abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31849858
pi_31849862
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Misschien zit die fysio wel zo nu en dan mee te lurken, om te kijken naar Lieske, en belt dan met Hummie over zijn bevindingen etc...
dat geloof ik niet dat er contact met een fysio is.
Want dan had de fysio BB opdracht geven voor lieske een trainingschema te maken
pi_31849880
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Krijg steeds meer het idee dat dit sporten niks met de weekopdracht te maken heeft.
Dat opperde ik vanochtend ook al.
48 uur wakker blijven is bijvoorbeeld ook een fysieke test. Iedereen lekker moe-getrained, en dan laat je ze 48 uur wakker blijven. Dat zijn nou dingen die ik bij een "bikkelharde" BB zou verwachten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31849897
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, dat gevoel heb ik nu ook al een paar dagen. Het zou me niets verbazen als ze vrijdag een quiz over iets totaal anders krijgen of zo.
sport quiz
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:29:14 #280
242 Pinball
Electric Monk
pi_31849914
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef avonne het volgende:
Het enige wat helpt is keihard roepen "LIESKE ECZEEM, het ziet er niet UIT"
dan kruipt ze wel een dagje in bed.
Huilend, helaas, dat wel.
Snel even een 'alleen pindakaas'-rantsoen invoeren
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31849951
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:

dat geloof ik niet dat er contact met een fysio is.
Want dan had de fysio BB opdracht geven voor lieske een trainingschema te maken
En als het mij werd gevraagd zou ik het niet afraden te fietsen in een lichte stand. Ik zou het hardlopen afraden. Verder kan ze heel veel dingen gewoon meedoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31849954
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

En bb wil de verantwoording ook niet nemen als het totaal fout gaat met Lieske... Beter het zekere dan het onzekere... Wat ik wel vind dat men voor dat de opdracht begon Lieske hadden moeten zeggen wat wél en niet kan...
Dan hadden ze dr niet al die pijnstillers moeten geven.
Heb vernomen dat ze ze neemt als vitamine pillen.
En dat ze gewoon iedre x als ze er 1 wou moeten vragen bij bb
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:31:00 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31849976
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:21 schreef Cuaderno het volgende:

[..]

Ze is al een paar keer tot de orde geroepen en ze zeggen dat ze dom en egoistisch bezig is en dat ze beter naar haar lichaam moet luisteren. Ze slikt pijnstillers om door haar pijn heen te gaan. Het lijkt me dat je met enig gezond verstand wel kan bedenken dat dat niet slim is. Vanmiddag is ze heel goed bezig geweest, want toen heeft ze, samen met Menno, haar armspieren getraind. Ze weet het dus best wel, maar is gewoon eigenwijs en onverantwoordelijk bezig. Ik vind het heel goed dat bb haar voor zichzelf in bescherming neemt.
Ik ben het deels wel met je eens, maar in mijn achterhoofd heb ik toch ook nog steeds de weekopdracht. BB wekt daar het idee dat ze allemaal in super conditie moeten zijn om het te kunnen halen. Ik snap wel dat Lieske daarom ook toch wat harder wil trainen dan eigenlijk goed voor haar is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:31:05 #284
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31849977
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Rica op 31-10-2005 21:37:36 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31850006
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

En dat is meteen het probleem. Voor Chantal is bovenstaand lijstje dodelijk, en Ingrid is dan net opgewarmd. 'Rustig aan' is niet concreet genoeg voor Lieske.
Hopelijk nu dan wel.
Menno zei net min of meer hetzelfde, en ik denk dat bijv. Dido of Chantal ook wel op haar zullen letten.
Maar ja, ze luisterde de vorige keren ook niet...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:32:40 #286
65846 Bocaj
47th President.
pi_31850022
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:

[..]

Die pillen zijn volgens mij in opdracht van die fysio voorgeschreven door een dokter en ja hoelang moet je daarmee doorgaan...
pi_31850025
ik denk hun gewicht in kilometers fietsen ofzo als opdracht
pi_31850033
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat opperde ik vanochtend ook al.
48 uur wakker blijven is bijvoorbeeld ook een fysieke test. Iedereen lekker moe-getrained, en dan laat je ze 48 uur wakker blijven. Dat zijn nou dingen die ik bij een "bikkelharde" BB zou verwachten.
Het zou best kunnen maar ik heb niet het idee dat het iets met fiets, roeien gaat worden.
Even afwachten als BB de komende dagen de druk op het trainen vergroot zou je gelijk kunnen hebben.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:33:05 #289
242 Pinball
Electric Monk
pi_31850037
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef Cuaderno het volgende:

staat er niet bij hoor
Stond er wel:

• Debbus in Opmerkelijke Quotes van BB-ers
    Tanja op de officiele big-brother-site: Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
  • blubikbeneenknoop in Commentaren op de live streams - deel 108
    Staat op de site van BB bij Tanja : Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.Apart...
  • Chaosma in Commentaren op de Live Streams - Deel 190
    Wie is Tanja? Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen.Waarom word jij genomineerd? Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. Overgenomen van de Talpa sitewhahahahahahaha, klopt als een bus hoor, vooral dat laatste.
  • mazaru in Commentaren op de Live Streams - Deel 193
    Dit is echt humor! Op de talpa site staat dit bij haar biografie:Wat is je levensmotto?What goes around, comes around.Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. !!!!
  • Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_31850043
    BB heeft nu ook gezegd dat ze geen pijnstillers meer moet slikken. En ze hebben gezegd dat het niet eens persé over het trainen op de toestellen ging, maar ook om de oefeningen die ze daarnaast doen. Voor de rest moet ze naar haar eigen lichaam luisteren, maw bij pijn stoppen. Ze moet haar been gewoon gebruiken, maar niet overbelasten. Hoeveel duidelijker moet het?
      maandag 31 oktober 2005 @ 21:33:38 #291
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31850059
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik zou het niet zo moeilijk vinden, hoor.
    's Ochtends, 's middags en 's avonds een kwartiertje rustig fietsen, en tussendoor een paar grondoefeningen.
    Wat ze vandaag deed vond ik echt teveel.
    Zou ik ook doen, maar dan moet BB ze ook niet het idee geven dat ze allemaal in topconditie moeten zijn voor de weekopdracht.

maandag 31 oktober 2005 @ 21:34:25 #292
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_31850085
    Lieske: "Ze vonden me dom en hardleers... Nou ja, dat kan. Klopt ook wel ergens"
    pi_31850089
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:32 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Die pillen zijn volgens mij in opdracht van die fysio voorgeschreven door een dokter en ja hoelang moet je daarmee doorgaan...
    Ja niet te lang natuurlijk,En ook niet teveel per dag.
    Je gaat er lijkt me aan wennen als je teveel neemt,En je gaat de pijn dan niet goed voelen.
    pi_31850093
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef Pinball het volgende:

[..]

Stond er wel:

• Debbus in Opmerkelijke Quotes van BB-ers
    Tanja op de officiele big-brother-site: Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.
  • blubikbeneenknoop in Commentaren op de live streams - deel 108
    Staat op de site van BB bij Tanja : Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig.Apart...
  • Chaosma in Commentaren op de Live Streams - Deel 190
    Wie is Tanja? Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen.Waarom word jij genomineerd? Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. Overgenomen van de Talpa sitewhahahahahahaha, klopt als een bus hoor, vooral dat laatste.
  • mazaru in Commentaren op de Live Streams - Deel 193
    Dit is echt humor! Op de talpa site staat dit bij haar biografie:Wat is je levensmotto?What goes around, comes around.Waarom word jij genomineerd?Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. !!!!
  • het staat er nu dus echt niet meer!!! hebben ze dat aangepast!!!
    pi_31850103
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:

[..]

Ze heeft in het begin van BB al eens verkondigd dat een paracetamol per dag heeeeeeel goed is.
    “Je kan makkelijk een paracetamol per dag slikken, dat doen topsporters namelijk ook”, aldus Lieske.

Dat blijft ze dus volhouden en dat is grote larie natuurlijk. Daar kun je maagbloedingen van krijgen o.a.
    ---- gaat winnen
      maandag 31 oktober 2005 @ 21:37:19 #296
    65846 Bocaj
    47th President.
    pi_31850159
    Mevr. uit de hoogte is DIDO
      maandag 31 oktober 2005 @ 21:37:38 #297
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_31850168
    Rob, zing nog even door, stomme klootviool
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
      maandag 31 oktober 2005 @ 21:37:57 #298
    38606 Loesje29
    stiekem 30...
    pi_31850179
    Heb het een paar dagen niet kunnen volgen.
    Kan iemand me vertellen of er na de exit van Tanja alweer genomineerd is door de bewoners?
    People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
    pi_31850183
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ze heeft in het begin van BB al eens verkondigd dat een paracetamol per dag heeeeeeel goed is.
    “Je kan makkelijk een paracetamol per dag slikken, dat doen topsporters namelijk ook”, aldus Lieske.

Dat blijft ze dus volhouden en dat is grote larie natuurlijk. Daar kun je maagbloedingen van krijgen o.a.
    Ja is echt lulkoek.
    Net als paracetamol je gaat er aan wennen,en als je echt goed pijn heb moet je erdere x wat sterkers.

Maagbloedingen weet ik niet,Zal kunnen.
    pi_31850191
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 21:35 schreef Utwodublin het volgende:

Paracetamol is een heel erg veilig medicijn. Maagproblemen krijg je met name van NSAID's (ibuprofen, nurofen, naproxen etc) en asperine.

Alleen zal 1 paracetamol per dag niet echt veel uithalen als je pijn hebt, dan moet je een spiegel opbouwen in je bloed en niet af en toe eentje nemen als je pijn hebt.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')