Jij hebt gewoon de PIK op Joost!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ah kut, nu is ie weer binnen![]()
En meteen weer een pik van Menno......
They're killing me...
Neeeeeeeeeeeee alsjebliefd niet zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost, Rob, Lieske, Chantal, Nathalie, Ingrid, Dido en Roel moeten er gewoon uit, dan wor het weer leuk in het huis!
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
dan heb je intens wreed hetzelfde als lieske?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.
ik kan Joost niet meer luchten idd maar ook voor de neutrale streamkijker moet dat "gepik" van Menno en Joost toch rete-irritant zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de PIK op Joost!
Nog erger. Het is levensbedreigend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan heb je intens wreed hetzelfde als lieske?
beter dan 3,5 ton aan een blonde leeghoofdige boerin te geven die niet eens weet wat ze er mee moet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?
Menno mag er nog wel even in blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?
Voor de liefhebbers!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Tanja vanavond bij Barend en van Dorp
Mooie capturequote:
zelfs nathalie hoor je af en toe zeggen dat ze moet word van hemquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk toch dat bepaalde mensen het nu ook met Joost gehad hebben, ik noem een Roel en Lieske die ook niet al te vrolijk kijken bij de zoveelste Joost-ADHD-aanval
Doe even de naam van jouw pic-hoster, dan kan ik die preventief blokkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch weer oogmake-up opgedaan, hequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
zal ik Tanja gaan kijken, bij BVD?
Ik voel enige weerzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |