Grappig hè?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Dido denkt dat de vissen eitjes hebben gelegd
neen, was het maar waar ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Of heb je aandelen in versatel als streamjunk![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, was het maar waar ...
al dat gemiep over weinig abbo's..ja vinje het gek iedereen die ik ken en die versatel wil kan niet want 95% van de providers is elk jaar stilzwijgend de contracten aan het verlengen waardoor mensen gewoonweg niet over kunnen stappen.
Ik kijk zondags voetbal op me tv, computer en laptop, ik kijk op een 107 centimeter scherm naar 4 perfecte streams en ik download de gemiddelde dvd binnen 40 minuten inclusief parretjes...
Verder vroeg ik versatel ivm verhuizing eerder op te leveren en 5 minuten later kreeg ik bevestiging en al...ik vinnet een goede provider en ze hebben gewoon een goed product !
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach wees eens lief,
En heb niet zo de pik op hem
Welke spullen waren dat dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef avonne het volgende:
Hebben ze die spullen in de waskamer nu al eens gevonden?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKken
Foeiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik hem was zou ik het allang niet meer PIKken
Nou vast niet anders hadden ze dat wel buiten staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
vuurkorf met hout, een volle plastic zak en nog een doosje geloof ik
Pik in, tis winter!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Foei![]()
Bleg kan nu echt geen pik meer horen of zien![]()
Over een klein maandje hebben wij het ook, we hadden al versatel (vroeger zonnet) family, en nu toch maar besloten naar deze te gaan omdat we dan geen kpn abbo hebben en dat is goedkoper. Kreeg vandaag al een meeltje dat binnen 10 dagen de snelheid al omhoog wordt gegooid. Goeie zaak vond ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, was het maar waar ...
al dat gemiep over weinig abbo's..ja vinje het gek iedereen die ik ken en die versatel wil kan niet want 95% van de providers is elk jaar stilzwijgend de contracten aan het verlengen waardoor mensen gewoonweg niet over kunnen stappen.
Ik kijk zondags voetbal op me tv, computer en laptop, ik kijk op een 107 centimeter scherm naar 4 perfecte streams en ik download de gemiddelde dvd binnen 40 minuten inclusief parretjes...
Verder vroeg ik versatel ivm verhuizing eerder op te leveren en 5 minuten later kreeg ik bevestiging en al...ik vinnet een goede provider en ze hebben gewoon een goed product !
niet zo vreemd, als je weinig doet en dan gaat trainen, ook al is het nog zo weinig krijg je spierpijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |