Ik ben ook zeer breed qua muziek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een ding is zeker, je heb dalijk wel veel verschillende muziekjes
Echt iets voor M.quote:Born yellow,
Born brown,
Born red,
Born black,
Born dead
Dead
Born dead
Born asian,
Born jewish,
Born latino,
Born poor,
Born dead
Dead
Born dead
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:10 schreef Yildiz het volgende:
Kenkah, ik kom net thuis na het stappen in de haag
en wat is dit een geil wijf
[afbeelding]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
ja., dat zie ik nu ook pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
Ze heeft geen klasse wel the looks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef Yildiz het volgende:
maargoed, an sich is het gewoon n chick, toch?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft geen klasse wel the looks.
Nou dan, kappe dan!quote:Donner erkent dat onschuldigen de dupe kunnen worden van vergissingen bij de uitvoering van de nieuwe anti-terreurwetten. ,,Dat gevaar voor vergissingen is er ongetwijfeld'', aldus Donner. De minister meent echter dat dit risico niet betekent dat hij ,,moet nalaten wat ik nodig oordeel om aanslagen te voorkomen.'' Donner zei dit in reactie op kritiek van politiek filosoof Van Gunsteren die wees op het gevaar dat onschuldige burgers slachtoffer worden van fouten van opsporingsdiensten.
Ah een nieuwe generatie real dollquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.![]()
Niet echt.... Tori Amos. Ze kan heel leuk zingen. "From the Choirgirl hotel" is een leuke dynamische CD.quote:
Maar dan met 2 opblaasnippels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ah een nieuwe generatie real doll![]()
Gelukkig is het nieuwe zorgstelsel wel in goede handen.quote:IT-fiasco kost overheid miljoenen
De invoering van een nieuwe organisatie en een nieuw computersysteem voor de salarisadministratie van overheids-ambtenaren is grandioos mislukt. Met P-direkt zouden duizend van de vijftienhonderd ambtenaren op personeelsafdelingen van de ministeries overbodig worden, maar na ruim twee jaar werk aan het systeem en de inrichting ervan blijkt het simpelweg niet te voldoen.
P-direkt had moeten zorgen voor meer efficiëntie en minder bureaucratie. De overheid dacht met het systeem veertig miljoen euro per jaar te besparen. Het afblazen zorgt echter voor een miljoenenstrop. Hoe groot de schade precies zal worden is nog onbekend, dat is mede afhankelijk van onderhandelingen met IBM over de voorwaarden voor beëindiging. IBM kreeg in september 2004 de opdracht P-direkt te ontwerpen.
Kamerlid Zsolt Szabo (VVD) reageert teleurgesteld. "Het doel was minder bureaucratie, minder regels; dus kostenbesparing. Het ziet ernaar uit dat dat met dit traject aan het vertragen is", meent de liberaal. Samen met zijn CDA-collega Eddy van Hijum wil hij de verantwoordelijk minister Alexander Pechtold om opheldering vragen.
91, das nog net niet prehistorisch. Hoe staat het met jouw biervoorraad, ik zit aan me laatste ploppertquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:03 schreef du_ke het volgende:Kipjes Net een paar uur lang bezig geweest met een spel uit 91
.
Had ik het dus toch goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet echt.... Tori Amos. Ze kan heel leuk zingen. "From the Choirgirl hotel" is een leuke dynamische CD.
Maar inmiddels is ze ook al een beetje op leeftijd.
Heb er nog 1 maar ga lekker pittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
91, das nog net niet prehistorisch. Hoe staat het met jouw biervoorraad, ik zit aan me laatste ploppert
Ik ook zo maar. Dag lieverdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er nog 1 maar ga lekker pitten.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tori Amos blijft wel aanschouwbaar, zelfs op leeftijd, vooral als ze zo zit te rijden op dr pianobankie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:02 schreef Tafkahs het volgende:
Grrrr, het is 8.00 des nachts, Sigme..
Aan je avotoar te zien ben jij ook weer wakkerquote:
'De wereld wacht in spanning af.'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat vandaag de dag is. Er gaan geruchten dat Rove niet aangeklaagd wordt, er gaan geruchten dat-ie wel aangeklaagd wordt. De topadviseur van Cheney zal waarschijnlijk wel aangeklaagd worden. En terwijl al dit moois plaatsvindt, blijkt dat Cheney informatie over Iraks verzonnen massavernietigingswapens achtergehouden heeft. O, wat kan het leven toch mooi zijn.
Ik luister nu, zoals altijd, naar Studio Brussel...alle presentatoren zijn gaan stakenquote:Ons land kleurt vandaag rood en groen (België dus)
vr 28/10/05 - Nu al is duidelijk dat het economische leven op heel wat plaatsen stil ligt. In veel bedrijven blijkt er een grote actiebereidheid tegen het Generatiepact. Ook andere sectoren ondervinden grote hinder.
Overal in het land is de actiedag tegen het Generatiepact van de regering van start gegaan. Het ziet ernaar uit dat er in heel wat bedrijven vandaag nauwelijks of niet zal gewerkt worden.
De staking past in de actiedag tegen de regeringsmaatregelen over het einde van de loopbaan en het brugpensioen.
Vanmiddag is er een grote betoging in Brussel. De spoorwegen rijden normaal, maar De Lijn en de MIVB liggen zo goed als plat.
In het onderwijs staken hier en daar leerkrachten. De Post werkt beperkt.
Bij sommige bedrijven hebben de werknemers gisteravond al het werk neergelegd. Bij Opel in Antwerpen zijn de 1.400 werknemers van de nachtploeg niet aan de slag gegaan.
In veel bedrijven zijn er weinig of geen werknemers komen opdagen, onder meer bij Sidmar, Volvo, BASF en Bayer, Agfa-Gevaert, Total en Esso. De Antwerpse haven is bijna volledig verlamd. Ook het personeel van de voedingssector staakt.
Dánkje, ik ga even etenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef sigme het volgende:
Nou goeiemorgen allemaal dan maar.
Ik hou al uren de wacht, heb de server een beetje warm gehouden enzo. Fijn dat jullie er ook weer zijn
[ bron ]quote:he allegation that Zarqawi had visited Baghdad in May 2002 with Saddam's sanction-purportedly for medical treatment-was once a centerpiece of the administration's arguments about Iraq. Secretary of State Colin Powell cited Zarqawi's alleged visit in his speech to the United Nations Security Council. Secretary of Defense Donald Rumsfeld referred obliquely to Zarqawi's purported trip as an example of "bulletproof" evidence that the administration had assembled linking Saddam's regime with Al Qaeda.
But like the uranium yellowcake claims-since determined to be fraudulent-that are at the heart of the CIA leak case, the administration's original allegations about Zarqawi's trip also seem to be melting away. An updated CIA re-examination of the issue recently concluded that Saddam's regime may not have given Zarqawi "safe haven" after all.
The CIA declined to comment on the draft report. But officials tell NEWSWEEK that Zarqawi probably did travel to the Iraqi capital in the spring of 2002 for medical treatment. And, of course, there is no question that he is in Iraq now-orchestrating many of the deadly suicide bombings and attacks on American soldiers.
But before the American-led invasion, Saddam's government may never have known he was there. The reason: he used an alias and was there under what one U.S. intelligence official calls a "false cover." No evidence has been found showing senior Iraqi officials were even aware of his presence, according to two counterterrorism analysts familiar with the classified CIA study who asked not to be identified because of the sensitivity of the matter.
Logisch nadenken en/of analyseren van situaties schijnt tegenwoordig steeds minder in het vakkenpakket te zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:14 schreef RichardQuest het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58918#2317775
Als ze nu ook eens gaan verklaren dat ze 9/11 door lieten gaan, val ik van me stoel.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit weer s in de zon te genieten!
Ik heb geen zonnebank nodig
Tsja, dat krijg je van deze overheid, mensen die helemaal niet meer *kunnen* nadenken. Da's logisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Logisch nadenken en/of analyseren van situaties schijnt tegenwoordig steeds minder in het vakkenpakket te zitten![]()
Jij bent dan ook excuusneger dat scheelt weer.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent dan ook excuusneger dat scheelt weer.
Moderne freakshow?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
Ik ben ook geen brilsmurf meer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef George-Butters het volgende:
nadenkenik ben toch geen brilsmurf!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook geen brilsmurf meer!
Ik ben een bilsmurf geworden toen ik later groot was..
![]()
quote:Schudden - Def Rhymz
Yes Yeah
Dit is een bobblingremix van DJ Jean
Alle balluh verzameluh!!!
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Hey meisje,
Hey lekker ding,
Hey schattebout, kippebout, moerbout,
Ik wil je naaie, naaie, naaie, naaie huis toe brengen,
Want je hebt echt een lekkere bil koffie,
Lekkere Bobbejaanland.
Hey schattebout, kippebout…ahhh…
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Heeey…..
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Kom op, kom op
Ik vind je leuk, echt leuk,
Wat je met je billen doet,
Maar pas op, hooeee
Anders krijg je billenkoek,
Want je weet, wat ik weet,
En je weet wat ik wil…
Ik ben niet verliefd op jou,
Maar verliefd op je bil.
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit,
Ik wil je opeten net als fruit,
Weet je wat ik moet doen,
Weet je wat ik moet doen
Ohoo ohhh,
Schatje kom even hier!
Even hier,
En doe mij een plezier,
En schud voor mij,
Schudden,Schudden..
Schat je bil, je bil, je bil gaat ontploffen,
Nou schudden met die billen,
Niet stoppen, niet stoppen
Je bil, je bil, je bil gaat ontploffen,
Nou schudden met die billen,
Niet stoppen, niet stoppen
Nou zakken dan, zakken dan, zakken dan,
Zak dan, zak dan,
Zakken dan, zakken dan, zak dan!
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060822.htmlquote:CPB tegen nieuwe verbinding A6-A9
DEN HAAG Het Centraal Planbureau vindt de aanleg van een snelweg tussen Amsterdam-Zuidoost en Flevoland geen goed idee. Zo'n weg tussen de A6 en de A9 is volgens het CPB veel te duur.
Dat komt omdat het natuurgebied het Naardermeer moet worden ondertunneld. Die ondertunneling kost 4,5 miljard euro, heeft het Planbureau becijferd.
Het CPB denkt dat de drukte ten zuiden van Amsterdam beter is te bestrijden met het invoeren van een spitsheffing op de bestaande wegen. Mensen kunnen dan immers kiezen om buiten de spits de weg op te gaan, de trein te nemen of bij te betalen. Een nieuwe weg is dan onnodig.
plicht, niets meer dan dat, m'vrouw.. Het lijkt wel alsof ik dat van vanochtend gister geschreven hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef sigme het volgende:
Knorrepot
For de kofje njet emmelje! (of zoiets).
Het is al helemaal licht man, en het wordt vast weer een mooie dag.![]()
En na vandaag heb *ik* twee weken vakantie![]()
![]()
Wat doe je zo vroeg (vroeg) uit de veren met zo'n humeur?
CPBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060822.html
CPB![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben ook geen brilsmurf meer!
Ik ben een bilsmurf geworden toen ik later groot was..
![]()
dan gaan ze maar met een pontje ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
CPB
Gewoon dwars door dat natuurgebied heen.
Natuur en Nederland![]()
Vergeet de havens in Rotterdam niet. Volgens mij produceren ze heel wat rotzooi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
Wat heeft Nederland nog met natuur te maken ?!
Wat er nog is, wordt misbruikt door homo-sex-parkeerplaatsen.
Ecologisch gezien hadden we een snelweg moeten hebben met +200 km/h. Omdat grotendeels de luchtvervuiling toch afkomstig is van onze oosterburen.
We hebben zo weinig natuur in Nederland dat we elke graspriet krampachtig proberen te beschermen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef zakjapannertje het volgende:
dan gaan ze maar met een pontje ofzo, de snelweg is gepland overigens naast het Naardermeer, niet erdoorheen, maar dat maakt de verstoring niet minder om. Vanaf 1874 is het overigens wel doorsneden door de spoorlijn Amsterdam-Gooise Matras
yep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef George-Butters het volgende:
Het Gooi, dieptepunt in Nederland
Het kan volgens mij geen kwaad om te proberen het een en ander te beschermen. Al was het alleen maar om latere generaties te kunnen laten zien dat Nederland meer is dan beton en asfalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We hebben zo weinig natuur in Nederland dat we elke graspriet krampachtig proberen te beschermen.
Belachelijk als je het mij vraagt.
Heb je wel 's zondagochtend op Stratumseind gelopen? Dat stinkt nog erger dan Rotterdam en Den Haag samenquote:Juist... dat is ook de hoofdreden waarom ik lekker in Brabant blijf wonen.
Alles boven de rivier stinkt, zuigt of whatever.
Ik ben in ieder geval blij dat ik tussen hectares weilanden over dijken mag en kan fietsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan volgens mij geen kwaad om te proberen het een en ander te beschermen. Al was het alleen maar om latere generaties te kunnen laten zien dat Nederland meer is dan beton en asfalt.
Ik vraag me af of jij ooit wel 's echte natuur hebt gezien, misschien is dat al tekenend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We hebben zo weinig natuur in Nederland dat we elke graspriet krampachtig proberen te beschermen.
dat is allemaal om onze Verlosser de otter terug te krijgen, maar het wil nog niet echt lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs dat durf ik aan te vechten op wat kleine hoogveen stukjes na is Nederland gewoon 100% cultuurlandschap.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Nederland is cultuur, alleen de Veluwe en delen van Noord-Brabant en Limburg kun je tot natuur rekenen.
Ja dat heb ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:36 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vraag me af of jij ooit wel 's echte natuur hebt gezien, misschien is dat al tekenend.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-B5CA-E800C1F755F3}quote:27/10 Zwitserland hielp Zuid-Afrika aan de atoombom
Zwitserland speelde een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de atoombom door het Zuid-Afrikaanse apartheidsbewind. Dat is de belangrijkste conclusie uit een regeringsonderzoek naar het aandeel van Zwitserse bedrijven in de bouw van zes atoomwapens door Zuid-Afrika tussen 1970 en 1993.
Zuid-Afrika had buitenlandse technologie nodig om uranium te kunnen verrijken voor de productie van kernwapens en Zwitserse en Duitse bedrijven, die daarmee het economisch embargo schonden dat lange tijd gold tegen het land, hebben daar een belangrijke bijdrage aan geleverd, stelt de historicus Peter Hug, een van de onderzoekers van het Zuid-Afrikaanse atoomproject. Om welke bedrijven het gaat en wat exact hun bijdrage is geweest aan de ontwikkeling van de Zuid-Afrikaanse atoombom, is niet bekendgemaakt.
Zuid-Afrika was jarenlang verwikkeld in oorlogen in verscheidene buurlanden en het apartheidsregime werkte in het grootste geheim aan de ontwikkeling van nucleaire wapens. In totaal had het land ooit de beschikking over zes gebruiksklare atoomwapens en was een zevende bom bijna af. President Frederik de Klerk gaf in 1993 toe dat Zuid-Afrika kernwapens had ontwikkeld, maar zei dat die allemaal weer waren ontmanteld.
En terecht al zal het bij wind en regen tegen soms minder fijn zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik tussen hectares weilanden over dijken mag en kan fietsen.
Eigenlijk moet de natuur gewoon de goede verliezer spelen, zn boeltje pakken, jas aan doen, petje op en tabee zeggen. Vervolgens alles betegelen betegelen betegelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
CPB
Gewoon dwars door dat natuurgebied heen.
Natuur en Nederland![]()
jep, misschien ook wat hellingsbossen in Limburg, op de Veluwe schijnen nog grote oerbomen te staan, maar die werden ook gebruikt door de mens als hakhout, zodat alleen het onderste deel echt oer zou zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfs dat durf ik aan te vechten op wat kleine hoogveen stukjes na is Nederland gewoon 100% cultuurlandschap.
Johan Cruiff (ofzo)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je van deze overheid, mensen die helemaal niet meer *kunnen* nadenken. Da's logisch.![]()
Nederland bestaat nog steeds voor het grootste gedeelte uit agrarische grond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
Het kan volgens mij geen kwaad om te proberen het een en ander te beschermen. Al was het alleen maar om latere generaties te kunnen laten zien dat Nederland meer is dan beton en asfalt.
Dat je groen belachelijk vind, betekend niet dat je moet regelen via de overheid om groen af te schaffen. Begin je ineens van liberalisme af te stappen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Neehoor, brabanders zijn pas vreemd, hypocriet, huichelachtig, en wat traag van begrip.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Drugshond het volgende:
Juist... dat is ook de hoofdreden waarom ik lekker in Brabant blijf wonen.
Alles boven de rivier stinkt, zuigt of whatever.
Zit de otter niet in de Biesbos?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef zakjapannertje het volgende:
dat is allemaal om onze Verlosser de otter terug te krijgen, maar het wil nog niet echt lukkenteveel afvallozingen nog)
Nederland is cultuurlandschap. Dat is niet erg maar de verhouding tussen de diverse aspecten moet wel een beetje in evenwicht blijven. Met een 'beetje'(we hebben het dichste wegennetwerk ter wereld) asfalt kan je al behoorlijk versnipperen en dat is in veel gevallen niet fijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nederland bestaat nog steeds voor het grootste gedeelte uit agrarische grond.
Het is zo'n milieu dogma om te zeggen dat heel Nederland bestaat uit asfalt en beton:')
Nederland is lelijk maar dat heeft vrij weinig te maken met het kleine beetje asfalt wat hier ligt.
Ik vind natuur mooi maar elke grasspriet beschermen gaat me wat ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Yildiz het volgende:
Dat je groen belachelijk vind, betekend niet dat je moet regelen via de overheid om groen af te schaffen. Begin je ineens van liberalisme af te stappen?
daar heb ik mijn twijfels over, in Zeeland heb je plantensoorten die door de mens zijn geintroduceerd om de aanslibbing te bevorderen, ik denk dat dat ook voor de Waddenzee wel gebeurd zal zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:43 schreef du_ke het volgende:
Oh ja de Waddenzee kunnen we misschien ook nog tot natuur rekenen.
Maar hoeveel procent van Nederland ligt onder asfalt, een klein percentage denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:47 schreef du_ke het volgende:
Nederland is cultuurlandschap. Dat is niet erg maar de verhouding tussen de diverse aspecten moet wel een beetje in evenwicht blijven. Met een 'beetje'(we hebben het dichste wegennetwerk ter wereld) asfalt kan je al behoorlijk versnipperen en dat is in veel gevallen niet fijn.
iedereen moet gewoon hun huisnummers weer inleveren, zal iig het herkenbaar maken van de huizen een flinke push gevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hoeveel procent van Nederland ligt onder asfalt, een klein percentage denk ik.
Het probleem in Nederland is de woningbouw. Insipratieloos en emotieloos, hetzelfde geldt voor al die brainparks.
Eenheidsworst, verschrikkelijk.
Visio, waar gebruik jij dat voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
Dus ikke Visio branden, is het een Noorse versie.
% make mental note.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
iedereen moet gewoon hun huisnummers weer inleveren, zal iig het herkenbaar maken van de huizen een flinke push geven
Allemaal de schuld van de babyboomers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef zakjapannertje het volgende:
iedereen moet gewoon hun huisnummers weer inleveren, zal iig het herkenbaar maken van de huizen een flinke push geven
quote:Wereldhandel dreigt Europa te verdelen
LONDEN, 28 OKT. De Europese regeringsleiders willen eind dit jaar alsnog een akkoord bereiken over de begroting van de Unie. Maar afspraken over de wereldhandel dreigen Europa opnieuw te verdelen. De Franse president Chirac heeft een veto aangekondigd als de EU wil tornen aan de landbouwheffingen die de Europese landbouw beschermen.
Tijdens een informele bijeenkomst op kasteel Hampton Court in de buurt van Londen hebben de leiders van de 25 lidstaten van de Unie de verwachting uitgesproken dat tijdens hun volgend treffen in december afspraken kunnen worden gemaakt over de gemeenschappelijke uitgaven van de Unie voor de jaren 2007-2013. Eerder dit jaar waren zij hiertoe vanwege onderlinge verdeeldheid niet in staat. In het dispuut waarbij vooral Groot-Brittannië en Frankrijk tegenover elkaar kwamen te staan werden toen over en weer bittere verwijten gemaakt. Volgens diverse regeringsleiders heeft de informele bijeenkomst van gisteren de lucht geklaard.
De optimistische stemming werd weer getemperd door de mededeling van de Franse president Chirac dat hij verdere concessies van de Europese Unie bij de nu lopende onderhandelingen voor de Wereldhandelsorganisatie (WTO) zal torpederen. EU-onderhandelaar Peter Mandelson zou vandaag met nieuwe voorstellen komen. Andere landen, de Verenigde Staten voorop, eisen dat de Unie de eigen landbouwmarkt meer openstelt voor producten van buiten. De landbouwuitgaven zijn eveneens het belangrijkste struikelblok bij de besprekingen over de Europese begroting.
Het eigenlijke thema van de vergadering op Hampton Court was de wijze waarop de Europese economie de concurrentie met de rest van de wereld aankon. De centrale vraag daarbij in hoeverre dit ten koste moet gaan van de sociale stelsels in de diverse Europese lidstaten. Alle aanwezigen schaarden zich gisteren achter een document van de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de Unie, dat uitspreekt dat modernisering noodzakelijk is, maar waarin tevens wordt gesteld dat sociale rechtvaardigheid één van de basiskenmerken van de Europese Unie is.
De komende tijd worden plannen uitgewerkt die moeten aangeven hoe Europa meer gezamenlijke inspanningen kan leveren op het terrein van onderzoek en de energievoorziening. Over de oprichting van een 'globaliseringsfonds' dat lidstaten kunnen aanspreken als zij te maken krijgen met grote bedrijfssluitingen bestaat verdeeldheid. Hieruit zou bijvoorbeeld de herscholing van getroffen werknemers kunnen worden betaald. De Franse president Chirac toonde zich een groot voorstander van dit fonds, maar de Duitse bondskanselier Schröder vroeg zich na afloop of hier nu wel een speciale taak voor Brussel was weggelegd. Ook hebben lidstaten, waaronder Nederland, twijfels over de kosten, maar volgens de Europese Commissie zou het fonds gevuld kunnen worden met de jaarlijkse overschotten op de Europese begroting.
quote:So you’ve come to say you’re very sorry
’it won’t happen again - forgive me ? ’
Time will not heal these wounds
And I’m bleeding because of you
Was everything we had just a joke ?
I’ve run out of patience, tears and hope
Love does not conquer all
And I’m screaming because of you
Too late for apologies
In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I’ve begged for protection ?
I’m freezing
Cold winter winds that chill my heart with sleet & snow
Not from the north come to this glacial abode
But from your dimension cryogenic limbo
I’m freezing
I’m frozen
It’s too late
Ja, processchema's en zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Visio, waar gebruik jij dat voor?
Beetje stroomdiagrampjes maken.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)D-AF68-D1362EB54CC9}quote:27/10 Frankrijk wil 'rooktoerisme' halt toeroepen
Frankrijk wil een eind maken aan het zogenaamde 'rooktoerisme'. In de toekomst mogen reizigers slechts tien pakjes sigaretten legaal naar Frankrijk invoeren. Totnogtoe was het tienvoudige daarvan toegestaan.
De strijd tegen het roken dient als motivatie van de nieuwe wet. De nieuwe wet betekent meteen ook een begrenzing op de hoeveelheid tabak die men in huis mag hebben. Vanaf nu mogen privé-personen slechts twee kilogram tabak in huis halen, vroeger was dat nog tien kilogram.
Nee, dan zou er nu de Franse Zee liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me af, zonder landbouwsubsidies zou Frankrijk dan nog bestaan?
Ik denk dat hij downloaden is ook een misdrijf beter niet kan opnemen in zijn partijprogramma dan haalt hij zeker weten geen enkele zetelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
Dadelijk komt Peter R op me af...zou 'ie dat ook in z'n partij opnemen?
Laten we hopen dat ooit op een mooie dag de landbouwsubsidies worden afgeschaftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:20 schreef Monidique het volgende:
Nee, dan zou er nu de Franse Zee liggen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV0JLNO2quote:Kijk: Mars!
Zondag komt de rode planeet spectaculair dicht bij de aarde
Mis de kans niet: als je zondag tot middernacht wakker blijft, kun je Mars zien. De rode planeet komt dan spectaculair dicht bij de aarde. Daarna is het dertien jaar wachten op een volgende kans.
Enkele miljonairs hebben al grof geld neergeteld voor een plaatsje op de eerste vlucht naar Mars.
Wie niet meteen de drang voelt om er zelf een stapje te zetten, krijgt zondagavond de kans om de planeet te minste eens te zién.
Gemiddeld bedraagt de afstand tussen Mars en de aarde zo'n 225 miljoen kilometer. Rond middernacht passeert Mars op amper 69,4 miljoen kilometer van de aarde.
Maar een record wordt dat niet. In augustus 2003 lagen er 'slechts' 55,7 miljoen kilometer tussen de twee planeten. Het was toen ongeveer 60.000 jaar geleden dat afstand nog zo klein was.
Heldere oranje ster
Hoewel de afstand ditmaal dus iets groter is dan in 2003, verwachten specialisten toch een beter zicht op de planeet gedurende de rest van de nacht.
,,Op zich is het niet zo uitzonderlijk dat we Mars kunnen zien", vertelt Gert Smet van de Sterrenwacht. ,,Dat gebeurt wel vaker, maar meestal valt ze niet echt op tussen alle andere sterren." Maar zondag is dat dus anders. ,,We zullen Mars kunnen zien als een heldere oranje ster, niet zo ver van de maan", zegt Smet. ,,Met een goede verrekijker zou je zelfs de ijskappen op Mars moeten kunnen zien." Door een telescoop wordt zelfs de grote stofwolk die momenteel over Mars trekt zichtbaar.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV0JLNISquote:Bush buigt voor extreem-rechts
Conservatieve Republikeinen schieten topbenoeming af
Een zwarte dag gisteren voor VS-president George Bush nadat zijn kandidate voor het Hooggerechtshof zelf de handdoek in de ring gooide. Bush moet buigen voor de extreem-rechtse Republikeinen, die Harriet Miers niet conservatief genoeg vinden.
Miers, de advocate van president Bush, heeft zich gisteren onverwacht teruggetrokken als kandidaat voor het Amerikaanse Hooggerechtshof. Bush droeg haar begin oktober voor om rechter Sandra Day O'Connor op te volgen. Dat viel niet in goede aarde bij de extreem-rechtse Republikeinen en de christelijke fundamentalisten, die haar niet conservatief genoeg vonden. Vooral haar houding tegenover abortus zou 'ongepast' zijn. Bush en zijn vrouw Laura hebben Miers wekenlang verdedigd. Hij vroeg het Amerikaanse publiek openlijk hem te steunen in zijn keuze voor een 'relatief onbekende'. Maar nu bijt hij in het zand.
De benoeming van Miers moest door de Senaat bekrachtigd worden. De rechtervleugel van de Republikeinen weerde zich als een duiveltje in een doosje. Maar ook de gematigde republikeinen waren niet overtuigd omdat Miers nooit eerder rechter was. De democraten ten slotte beschuldigden Bush ervan weer een van zijn pionnetjes uit te zetten. Ze diepten daarvoor zelfs persoonlijke memo's op uit de tijd dat Bush nog gouverneur van Texas was om te bewijzen dat de twee echt bevriend waren. Toen de senatoren eisten om Witte Huis-documenten in te zien met de adviezen die Miers aan Bush heeft verstrekt, gaf zij er de brui aan.
Rampzalig
Bush had tijdens de verkiezingen aan de christelijke fundamentalisten en aan extreem-rechts beloofd een rechter te benoemen in het Hooggerechtshof die tegen het recht op abortus is en tegen positieve discriminatie. Bush heeft die belofte niet gehouden en wordt daarvoor nu afgestraft. Dat toont aan hoe zwak Bush staat en hoe sterk de conservatieven zijn.
De strijd om Miers' benoeming culmineerde in een tv-spotje waarin enkele van Bush' machtigste supporters hem vroegen op te stappen ,,in het belang van het land''. Bovendien zakt Bush in de populariteitspeilingen door de stijgende brandstofprijzen en de rampzalige oorlog in Irak. Tot overmaat van ramp dreigt één van zijn naaste medewerkers vandaag aangeklaagd te worden omdat hij de naam van een Amerikaanse spion zou verklikt hebben aan een journaliste.
Je bedoelt, van rechterarm in de lucht en holocaustontkennen maar? Want Amerikaans extreem-rechts is eigenlijk fundamenteel anders dan Europees extreem-rechts.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
extreem-rechts, dat roept toch een ander beeld dan er bedoeld wordt
Die gristelijke groepen zijn gewoon extreem conservatief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
extreem-rechts, dat roept toch een ander beeld dan er bedoeld wordt
Hee geilerd, daar ben je weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Floripas het volgende:
Ik ga er wonen, Amerika!
Dat zal best maar bij extreem-rechts denk ik aan rechterhand omhoog en dom schreeuwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef George-Butters het volgende:
Die gristelijke groepen zijn gewoon extreem conservatief.
Dom schreeuwen is van links naar rechts gemeengoed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zal best maar bij extreem-rechts denk ik aan rechterhand omhoog en dom schreeuwen
Is zo maar bij extreem-rechts denk ik niet meteen aan christelijke fundamentalistenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef George-Butters het volgende:
Dom schreeuwen is van links naar rechts gemeengoed.
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=523521quote:Martelgang van een kassucces
VASCO VAN DER BOON
Innoveren is 'cool', maar interne bedrijfs-politiek maakt het vaak lastig. Bewijs: de Beertender, het kas- succes van Heineken.
AMSTERDAM - 'Vul op Google de trefwoorden innovatie, verandering en consultant in, en u krijgt de namen van 5,7 miljoen mensen die claimen precies te kunnen vertellen hoe u moet innoveren. Maar hoe komt het dan dat slechts 1 op de 300.000 innovaties oplevert waar het allemaal om te doen is: akelig grote glimmende bergen geld?'
Deze vraag stelde directeur Eddie Oblong van de Britse business school Pentacle gisteren zijn gehoor in het Heineken-museum. De tweehonderd aanwezige managers en consultants - innovatieconsultants uiteraard - bleven het antwoord schuldig. Zij zaten hier immers in de hoop dit antwoord van goeroe Oblong te horen.
Het seminar waar Oblong optrad, was door Heineken georganiseerd in het licht van het vertrek van Joris Craandijk. Die was de laatste vier jaar van zijn 19-jarige loopbaan bij de brouwer manager van de Beertender, Heinekens thuistap.
Ondanks veel scepsis bij de lancering begin vorig jaar is de Beertender een klapper. Met de Senseo-koffiepads van Douwe Egberts en Philips geldt de Beertender van Heineken en partner Krups nu als het ultieme voorbeeld van innovatie waar innovatie volgens Oblong om te doen is: geld verdienen.
Marktonderzoekers voorspelden dat Heineken vorig jaar hooguit 400.000 vierliterfusten dankzij de Beertender zou kunnen verkopen. De - niet eerder geopenbaarde - doelstelling van de brouwer was 800.000 fusten in het eerste jaar. Het zijn er 1,4 miljoen geworden.
Projectmanager Craandijk kon in een duopresentatie met Heinekens oud-bestuursvoorzitter Thony Ruys een rij problemen opsommen die een onderneming moet overwinnen als het een innovatie als de Beertender succesvol wil laten zijn. Zó veel problemen dat Ruys zijn exposé begint met de verzuchting: 'Waarom innoveren? Ach, was het me maar nooit gevraagd.'
De ondersteuning door marktonderzoek is zo'n probleem. Craandijk: 'Marktonderzoek kan bij innovaties niet verifiëren of er een verborgen vraag bij consumenten bestaat, maar kan dat wel falsificeren. Iets wat nog niet bestaat, kunnen mensen heel moeilijk leuk vinden. Maar als ze het bij voorbaat niet leuk vinden, is dat wel een belangrijk gegeven.'
Ruys gaf al in 1998 de opdracht dat Heineken moest innoveren. Want de biermarkt stagneert. 'Besparen op kosten is een eindige strategie.' Supermarkten en concurrenten dringen op. Heineken moest met innoveren extra waarde toevoegen. De thuistap was een van de innovatievoorstellen.
'Maar brouwerijen zijn niet de allermodernste industrieën', weet Ruys. Zo ontdekte Craandijk dat de fusts voor de thuistapper van plastic moesten zijn. Glas was te zwaar en staal te duur. 'Maar plastic bleek aanvankelijk taboe. Bier moest in glas, blik of staal, anders niet', kreeg Craandijk te horen. Voor de binnenkant van de thuisfusts bleef na lang puzzelen alleen een aluminium zak als optie over. De Japanse papiervouwmethode origami bracht daarvoor de oplossing.
Net zoals prof. Koen Debackere voor andere succesvolle bedrijven beschreef, zo kwam het belangrijkste verzet voor Craandijk uit Heineken zelf. 'Het halve bedrijf eiste dat het goedkeuring moest geven aan de Beertender, uit angst voor interne gevestigde belangen.'
Ook de familie Heineken blijkt innovaties tegengewerkt te hebben. Volgens Ruys is het aluminium flesje lang verborgen gehouden, 'tot de familie zei: ''dat nooit''. Ik heb de familie uiteindelijk toen een paar flesjes meegegeven voor thuis. Daarna heb ik nooit meer verzet hiertegen van ze gehoord.'
SER-voorzitter Herman Wijffels verklaart het innovatiegebrek uit de angst die door het land waart. 'We zijn gepreoccupeerd met houden wat we hebben en zijn bang voor India, bang voor China, bang voor de islam.' Leiderschap helpt niet. 'Dit is niet de tijd voor leiders. Dit is een tijd voor systeembeheerders die de teruggang moeten managen. We moeten medelijden met hen hebben.'
De remedie is volgens hem het ophogen van de onderwijs- en onderzoeksuitgaven met een paar procentpunt van het bruto binnenlands product. Maar helaas, dat loopt stuk op 'de dominantie van de macro-economen. Meer investeren in kennis helpt in de modellen van het CPB helemaal niets.'
Copyright (c) 2005 Het Financieele Dagblad
Yep! Lang leve het zieke familielidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hee geilerd, daar ben je weer!
Met jou alles wél?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep! Lang leve het zieke familielid![]()
Ik heb jou ook gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Met jou alles wél?
Blij je weer terug te zien![]()
quote:
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.quote:Even geen tijd voor de overkant, dat komt de volgende keer wel weer....
Hè? Mag je hun forum hier niet meer noemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij moet de komende 2 weken hier de heren een beetje soepel houden hoor, ik ben dan ervantussen
![]()
[..]
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij moet de komende 2 weken hier de heren een beetje soepel houden hoor, ik ben dan ervantussen
![]()
[..]
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.
Het lijkt de FrontPage wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, hallo? Je kunt iemand niet verplichten gebruik te maken van een recht. En als je dat al wilt bij stemrecht, moet je consequent zijn en alle uitkeringsgerechtigden ook verplichten gebruik te maken van hun recht op Bijzondere Bijstand, Huursubsidie, Zorgtoeslag etc etc etc.
En moet je dan de reacties hier eens zien
Is er een reden dat je geen antwoord geeft?quote:
Ze vinden dat ik smaal over hun. Mijn reden om ze hier af en toe onder de aandacht te brengen is trouwens niet hun gefuckfok, maar de soms echt waardevolle posten van (met name) sjun en van lucida. Die hebben een hoop kennis paraat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hè? Mag je hun forum hier niet meer noemen?
Lemme get this straight.
Je opent een zeikforum over FOK.
Vervolgens wil je niet dat dat zeikforum onder de aandacht komt van FOKusers.
![]()
Vlucht naar de Kanaren. Rugzak met tent & slaapzak. Op de bonnefooi, wandelen (waarschijnlijk Lanzarote / Fuerteventura)quote:Waar ga je heen?
Omdat ze interessante gedachten hebben. Omdat ze een hoop kennis hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef George-Butters het volgende:
waarom zou je met ze willen discussieren?
Blijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ik zou eigenlijk de PC moeten afsluiten.
Ah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij ben jij een kloon van 'tvlxd'.
nee je hoort tot de onnavolgbare 7%. kom, vertel eens van wie je het wel bent. dan hoef je je ook niet meer te verdedigen van wie je het niet bent.quote:
hoi. Wat doe *jij* in de SC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Ik voel me net Saddam Hoessein.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je hoort tot de onnavolgbare 7%. kom, vertel eens van wie je het wel bent. dan hoef je je ook niet meer te verdedigen van wie je het niet bent.
Jouw walging en ellende of de zijne?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een user verloren gegaan in Walging en Ellende.
ik werd uitgenodigd. en jij?quote:
Door te bewijzen dat je ze hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel me net Saddam Hoessein.
Hoe bewijs ik dat ik die massavernietigingswapens niet heb?
Terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jouw walging en ellende of de zijne?
Terecht?
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...quote:
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed.
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik niet iemands kloon ben?
En waarom staat het zo onomstotelijk vast dat ik wél een kloon ben?
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.
Of je moet zoalshetis ontmoeten. Mag ik dan vlieg aan de muur zijn?![]()
Bewijst trouwens ook niks, daar niet van.
Je kan kloonzijn en nietkloonzijn niet bewijzen.
Wat is flink lurken? Drie dagen, zoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?quote:
Nou nee, laat maar. Ik kan niet fluiten, maar toch, laat maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...
...is easy 'couse you're beautiful.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
Loving you...
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
het vergt wat discipline, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhllquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?
Oh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)
die is verleden tijd, nl. opgeruimd doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
Loving me is like loving the dead?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...
Ravage.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die is verleden tijd, nl. opgeruimd door [afbeelding]Allah hebbe zijn ziel
'Hijsbakkig' in het Suid-Afrikaans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Uplifting.
Zoals... Rechtse_Mensen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
leuke usernaam- 'mensen'.
wat is er dit weekend dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
nee zoals "mensen".quote:
dan kan ik me de gnuivendheid wel voorstellen.quote:
ik snap je niet, wat is er met je?quote:
precies, zoals een godvrezend dienaar betaamdquote:
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je niet, wat is er met je?
Is dat tietje leeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
Ikke ikke ikke!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
gezellig & sociaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
voor hoelang?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar Amerika toehoe!
Groet Saïdkiq. Waar ga je heen en wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke!
Vakantie vanaf dit weekend![]()
Ga je er wonen? Waneer ga je? Heb je daar internet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Je zuigt er niet minder hard op, anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De melk is zuur. Ik vermoed dat ze stiekem aan het menstrueren is.
Druk maar eens op escape. Doe ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zuigt er niet minder hard op, anders.
hoezo? Jij kwam morgen toch ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Dat lijkt me wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je er wonen? Waneer ga je? Heb je daar internet?
leuk. ik heb op mijn 15 een jaar in ny gezeten. was een leuke ervaring.quote:
pffeeew, ben ik effe blij dat je je niet hebt aangemeldquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd ?
Waar in Amerika?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
het Theater is een deurtje verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik slowchat hier vanalles, aan de overkant loop ik te bekvechten, ik heb nog ergens een serieuze discussie lopen én ik ben aan het werk.
Ik zeg het meer niet dan wel. Maar ik hou m'n mond wel. Post ik ook geen foto'tje opdat jullie af en toe aan me denken tijdens mijn afwezigheid, OK?
Theater?quote:
sta jij eigenlijk zelf in het avatartje?quote:
Zie je wel dat je je mond niet kunt houden...quote:
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk zelf in het avatartje?
uit 2003 of nu?quote:
Ik ga of naar Berkeley, of naar Madison.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk. ik heb op mijn 15 een jaar in ny gezeten. was een leuke ervaring.
Ik kom toch. Is dat dat Amsterdamding?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
pffeeew, ben ik effe blij dat je je niet hebt aangemeld![]()
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom toch. Is dat dat Amsterdamding?
Hoezo 2003?quote:
ben ik nooit geweest. ik raad je aan, als je de tijd hebt, om ook naar boston te gaan. is wel iets uit de route maar nationale vlucht is goedkoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga of naar Berkeley, of naar Madison.
vanwege je aanmelding 2003.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo 2003?
Van 't zomer gemaakt. 2005.
Ben ik al eens geweest: geweldig, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben ik nooit geweest. ik raad je aan, als je de tijd hebt, om ook naar boston te gaan. is wel iets uit de route maar nationale vlucht is goedkoop.
Man, die is getróúwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanwege je aanmelding 2003.
heb je al een vriendje?
alles kan kapot.quote:
lekkere kont.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef kLowJow het volgende:
Het blijft één van de betere foto's.
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.quote:
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeurenquote:heb je al een vriendje?
mijn voorkeuren is een kwestie van rustig aan oprekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.
[..]
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeuren![]()
Of (ex-)afkeuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.
[..]
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeuren![]()
Daar heb ik vast geen geduld voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn voorkeuren is een kwestie van rustig aan oprekken![]()
lol en wat zei hij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens aan mijn aanstaande promotor in de VS laten weten dat ik de VS een theocratie vind.
could be.quote:
Ik heb maar een klein beetje schrik van jou. En naar jou wil ik wel fluiten hoorquote:
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.quote:
Ik zie je lippen tuiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein beetje schrik van jou. En naar jou wil ik wel fluiten hoor![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.
Naar jou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef kLowJow het volgende:
Kunnen jullie nog wel een beetje lonken?
dat heet een scheet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie je lippen tuiten.
Op je avatar, that is.![]()
doe ik graag.quote:
ja zekers. kom je er toch achter dat niet iedere amerikaan een bushkloon is.quote:
Veel vrouwen krijgen pas hun eerste echte orgasme bij het zogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Naar jou?
Hm, pedofilie is niet echt mijn ding.
Ik ga vèr, hoor, maar er zijn grenzen.
Kan kloppen. Zoalshetis is lui met hoofdletters maar verzint wel eens fraaie woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie je lippen tuiten.
Op je avatar, that is.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Veel vrouwen krijgen pas hun eerste echte orgasme bij het zogen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
zijn ze veriefierbaar in de nieuwe van dale?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan kloppen. Zoalshetis is lui met hoofdletters maar verzint wel eens fraaie woorden.
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een simulatie van de werkelijkheid kan hier helpen om op dit onderwerp enig licht te laten schijnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.
Ik weet van beide niks, en dat probeer ik zo te houden.
Dát wist ik al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zekers. kom je er toch achter dat niet iedere amerikaan een bushkloon is.
hence mijn opmerking over het oprekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.
Dankzij jou vindt hij mij weer leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn ze veriefierbaar in de nieuwe van dale?
heb jij stage gelopen bij het vaticaan? intrigerend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dát wist ik al.
Toen ik hem echter vertelde dat ik in het Vaticaan stage had gelopen, zei hij: "Oh no! The Evil Empire?"
Nah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het was erg leuk, maar erg eenzaam voor de natuurlijke antichrist die ik toch een beetje ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij stage gelopen bij het vaticaan? intrigerend.
Ghe. Weet ik wel. Werkt het? Dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hence mijn opmerking over het oprekken![]()
neuh daar verdoe ik mijn tijd niet mee. ingezonden brieven is voor mietjes of mijn tante die overal spoken zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Wel in de online natuurlijk: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=fluit
Die heb je nog niet gehaald. Zorg voor meer verspreiding van Het Woord. Stuur ingezonden brieven enzo. Het heeft vast potentie
Heb jij babbetjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Weet ik wel. Werkt het? Dat weet ik dan weer niet.
Onderkastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuh daar verdoe ik mijn tijd niet mee. ingezonden brieven is voor mietjes of mijn tante die overal spoken ziet![]()
wist je trouwens dat ik creatief/copywriter in het echte leven ben?
Nee, dat wist ik niet. Ik ben trouwens *erg* nieuwsgierig naar jouw leeftijd. Mag ik die weten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuh daar verdoe ik mijn tijd niet mee. ingezonden brieven is voor mietjes of mijn tante die overal spoken ziet![]()
wist je trouwens dat ik creatief/copywriter in het echte leven ben?
Everybody's smiling!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef Monidique het volgende:
O, wat kan het leven toch mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |