Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het deels wel met je eens, maar in mijn achterhoofd heb ik toch ook nog steeds de weekopdracht. BB wekt daar het idee dat ze allemaal in super conditie moeten zijn om het te kunnen halen. Ik snap wel dat Lieske daarom ook toch wat harder wil trainen dan eigenlijk goed voor haar is.
Ik heb ze dankzij rob ook allemaal uitgezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
lekker rustig heb geen geluid meer op alle vier de streams.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:37 schreef Loesje29 het volgende:
Heb het een paar dagen niet kunnen volgen.
Kan iemand me vertellen of er na de exit van Tanja alweer genomineerd is door de bewoners?![]()
Ze is een beetje dom ja, zoals Maxima zou zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik kan er in komen, tot de eerste keer dat ze hiervoor bij bb moest komen. Daarna moet het haar toch zijn dagen dat het niet BB's bedoeling is dat ze haar knie kapot traint.
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerderequote:
. Ik eis dat iedere keer dat Rob gaat zingen door de speakers klinkt: "Wil rob de kijkers niet irriteren. Mond houden"quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Doe je wel een beetje rustig aan Chantal!
Hij vertoont dit gedrag wel vaker, ik heb het idee dat hij denkt/hoopt dat dit momenten zijn die worden uitgezonden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die achterlijke zingende kutjosti even van die fiets af slaan.. het debiele broertje van Dries Roelvink![]()
Sterf, pismongool![]()
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voorquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben een nieuwe fiets?
Klopt deze wel wat km/u betreft?
Fok loopt vaak ff vast dat hij niet mn post of toppic in 1 x neerzetquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja eerst duurt het altijd 5 minuten en dan zijn er ineens meerdere
En Lieske moet kappen met uberhaupt verhalen vertellen en chantal met lachen en stoken !quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:46 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
. Ik eis dat iedere keer dat Rob gaat zingen door de speakers klinkt: "Wil rob de kijkers niet irriteren. Mond houden"
'Net als dat Joost een verbod moet krijgen om in zijn ondergoed rond te lopen.'
Nee, Isabeauquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
Wie is er nou zo snel naar bed gegaan? Chantal?
hij kostte ¤150?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voor![]()
geloof dat joost er 109 km per uur op reedquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben een nieuwe fiets?
Klopt deze wel wat km/u betreft?
Trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Doei, weltrusten en tot morgen![]()
Neequote:
dan zal ie wel kloppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
geloof dat joost er 109 km per uur op reed
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Is het toch een ventquote:
Heyquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
And I'm back van Expeditie Robinson, men is weer aan het sporten zie ik
grrrrrrr Carl er nog niet uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef TheVulture het volgende:
And I'm back van Expeditie Robinson, men is weer aan het sporten zie ik
quote:
http://www.thuisshop.com/index.html?lang=nl&target=d1.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij kostte ¤150?
De goede beginnen vanaf ong. ¤200
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voor![]()
volgende week denk en hoop ik....quote:
Slaap lekker, mop!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Smssen voor de anderen zodat Chantal eruit vliegt bedoel je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Loesje29 het volgende:
Dank, Lovebear en Scanman![]()
Laten we duimen dat Chantal een keertje genomineerd wordt![]()
Daar wil ik best wat smsjes tegenaan slingeren![]()
It was me...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.
Ik was zo blij dat het fietsen eerst en het lopen met de lamp later afgelopen was.. weer een hele week die kutapparatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat straks iig BvD kijken en dan te bed, op BB is er vanavond iig niets te beleven (deze hele week niet omdat er geen officiële weekopdracht is)
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Echt jammer dat Menno zo met Joost bezig is.... als ie zou weten wat die pisnicht allemaal over hem heeft lopen verkondigen de afgelopen week had ie wellicht Josti geplet onder een paar gewichten
volgende week hoop ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgende week denk en hoop ik....
Wat BB betreft... ik word echt allergisch van het woord 'pik' vooral als het uit de mond van Joost komt, maar ook Menno moet maar eens iets anders verzinnen
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.
Je voelt dat ze t doen,Maar je heb geen beweis je heb t niet zelf gehoord
quote:
Welk adres?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
Ja dat zal heel mooi zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Lees goed die heb ik ook genoemd!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
Nee dat is Ingrid haar "Trinity imitatie"quote:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom nietquote:
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
of ik lees eerst gewoon goed wat er staat![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
Je hebt hem naar de redactie van de BB site gestuurd zeker?quote:
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
I rest my casequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net echt, Joost, net echt! Jammer dat wij er niet intrappen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien snappen ze ook hóe saai het in dat huis is als wij de tijd nemen om mailtjes te sturen in plaats van streams kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef wickie het volgende:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom niet![]()
Nou misschien sturen ze hem doorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef wickie het volgende:
[..]
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.
hoiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Leuk om in het kruis van Joost te kijken.![]()
die zijn erquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
En voor de Nathalie fans (als die er zijn) :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |