeft, vind ik triest gedrag. Jij verdedigt dat. Jij vindt het huilen van Lieske triest gedrag. Dat verdedig ik.
Wat zal dan de tussentijdje test zijn die ze woensdag krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
De opdracht van vrijdag heeft niks met deze toestellen te maken.
Het wordt totaal iets anders.
En wie is de rechter in dit scenario?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 1. Jij vindt dat ik doordraaf over Lieske... Ik vind dat jij doordraaft met je adoratie voor Menno. Jij vindt vanalles aan Lieske niet okee. Ik vind vanalles aan Menno niet okee. Hoe hij zich nu weer loopt uit te sloven en dan ook even naar Joost roept als hij een record heeft, vind ik triest gedrag. Jij verdedigt dat. Jij vindt het huilen van Lieske triest gedrag. Dat verdedig ik.
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef style het volgende:
Scanman: Je begint een beetje op Joost en Chantal te lijken met je Menno gebash![]()
Hoho, Lieske bashen hebben we tot nu toe pas 1 keer kunnen doen omdat je weg wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.
Menno is inderdaad een gladjakker die ten koste van alles wilt winnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen goed woord voor gladjakker Menno over. Gaat ook niet gebeuren.
gladjakker ja dat is wel het juiste woord voor Menno, al geloof ik wel dat deze opdracht in zijn straatje past. Hij is heel sportief en heeft de deskundigheid om menden te begeleiden in het trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen goed woord voor gladjakker Menno over. Gaat ook niet gebeuren.
Lieske vroeg er vandaag wel om met dat gejank van haar....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, Lieske bashen hebben we tot nu toe pas 1 keer kunnen doen omdat je weg was![]()
Je kan hem idd een eikel vinden,Vind hem geen eikel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.
Zeg dat wel, het is nog erger dan dat breien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Lamon het volgende:
Nu al 3 avonden lang zet ik de streams 's avonds laat aan, en krijg steeds twee streams met de slaapkamer en twee streams met een fanatiek fietsende Menno.
Ik zal blij zijn als deze weekopdracht voorbij is.
Dan zet je zeker met een verbeten gezicht e7 - e5.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker. als het een wedstrijd is, dan kan ik zeer fanatiek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |