Een verhaal wat volledig mijn mening omschrijft.quote:'Marco van Basten is onaantastbaar'
17/10/2005 8 :15
Bondscoach Marco van Basten beoefent een merkwaardig vak. Hij kan louter verkeerde beslissingen nemen, maar als zijn elftal wint, heeft hij toch uitstekend gefunctioneerd.
Met de aanstelling van Frank Rijkaard als bondscoach spotte de KNVB met alle voetbalwetten. Rijkaard had een roemrucht verleden als topvoetballer, maar had als trainer nog nooit voor een groep gestaan. Hij had zelfs geen jeugdelftal getraind. Het vaderlandse trainerskorps sprak er schande van. Het was onverantwoord en een motie van wantrouwen ten opzichte van alle gearriveerde oefenmeesters.
Nadat Louis van Gaal er in 2002 niet in was geslaagd Oranje naar het WK in Japan en Zuid-Korea te loodsen en Dick Advocaat zich tijdens het EK in Portugal in verwarring had laten brengen door de media, presenteerde directeur betaald voetbal Henk Kesler opnieuw een onervaren bondscoach. Van Basten had stage gelopen bij Ajax en assisteerde zijn vriend John van ’t Schip bij het tweede elftal, maar was nog nooit verantwoordelijk geweest voor een ploeg. Desondanks was iedereen blij met zijn aanstelling, het voetbalpubliek had een grenzeloos vertrouwen in de ex-topvoetballer die jaren op de golfcourse had vertoefd. Hij werd als een verloren zoon in de armen gesloten en kon op ongekend veel krediet rekenen.
De presentatie van de nieuwe bondscoach was een verademing na het achterdochtige en opgefokte gedrag van zijn voorganger. Advocaat zag achter iedere boom een vijand, werd steeds nerveuzer en liet zich beïnvloeden door de media. Verder slaagde deze niet al te stressbestendige bondscoach er niet in een publieksvriendelijk imago te creëren voor Oranje. Het Nederlandse voetbalpubliek is met een natte vinger te lijmen als het om Oranje gaat, maar steeds meer mensen ergerden zich aan het gedrag van onze internationals.
Plotseling kregen die mensen te maken met de volkomen ontspannen Van Basten. Hij stond de media uitermate vriendelijk te woord, voelde zich nooit aangevallen, legde alles nog eens geduldig uit en ging zijn eigen gang. De voormalige vedette weet namelijk precies wat hij wil en trekt zich van niemand wat aan. En natuurlijk maakte de nieuwe bondscoach als rookie in zijn vak fouten.
Voor zijn technische staf deed hij een beroep op een paar Ajax-vrienden. Van ’t Schip was mislukt als hoofdtrainer bij FC Twente, terwijl Stanley Menzo en Rob Witschge bij de amateurs werkten. Van Basten verzuimde een ervaren trainer in zijn technische staf op te nemen, een mentor die hem kon coachen en corrigeren. Vervolgens bleek hij de spelers in de vaderlandse competitie niet goed te kennen. Een aardige wedstrijd van een modale voetballer leverde meteen een uitnodiging voor Oranje op. Zijn voorgangers Van Gaal en Advocaat zouden zijn weggehoond, maar Van Basten bleef op de been toen hij Romano Denneboom, Kevin Bobson, Dave van den Bergh, Collins John en Ugur Yildirim selecteerde voor Oranje.
De media waren opvallend mild voor hem, Johan Cruijff steunde hem op alle fronten en er waren zelfs mensen die de selectie van deze doorsnee voetballers een positieve wending gaven door te verklaren dat het erg motiverend was voor alle spelers in de Nederlandse competitie. Oranje was plotseling voor iedereen binnen handbereik. De bondscoach overleefde deze zinloze experimenten omdat de resultaten verrassend goed waren. En dankzij zijn prettige en ontspannen presentatie hield Nederland al snel weer van Oranje, waar vooral de beleidsbepalers van de KNVB en de sponsors erg blij mee waren.
Terwijl Advocaat zich wanhopig vastklampte aan de gevestigde orde, durfde Van Basten jonge spelers een kans te geven. Het gemak waarmee hij zijn vertrouwen uitspreekt in jeugdige Ajacieden komt af en toe ongeloofwaardig over. Hij componeerde echter wel een degelijke achterhoede op het moment dat de onmisbaar geachte Jaap Stam afhaakte. Jan Kromkamp, Joris Mathijsen, Barry Opdam en de piepjonge Ron Vlaar bloeiden bij AZ op onder Co Adriaanse, terwijl alle voetbalkenners Khalid Boulahrouz over het hoofd hadden gezien. Tot ieders verrassing stond er plotseling een oerdegelijke verdediging.
Spelers met een onaantastbare status bestaan niet voor Van Basten. Clarence Seedorf kreeg als succesvolste Nederlandse voetballer geen uitnodiging meer, omdat hij zijn ego belangrijker vond dan de wedstrijddiscipline. Mark van Bommel werd als Voetballer van het Jaar gepasseerd, omdat hij zijn verdedigende taak negeerde. Deze beslissingen leveren dagelijks boeiende discussies op, maar ook dat deert de bondscoach niet. Hij blijft de evenwichtige persoonlijkheid die boven alle partijen staat en zich tevens kwetsbaar durft op te stellen.
Zo deed hij vorige week bijzonder verstandige uitspraken in de Volkskrant: 'Ik ben een trainer zonder veel ervaring die nog een hoop dingen onder de knie moet krijgen. Ik zit nog midden in mijn ontwikkeling. Ik moet nog leren wat echt belangrijk is.' Alleen sterke persoonlijkheden durven dergelijke uitspraken te doen. En het tast de status van de bondscoach geen moment aan. Sterker nog, het publiek waardeert een kwetsbare opstelling en menselijke trekjes.
De KNVB nam een groot risico met het aantrekken van een onervaren bondscoach. Van Basten heeft fouten gemaakt die werden gecamoufleerd door de resultaten en parasiteert volledig op zijn rijke ervaring als ex-topspeler. Op voetbalgebied hoeft niemand hem iets te vertellen. En intussen krijgt hij het vak van bondscoach steeds beter onder de knie. Nog nooit wist Oranje zich zo gemakkelijk te kwalificeren voor een groot toernooi, nog nooit bleef een bondscoach zo lang ongeslagen. Het publiek staat weer massaal achter Oranje, de spelers – met uitzondering van Seedorf en Van Bommel – adoreren de bondscoach.
En ik sluit niet uit dat hij volgend jaar geschiedenis schrijft in Duitsland. Frankrijk, Italië, Portugal, Spanje, Duitsland en Engeland hebben een reputatie, maar Oranje is absoluut niet kansloos tegen deze klassieke tegenstanders. De Afrikaanse landen hebben volgens insiders de toekomst, maar het lijkt me nog wat vroeg voor een wereldtitel. Argentinië en Brazilië zijn opnieuw de belangrijkste concurrenten van Oranje, al zijn deze landen in Europa minder dominant en doeltreffend dan in Zuid-Amerika.
Daarom zie ik het WK 2006 met vertrouwen tegemoet. Edwin van der Sar, Edgar Davids, Rafael van der Vaart, Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy en Robin van Persie zijn ultieme topvoetballers. Geen ander land beschikt over zo’n grote concentratie toptalent. Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder kunnen zich nog bij deze vedetten voegen. Daarnaast beschikt de bondscoach over een aantal spelers dat minder opvallend acteert, maar een elftal evenwichtig en sterk maakt. Voetballers die plichtsgetrouw foutloos hun taak uitvoeren. De combinatie van voetbalverstand, charisma en geluk heeft van Van Basten de ideale bondscoach gemaakt.
Ondanks zijn soms onbegrijpelijke beslissingen heb ik een blindelings vertrouwen in de goede afloop van zijn avontuur. En we hebben nog iets gemeen ook. Toen Van Gaal van Ierland verloor en zich in 2002 niet kwalificeerde voor het WK, stortte de losse verkoop van VI in. Wanneer Van Basten blijft winnen met Oranje holt Nederland massaal naar de kiosk en ben ik een goede hoofdredacteur. Inderdaad, dan mag ik verder louter verkeerde beslissingen nemen, fouten maken en onzin uitkramen op de televisie. Hoofdredacteur is namelijk ook een merkwaardig vak.
Johan Derksen
Dan slaan we SB maar een jaartje over denk ik.,quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:35 schreef SocialDisorder het volgende:
shit......zie net dat de nacht van 8 op 9 juli waarschijnlijk Sensation Black wordt (altijd 2e zaterdag van de maand juli), en laat ik dan net in Deutschland zitten voor de finale.........of we moeten met z'n allen vanuit Duitsland naar Amsterdam, party till we drop, en dan op de trein terug naar D-land om Oranje de finale te zien winnen........
jij bent niet goed bij je hoofd denk ik. Amsterdam - Munchen is goed te doen hoor, volgens mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan slaan we SB maar een jaartje over denk ik.,
Amsterdam - Munchen : 823 km.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd denk ik. Amsterdam - Munchen is goed te doen hoor, volgens mijHet wordt een mooie week die week
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:28 schreef DeTolk het volgende:Marco gaat in de nacht van 9 op 10 juli 2006 helemaal lam
![]()
Retourtje Berlijn 53Euro....quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
scheisse, finale is in Berlijn. Moet ook wel te doen zijn. Vanuit Sensation in de trein, slapie slapie doen, in Berlijn uitstappen, en naar de wedstrijd!
-edit- net de NS gecheckt, Amsterdam Centraal - Berlijn is 5 uur en 3 kwartier. Best te doen dus![]()
Dan winnen we daar wat eerder van.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:44 schreef cultheld het volgende:
En wat als Nederland na de groepsfase direct tegen Brazilië loot?
Dat wordt dan hopen op blessures van Alex, Emerson, Kaká, Robinho, Adriano en Ronaldinho.quote:
Zoek de verschillen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:52 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof niet dat het hier over Alex gaat maar over van Basten.
[afbeelding]
Alex is wat minder ervaren dan Lucio en men hanteert graag het credo: never change a winning team, qua niveau moet Alex wel mee kunnen al zal ie een bal direct af moeten staan bij verovering.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Alex lijkt me minder dan de normale centrumverdedigers van de Goddelijke Kanaries, anders was ie wel al international geweest. Dus hopelijk ja.
ik denk dat het juist andersom is, de kritiek kwam pas toen vBommel niet meer als vaste waarde in Oranje beschouwd werd door de bondscoach. En die kritiek kwam voornamelijk vanuit het zuiden des lands, omgeving Eindhovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:07 schreef Elgigante het volgende:
"Desondanks was iedereen blij met zijn aanstelling, het voetbalpubliek had een grenzeloos vertrouwen in de ex-topvoetballer die jaren op de golfcourse had vertoefd. Hij werd als een verloren zoon in de armen gesloten en kon op ongekend veel krediet rekenen. "
Dit gold inderdaad voor de ajacieden in Nederland, maar bij de overige mensen viel dat best wel mee, het stuk toont aan dat een kinderhand snel gevuld is en dat mijn graag een eigen werkelijkheid creert.
Halen ze dat dartbord dan van de borst af?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef DeTolk het volgende:
staat een stukje in het NHD over de nieuwe shirts van Oranje.
Thuisshirt
Het wordt een warmere kleur oranje, met het oude KNVB logo (grijs) op de borst, witte broek en oranje sokken
Uitshirt
Wit shirt met rood/blauwe bies, broek/sokken???
Da's niet helemaal waar hoor. Ik had al kritiek op zijn aanstelling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat het juist andersom is, de kritiek kwam pas toen vBommel niet meer als vaste waarde in Oranje beschouwd werd door de bondscoach. En die kritiek kwam voornamelijk vanuit het zuiden des lands, omgeving Eindhoven
dartbordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Halen ze dat dartbord dan van de borst af?
Marco
jiji telt niet meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar hoor. Ik had al kritiek op zijn aanstelling.
zal wel niet.quote:Halen ze dat dartbord dan van de borst af?
quote:Oranje groepshoofd bij loting EK 2008
Oranje is door de Europese voetbalbond UEFA ingedeeld in de eerste ‘pot’ voor de loting voorafgaand aan het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Het Nederlands elftal heeft daarmee de status van groepshoofd.
De loting voor het Europees kampioenschap staat gepland voor 27 januari in Montreux. Uiteindelijk wordt in één groep met acht landen en zes groepen met zeven landen gestreden om de EK-tickets.
De Nederlandse ploeg zit in eenzelfde pot (‘pot 1’) als Griekenland, Portugal, Tsjechië, Engeland, Frankrijk en Zweden. Deze tegenstanders ontloopt Oranje dus in de kwalificatie.
Overzicht van de overige ‘potten’.
Pot 2: Duitsland, Kroatië, Italië, Turkije, Polen, Spanje, Roemenië.
Pot 3: Servië-Montenegro, Rusland, Denemarken, Noorwegen, Bulgarije, Oekraïne, Slowakije.
Pot 4: Bosnië-Herzegovina, Ierland, België, Letland, Israël, Schotland, Slovenië.
Pot 5: Hongarije, Finland, Estland, Wales, Litouwen, Albanië, IJsland.
Pot 6: Georgië, Macedonië, Wit-Rusland, Armenië, Noord-Ierland, Cyprus, Moldavië.
Pot 7: Liechtenstein, Azerbeidzjan, Andorra, Malta, Faroer Eilanden, Kazachstan, Luxemburg, San Marino.
De organiserende landen Zwitserland en Oostenrijk zijn automatisch geplaatst voor het eindtoernooi.
Ik maak me meer zorgen over het 'net-niet-groepshoofd-zijn' op het komende WK.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef DeTolk het volgende:
Nog ver weg , maar een vermelding waardig
[..]
Is ook zo..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:05 schreef twi het volgende:
Ach, ik kan daar niet zo over wakker liggen. Als je wereldkampioen wilt worden moet je de pot-1 ploegen toch wel kunnen verslaan. Misschien heb je daardoor net een mooie meevaller en schop je Duitsland ofzo er gelijk uit.
Het is toch mooi meegenomen dat je in de eerste ronde een "relatief eenvoudige loting" krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is ook zo..
Als je Weltmeister wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen, al zou ik het niet erg vinden om de eerste ronde wat 'in' te komen.
* meldtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:27 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij zijn er 3 personen op deze wereld te vinden die dat ranking-systeem voor potten-indeling van de FIFA begrijpen.
bron: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/18756quote:Kalou, Babel en Maduro genomineerd
Door Olga (Nuongirl) op donderdag 20 oktober 2005 09:37
Bron: Nieuws.nl/Novum/Infostrada - Submitter: Bupatih
Salomon Kalou, Ryan Babel en Hedwiges Maduro zijn drie van de voetballers die door de Italiaanse krant Tuttosport genomineerd zijn voor de titel beste jonge voetballer van Europa.
Maar het trio lijkt buiten de prijzen te gaan vallen, de concurrentie is sterk en bestaat onder meer uit wereldtoppers als Lionel Messi, Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo.
Twee jaar geleden werd Rafael van der Vaart door de Europese journalisten gekozen tot beste jonge speler van Europa. Rooney was vorig jaar de beste.
Blijkbaar wordt er gekeken naar de laatste optredens op 3 WK's en/of EK's.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is toch mooi meegenomen dat je in de eerste ronde een "relatief eenvoudige loting" krijgt.
Het is toch zeker vreemd dat Nederland met zo een kwalificatie en als nummer 2 op de FIFA ranglijst (ondertussen nog 6 punten verder uitgelopen op nummer 3 Tsjechie) niet een groepshoofd zal zijn. Maar goed, de FIFA doet al jaren precies wat ze zelf willen . . . .
Waar de selectie van Babel op gebaseerd is lijkt me een raadsel eigenlijk en ook Maduro heeft nog niet veel in Ajax 1 gespeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
wat ik nou toch vind:
[..]
bron: http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/18756
Worden nu de anti-Babel en anti-Maduro gevoelens nu ineens omgedraaid?
Aangezien dit soort verkiezingen constant gebruikt worden om vBommels plek in Oranje te beargumenteren, lijkt me het van wel. Zeker als je je bedenkt dat Messi, Cristiano Ronaldo en Rooney vaste waardes in hun nationale elftallen zijn, en Maduro en Babel dus blijkbaar bij die top gerekend worden........
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er gekeken naar de laatste optredens op 3 WK's en/of EK's.
WK: '94 halve finale kwart finale, '98 halve finale, '02 niet gekwalificeerd.
EK: '96 8e finales, '00 halve finale, '04 halve finale.
Niet slecht eigenlijk, maar blijkbaar zijn er 8 ploegen die constanter presteren, want Nederland staat op plaats 9.
makkelijke 6 punten, ja dus!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
en willen we eigenlijk Don Leo of Hidding-Ghu in de poule?
Wel logisch natuurlijk. Uiteindelijk zal 'de Steek' eerste keeper van Oranje moeten kunnen worden.quote:Maarten Stekelenburg bij voorlopig Oranje
25/10/2005 15:03
Marco van Basten heeft één nieuwe naam opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Voor het oefenduel met de Italianen (op 12 november) haalde de bondscoach Maarten Stekelenburg bij de Oranje-spelersgroep.
In totaal maakte Van Basten 34 namen bekend van spelers die in de voorlopige selectie zijn opgenomen. Dat is er één meer dan een dikke maand geleden, toen hij er 33 presenteerde. Geen enkele international is afgevallen, alleen de doelman van Ajax is teruggekeerd.
Stekelenburg maakte vorige week zijn comeback bij Ajax, waar hij door een schouderblessure lange tijd niet aan spelen was toegekomen. Inmiddels stond de enkelvoudig international alweer drie duels onder de Amsterdamse lat.
De voorlopige Oranje-selectie
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Wat kan ie doen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Behalve heel hard schoppen?quote:
Nou Castelen is wel belangrijk, omdat we toch nog iemand nodig hebben op rechts, Kuijt doet het niet altijd even geweldig daar en Kuijt moet natuurlijk ook een vervanger hebben. Natuurlijk kunnen Robben en Van Persie ook wel daar, maar het is voor beide beter om die gewoon op links te houden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
Ze horen beiden niet op rechts te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
hahahaha! wat heb je toch tegen die van Bommel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)
precies..quote:Wat kan ie doen dan?
Hij kan nog wel voor Turkije spelen. Hij heeft alleen in een oefeninterland gespeeld. En als Van Basten vandaag niet duidelijk is over zijn toekomst dan kiest Ugur vast en zeker voor Turkije waar hij in de play-offs kan meedoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
precies..Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.
Verder niets te klagen.
Lekker triest weer dit....volgens mij ga je iets te ver met je zogenaamde mening over Van Bommel. Je mag best vinden dat hij niet in Oranje hoort, maar zeggen dat "deze kneus moet oprotten" geeft toch wel een beetje jouw eigen niveau aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)
quote:De voorlopige Oranje-selectie
Doel:
Henk Timmer (AZ),
Edwin van der Sar (Manchester United),
Maarten Stekelenburg (Ajax) en
Oscar Moens (Willem II).
Verdediging:
Urby Emanuelson (Ajax),
Wilfred Bouma (Aston Villa),![]()
Tim de Cler,
Barry Opdam en
Ron Vlaar (allen AZ),![]()
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona),
Serginho Greene (Feyenoord),
Khalid Boulahrouz (HSV),
Theo Lucius en
André Ooijer (beiden PSV) en
Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld:
Nigel de Jong,
Olaf Lindenbergh,![]()
Hedwiges Maduro en![]()
Wesley Sneijder (allen Ajax),![]()
Denny Landzaat (AZ),
Mark van Bommel (Barcelona),
Rafael van der Vaart (HSV),
George Boateng (Middlesbrough),
Ibrahim Afellay en
Phillip Cocu (beiden PSV) en
Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval:
Ryan Babel (Ajax),
Robin van Persie (Arsenal),
Roy Makaay (Bayern München),
Arjen Robben (Chelsea),
Romeo Castelen en
Dirk Kuijt (beiden Feyenoord),
Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten.. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
Waar gaat dit nou weer overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten. In clubverband kon hij bij PSV potten breken, maar door zijn arrogantie jegens tegenstanders valt hij lelijk door de mand bij Oranje. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
niet op letten, zelfs ik snap die opmerking niet, en we weten allebi hoe ik denk over vBommel in Oranjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer overEr worden nu wel hele vreemde dingen bijgehaald om Van Bommel maar buiten de selectie te houden
![]()
Daar zal Marco wakker van liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Robar het volgende:
Wat heeft Yildirim dan gedaan btw?
Marco kan al nachten niet slapen denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zal Marco wakker van liggen.
Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.
Anders kun je ook wel een brief schrijven voor Kluivert, Seedorf, Musampa, Melchiot die precies hetzelfde behandeld worden.
'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
Dan wil ik daar wel eens een bron van zien dat Van Basten Yildirim heeft gedwongen om persee in Februari ofzo? al een keuze te maken. Hij heeft Yildirim echter niet gedwongen om voor het Nederlands elftal te kiezen, dus dat heeft meneer zelf gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.
Wel je huiswerk doen.
Je ziet wat het resultaat is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.
Jij ziet liever een bondscoach die niet aan de Nederlandse spelers laat weten waar ze staan? Yildrim weet nu dat hij met hard werken misschien het WK in Duitsland mee kan pikken in het Oranje shirt. Hij heeft voor Oranje gekozen op basis van het systeem. vBasten weet nu waar hij aan toe is, en Yildrim ook.
Ik wordt doodziek van mensen die na één selectie verwachten dat ze bij elke selectieronde uitleg verdienen waarom ze er niet bij zitten. JE BENT NIET GOED GENOEG VOLGENS DE BONDSCOACH! Klaar, nuff sed!
'Dat soort' jongens zouden eens moeten gaan mekkeren bij hun trainer als ze op de tribune gezet worden. Maar dat zal je ze niet zien doen.
ik vind het buitengewoon onbeschoft om Yildrim eerst voor Oranje te laten kiezen en hem vervolgens af te danken. Dat Yildrim weinig toevoegt aan Oranje ben ik met hem eens, maar dan had hij hem ook geen worst moeten voorhouden, maar van Basten gaat met sommige zaken iets te kil om vind ik, terwijl hij ook een soort Nestoruitstraling moet hebben en gezien zijn leeftijd en ervaring is het niet vreemd datie die mist, dat is al 1 van de punten van kritiek vóór zijn aansteling die hij heeft ingelost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het terecht dat Yildrim is afgevallen, maar ik vind dat een bondscoach rekening had moeten houden met de situatie waarin Yildrim zich bevond en de situatie waarin een Turkse Nederlander zich bevindt als het om trots/eer/nationaliteits kwesties aankomt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yildirim heeft toch zelf gezegd, zonder dat er een pistool op zijn hoofd gericht werd, ik wil voor het Nederlands elftal uitkomen.
Van Basten heeft niet gedreigd, niets beloofd, niets. Hij heeft wel gezegd dat ie Yildirim er graag bij zou hebben, dat ie kans maakt op een selectie, maar dat hebben vd Meyde, Castelen toch ook? Verder kunnen Kuijt, Van Persie en Robben ook op die rechtervleugel uit de voeten.
Dus dan kan je al op voorhand incalculeren dat Yildirim ook weer niet al te veel kans maakt op een basisplaats. Het is geen topper die elke wedstrijd beslissend is op topniveau.
Vind ik niet. Dat is een prive zaak waarbij hij de keuze zelf moet maken op basis van eigen gevoelens, advies van familie en vrienden. Het enige wat de bondscoach kan doen is zo eerlijk mogelijk een beeld schetsen van wat hij kan verwachten en wat hij van de speler denkt. Tuurlijk is de bondscoach wel zo slim om het wel positief te houden en hem niet rechtstreeks in de handen van de Turken te lullen, dat is logisch. Maar de Turken zullen net zo hard gepushd hebben, ze sturen ook niet voor niets een uitnodiging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
maar ik vind dat een bondscoach rekening had moeten houden met de situatie waarin Yildrim zich bevond en de situatie waarin een Turkse Nederlander zich bevindt als het om trots/eer/nationaliteits kwesties aankomt.
.
Ik vind Yildrim ook niet geschikt voor Oranje, laat ik dat vooropstellen en om emotionele redenen als dit zou je uberhaupt niemand moeten prefereren boven iemand met betere kwaliteiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dat is een prive zaak waarbij hij de keuze zelf moet maken op basis van eigen gevoelens, advies van familie en vrienden. Het enige wat de bondscoach kan doen is zo eerlijk mogelijk een beeld schetsen van wat hij kan verwachten en wat hij van de speler denkt. Tuurlijk is de bondscoach wel zo slim om het wel positief te houden en hem niet rechtstreeks in de handen van de Turken te lullen, dat is logisch. Maar de Turken zullen net zo hard gepushd hebben, ze sturen ook niet voor niets een uitnodiging.
Het zou echt te belachelijk zijn wanneer Yildirim de voorkeur krijgt boven bijvoorbeeld vd Bergh of vd Meyde, omdat Yildirim moest kiezen tussen Nederland en Turkije. Op basis van prestaties moet dat.
Ten slotte is Van Basten een passant, hij zal niet de hele interland carriere van Yildirim bij Oranje coachen. Dus in hoeverre is de mening van Van Basten relevant?
Nou, er was wel degelijk sprake van een symbolisch pistool natuurlijk. Van Basten wilde duidelijkheid, zonder verder zelf duidelijkheid te geven. Niet echt professioneel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yildirim heeft toch zelf gezegd, zonder dat er een pistool op zijn hoofd gericht werd, ik wil voor het Nederlands elftal uitkomen.
He SD, je verdedigt mij in zake Van Bommelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
niet op letten, zelfs ik snap die opmerking niet, en we weten allebi hoe ik denk over vBommel in Oranje
SCH, je bent weer wat van je geloofwaardigheid verloren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, er was wel degelijk sprake van een symbolisch pistool natuurlijk. Van Basten wilde duidelijkheid, zonder verder zelf duidelijkheid te geven. Niet echt professioneel.
Hij was niet van plan hem te gebruiken maar wilde Yildirim een keuze afdwingen, dat is niet zo ethisch natuulrlijk. Maar Van Basten kan bij sommigen hier echt alles makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
Van Basten stelt hem voor de keuze, dat is zijn goed recht.
Huisarts is al gebeld. Moet nu 2 maal daags lithium slikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:48 schreef The_M het volgende:
[..]
He SD, je verdedigt mij in zake Van BommelJe leert het al een beetje
![]()
Wat is het verschil tussen een Denneboom uitproberen en een Yildrim uitproberen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was niet van plan hem te gebruiken maar wilde Yildirim een keuze afdwingen, dat is niet zo ethisch natuulrlijk. Maar Van Basten kan bij sommigen hier echt alles maken
Kom op nou SCH, je bent de laatste tijd echt alleen maar aan het mierenneuken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was niet van plan hem te gebruiken maar wilde Yildirim een keuze afdwingen, dat is niet zo ethisch natuulrlijk. Maar Van Basten kan bij sommigen hier echt alles maken
Het is wel duidelijk dat jij geen kritiek op Van Basten kan hebben en zelfs conclusies voor hem trekt die de beste man zelf nog niet getrokken heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Kom op nou SCH, je bent de laatste tijd echt alleen maar aan het mierenneuken.
Ik weet dat je van Basten niet ziet zitten en dat is je goed recht, maar kom dan wel met argumenten en stellingen die jouw mening kunnen bevestigen. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Yildirim is getest en te licht bevonden.
Yildirim is zelf professioneel genoeg om te weten wat hij nu moet doen.
Je moet keuzes in het leven maken.
Van basten bood hem een kans om zich te bewijzen.
Hij kan nu gewoon alsnog voor Turkije kiezen.
Als van Basten hem had laten debuteren in een officiele wedstrijd, ja dan had je recht van spreken gehad, want dat had een selectie voor Turkije onmogelijk gemaakt. Nu zijn al zijn opties nog open en snapt hij denk ik zelf ook wel dat hij beter voor Turkije kan gaan, omdat het Nederlands elftal hem gewoon niet nodig heeft.
Dat is topsport SCH.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij geen kritiek op Van Basten kan hebben en zelfs conclusies voor hem trekt die de beste man zelf nog niet getrokken heeft.
Het gaat erom dat een jongen van 20 jaar een zeer heftige keuze moest maken van Van Basten. Als je iemand voor zo'n keuze stelt dan moet je je goed realiseren wat je van iemand vraagt. Het is natuurlijk onzinnig om nu al te stellen, op basis van 1 oefenpartijtje en 20 minuten, dat hij te licht bevonden is. Alosf hij nooit meer in aanmerking zou komen?
Hij staat nu in de belangstelling van de Turkse bondscoach dus is het logisch dat hij nu op zijn beurt duidelijkheid van Van Basten verlangt. Die moet hij ook geven.
Dat valt in dezelfde bezopen categorie. We zijn volledig doorgeslagen op dat punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is topsport SCH.
Het is hetzelfde wanneer een Ajax talent van 18-20 jaar de kans krijgt om naar Juventus te vertrekken, maar dat hij wel binnen een maand moet beslissen.
Wat is er mis met de kwaliteiten van een speler (h)erkennen, en zo'n speler aantrekken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat valt in dezelfde bezopen categorie. We zijn volledig doorgeslagen op dat punt.
Ja heel stoer, een jonge jongen gebruiken om je eigen beleid uit te testen. En vervolgens niks meer aan zo'n speler laten horen. Als dat een gezonde mentaliteit is, dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:59 schreef Doc het volgende:
Als iemand als Yildrim de professionele aanpak van Marco niet aan kan dan hoort-ie niet thuis in Oranje. Overigens heel sympathiek van Marco dat-ie Yildrim alleen voor een oefeninterland gevraagd had zodat Yildrim als-ie dat wenst ook nog voor Turkije uit kan komen.
Marco heeft er voor gezorgd dat laat de keuze nog steeds open voor die jongen en heeft niet alle interlandkansen voor hem alleen van hem als coach afhankelijk zijn. Hulde! Wat een enorm goed inlevingsvermogen. Dat zie je niet bij veel coaches
Maar het is nu eenmaal zo, die dillema's heb je nu eenmaal als topsporter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat valt in dezelfde bezopen categorie. We zijn volledig doorgeslagen op dat punt.
zoals ik al zei; Oranje is een selectie-elftal. Alleen de spelers die de bondscoach wil, komen erin. Geen enkele speler heeft recht op een selectie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja heel stoer, een jonge jongen gebruiken om je eigen beleid uit te testen. En vervolgens niks meer aan zo'n speler laten horen. Als dat een gezonde mentaliteit is, dan weet ik het niet meer.
Zoals wel eerder gezegd: het gaat om jonge jongens die kwetsbaar zijn en om een coach die blijkbaar niet zo goed weet om te gaan met dit soort mensen. Inlevingsvermogen nul, maar dat was al wel duidelijjk.
Maar je leest mijn posts toch niet DocJe kunt het lekker toch niet laten he - grappige lieve macho ben je toch.
Ik kijk anderen er ook op aan hoor maar ook Van Baseten, ook omdat hij het wel ongelooflijk verprutst en blijkt totaal geen empathisch en sociaal gevoel te hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar het is nu eenmaal zo, die dillema's heb je nu eenmaal als topsporter.
Waarom van Basten er nu op aankijken, terwijl het al jaren/decennia's gebeurt?
Dat is op zich al slecht, die eenmalige selectie maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
En ja, dan loop je de kans dat je maar één keer geselecteerd wordt (Yildirim is daar niet alleen in, er zijn nog vele anderen met hem). Deal with it!
Dat de hele wereld dit begrijpt en jij niet zegt meer over jouw "horkerigheidsgehalte".quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op zich al slecht, die eenmalige selectie maar dat is een andere discussie.
Maar het verschil tussen Denneboom en Yildirim is dat Denneboom gewoon Nederlander is en Ugur door Van Basten voor een keuze werd gesteld, met veel gedoe en bombarie en aandach van de pers en enorme druk. En vervolgens niets meer van zich liet horen.
Wie dat als 'inlevingsvermogen' typeert, heeft een hoog horkerigheidsgehalte.
Ik vind het echt belachelijk om de keuze die Yildirim moet maken, op de schouders van Van Basten te gooien. Yildirim moet zelf wanneer dan ook ja of nee zeggen. Turkije heeft net zo hard gepushed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op zich al slecht, die eenmalige selectie maar dat is een andere discussie.
Maar het verschil tussen Denneboom en Yildirim is dat Denneboom gewoon Nederlander is en Ugur door Van Basten voor een keuze werd gesteld, met veel gedoe en bombarie en aandach van de pers en enorme druk. En vervolgens niets meer van zich liet horen.
Hoezo is een éénmalige selectie slecht? Verwacht jij van elke coach dat hij precies weet hoe een speler zich gedraagt in een andere omgeving, een ander team en een ander niveau? Mag ik je even wijzen op zo'n beetje ALLE coaches in het betaald voetbal die spelers halen die later totaal niet blijken te functioneren binnen het team?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
bron: www.knvb.nlquote:Positie Naam wedstrijden doelpunten
462 Angenent Henk 1 0
463 Grobbe Jaap 1 0
464 Aarts Kees 1 0
465 Mesman Ferry 1 0
466 Peters Jan H. 1 0
467 Lietzen Feike 1 0
468 Reuser Martijn 1 0
469 Barendregt Jaap 1 0
470 Beek Jan van 1 0
471 Faber Ernest 1 0
472 Verlaat Frank 1 0
473 Vrauwdeunt Manus 1 1
474 Meutstege Wim 1 0
475 Marwijk Bert van 1 0
476 Duijnhouwer Toon 1 0
477 Henny Max 1 0
478 Jansen Nico 1 0
479 Babel Ryan 1 1
480 Hesselink Willem 1 1
481 Janssen Willy 1 0
En jij weet natuurlijk precies wat ze wel en niet met elkaar besproken hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
Het gaat om omgangsvormen - daar moet je nou eenmaal gevoel voor hebben.
het zijn geen holmaten. Het is voetbal. Professioneel voetbal. Puur zaken dus. Omgangsvormen hebben daar weinig tot niets mee te maken. Als je goed genoeg bent wordt je geselecteerd. Als je niet goed genoeg bent wordt je niet geselecteerd. Als je misschien goed genoeg bent, wordt je een keer geselecteerd. Wat is je probleem daarmee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
In de kwestie Van Bommel had ik kritiek op de manier waarop van Basten zich op een gegeven moment in de pers toch liet verleiden tot denegrerende uitspraken over van Bommel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
quote:Van Basten kan twijfels Yildirim niet wegnemen
28/10/2005 14:32
Acht maanden geleden nam Ugur Yildirim het besluit. Hij werd Nederlands in plaats van Turks international. Maar de twijfel is terug, ook al is de Heerenveen-aanvaller nog wel in beeld bij Marco van Basten.
Op verzoek van Yildirim voerde zijn zaakwaarnemer Bob Maaskant dinsdag een gesprek met bondscoach Marco van Basten. Onderwerp van gesprek was de toekomst van de aanvaller van SC Heerenveen bij Oranje. Want sinds zijn debuut in het vriendschappelijke duel met Engeland kreeg Yildirim geen uitnodiging meer uit Zeist. Tegelijkertijd wordt aan hem getrokken zich beschikbaar te stellen voor Turkije.
Yildirim is allerminst uit beeld bij Van Basten, zo kreeg Maaskant te horen. 'Hij komt wel degelijk in aanmerking als hij zijn oude vorm weer terug heeft', vat de zaakwaarnemer tegen VI.nl de uitkomst van het gesprek samen.
Daarmee is geen duidelijkheid gekomen voor Yildirim, die overwoog zich weer beschikbaar te stellen voor Turkije als hij vierde of vijfde keuze zou zijn bij Oranje. De aanvaller van SC Heerenveen bevindt zich zodoende weer in de positie waarin hij begin van dit kalenderjaar zat. Toen werd hij heen en weer geslingerd tussen Nederland en Turkije. Na een gesprek met Van Basten koos hij voor Oranje, een keuze van verstand boven hart.
'Turkije is niet van de baan. Het ligt aan Yildirim zelf', zegt Maaskant. 'Maar het gaat pas weer spelen als hij een uitnodiging krijgt uit Turkije. Hij hoopt natuurlijk op het Nederlands elftal. Maar dat is moeilijk genoeg, als je realistisch bent.'
Turkije moet op 12 en 16 november ten koste van Zwitserland een WK-ticket afdwingen. Omdat Yildirim alleen in een oefenduel uit is gekomen voor Nederland, is hij ook nog speelgerechtigd voor Turkije.
Totale onzinpost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef SCH het volgende:
"Zijn oude vorm weer terugheeft"
Ugur is nooit heel goed geweest, hij speelt nu beter dan toen hij werd opgeroepen. Toen was het blijbkaar wel goed genoeg. Totaal wanbeleid.
zoals zo'n 80% van z'n posts hierquote:
Het niet meer selecteren van Ugur met als reden dat hij niet meer in vorm zou zijn duidt volgens jou op totale wanbeleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen. Kom liever met argumenten ipv dit geneuzel.
Ik heb het consequent over het beleid hoor - moet je maar teruglezen. Heb ook kritiek op het snel oproepen van al dit soort Ajax-talenten. Affelay en Asatti (?) mogen blij zijn dat ze PSV-ers zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind het overigens opmerkelijk dat SCH met geen woord rept over ene Ryan Babel die ook maar één interland op z'n naam heeft staan, en door niet opgesteld te worden ook mentaal beschadigd wordt, volgens de beredeneringen van SCH.
De geleerden zijn er nog niet helemaal over uit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:25 schreef MaxPower het volgende:
Ik meende dat dat verhaal verzonnen was om de sloop van die huizen tegen te gaan Golfer? Het werkelijke geboortehuis van San Marco was toch 3 straten verderop?
Was jij niet tegen het selecteren van spelers na één goede wedstrijd? Maar idd, vBommel heeft een behoorlijke wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef The_M het volgende:
Selecteren die Bommel, speelde sterk vanavond tegen Real Sociedad![]()
Dat schreewt om een felicitatie topicquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
Marco, ooit geboren in Bluezz haar vorige huisje in Utrecht, is vandaag jarig!
Van harte knul.
Aisatti speelde geweldig gisteren idd... maar scheld je niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Wat een mafkees die Marco zeg. Zelfs die emanuelson ofzo selecteren. MAN, dat ventje komt net kijken!
Dan kun je nu toch net zo goed meteen Aisatti selecteren of niet soms? Die speelde ook als een dijk gisteren. Maar oh ja, die voetbalt niet in Amsterdam.
Wat een verschrikkelijke eikel![]()
![]()
![]()
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aisatti speelde geweldig gisteren idd... maar scheld je niet wat voorbarig?
Van Bommel heeft dit seizoen (tot de vorige wedstrijd) nog geen deuk in een pakje boter geschopt. Vorig seizoen verdiende hij absoluut een selectie.. nu moet hij eerst maar eens laten zien dat hij in staat is een oprdacht van een trainer uit te voerenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?
Zet allemaal je domme idiote ajaxbril af, v Bommel is toch gewoon een betere speler? Ooijer speelt al het hele seizoen echt als een dijk, helemaal niks op af te dingen. Affelay is toch ook zeker zo goed als Maduro?
Pff, psv maakt gehakt van az, en toch maar stuk half az selecteren.
Nou sorry, maar dan heb je geen verstand. En even over de kwalificatie, we zijn ook een paar keer goed weggekomen hoor. En de overwinningen hebben we echt niet aan die 'ventjes' van ajax te danken (babel, maduro bijv.)
Ik hoop en denk dat ie gruwelijk hard op zijn bek gaat![]()
Weer zo een marco-is-anti-psv-frustiquote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?
Zet allemaal je domme idiote ajaxbril af, v Bommel is toch gewoon een betere speler? Ooijer speelt al het hele seizoen echt als een dijk, helemaal niks op af te dingen. Affelay is toch ook zeker zo goed als Maduro?
Nou sorry, maar dan heb je geen verstand. En even over de kwalificatie, we zijn ook een paar keer goed weggekomen hoor. En de overwinningen hebben we echt niet aan die 'ventjes' van ajax te danken (babel, maduro bijv.)
Ja....quote:Op donderdag 3 november 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
AZ 10 duels 125 doelpogingen 32 goals rendement 25,6%
PSV 10 duels 127 doelpogingen 17 goals rendement 13,4%
Feyenoord 10 duels 130 doelpogingen 27 goals rendement 20,8%
Ajax 10 duels 173 doelpogingen 15 goals rendement 8,7%
Dat geld dan toch voor iedere club slimpie, niet alleen voor Ajax!quote:Op donderdag 3 november 2005 08:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja....
Een wanhopig schot vanaf 25 meter is ook een doelpoging...
Waardeloos lijstje![]()
Eventjes voor de goede orde. De spelers die PSV momenteel dragen, werd ook tegen Milan duidelijk, zijn Alex, Gomes (die gozer moet een jaarabbonnement op de hoeren krijgen voor z'n puike keeperswerk van afgelopen dinsdag), Beasley en Fárfan. En laten dat nou stuk voor stuk buitenlanders zijn, en dus niet oproepbaar door vBasten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maduro, Babel en Emanuelson wel natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eventjes voor de goede orde. De spelers die PSV momenteel dragen, werd ook tegen Milan duidelijk, zijn Alex, Gomes (die gozer moet een jaarabbonnement op de hoeren krijgen voor z'n puike keeperswerk van afgelopen dinsdag), Beasley en Fárfan. En laten dat nou stuk voor stuk buitenlanders zijn, en dus niet oproepbaar door vBasten.
Aisatti en Afellay hebben het prima gedaan hoor, maar een beslissende factor zijn ze tot op heden nog niet geweest.
Met Babel ben ik het eens, die heeft op dit moment niets te zoeken bij de selectie van oranje.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maduro, Babel en Emanuelson wel natuurlijk
Net als Affelay en Aisatti bij PSV toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Met Babel ben ik het eens, die heeft op dit moment niets te zoeken bij de selectie van oranje.
Maar Emanuelson en Maduro zijn zeer constante factoren bij Ajax.
quote:Aissati moet nog kiezen: Marokko of Oranje?
3/11/2005 9 :22
Nederland of Marokko? Ismail Aissati heeft nog geen keuze gemaakt, voor welk land hij in de toekomst als international uit zou willen komen.
'Ik weet het ook echt niet', vertelde de zeventienjarige PSV'er in het Algemeen Dagblad. 'Ik hoop dat ik over twee à drie jaar zal moeten kiezen tussen Marokko en het grote Oranje, dat zou mooi zijn. Ik zou 't nu ook echt nog niet weten.'
Aissati debuteerde dit seizoen bij PSV. In de eredivisie kwam hij drie duels in actie, in de Champions League stond hij twee maal op het veld. Afgelopen dinsdag stond hij voor het eerst in de basis van de Eindhovenaren, en direct lukte het hem om zich te onderscheiden, nog wel tegen AC Milan. Bondscoach Marco van Basten was één van de toeschouwers.
* Urby heeft tot nu toe alle wedstrijden van Ajax gespeeld en Aisatti niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Affelay en Aisatti bij PSV toch?
Afellay ben ik het in principe wel mee eens, Aisatti heeft pas 2 wedstrijden achter de kiezen. De jonkies van Ajax hebben al veel meer gespeeld.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet toen ze werden geselecteerd hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Afellay ben ik het in principe wel mee eens, Aisatti heeft pas 2 wedstrijden achter de kiezen. De jonkies van Ajax hebben al veel meer gespeeld.
Affelay is een constante factor, dat klopt, alleen heeft hij de pech dat er te veel betere spelers voor hem komen.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Affelay is een constante factor, dat klopt, alleen heeft hij de pech dat er te veel betere spelers voor hem komen.
Aissati is 1 keer ingevallen en heeft 1 keer in de basis gestaan.
Dat heeft hij beide keren heel goed gedaan.
Alleen is het voor hem met zijn 17 jaar wel erg pril . . . .
Ik zou hem nog een paar wedstrijden willen zien spelen.
Maar op basis van zijn prestatie eergisteren gun je hem die selectie wel ja.
Zolang ze presteren in Oranje is er niks aan de handquote:Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.
Dat vind jij.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zolang ze presteren in Oranje is er niks aan de hand
En elke Oranje-fan.quote:
Ik zeg dat ik het hem wel gun, dat betekent niet dat ik vind dat MvB hem moet selecteren.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.
Waar hebben de mensen het nu het meest over?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:50 schreef Tarado het volgende:
... en ik wordt liever met kut voetbal wereld kampioen dan met mooi voetbal 2de, ja Johan dat neem ik je nog steeds kwalijk.
* SocialDisorder moppelt iets over argumenten en discussiëren voor gevorderdenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad niet eens is met deze stelling....![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder moppelt iets over argumenten en discussiëren voor gevorderden
Praat voor jezelf, ik ben het ook zeker niet eens met van Basten, en als hij zo doorgaat gaan we gigantisch op ons bek op het wkquote:
Op de één of andere manier valt jouw reactie volledig buiten de discussie waar ik op reageerde........quote:Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, ik ben het ook zeker niet eens met van Basten, en als hij zo doorgaat gaan we gigantisch op ons bek op het wk![]()
Die cursus heb ik nooit gevolgdquote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder moppelt iets over argumenten en discussiëren voor gevorderden
Goed voetbal komt voor mij toch op het tweede plan. Zelfs het voetbal wat Oranje tegen Macedonië op de mat legde is mooier en leuker om te zien dan een gemiddelde Italiaanse wedstrijd. Ik heb nog een trauma van het EK2000. Geroemd door de hele wereld door het prachtige spel, maar uiteindelijk met lege handen staan.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die cursus heb ik nooit gevolgd![]()
1. Ik ben het er niet mee eens en ik ben een Oranje fan, dus je stelling klopt niet.
2. Bij mij komt naast het presteren (=winnen in dit gaval) ook goed voetbal kijken. Nou vind ik dat ze dit niet laten zien. Dus van mij mogen ze afvallen
En waarom zou Nederland dan juist in die wedstrijden door het ijs zakken en in geen van alle hiervoor gespeelde wedstrijden?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom betrek je Italië er in hemelsnaam bij?? Die hebben ook niks bereikt, met klote voetbal.
Tegen Macedonië was het gewoon 2x waardeloos voetbal. Geen goed presteren waardig.
Als straks Brazilië en Argentinië om de hoek komen kijken zakken ze volledig door het ijs.
Ik snap gewoon niet waarom van Basten zoveel ajacieden selecteert terwijl ajax ronduit slecht presteert. Als ze nou echt de sterren van de hemel spelen oke maar dat doen ze niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op de één of andere manier valt jouw reactie volledig buiten de discussie waar ik op reageerde........
Voor de duidelijkheid; het ging erover dat het niet uitmaakte of Maduro of Emanuelson opgesteld werd, zolang ze maar presteerden.
Jouw reactie insinueert dat jij deze twee er sowieso niet in wil, ongeacht hun prestaties. Anti-Ajax misschien?
Omdat dat tegenstanders van formaat zijn. Tsjechië komt daar redelijk dichtbij. Zonder robben komt er niks van dit elftal terecht. Dat zag je op het vorige EK en in alle kwalificatie wedstrijden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Robar het volgende:
[..]
En waarom zou Nederland dan juist in die wedstrijden door het ijs zakken en in geen van alle hiervoor gespeelde wedstrijden?
het gaat er toch niet om hoe de club presteert? Milan presteert ook goed, moet Seedorf ook geselecteerd worden dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom van Basten zoveel ajacieden selecteert terwijl ajax ronduit slecht presteert. Als ze nou echt de sterren van de hemel spelen oke maar dat doen ze niet.
Een speler als van Bommel die ontzettend goed presteert en zelfs meedoet aan de beste voetballer, die wordt gewoon over het hoofd gezienonbegrijpelijk
![]()
Italië heeft voorlopig meer wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen op z'n naam staan met klotevoetbal dan Nederland.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom betrek je Italië er in hemelsnaam bij?? Die hebben ook niks bereikt, met klote voetbal.
Tegen Macedonië was het gewoon 2x waardeloos voetbal. Geen goed presteren waardig.
Als straks Brazilië en Argentinië om de hoek komen kijken zakken ze volledig door het ijs.
Wat een pessimisme, het is ook echt nooit goed.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Omdat dat tegenstanders van formaat zijn. Tsjechië komt daar redelijk dichtbij. Zonder robben komt er niks van dit elftal terecht. Dat zag je op het vorige EK en in alle kwalificatie wedstrijden.
Tegen Macedonië is Nederland, wat mij betreft, al door het ijs gezakt.
quote:Van Basten wil bij Oranje blijven
Door Michel (Baraja) op donderdag 3 november 2005 06:47
Bron: Elsevier - Submitter: aloa
Marco van Basten is vastbesloten zijn contract als bondscoach van Oranje te respecteren. San Marco gaat daarmee niet in op de avances van Silvio Berlusconi.
Berlusconi zei na afloop van het competitieduel tegen Juventus (3-1) dat Van Basten de ideale kandidaat zou zijn om trainer van AC Milan te worden: ”Voorlopig is Ancelotti onze trainer, maar er komt bij elke trainer een einde aan zijn avontuur bij een club en na Carlo willen we met Van Basten verder. Ik geloof dat hij nog steeds een uitzonderlijke voetballer is, die Milan op een hoger plan kan brengen.” Carlo Ancelotti heeft een contract dat medio 2007 afloopt.
Van Basten wil echter zijn klus bij Oranje afmaken: ”Ik heb een contract tot 2008 bij de KNVB. Ik ben niet van plan tussentijds te vertrekken. Ook na het WK 2006 in Duitsland heb ik de intentie om hier te blijven, ik heb namelijk een overeenkomst getekend.” De bondscoach heeft wel goede herinneringen overgehouden aan zijn periode als speler bij de Rossoneri: ”Elke keer als ik een paar vrienden of ploeggenoten tegenkom is het een speciaal moment. Ik vind het leuk om weer met ze te spreken, maar meer dan dat is het niet.”
Ja en met een beetje leuk voetbal hadden ze misschien nog wel meer bereikt (Zie Brazilië), ze hebben er kwaliteit genoeg voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Italië heeft voorlopig meer wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen op z'n naam staan met klotevoetbal dan Nederland.
Ik zie Nederland ook graag kampioen worden. Maar ik zeg aleen maar dat de tegenstanders van formaat nog moet komen. Het voetbal dat nederland nu laat zien is al geen halleluia, dus laat staan tegen dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat een pessimisme, het is ook echt nooit goed.
We maken onze reputatie weer waar hoor, Nederlanders zijn zeikerds wat betreft voetbal.
Alle landen om ons heen hebben respect voor oranje, zijn bang voor oranje.
En wij zeuren maar over het feit dat het voetballend niet goed is.
Dat is het zowat in geen een land meer, dat is het nieuwe hedendaagse voetbal.
Schei toch uit, Nederlanders zijn juist blijmoedige in oranje gehulde dozen die heel snel helden maken en niet uitblinken door een realistische kijk op de dingen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat een pessimisme, het is ook echt nooit goed.
We maken onze reputatie weer waar hoor, Nederlanders zijn zeikerds wat betreft voetbal.
Alle landen om ons heen hebben respect voor oranje, zijn bang voor oranje.
En wij zeuren maar over het feit dat het voetballend niet goed is.
Dat is het zowat in geen een land meer, dat is het nieuwe hedendaagse voetbal.
vandaar ook dat niemand in de Arena Oranje uitfloot na de blamage tegen Macedonië?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Schei toch uit, Nederlanders zijn juist blijmoedige in oranje gehulde dozen die heel snel helden maken en niet uitblinken door een realistische kijk op de dingen.
vandaar dat half Nederland denkt dat we op onze sloffen Wereldkampioen wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vandaar ook dat niemand in de Arena Oranje uitfloot na de blamage tegen Macedonië?
Onzin, Nederlanders moeten juist altijd tot in den treure discussieren over hoe het spel beter moet en dat het zo niet langer kan. In andere landen is er allang geaccepteerd dat er alleen maar gewonnen moet worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Schei toch uit, Nederlanders zijn juist blijmoedige in oranje gehulde dozen die heel snel helden maken en niet uitblinken door een realistische kijk op de dingen.
Ach daar staan we dan ook weer bekend omquote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef Lionheaad het volgende:
Ik zeg ook niet dat we het niet kunnen, maar de meeste Oranje-fans zijn wel héél optimistisch....
verwarringstactieken. Als ze in het buitenland denken dat we slecht spelen, gaan ze ons onderschatten. Het is al eens geluktquote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach daar staan we dan ook weer bekend om
Wat zijn Nederlanders toch eigenlijk tegenstrijdig.
Wel allemaal roepen dat we wereldkampioen worden, maar onderstussen steen en been klagen over het vertoonde spel . . .
Und sie haben recht!quote:
volgens een Duitse paragnost waart de geest van Michels nog rondquote:
Jonge klets toch niet. Maduro en Babel zijn de meest overschatte spelers op dit moment. Gisteren waren ze ook alweer 3x niks. Heb je Affelay al zo'n fouten zien maken?? NEE! En veel kansen creeren? Gisteren creeerden ze helemaal geen ene fluit! En de verdediging was ook al om te huilen.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Weer zo een marco-is-anti-psv-frusti
Affelay is niet minstens zo goed als Maduro.
Affelay is een hele goede voetballer, maar hij moet nog even wat meer leren.
Die jongen komt er vast wel, maar hij heeft op dit moment nog geen meerwaarde voor oranje.
Er zijn gewoon te veel spelers die beter zijn op dit moment.
Aissati speelde verschrikkelijk goed eergisteren en op basis daarvan zou je hem een voorklopige selcetie gunnen. Zeker in een oefenwedstrijd. Ook voor hem geld dat er nog te veel betere spelers in oranje spelen. Maar ook hij komt er wel als hij zo doorgaat.
Wat betreft Ooijer ben ik het een beetje met je eens, alleen heeft Ooijer natuurlijk wel wat voor zich te dulden. Maar ik verzeker je dat als Ooijer zo blijft spelen hij vast nog wel aan spelen in oranje toekomt.
En ik denk eerder dat jouw IQ in twijfel getrokken dient te worden, omdat je niet alleen spelers selecteert op basis van wat het eerste elfal als collectief presteert. Er staat bij PSV een sterk colectief, maar er wordt niet altijd grandioos gevoetbald. AZ speelt week in week uit (met een enkele uitschieter naar beneden) sterk aanvallend voetbal. Of wou je alle Nederlanders bij PSV selecteren, omdat ze nu eenmaal bovenaan staan?Ajax speelt gewoon redelijk goed op dit moment, maar er wordt niet gescoord.
Ik wil je even een lisjtje laten zijn uit de laatste VI:
AZ 10 duels 125 doelpogingen 32 goals rendement 25,6%
PSV 10 duels 127 doelpogingen 17 goals rendement 13,4%
Feyenoord 10 duels 130 doelpogingen 27 goals rendement 20,8%
Ajax 10 duels 173 doelpogingen 15 goals rendement 8,7%
Gewoon om even te laten zien dat Ajax genoeg kansen creeert, maar dat het puur ligt aan de afronding. Voetballend presteert Ajax prima, maar het ligt aan dat laatste zetje. Het feit dat er Ajacieden geselecteerd worden lijkt me op basis van deze cijfers dus enigszins gerechtvaardigd.
Alleen jammer dat jij alleen kijkt naar de stand in de competitie, dat zegt genoeg over jouw visie op voetbal.
Jullie beste speler, Trabelsi, is ook geen Nederlander dus wat lul je nou. Het is gewoon een ajax kontenlikker. Als hij gewoon puur naar kwaliteit kijkt selecteerd hij Sneijder, en verder geen enkele ajaxied. Allemaal over het paard getilde lui (die idiote dansjes....wat een kinders zegquote:Op donderdag 3 november 2005 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eventjes voor de goede orde. De spelers die PSV momenteel dragen, werd ook tegen Milan duidelijk, zijn Alex, Gomes (die gozer moet een jaarabbonnement op de hoeren krijgen voor z'n puike keeperswerk van afgelopen dinsdag), Beasley en Fárfan. En laten dat nou stuk voor stuk buitenlanders zijn, en dus niet oproepbaar door vBasten.
Aisatti en Afellay hebben het prima gedaan hoor, maar een beslissende factor zijn ze tot op heden nog niet geweest.
En je laatste opmerking getuigd meer van Calimero-syndroom dan van voetbalverstand, jij gaat thuis zitten mokken als Nederland met deze selectie wereldkampioen wordt?
Affelay met Maduro en Babel vergelijken en Emanuelsson met Aissatti. Misschien moet je ook eens naar de posities kijken waarop ze spelenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jonge klets toch niet. Maduro en Babel zijn de meest overschatte spelers op dit moment. Gisteren waren ze ook alweer 3x niks. Heb je Affelay al zo'n fouten zien maken?? NEE! En veel kansen creeren? Gisteren creeerden ze helemaal geen ene fluit! En de verdediging was ook al om te huilen.
Die flapdrol heeft het zelfs ooit in zijn hoofd gehaald op Heitinga te selecteren
En waarom wel Emanuelsson selecteren en Aisatti niet? Alsof dat ajax jonkie veel ervaring heeft zeg...![]()
Het is dus gewoon een ajax kontenlikker.
Milan presteerd niet goed. Psv maakt gehakt van zequote:Op donderdag 3 november 2005 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om hoe de club presteert? Milan presteert ook goed, moet Seedorf ook geselecteerd worden dan?
Het gaat om de prestaties van de speler in Oranje. En vBommel presteerde matig tot slecht in Oranje. En hij wordt niet over het hoofd gezien, hij wordt gewoon niet in de definitieve selectie opgenomen.
Het gaat toch ook gewoon puur om kwaliteit. Op de plek van Babel moet haast wel een betere speler te vinden zijn, jonge wat speelt hij belabbert zeg. OVer Maduro hetzelfde, maar dan in iets mindere mate.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Affelay met Maduro en Babel vergelijken en Emanuelsson met Aissatti. Misschien moet je ook eens naar de posities kijken waarop ze spelen
Dat denk ik niet. Dan hadden ze hetzelfde ere lijstje als Spanje (of NL) gehad ...quote:Op donderdag 3 november 2005 11:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ja en met een beetje leuk voetbal hadden ze misschien nog wel meer bereikt (Zie Brazilië), ze hebben er kwaliteit genoeg voor.
Ik ben benieuwd hoe Affelay het centraal in de verdediging zou doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef leolinedance het volgende:
Heb je Affelay al zo'n fouten zien maken?? NEE! En veel kansen creeren? Gisteren creeerden ze helemaal geen ene fluit! En de verdediging was ook al om te huilen.
* Omdat Aisatti geen linksback is (en het aantal opties voor linksback positie is wat kleiner dan waar Aisatti speelt).quote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef leolinedance het volgende:
En waarom wel Emanuelsson selecteren en Aisatti niet? Alsof dat ajax jonkie veel ervaring heeft zeg...![]()
Wat een stomme reactie. Zegt genoeg over jouw niveau...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Affelay het centraal in de verdediging zou doen.
[..]
* Omdat Aisatti geen linksback is (en het aantal opties voor linksback positie is wat kleiner dan waar Aisattie speelt).
* Omdat Aisatti minder internationele ervaring heeft
* Omdat Aisatti minder wedstrijden in het eerste van PSV gespeeld heeft - zeker op het moment dat de voorlopige selectie gemaakt werd
Wat heb ik misgequote? Ik heb alleen de stukken genomen waar ik op wilde reageren.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een stomme reactie. Zegt genoeg over jouw niveau...
Quote dan goed, kansloze puber zonder argumenten![]()
Hou jij t maar bij linedancen, want van voetbal heb je in ieder geval geen verstand. :/quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijf a.u.b. inhoudelijk, op de man spelen doen we hier niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, de meeste echte voetballiefhebbers. Dezelfde mensen die zo genoten in 88 en 98.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:50 schreef Robar het volgende:
Denk je dat er ook maar iemand in Griekenland getreurd heeft over het spel op het EK?
Doe mij ff een lol zeg.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat goed is komt snel, hij maakt in ieder geval al veel meer indruk tegen echte grote tegenstanders zoals Milan, dan Maduro en Babel hebben gedaan in hun topwedstrijden met Ajax, en al helemaal als je kijkt naar toen zij meteen erbij genomen werden als Ajax-tweede-elftal spelers. Toen hadden ze al helemaal niks gepresteerd. Op die principe-basis, dat vBasten totaal niet kijkt naar ervaring maar puur naar kwaliteit, of dat nou 16 of 35 is naar zijn eigen woorden, kan Aissati ook al erbij zitten.
Mensen vergeten we niet dat Maduro in principe niet de mandekker is, maar rugdekking moet geven? Grygera, Emanuelson en Heitinga waren de mandekkers. En nou speelde Maduro een keer een wat mindere partij. Dat kan toch gebeuren? zoals ik al eerder zei, Maduro wordt door zijn collega's bij het Nederlands elftal geprezen, wie zijn wij dan om daar tegein te gaan. Dat zijn de echte kenners. Babel speelde misschien niet supergoed, maar toch ging er wel dreiging van hem uit. Dat is al een hele verbetering t.o.v. voorgaande wedstrijden. Maar ik ben het ermee eens dat hij niet in oranje thuishoort op dit moment. Affelay maakte tegen Milan ook fouten. Hij leed diverse keren balverlies op het middenveld. Aissatie had dat ook een aantal keren.quote:Je hebt altijd van die mensen die twijfel zaaien, net zoals velen gezegd zullen hebben dat ie niet rijp was voor Milan, en dat je zo'n spelers eerst jaaaaren moet laten rijpen in jeugdteams. Dit zijn de mensen die de kwaliteiten niet onderkennen. Bij PSV zien ze het goed, deze B-jeugd speler mocht even meedoen met de A, werd te goed bevonden, mocht even meedoen met Jong PSV, werd te goed bevonden, en mocht vervolgens meetrainen met het 1e. Toen dat niveau ook al moeiteloos opgepikt werd mocht ie debuteren in de eredivisie, en toen dat alweer goed lukte dachten ze : why not, tegen Milan erin ermee.
Er zijn zat mensen die hem nog in de B-jeugd hadden laten staan op basis van angst en twijfel. Goed dat dit soort jongens echter meteen eruit gepikt worden en zich kunnen optrekken aan het 1e elftal, des te sneller worden dit soort diamantjes geslepen.
Het was minstens zo'n fout van Blind om Maduro centraal in de verdediging te zetten als het de fouten van Maduro waren. Ik ben het uiteraard 100% met je eens als Maduro in Oranje gekozen zou worden voor de plek centraal in het midden. Maar dat is niet het geval. Op het middenveld komt Maduro wel tot z'n recht. Stel dat Maureenho Arjen Robben als centrale verdediger neerzet wordt dan zal-ie ook dergelijke fouten maken. Moet Arjen dan niet mee met Oranje?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Maduro liet gister constant z'n man lopen, hij was samen met Galasek verantwoordelijk voor de tegengoals. Dus als schijnheilige marco consequent is houdt ie Maduro uit Oranje.
Tsja, er blijft een calimero gevoel heersen in het Eindhovense kamp . . . .quote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef LiverpoolFC het volgende:
Waarom lijkt het net alsof men graag spelers van de eigen favoriete club in het nationale elftal wil zien?
Ik vind het prima dat Zenden bijvoorbeeld niet voor het NLs elftal speelt ook al zou-ie iedere week de pannen van het dak spelen. Ik zie liever dat-ie al z'n tijd besteed om zo goed mogelijk voor LiverpoolFC te spelen
Zeker weten. Zijn spel was een 8 waard. Babel en Maduro hebben op hun stekkie nog nooit een dusdanige bepalende rol gespeeld bij Ajax dat men lyrisch was over hen in de topwedstrijden, want topduels zijn de meetlat voor Oranje. Met de Graafschap-goals maak jij mij niet warm hoor. Wat ze inmiddels wel hebben bewezen is dat met name Babel een hele hoop zware onvoldoendes scoorde. Al met al valt de doorontwikkeling zwaar tegen, dus moeten ze even uit de spotlight, en meteen ververst worden door fris bloed zoals Afellay en Aissaiti. Je moet selecteren op momentum, die jongens zitten heerlijk in hun vel en zijn in vorm, die andere zijn depri en uit vorm, dus effe doorselecteren. Zo voorkom je slappe plichtmatige Macedonie-taferelen en hou je de ploeg fris en hongerig.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Doe mij ff een lol zeg.
Heeft 1 en een kwart keer tegen Milan gespeelt en nu al heeft hij meer gepresteerd dan Maduro en Babel!!!![]()
Maduro was niet alleen voor de rugdekking ingehuurd hoor, ook hij heeft een vaste tegenstander die ie op moet pakken in bepaalde wedstrijdsiutatie's. Zoals Thun 2 keer vrij kwam voor het doel in de beginfase omdat hij totaal geen oog had voor zijn tegenstander en die bal heel simpel over zich heen laat gaan op de vrijstaande Thunspits, dat was echt drama. Van Bommel zou 3780 keer gewisseld zijn als het hem zou overkomen onder onze Marco.quote:Mensen vergeten we niet dat Maduro in principe niet de mandekker is, maar rugdekking moet geven? Grygera, Emanuelson en Heitinga waren de mandekkers. En nou speelde Maduro een keer een wat mindere partij. Dat kan toch gebeuren? zoals ik al eerder zei, Maduro wordt door zijn collega's bij het Nederlands elftal geprezen, wie zijn wij dan om daar tegein te gaan. Dat zijn de echte kenners. Babel speelde misschien niet supergoed, maar toch ging er wel dreiging van hem uit. Dat is al een hele verbetering t.o.v. voorgaande wedstrijden. Maar ik ben het ermee eens dat hij niet in oranje thuishoort op dit moment. Affelay maakte tegen Milan ook fouten. Hij leed diverse keren balverlies op het middenveld. Aissatie had dat ook een aantal keren.
Maar als het complete team zo een goede prestatie neerzet, wil je dat sneller door de vingers zien.
Maar goed, de "talenten van Ajax" zijn niet te vergelijken met de "talenten van PSV".
Andere spelers, andere posities.
Kom op zeg, Babel heeft in zijn beginperiode ook briljante dingen laten zien, dingen die nog heel wat indrukwekkender zijn dan wat Aissati tegen Milan heeft laten zien. Begrijp me niet verkeerd, want Aissatie heeft het prima gedaan, maar om nu op basis van die twee wedstrijden Aissatie zo op te hemelen lijkt mij volkomen misplaatst.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Zeker weten. Zijn spel was een 8 waard. Babel en Maduro hebben op hun stekkie nog nooit een dusdanige bepalende rol gespeeld bij Ajax dat men lyrisch was over hen in de topwedstrijden, want topduels zijn de meetlat voor Oranje. Met de Graafschap-goals maak jij mij niet warm hoor. Wat ze inmiddels wel hebben bewezen is dat met name Babel een hele hoop zware onvoldoendes scoorde. Al met al valt de doorontwikkeling zwaar tegen, dus moeten ze even uit de spotlight, en meteen ververst worden door fris bloed zoals Afellay en Aissaiti. Je moet selecteren op momentum, die jongens zitten heerlijk in hun vel en zijn in vorm, die andere zijn depri en uit vorm, dus effe doorselecteren. Zo voorkom je slappe plichtmatige Macedonie-taferelen en hou je de ploeg fris en hongerig.
[..]
Maduro was niet alleen voor de rugdekking ingehuurd hoor, ook hij heeft een vaste tegenstander die ie op moet pakken in bepaalde wedstrijdsiutatie's. Zoals Thun 2 keer vrij kwam voor het doel in de beginfase omdat hij totaal geen oog had voor zijn tegenstander en die bal heel simpel over zich heen laat gaan op de vrijstaande Thunspits, dat was echt drama. Van Bommel zou 3780 keer gewisseld zijn als het hem zou overkomen onder onze Marco.
Waarom vergelijk je de spelers dan met elkaar? Dat slaat nergens op, iets dat je nu terecht toegeeft. Babel is momenteel een ramp, die mag wmb wel eens thuis blijven ja. Maduro is gewoon goed mits hij op het middenveld speelt, dat bewijst hij wekelijks.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat toch ook gewoon puur om kwaliteit. Op de plek van Babel moet haast wel een betere speler te vinden zijn, jonge wat speelt hij belabbert zeg. OVer Maduro hetzelfde, maar dan in iets mindere mate.
Of hij zet Maduro op het middenveld........quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Maduro liet gister constant z'n man lopen, hij was samen met Galasek verantwoordelijk voor de tegengoals. Dus als schijnheilige marco consequent is houdt ie Maduro uit Oranje.
Ja alleen in Nederland omdat we nooit gewonnen hebben, in de rest van de wereld gelden alleen 1ste plaatsen.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar hebben de mensen het nu het meest over?
Over het mooie kampioenschap van Duitsland/Argentinie, of over het wonderschone Oranje in die dagen??
Maar goed, we moeten nu eens voor het kampioenschap gaan.
Maar niet de Griekenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, de meeste echte voetballiefhebbers. Dezelfde mensen die zo genoten in 88 en 98.
De realiteitszin is bij jou nog niet helemaal doorgedrongen geloof ik. Marco heeft op dit moment niet de spelers tot zijn beschikking om het systeem te spelen wat hij wilt (4-3-3, met schaduwspits en twee vleugels). Een systeem waarin vBommel wel tot z'n recht zou komen overigens, aangezien hij de rol van Davids over zou kunnen nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
Het interresserd mij ook geen ene moer hoe we wereldkampioen worden, als wwe het maar worden. Maar dan moeten ze niet eerst iets beloven en daarna niet doen...
Elk topland belooft wereldkampioen te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal
en niet:
3. met mooi voetbal....
Ik vind niet dat het met eerlijkheid te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik blijf ook realistisch, het enige wat ik van Basten verwiijt is dat hij heeft gezegd mooi voetbal te prefereren. Als dat dan niet kan, dan kan dat niet. Maar geef het dan ook gewoon toe dat het niet kan en dat doet hij niet.
Verder vind ik dat hij het goed dot, hij heeft zich gekwalificeerd en ik heb tot nu toe verder niks aan te merken. Hij is aleen niet helemaal eerlijk...
Echt niet ? ? ? ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:
van Bommel weer niet dus..
ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.
Die San Marco toch.![]()
had je van Bommel wel verwacht dan? Ik vind het alleen wel raar dat hij wel bij de voorselectie zit, van Basten is hem duidelijk niet van plan op te roepen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:
van Bommel weer niet dus..
ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.
Die San Marco toch.![]()
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal
en niet:
3. met mooi voetbal....
Calimero zei je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef superdude05 het volgende:
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes![]()
het doel was het EK van 2008 winnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
Hij wint toch ook bijna allesquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
dat had ik ook verstandig gevonden, maar van Basten denkt blijkbaar anders die zal met de alleen voorselecteren wel een signaal af willen gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.
(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.quote:
Dit werd gezien als een van de zwaarste poules met roemenie, tsjechie en finland en nu opeens was het een poule met koekenbakkers?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
Nederland met Microsoft vergelijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
now you are being sarcasticquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen Jenner?
Klein beetje onzin wat je nu post Socialquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nederland met Microsoft vergelijken
Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Waar baseer jij in hemelsnaam op dat Oranje op het WK thuishoort?
Dat jij te dom bent om m'n punt te snappen, daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, in 1998 stelden we inderdaad niets voorquote:Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000.
quote:Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Nee inderdaad, landen zoals Belgie en Oostenrijk zijn vele malen beter en horen veel meer thuis op een WK dan wij.quote:Waar baseer jij in hemelsnaam op dat Oranje op het WK thuishoort?
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Klein beetje onzin wat je nu post Social
In de vorm waarin Babel en Maduro nu verkeren, hebben ze geen enkele reden op selectie. Vennegoor speelt nooit en als ie speelt, is het een drol.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Misschien kijkt tie wat er gebeurd/moet doen als Robben straks op het WK geblesseerd is....
Dat zeg ik ook niet, maar Nederland hoort zeker wel bij de 8 beste landen ter wereld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
Waarom niet? Alleen Brazilië is ongenaakbaar, maar Argentinië en Italië hebben, geaseerd op de afgelopen jaren, niet meer recht van spreken dan wij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
Eeh WK 1998 -> vierde plek ? Kwartfinale van 1994 is toch ook wel netjes hoor. Historisch gezien hoort Nederland zich "gewoon" te kwalificeren voor elke WK. Dat dat af en toe mis gaat is inherent aan voetbal, maar het moet toch echt wel een keiharde doelstelling zijn voor elke bondscoach.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Emanuelson is veel te licht voor het echte werk. Nogal vroeg om hem er nu al bij te halen, of niet soms. Ooijer hoort altijd bij de selectie te zitten, de meest betrouwbare verdediger die we hebben. En v Bommel missen we nogsteeds. Ach ja, het is ook maar een koekenbakker hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer er weer bij
Mooi voor Emanuelson, heeft ie echt verdiend en zoveel hebben we nou ook niet erbij lopen op linksback. Davids kon je verwachten en tsja van Bommel
Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
En zo zijn de neuzen hofleverancier.
Heeft Marco de eredivisiestand van 1995 ipv 2005 of zo?
Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.
Emanuelson? why, laat nog veel te weinig zien.
Verder ook belachelijk dat ie VoH oproept.
En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.
Echt wat een sneu mannetje die van Basten
Wat klets jij nou mênquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
van Basten moet van Bommel gewoon niet meer voorselecteren als ie hem toch niet selecteert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef snellejelle het volgende:
davids niet, van bommel niet en boateng wel![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet dat mensen hier de ranglijst als selectiecriterium zien??????????quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.
Voor wat betreft Emanuelson en Babel; kom maar met alternatieven. Ik zie het je graag doen.
VoH ben ik met je eens, maar toen hij niet geselecteerd werd liep heel Calimero-dorp te janken dat hij geselecteerd moest worden. Noem het een zoethoudertje.
vBommel komt er heus wel bij voor het WK, als hij zich nu gewoon volledig op Barça richt, komt het nog wel goed met hem.
Precies, vind ik jammer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat mij betreft had ie Affelay, Huntelaar, Jenner, Vlaar allemaal ook nog op kunnen roepen, puur om ze van dichtbij aan het werk te kunnen zien.
Niets aan toe te voegen gewoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
En zo zijn de neuzen hofleverancier.
Heeft Marco de eredivisiestand van 1995 ipv 2005 of zo?
Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.
Emanuelson? why, laat nog veel te weinig zien.
Verder ook belachelijk dat ie VoH oproept.
En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.
Echt wat een sneu mannetje die van Basten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |