http://www.thuisshop.com/index.html?lang=nl&target=d1.htmlquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij kostte ¤150?
De goede beginnen vanaf ong. ¤200
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ikke niet weten wat je voor een 150 euro hometrainer kan verwachten.... een normale fiets koop je er nauwelijks voor![]()
volgende week denk en hoop ik....quote:
Slaap lekker, mop!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Isabeau
Doei, weltrusten en tot morgen![]()
Smssen voor de anderen zodat Chantal eruit vliegt bedoel je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Loesje29 het volgende:
Dank, Lovebear en Scanman![]()
Laten we duimen dat Chantal een keertje genomineerd wordt![]()
Daar wil ik best wat smsjes tegenaan slingeren![]()
It was me...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand plaatste een plaatje van de thuisshop, maar bij nader inzien denk ik dat het een andere fiets is.
Ik was zo blij dat het fietsen eerst en het lopen met de lamp later afgelopen was.. weer een hele week die kutapparatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat straks iig BvD kijken en dan te bed, op BB is er vanavond iig niets te beleven (deze hele week niet omdat er geen officiële weekopdracht is)
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Echt jammer dat Menno zo met Joost bezig is.... als ie zou weten wat die pisnicht allemaal over hem heeft lopen verkondigen de afgelopen week had ie wellicht Josti geplet onder een paar gewichten
volgende week hoop ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgende week denk en hoop ik....
Wat BB betreft... ik word echt allergisch van het woord 'pik' vooral als het uit de mond van Joost komt, maar ook Menno moet maar eens iets anders verzinnen
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is t probleem met achter de rug roddelen.
Je voelt dat ze t doen,Maar je heb geen beweis je heb t niet zelf gehoord
quote:
Welk adres?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
Ja dat zal heel mooi zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als BB dat even laat zien op die tv. Dat JOost met Menno in gesprek is en Joost dat gesprek daarna ontkent, maar Menno het woordelijk weet na te vertellen.
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |