Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
of ik lees eerst gewoon goed wat er staat![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
Je hebt hem naar de redactie van de BB site gestuurd zeker?quote:
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
I rest my casequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net echt, Joost, net echt! Jammer dat wij er niet intrappen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien snappen ze ook hóe saai het in dat huis is als wij de tijd nemen om mailtjes te sturen in plaats van streams kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef wickie het volgende:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom niet![]()
Nou misschien sturen ze hem doorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef wickie het volgende:
[..]
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.
hoiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Leuk om in het kruis van Joost te kijken.![]()
die zijn erquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
En voor de Nathalie fans (als die er zijn) :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |