Helemaal mee eens. Nathalie mag ook wel als eerste. En Ingrid kan ik ook niet meer goed verdragenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno mag er nog wel even in blijven.
Ik zie het liefste Rob of Chantal vertrekken![]()
![]()
.
Staat haar mooi dat groenequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers!
[afbeelding]
Rob gaf aan dat ie bij hem niet goed is gevallen dus Menno zal ongetwijfeld een veeg uit de (koeke)pan krijgen van hem inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
iedereen aan de racekak van de pannekoekuh van Menno ...hebben ze weer wat te roddelen ,,,
Zou je denken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
beter dan 3,5 ton aan een blonde leeghoofdige boerin te geven die niet eens weet wat ze er mee moet.![]()
Ik kijk morgen wel effe de stream op de site van talpa (uitzending gemist)quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
zal ik Tanja gaan kijken, bij BVD?
Ik voel enige weerzin.
Volgens mij ga je van pannekoek alleen niet aan de rees.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob gaf aan dat ie bij hem niet goed is gevallen dus Menno zal ongetwijfeld een veeg uit de (koeke)pan krijgen van hem inderdaad
nope meer een samenvoeging van versatel en mijn oude nick bommie/bommenleggerquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef Bocaj het volgende:
@versabommie
Hoe kom je eigenlijk aan die naam 'versabommie' ?
Vind hem wel lekker klinken.... Iets met Austin Powers ?
ze staan bij Hummie gewoon hoog in de PIKorde!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er nergens een leuk gesprek gaande want van het duo Pik en Pik heb ik nu wel even mijn buik meer dan vol...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan bij Hummie gewoon hoo in de PIKorde!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan bij Hummie gewoon hoog in de PIKorde!
Afijn op naar het volgende toPIKquote:
Of heb je aandelen in versatel als streamjunkquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij met ome versatel namelijk![]()
![]()
Ach wees eens lief,quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afijn op naar het volgende toPIK
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach wees eens lief,
En heb niet zo de pik op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |