abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:18:46 #76
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31750840
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben ook geen brilsmurf meer!
Ik ben een bilsmurf geworden toen ik later groot was..
Kusje op je bil!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31750953
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

CPB

Gewoon dwars door dat natuurgebied heen.
Natuur en Nederland
dan gaan ze maar met een pontje ofzo , de snelweg is gepland overigens naast het Naardermeer, niet erdoorheen, maar dat maakt de verstoring niet minder om. Vanaf 1874 is het overigens wel doorsneden door de spoorlijn Amsterdam-Gooise Matras
pi_31751032
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
Wat heeft Nederland nog met natuur te maken ?!
Wat er nog is, wordt misbruikt door homo-sex-parkeerplaatsen.
Ecologisch gezien hadden we een snelweg moeten hebben met +200 km/h. Omdat grotendeels de luchtvervuiling toch afkomstig is van onze oosterburen.
Vergeet de havens in Rotterdam niet. Volgens mij produceren ze heel wat rotzooi.
Als je in die buurt rijdt stinkt het verschrikkelijk
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:25:46 #79
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31751044
Het Gooi, dieptepunt in Nederland
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31751104
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef zakjapannertje het volgende:
dan gaan ze maar met een pontje ofzo , de snelweg is gepland overigens naast het Naardermeer, niet erdoorheen, maar dat maakt de verstoring niet minder om. Vanaf 1874 is het overigens wel doorsneden door de spoorlijn Amsterdam-Gooise Matras
We hebben zo weinig natuur in Nederland dat we elke graspriet krampachtig proberen te beschermen.
Belachelijk als je het mij vraagt.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:31:06 #81
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31751199
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef George-Butters het volgende:
Het Gooi, dieptepunt in Nederland
yep.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31751211
Nederland is cultuur, alleen de Veluwe en delen van Noord-Brabant en Limburg kun je tot natuur rekenen.
pi_31751229
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

We hebben zo weinig natuur in Nederland dat we elke graspriet krampachtig proberen te beschermen.
Het kan volgens mij geen kwaad om te proberen het een en ander te beschermen. Al was het alleen maar om latere generaties te kunnen laten zien dat Nederland meer is dan beton en asfalt.
pi_31751240
quote:
Juist... dat is ook de hoofdreden waarom ik lekker in Brabant blijf wonen.
Alles boven de rivier stinkt, zuigt of whatever.
Heb je wel 's zondagochtend op Stratumseind gelopen? Dat stinkt nog erger dan Rotterdam en Den Haag samen .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31751293
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het kan volgens mij geen kwaad om te proberen het een en ander te beschermen. Al was het alleen maar om latere generaties te kunnen laten zien dat Nederland meer is dan beton en asfalt.
Ik ben in ieder geval blij dat ik tussen hectares weilanden over dijken mag en kan fietsen.
pi_31751309
quote:

[..]

Ik vraag me af of jij ooit wel 's echte natuur hebt gezien, misschien is dat al tekenend.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31751364
quote:

[..]

dat is allemaal om onze Verlosser de otter terug te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken teveel afvallozingen nog)
pi_31751394
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Nederland is cultuur, alleen de Veluwe en delen van Noord-Brabant en Limburg kun je tot natuur rekenen.
Zelfs dat durf ik aan te vechten op wat kleine hoogveen stukjes na is Nederland gewoon 100% cultuurlandschap.
pi_31751421
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:36 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vraag me af of jij ooit wel 's echte natuur hebt gezien, misschien is dat al tekenend.
Ja dat heb ik.
pi_31751442
moeten Zwitserland en Duitsland alsnog boete doen?
quote:
27/10 Zwitserland hielp Zuid-Afrika aan de atoombom

Zwitserland speelde een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de atoombom door het Zuid-Afrikaanse apartheidsbewind. Dat is de belangrijkste conclusie uit een regeringsonderzoek naar het aandeel van Zwitserse bedrijven in de bouw van zes atoomwapens door Zuid-Afrika tussen 1970 en 1993.
Zuid-Afrika had buitenlandse technologie nodig om uranium te kunnen verrijken voor de productie van kernwapens en Zwitserse en Duitse bedrijven, die daarmee het economisch embargo schonden dat lange tijd gold tegen het land, hebben daar een belangrijke bijdrage aan geleverd, stelt de historicus Peter Hug, een van de onderzoekers van het Zuid-Afrikaanse atoomproject. Om welke bedrijven het gaat en wat exact hun bijdrage is geweest aan de ontwikkeling van de Zuid-Afrikaanse atoombom, is niet bekendgemaakt.

Zuid-Afrika was jarenlang verwikkeld in oorlogen in verscheidene buurlanden en het apartheidsregime werkte in het grootste geheim aan de ontwikkeling van nucleaire wapens. In totaal had het land ooit de beschikking over zes gebruiksklare atoomwapens en was een zevende bom bijna af. President Frederik de Klerk gaf in 1993 toe dat Zuid-Afrika kernwapens had ontwikkeld, maar zei dat die allemaal weer waren ontmanteld.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)A-B5CA-E800C1F755F3}
pi_31751443
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat ik tussen hectares weilanden over dijken mag en kan fietsen.
En terecht al zal het bij wind en regen tegen soms minder fijn zijn .

En ik ben er ook erg blij mee dat ik met 5 of 10 minuten midden in het groen sta .

Maar nu op de fiets richting college .
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:42:22 #93
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31751469
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

CPB

Gewoon dwars door dat natuurgebied heen.
Natuur en Nederland
Eigenlijk moet de natuur gewoon de goede verliezer spelen, zn boeltje pakken, jas aan doen, petje op en tabee zeggen. Vervolgens alles betegelen betegelen betegelen.
Meren tot zwembaden, etc. Want de natuur heeft gewoon verloren.
Dat ik dan een tegelbedrijf heb doet er niet toe, we kunnen eventueel wel praten over kwantumkorting.

Bron: tegendenatuur.mp3 , ik zal em als ik thuis ben eens uploaden

Ik hoop dat het zichtbaar is dat mijn bovenstaande tekst doordrenkt is van onzin.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31751498
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zelfs dat durf ik aan te vechten op wat kleine hoogveen stukjes na is Nederland gewoon 100% cultuurlandschap.
jep, misschien ook wat hellingsbossen in Limburg, op de Veluwe schijnen nog grote oerbomen te staan, maar die werden ook gebruikt door de mens als hakhout, zodat alleen het onderste deel echt oer zou zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:43:38 #95
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31751507
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, dat krijg je van deze overheid, mensen die helemaal niet meer *kunnen* nadenken. Da's logisch.
Johan Cruiff (ofzo)
Ja, je moet scoren om te winnen, en meer punten hebben dan je tegenstander om te winnen, das logisch
pi_31751508
Oh ja de Waddenzee kunnen we misschien ook nog tot natuur rekenen.
pi_31751532
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
Nederland bestaat nog steeds voor het grootste gedeelte uit agrarische grond.
Het is zo'n milieu dogma om te zeggen dat heel Nederland bestaat uit asfalt en beton:')
Nederland is lelijk maar dat heeft vrij weinig te maken met het kleine beetje asfalt wat hier ligt.
pi_31751539
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik.
En je vindt het niet erg als het verdwijnt?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:45:18 #99
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31751557
quote:

[..]

Dat je groen belachelijk vind, betekend niet dat je moet regelen via de overheid om groen af te schaffen. Begin je ineens van liberalisme af te stappen?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:46:12 #100
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31751581
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Drugshond het volgende:
Juist... dat is ook de hoofdreden waarom ik lekker in Brabant blijf wonen.
Alles boven de rivier stinkt, zuigt of whatever.
Neehoor, brabanders zijn pas vreemd, hypocriet, huichelachtig, en wat traag van begrip.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')