truste alvastquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef er de brui aan voor vandaag
lekker Slikken & Spuiten kijken en dan effe aan mijn eigen Pik trekken
Bis morgen allen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bis morgen allen
trustquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bis morgen allen
leuke avatar trouwens, hoeveel PIKsels isdie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
He loop ni zo dat gepik uittepikken.
verdorie weet t niet meer![]()
Het maximale aantal PIksels dat mag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
leuke avatar trouwens, hoeveel PIKsels isdie?
ja ik ben nu uitgepikt, ik weet eg ff niets meer te verzinnen waar het woord pik in voorkomt en dus zal ik denk ik niet meer met postings komen waar pik in kan staan denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het maximale aantal PIksels dat mag.
Pik![]()
en tnx
Das mooi dat je klaar bent met het gePIk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ik ben nu uitgepikt, ik weet eg ff niets meer te verzinnen waar het woord pik in voorkomt en dus zal ik denk ik niet meer met postings komen waar pik in kan staan denk ik
juist en andere forummers raken er gePIKeerd van denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das mooi dat je klaar bent met het gePIk.
Word een btje gek om uit elke zin Pik uitezoeken.
T word een btje PIKkant![]()
Kan t me voorstellen dat ze gePIkkeerd raken,quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
juist en andere forummers raken er gePIKeerd van denk ik
Jippie een on toppicquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Rob: We sporten allemaal goed.
Lieske: Zelfs te veel![]()
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnicquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan t me voorstellen dat ze gePIkkeerd raken,
Maar jij Pikt dalijk om het goed te makken een goede zin voor t volgende topPIK![]()
En niet een al te PIKkante titel he![]()
word niet gepikkeerd hequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnic
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
Joost: Ik ken al 5 vrouwen die over mijn PIK hebben gedroomd
Neem eeen PIKketanussie! Dat helpt!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
moeilijk, moeilijk...dat is geen PIKnic
Penisnijd? Of heb je gewoon de pik op ons?quote:
Ach je kan er zo uitgePIKt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Penisnijd? Of heb je gewoon de pik op ons?
Het blijft lachwekkendquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
Joost staat weer met zijn zwembroek onder de douche.
Maar goed er zijn ook twee dames in de badkamer Dido en Ingrid
Ingrid staat in bikini onder de douche
Zal idd wel anstelleritus zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
Chantal doet weer of ze erg ziek is buiten in de tuin.
En nath is ook de badkamer binnengelopen
Scanman als dido,nath en ingrid in die badkamer zouden staan.quote:
Ik wil je zo gewenste glorie niet afpikken maar geef het nou gewoon op johquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je kan er zo uitgePIKt worden.
En je ben een makkelijke om te Pikken
Had je wat anders verwacht dan van die zeug?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Heb net het Tanja-interview gezien, bij BVD.
Ik heb werkelijk niéts interessants gehoord.
Heb t al opgegeven hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil je zo gewenste glorie niet afpikken maar geef het nou gewoon op joh
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds wekerquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
mwah Menno is weer bezeten aan het fietsen en de mokkelslaapkamer ligt weer volquote:
1000% zeker die heeft geen zin in sporten.quote:
Never nooit niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman als dido,nath en ingrid in die badkamer zouden staan.
Zou je dan ook in je zwembroek gaan douchen
Die sukkel wilde alleen weten of er veel werd gesekst in het huis. Moet je maar kijken, Janquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds weker![]()
Ik voelde het al aan, ik ben namelijk nogal ePIKritischquote:
Tanja heeft haar beleving van de werkelijkheid zo omhelst dat ze zonder enig probleem de waarheid kan liegen. Daar is ze echt goed in!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Naar Tanja moet je ook voornamelijk kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Kijk er nooit naar nu toevallig even naar gekeken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook niks, hoopte dat Jan Mulder nog wel een scherpe opmerking zou plaatsen, maar niks van dat al. Die lui worden ook steeds weker![]()
sjankwal en roelkwal komen heus nog wel aan de beurt vermoed ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
1000% zeker die heeft geen zin in sporten.
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat lieske op haar flikker krijgt omdat ze te hard traint.
En kwal doet geen reet en BB zegt er niks over is erg krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |