Jazeker. als het een wedstrijd is, dan kan ik zeer fanatiek zijn.quote:
als ik aan het sporten ben weet ik van mezelf en de mensen waarmee ik sport dat we allemaal toch proberen al is het in een bierelftal om toch iets te presteren ....dat is sport ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 1. Jij vindt dat ik doordraaf over Lieske... Ik vind dat jij doordraaft met je adoratie voor Menno. Jij vindt vanalles aan Lieske niet okee. Ik vind vanalles aan Menno niet okee. Hoe hij zich nu weer loopt uit te sloven en dan ook even naar Joost roept als hij een record heeft, vind ik triest gedrag. Jij verdedigt dat. Jij vindt het huilen van Lieske triest gedrag. Dat verdedig ik.
Wat zal dan de tussentijdje test zijn die ze woensdag krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
De opdracht van vrijdag heeft niks met deze toestellen te maken.
Het wordt totaal iets anders.
En wie is de rechter in dit scenario?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 1. Jij vindt dat ik doordraaf over Lieske... Ik vind dat jij doordraaft met je adoratie voor Menno. Jij vindt vanalles aan Lieske niet okee. Ik vind vanalles aan Menno niet okee. Hoe hij zich nu weer loopt uit te sloven en dan ook even naar Joost roept als hij een record heeft, vind ik triest gedrag. Jij verdedigt dat. Jij vindt het huilen van Lieske triest gedrag. Dat verdedig ik.
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef style het volgende:
Scanman: Je begint een beetje op Joost en Chantal te lijken met je Menno gebash![]()
Hoho, Lieske bashen hebben we tot nu toe pas 1 keer kunnen doen omdat je weg wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.
Menno is inderdaad een gladjakker die ten koste van alles wilt winnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen goed woord voor gladjakker Menno over. Gaat ook niet gebeuren.
gladjakker ja dat is wel het juiste woord voor Menno, al geloof ik wel dat deze opdracht in zijn straatje past. Hij is heel sportief en heeft de deskundigheid om menden te begeleiden in het trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen goed woord voor gladjakker Menno over. Gaat ook niet gebeuren.
Lieske vroeg er vandaag wel om met dat gejank van haar....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, Lieske bashen hebben we tot nu toe pas 1 keer kunnen doen omdat je weg was![]()
Je kan hem idd een eikel vinden,Vind hem geen eikel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ook als Lieske volop gebasht wordt hier? Kom nou zeg. Ik vind Menno een eikel, klaar. Zou niet met hem willen omgaan. Dat mag ik toch vinden? Gelukkig zijn zeer veel mensen het met me eens. Ik vind trouwens een aantal anderen nog veel erger hoor. Menno staat bij mij op 4 ofzo.
Zeg dat wel, het is nog erger dan dat breien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:45 schreef Lamon het volgende:
Nu al 3 avonden lang zet ik de streams 's avonds laat aan, en krijg steeds twee streams met de slaapkamer en twee streams met een fanatiek fietsende Menno.
Ik zal blij zijn als deze weekopdracht voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |