Lees goed die heb ik ook genoemd!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik heb net iets zwaar onnozels gedaan ik heb BB een meeltje gestuurd dat Roel maar eens wakker gemaakt moet worden omdat hij te weinig doet. Bekrachtigd met het feit dat ze willen dat de bewoners de opdrachten goed lezen, dat BB zelf het dan ook goed moet lezen en zich ook aan hun zelfgestelde regeltjes moet houden. En ons daarmee een plezier te doen en met de suggestie dat ze Chantal, die ook niet al te actief is, ook best wakker mogen maken....
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
Nee dat is Ingrid haar "Trinity imitatie"quote:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom nietquote:
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Ik weet het vrij nutteloze actie, maar ik had er gewoon zin in.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:07 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
zeker onnozel! je bent chantal vergeten erbij te noemen![]()
of ik lees eerst gewoon goed wat er staat![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
Je hebt hem naar de redactie van de BB site gestuurd zeker?quote:
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, nutteloos, je weet het nooit. Toen die soldaten destijds lukraak maar op wat wat muren en kasten begonnen te kloppen, vonden ze ineens ook het achterhuis.![]()
I rest my casequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net echt, Joost, net echt! Jammer dat wij er niet intrappen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien snappen ze ook hóe saai het in dat huis is als wij de tijd nemen om mailtjes te sturen in plaats van streams kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef wickie het volgende:
Dat dacht ik nou ook en ik begreep al eerder dat ze ze echt lezen de meeltjes, ze zijn ook gebruikt met Menno toen, dus ik dacht ach waarom niet![]()
Nou misschien sturen ze hem doorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef wickie het volgende:
[..]
op de homepage van bb staat een dingetje van meel de redactie, daar heb ik opgeklikt.
hoiquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Leuk om in het kruis van Joost te kijken.![]()
die zijn erquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
En voor de Nathalie fans (als die er zijn) :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |