Ik ben ook zeer breed qua muziek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een ding is zeker, je heb dalijk wel veel verschillende muziekjes
Echt iets voor M.quote:Born yellow,
Born brown,
Born red,
Born black,
Born dead
Dead
Born dead
Born asian,
Born jewish,
Born latino,
Born poor,
Born dead
Dead
Born dead
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:10 schreef Yildiz het volgende:
Kenkah, ik kom net thuis na het stappen in de haag
en wat is dit een geil wijf
[afbeelding]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
ja., dat zie ik nu ook pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is alleen een beetje beroerd vrijgemaakt, ze bobbelt helemaal
Ze heeft geen klasse wel the looks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:21 schreef Yildiz het volgende:
maargoed, an sich is het gewoon n chick, toch?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze heeft geen klasse wel the looks.
Nou dan, kappe dan!quote:Donner erkent dat onschuldigen de dupe kunnen worden van vergissingen bij de uitvoering van de nieuwe anti-terreurwetten. ,,Dat gevaar voor vergissingen is er ongetwijfeld'', aldus Donner. De minister meent echter dat dit risico niet betekent dat hij ,,moet nalaten wat ik nodig oordeel om aanslagen te voorkomen.'' Donner zei dit in reactie op kritiek van politiek filosoof Van Gunsteren die wees op het gevaar dat onschuldige burgers slachtoffer worden van fouten van opsporingsdiensten.
Ah een nieuwe generatie real dollquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een soort van opblaasbare meid, die ook nog kan praten.![]()
Niet echt.... Tori Amos. Ze kan heel leuk zingen. "From the Choirgirl hotel" is een leuke dynamische CD.quote:
Maar dan met 2 opblaasnippels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ah een nieuwe generatie real doll![]()
Gelukkig is het nieuwe zorgstelsel wel in goede handen.quote:IT-fiasco kost overheid miljoenen
De invoering van een nieuwe organisatie en een nieuw computersysteem voor de salarisadministratie van overheids-ambtenaren is grandioos mislukt. Met P-direkt zouden duizend van de vijftienhonderd ambtenaren op personeelsafdelingen van de ministeries overbodig worden, maar na ruim twee jaar werk aan het systeem en de inrichting ervan blijkt het simpelweg niet te voldoen.
P-direkt had moeten zorgen voor meer efficiëntie en minder bureaucratie. De overheid dacht met het systeem veertig miljoen euro per jaar te besparen. Het afblazen zorgt echter voor een miljoenenstrop. Hoe groot de schade precies zal worden is nog onbekend, dat is mede afhankelijk van onderhandelingen met IBM over de voorwaarden voor beëindiging. IBM kreeg in september 2004 de opdracht P-direkt te ontwerpen.
Kamerlid Zsolt Szabo (VVD) reageert teleurgesteld. "Het doel was minder bureaucratie, minder regels; dus kostenbesparing. Het ziet ernaar uit dat dat met dit traject aan het vertragen is", meent de liberaal. Samen met zijn CDA-collega Eddy van Hijum wil hij de verantwoordelijk minister Alexander Pechtold om opheldering vragen.
91, das nog net niet prehistorisch. Hoe staat het met jouw biervoorraad, ik zit aan me laatste ploppertquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:03 schreef du_ke het volgende:Kipjes Net een paar uur lang bezig geweest met een spel uit 91
.
Had ik het dus toch goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet echt.... Tori Amos. Ze kan heel leuk zingen. "From the Choirgirl hotel" is een leuke dynamische CD.
Maar inmiddels is ze ook al een beetje op leeftijd.
Heb er nog 1 maar ga lekker pittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
91, das nog net niet prehistorisch. Hoe staat het met jouw biervoorraad, ik zit aan me laatste ploppert
Ik ook zo maar. Dag lieverdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er nog 1 maar ga lekker pitten.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tori Amos blijft wel aanschouwbaar, zelfs op leeftijd, vooral als ze zo zit te rijden op dr pianobankie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:02 schreef Tafkahs het volgende:
Grrrr, het is 8.00 des nachts, Sigme..
Aan je avotoar te zien ben jij ook weer wakkerquote:
'De wereld wacht in spanning af.'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop dat vandaag de dag is. Er gaan geruchten dat Rove niet aangeklaagd wordt, er gaan geruchten dat-ie wel aangeklaagd wordt. De topadviseur van Cheney zal waarschijnlijk wel aangeklaagd worden. En terwijl al dit moois plaatsvindt, blijkt dat Cheney informatie over Iraks verzonnen massavernietigingswapens achtergehouden heeft. O, wat kan het leven toch mooi zijn.
Ik luister nu, zoals altijd, naar Studio Brussel...alle presentatoren zijn gaan stakenquote:Ons land kleurt vandaag rood en groen (België dus)
vr 28/10/05 - Nu al is duidelijk dat het economische leven op heel wat plaatsen stil ligt. In veel bedrijven blijkt er een grote actiebereidheid tegen het Generatiepact. Ook andere sectoren ondervinden grote hinder.
Overal in het land is de actiedag tegen het Generatiepact van de regering van start gegaan. Het ziet ernaar uit dat er in heel wat bedrijven vandaag nauwelijks of niet zal gewerkt worden.
De staking past in de actiedag tegen de regeringsmaatregelen over het einde van de loopbaan en het brugpensioen.
Vanmiddag is er een grote betoging in Brussel. De spoorwegen rijden normaal, maar De Lijn en de MIVB liggen zo goed als plat.
In het onderwijs staken hier en daar leerkrachten. De Post werkt beperkt.
Bij sommige bedrijven hebben de werknemers gisteravond al het werk neergelegd. Bij Opel in Antwerpen zijn de 1.400 werknemers van de nachtploeg niet aan de slag gegaan.
In veel bedrijven zijn er weinig of geen werknemers komen opdagen, onder meer bij Sidmar, Volvo, BASF en Bayer, Agfa-Gevaert, Total en Esso. De Antwerpse haven is bijna volledig verlamd. Ook het personeel van de voedingssector staakt.
Dánkje, ik ga even etenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:30 schreef sigme het volgende:
Nou goeiemorgen allemaal dan maar.
Ik hou al uren de wacht, heb de server een beetje warm gehouden enzo. Fijn dat jullie er ook weer zijn
[ bron ]quote:he allegation that Zarqawi had visited Baghdad in May 2002 with Saddam's sanction-purportedly for medical treatment-was once a centerpiece of the administration's arguments about Iraq. Secretary of State Colin Powell cited Zarqawi's alleged visit in his speech to the United Nations Security Council. Secretary of Defense Donald Rumsfeld referred obliquely to Zarqawi's purported trip as an example of "bulletproof" evidence that the administration had assembled linking Saddam's regime with Al Qaeda.
But like the uranium yellowcake claims-since determined to be fraudulent-that are at the heart of the CIA leak case, the administration's original allegations about Zarqawi's trip also seem to be melting away. An updated CIA re-examination of the issue recently concluded that Saddam's regime may not have given Zarqawi "safe haven" after all.
The CIA declined to comment on the draft report. But officials tell NEWSWEEK that Zarqawi probably did travel to the Iraqi capital in the spring of 2002 for medical treatment. And, of course, there is no question that he is in Iraq now-orchestrating many of the deadly suicide bombings and attacks on American soldiers.
But before the American-led invasion, Saddam's government may never have known he was there. The reason: he used an alias and was there under what one U.S. intelligence official calls a "false cover." No evidence has been found showing senior Iraqi officials were even aware of his presence, according to two counterterrorism analysts familiar with the classified CIA study who asked not to be identified because of the sensitivity of the matter.
Logisch nadenken en/of analyseren van situaties schijnt tegenwoordig steeds minder in het vakkenpakket te zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:14 schreef RichardQuest het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58918#2317775
Als ze nu ook eens gaan verklaren dat ze 9/11 door lieten gaan, val ik van me stoel.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef George-Butters het volgende:
Ik zit weer s in de zon te genieten!
Ik heb geen zonnebank nodig
Tsja, dat krijg je van deze overheid, mensen die helemaal niet meer *kunnen* nadenken. Da's logisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Logisch nadenken en/of analyseren van situaties schijnt tegenwoordig steeds minder in het vakkenpakket te zitten![]()
Jij bent dan ook excuusneger dat scheelt weer.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent dan ook excuusneger dat scheelt weer.
Moderne freakshow?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
Ik ben ook geen brilsmurf meer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef George-Butters het volgende:
nadenkenik ben toch geen brilsmurf!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook geen brilsmurf meer!
Ik ben een bilsmurf geworden toen ik later groot was..
![]()
quote:Schudden - Def Rhymz
Yes Yeah
Dit is een bobblingremix van DJ Jean
Alle balluh verzameluh!!!
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Hey meisje,
Hey lekker ding,
Hey schattebout, kippebout, moerbout,
Ik wil je naaie, naaie, naaie, naaie huis toe brengen,
Want je hebt echt een lekkere bil koffie,
Lekkere Bobbejaanland.
Hey schattebout, kippebout…ahhh…
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Ik wil je billen zien,
Heeey…..
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Kom op, kom op
Ik vind je leuk, echt leuk,
Wat je met je billen doet,
Maar pas op, hooeee
Anders krijg je billenkoek,
Want je weet, wat ik weet,
En je weet wat ik wil…
Ik ben niet verliefd op jou,
Maar verliefd op je bil.
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit,
Ik wil je opeten net als fruit,
Weet je wat ik moet doen,
Weet je wat ik moet doen
Ohoo ohhh,
Schatje kom even hier!
Even hier,
En doe mij een plezier,
En schud voor mij,
Schudden,Schudden..
Schat je bil, je bil, je bil gaat ontploffen,
Nou schudden met die billen,
Niet stoppen, niet stoppen
Je bil, je bil, je bil gaat ontploffen,
Nou schudden met die billen,
Niet stoppen, niet stoppen
Nou zakken dan, zakken dan, zakken dan,
Zak dan, zak dan,
Zakken dan, zakken dan, zak dan!
zak…
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060822.htmlquote:CPB tegen nieuwe verbinding A6-A9
DEN HAAG Het Centraal Planbureau vindt de aanleg van een snelweg tussen Amsterdam-Zuidoost en Flevoland geen goed idee. Zo'n weg tussen de A6 en de A9 is volgens het CPB veel te duur.
Dat komt omdat het natuurgebied het Naardermeer moet worden ondertunneld. Die ondertunneling kost 4,5 miljard euro, heeft het Planbureau becijferd.
Het CPB denkt dat de drukte ten zuiden van Amsterdam beter is te bestrijden met het invoeren van een spitsheffing op de bestaande wegen. Mensen kunnen dan immers kiezen om buiten de spits de weg op te gaan, de trein te nemen of bij te betalen. Een nieuwe weg is dan onnodig.
plicht, niets meer dan dat, m'vrouw.. Het lijkt wel alsof ik dat van vanochtend gister geschreven hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef sigme het volgende:
Knorrepot
For de kofje njet emmelje! (of zoiets).
Het is al helemaal licht man, en het wordt vast weer een mooie dag.![]()
En na vandaag heb *ik* twee weken vakantie![]()
![]()
Wat doe je zo vroeg (vroeg) uit de veren met zo'n humeur?
CPBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/10/art000050060822.html
CPB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |