Joost, Rob, Lieske, Chantal, Nathalie, Ingrid, Dido en Roel moeten er gewoon uit, dan wor het weer leuk in het huis!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben klaar met "pik" en met Joost... de combinatie van die twee is ondragelijk
Nou dood zal ik niet zeggen hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost wordt met de minuut vermoeiender, met zo iemand zou ik dus echt niet samen in een huis moeten zitten, die is binnen twee dagen dood.....
Ik zou er bijna opgewonden van worden. Wel met de nadruk op BIJNA.quote:
OK, dat geintje van mij was ziek, maar daadwerkelijk ook de caps posten is mooglijk nog veel zieker!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Uit het FB-cap archief dan maar voor Versa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kep er geen krab meer voor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Echt serieus, ik heb de afgelopen 5 minuten 8 keer het woord "pik" voorbij horen komen....
ik zap NU weg, ik heb er geen kracht meer voor
Be very careful what you wish for... you might get itquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, dat geintje van mij was ziek, maar daadwerkelijk ook de caps posten is mooglijk nog veel zieker!![]()
Deze zin doet me denken aan Gordon & Geer die hard aan het werk zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Echt serieus, ik heb de afgelopen 5 minuten 8 keer het woord "pik" voorbij horen komen....
ik zap NU weg, ik heb er geen kracht meer voor
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Deze zin doet me denken aan Gordon & Geer die hard aan het werk zijn.
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Be very careful what you wish for... you might get it
Jij hebt gewoon de PIK op Joost!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ah kut, nu is ie weer binnen![]()
En meteen weer een pik van Menno......
They're killing me...
Neeeeeeeeeeeee alsjebliefd niet zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
En strebertje en allemansvriendje Menno erin laten?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost, Rob, Lieske, Chantal, Nathalie, Ingrid, Dido en Roel moeten er gewoon uit, dan wor het weer leuk in het huis!
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
zal zo ff een lading caps hier dumpen van Joost in ondergoed, kijken wie er dan nog lacht !![]()
dan heb je intens wreed hetzelfde als lieske?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik me morgen ziek moet melden.
ik kan Joost niet meer luchten idd maar ook voor de neutrale streamkijker moet dat "gepik" van Menno en Joost toch rete-irritant zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de PIK op Joost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |