dat geloof ik niet dat er contact met een fysio is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Misschien zit die fysio wel zo nu en dan mee te lurken, om te kijken naar Lieske, en belt dan met Hummie over zijn bevindingen etc...
Dat opperde ik vanochtend ook al.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat dit sporten niks met de weekopdracht te maken heeft.
sport quizquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat gevoel heb ik nu ook al een paar dagen. Het zou me niets verbazen als ze vrijdag een quiz over iets totaal anders krijgen of zo.
Snel even een 'alleen pindakaas'-rantsoen invoerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef avonne het volgende:
Het enige wat helpt is keihard roepen "LIESKE ECZEEM, het ziet er niet UIT"
dan kruipt ze wel een dagje in bed.
Huilend, helaas, dat wel.
En als het mij werd gevraagd zou ik het niet afraden te fietsen in een lichte stand. Ik zou het hardlopen afraden. Verder kan ze heel veel dingen gewoon meedoen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
dat geloof ik niet dat er contact met een fysio is.
Want dan had de fysio BB opdracht geven voor lieske een trainingschema te maken
Dan hadden ze dr niet al die pijnstillers moeten geven.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En bb wil de verantwoording ook niet nemen als het totaal fout gaat met Lieske... Beter het zekere dan het onzekere... Wat ik wel vind dat men voor dat de opdracht begon Lieske hadden moeten zeggen wat wél en niet kan...
Ik ben het deels wel met je eens, maar in mijn achterhoofd heb ik toch ook nog steeds de weekopdracht. BB wekt daar het idee dat ze allemaal in super conditie moeten zijn om het te kunnen halen. Ik snap wel dat Lieske daarom ook toch wat harder wil trainen dan eigenlijk goed voor haar is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:21 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ze is al een paar keer tot de orde geroepen en ze zeggen dat ze dom en egoistisch bezig is en dat ze beter naar haar lichaam moet luisteren. Ze slikt pijnstillers om door haar pijn heen te gaan. Het lijkt me dat je met enig gezond verstand wel kan bedenken dat dat niet slim is. Vanmiddag is ze heel goed bezig geweest, want toen heeft ze, samen met Menno, haar armspieren getraind. Ze weet het dus best wel, maar is gewoon eigenwijs en onverantwoordelijk bezig. Ik vind het heel goed dat bb haar voor zichzelf in bescherming neemt.
Hopelijk nu dan wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat is meteen het probleem. Voor Chantal is bovenstaand lijstje dodelijk, en Ingrid is dan net opgewarmd. 'Rustig aan' is niet concreet genoeg voor Lieske.
Die pillen zijn volgens mij in opdracht van die fysio voorgeschreven door een dokter en ja hoelang moet je daarmee doorgaan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan hadden ze dr niet al die pijnstillers moeten geven.
Heb vernomen dat ze ze neemt als vitamine pillen.
En dat ze gewoon iedre x als ze er 1 wou moeten vragen bij bb
Het zou best kunnen maar ik heb niet het idee dat het iets met fiets, roeien gaat worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat opperde ik vanochtend ook al.
48 uur wakker blijven is bijvoorbeeld ook een fysieke test. Iedereen lekker moe-getrained, en dan laat je ze 48 uur wakker blijven. Dat zijn nou dingen die ik bij een "bikkelharde" BB zou verwachten.
Stond er wel:quote:
Zou ik ook doen, maar dan moet BB ze ook niet het idee geven dat ze allemaal in topconditie moeten zijn voor de weekopdracht.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo moeilijk vinden, hoor.
's Ochtends, 's middags en 's avonds een kwartiertje rustig fietsen, en tussendoor een paar grondoefeningen.
Wat ze vandaag deed vond ik echt teveel.
Ja niet te lang natuurlijk,En ook niet teveel per dag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die pillen zijn volgens mij in opdracht van die fysio voorgeschreven door een dokter en ja hoelang moet je daarmee doorgaan...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stond er wel:Debbus in Opmerkelijke Quotes van BB-ers
Tanja op de officiele big-brother-site: Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.blubikbeneenknoop in Commentaren op de live streams - deel 108
Staat op de site van BB bij Tanja : Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.Apart...Chaosma in Commentaren op de Live Streams - Deel 190
Wie is Tanja? Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen.Waarom word jij genomineerd? Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. Overgenomen van de Talpa sitewhahahahahahaha, klopt als een bus hoor, vooral dat laatste.mazaru in Commentaren op de Live Streams - Deel 193
Dit is echt humor! Op de talpa site staat dit bij haar biografie:Wat is je levensmotto?What goes around, comes around.Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. !!!!
Ze heeft in het begin van BB al eens verkondigd dat een paracetamol per dag heeeeeeel goed is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan hadden ze dr niet al die pijnstillers moeten geven.
Heb vernomen dat ze ze neemt als vitamine pillen.
En dat ze gewoon iedre x als ze er 1 wou moeten vragen bij bb
Ja is echt lulkoek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin van BB al eens verkondigd dat een paracetamol per dag heeeeeeel goed is.
“Je kan makkelijk een paracetamol per dag slikken, dat doen topsporters namelijk ook”, aldus Lieske.
Dat blijft ze dus volhouden en dat is grote larie natuurlijk. Daar kun je maagbloedingen van krijgen o.a.
Paracetamol is een heel erg veilig medicijn. Maagproblemen krijg je met name van NSAID's (ibuprofen, nurofen, naproxen etc) en asperine.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef Utwodublin het volgende:
Ze heeft in het begin van BB al eens verkondigd dat een paracetamol per dag heeeeeeel goed is.
“Je kan makkelijk een paracetamol per dag slikken, dat doen topsporters namelijk ook”, aldus Lieske.
Dat blijft ze dus volhouden en dat is grote larie natuurlijk. Daar kun je maagbloedingen van krijgen o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |