abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953465
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik blijf ook realistisch, het enige wat ik van Basten verwiijt is dat hij heeft gezegd mooi voetbal te prefereren. Als dat dan niet kan, dan kan dat niet. Maar geef het dan ook gewoon toe dat het niet kan en dat doet hij niet.

Verder vind ik dat hij het goed dot, hij heeft zich gekwalificeerd en ik heb tot nu toe verder niks aan te merken. Hij is aleen niet helemaal eerlijk...
Ik vind niet dat het met eerlijkheid te maken heeft.
Je zegt, "hij prefereert mooi voetbal".
Daarmee belooft hij niet dat hij het ook gaat doen.
Hij heeft het geprobeerd en op de wedstrijd tegen Duitsland na is het er vaak niet uitgekomen.
Hij heeft nu de tijd om daar aan te werken. En het is best wel mogelijk met het huidige spelersmateriaal.
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:45:33 #252
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31953544
Zullen we her erop houden dat hij het goed doet, maar dat er nog een lange weg te gaan is??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 12:34:17 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31956655
Marco beloofde niet eens wereldkampioen te worden, van de KNVB hoefde hij zich niet eens te kwalificeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31956662
van Bommel weer niet dus..

ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.

Die San Marco toch.
pi_31957113
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:

Die San Marco toch.
Echt niet ? ? ? ?
Tsja, we weetn natuurlijk niet in hoeverre hij het verbruid heeft, maar dat hij zelfs nu niet geselecteerd wordt vind ook ik toch wel vreemd.
pi_31957186
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes
pi_31957225
marcotjuuuuuuuuuuuuuh!! marco son of god. marco maakt ons kampioen!!!!!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 12:51:39 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957232
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:

Die San Marco toch.
had je van Bommel wel verwacht dan? Ik vind het alleen wel raar dat hij wel bij de voorselectie zit, van Basten is hem duidelijk niet van plan op te roepen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31957264
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal

en niet:
3. met mooi voetbal....
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31957396
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef superdude05 het volgende:
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes
Calimero zei je?
Aangenaam Robar
pi_31957431
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:00:10 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957486
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
het doel was het EK van 2008 winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31957570
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
Hij wint toch ook bijna alles
pi_31957584
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.

(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
pi_31957699
Laten we dan voor de volledigheid de selectie neerzetten:

Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United)

Verdediging: Nigel de Jong, Urby Emanuelson (Ajax), Joris Mathijsen, Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV), André Ooijer (PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:07:12 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957724
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.

(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
dat had ik ook verstandig gevonden, maar van Basten denkt blijkbaar anders die zal met de alleen voorselecteren wel een signaal af willen geven
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:08:03 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957751
eindelijk weer Ooijer, meer dan terecht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31957794
Zacht gezegd kan ik me niet echt vinden in deze selectie.
Zeker als je hoort dat van Bommel, Robben en Davids er niet bij zijn.
pi_31957869
Waar is Robben?
pi_31957996
Waar is Afellay? Waarom Babel? Waarom Maduro? Waarom Vennegoor?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31958221
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij wint toch ook bijna alles
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
pi_31958292
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef trepper het volgende:
Waar is Robben?
Inderdaad?
pi_31958339
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
Dit werd gezien als een van de zwaarste poules met roemenie, tsjechie en finland en nu opeens was het een poule met koekenbakkers?

Heb je gezien hoe de andere landen het gedaan hebben?
Stuk voor stuk hebben ze minder punten gehaald in poules die makkelijker waren dan deze!

Heeft niets met geluk te maken, het Nederlands elftal heeft gewoon weinig kansen weggegeven, vandaar slechts 3 tegendoelpunten! Het spel was niet echt goed, maar er werd wel gewonnen, omdat er goed verdedigd werd. En dat is toch echt de basis van het moderne voetbal.
pi_31958349
Waarom geen Jenner?
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:25:53 #275
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31958361
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Die schijten al 7 kleuren stront als ze de naam Holland horen...
pi_31958379
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Nederland met Microsoft vergelijken

Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Waar baseer jij in hemelsnaam op dat Oranje op het WK thuishoort?
pi_31958496
Ooijer er weer bij

Mooi voor Emanuelson, heeft ie echt verdiend en zoveel hebben we nou ook niet erbij lopen op linksback. Davids kon je verwachten en tsja van Bommel
pi_31958497
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen Jenner?
now you are being sarcastic
pi_31958603
Waar in godesnaam is Arjen Robben?
pi_31958605
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Klein beetje onzin wat je nu post Social
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:33:27 #281
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31958630
Misschien kijkt tie wat er gebeurd/moet doen als Robben straks op het WK geblesseerd is....
pi_31958706
quote:

[..]

Dat jij te dom bent om m'n punt te snappen, daar kan ik niets aan doen.
quote:
Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000.
Nee, in 1998 stelden we inderdaad niets voor
quote:
Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
PSV onterecht uit de finale CL gehouden dit jaar nog, AZ onterecht uit de finale UEFA cup gehouden dit jaar, Ajax onterecht uit halve finale CL gehouden 2 jaar geleden, Feyenoord de UEFA cup gewonnen 3 jaar geleden.
quote:
Nee inderdaad, landen zoals Belgie en Oostenrijk zijn vele malen beter en horen veel meer thuis op een WK dan wij.
pi_31958764
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Klein beetje onzin wat je nu post Social
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
pi_31958784
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Misschien kijkt tie wat er gebeurd/moet doen als Robben straks op het WK geblesseerd is....
In de vorm waarin Babel en Maduro nu verkeren, hebben ze geen enkele reden op selectie. Vennegoor speelt nooit en als ie speelt, is het een drol.

Signalen afgeven is goed, maar de andere kant op ook. Zeg tegen Maduro: "Je zit er niet bij want je bent zwaar uit vorm". mathijsen kan ik begrijpen, dat is een geweldige opsteker. Afellay kan ik begrijpen als Jong Oranje belangrijker wordt gezien.

Van Bommel is gezien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31958810
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
Dat zeg ik ook niet, maar Nederland hoort zeker wel bij de 8 beste landen ter wereld.
pi_31958816
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Waarom niet? Alleen Brazilië is ongenaakbaar, maar Argentinië en Italië hebben, geaseerd op de afgelopen jaren, niet meer recht van spreken dan wij.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:41:03 #287
132379 Stew
Heldenzeit
pi_31958880
quote:

[..]

Eeh WK 1998 -> vierde plek ? Kwartfinale van 1994 is toch ook wel netjes hoor. Historisch gezien hoort Nederland zich "gewoon" te kwalificeren voor elke WK. Dat dat af en toe mis gaat is inherent aan voetbal, maar het moet toch echt wel een keiharde doelstelling zijn voor elke bondscoach.

Huidige selectie is wel verbazingwekkend. Geen Robben, geen van Bommel, die zich nu wel begint te bewijzen in Spanje, wat volgens van Basten toch een vereiste zou zijn... . Verder wel Babel (geen vrom) , Maduro (idem) , Van Nistelrooij (wanhopig uit vorm), Vennegoor (geen basisplaats) en geen Affelay (momenteel de revelatie van de compitite en in het verleden is MArco daar meermaals gevoelig voor gebleken..).
Maar goed, als we maar blijven winnen, zullen we deze merkwaardige selectie-dans nog wel even blijven houden.
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
pi_31958912
Waarom is Robben niet geselecteerd is daar uitleg van?
pi_31959040
Geblesseerd
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_31959190
En zo zijn de neuzen hofleverancier.

Heeft Marco de eredivisiestand van 1995 ipv 2005 of zo?
Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.
Emanuelson? why, laat nog veel te weinig zien.

Verder ook belachelijk dat ie VoH oproept.

En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.

Echt wat een sneu mannetje die van Basten
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31959296
Ooijer er weer bij vind ik niet meer dan verdiend, alleen over Babel en Boateng heb ik echt mijn twijfels. En van Bommel had er gewoon bij moeten zitten.
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:53:31 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_31959356
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer er weer bij

Mooi voor Emanuelson, heeft ie echt verdiend en zoveel hebben we nou ook niet erbij lopen op linksback. Davids kon je verwachten en tsja van Bommel
Emanuelson is veel te licht voor het echte werk. Nogal vroeg om hem er nu al bij te halen, of niet soms. Ooijer hoort altijd bij de selectie te zitten, de meest betrouwbare verdediger die we hebben. En v Bommel missen we nogsteeds. Ach ja, het is ook maar een koekenbakker he (zie hem vorig jaar bij PSV, nu bij Barca, speler van het jaar enz enz...)

pi_31959376
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:

Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.

En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.

Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.

Voor wat betreft Emanuelson en Babel; kom maar met alternatieven. Ik zie het je graag doen.

VoH ben ik met je eens, maar toen hij niet geselecteerd werd liep heel Calimero-dorp te janken dat hij geselecteerd moest worden. Noem het een zoethoudertje.

vBommel komt er heus wel bij voor het WK, als hij zich nu gewoon volledig op Barça richt, komt het nog wel goed met hem.
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:54:31 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_31959390
quote:

[..]

Wat klets jij nou mên
pi_31959414
davids niet en boateng wel
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:58:41 #296
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31959512
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef snellejelle het volgende:
davids niet, van bommel niet en boateng wel
van Basten moet van Bommel gewoon niet meer voorselecteren als ie hem toch niet selecteert.

Hij maakt van Bommel op deze manier natuurlijk belachelijk, zeker nu die het bij Barca zo goed doet.

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31959560
Als je kijkt naar de linksbackpositie is het echt niet gek dat Emanuelson voor een oefenwedstrijd nota bene wordt opgeroepen.

Gio is niet DE linksback, is ook al oud aan het worden en Emanuelson is gewoon degelijke partijen aan het voetballen en heeft echt wel talent. Dat je dat soort jongens voor een oefenwedstrijd in November oproept, prima.

Wat mij betreft had ie Affelay, Huntelaar, Jenner, Vlaar allemaal ook nog op kunnen roepen, puur om ze van dichtbij aan het werk te kunnen zien.
pi_31959581
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.

Voor wat betreft Emanuelson en Babel; kom maar met alternatieven. Ik zie het je graag doen.

VoH ben ik met je eens, maar toen hij niet geselecteerd werd liep heel Calimero-dorp te janken dat hij geselecteerd moest worden. Noem het een zoethoudertje.

vBommel komt er heus wel bij voor het WK, als hij zich nu gewoon volledig op Barça richt, komt het nog wel goed met hem.
Ik snap ook niet dat mensen hier de ranglijst als selectiecriterium zien??????????
Maduro heeft een iets mindere periode, maar verdient nog steds een selectie.
Babel hoort er niet thuis, te wisselvallig.
Emanuelson speelt verschrikkelijk goed de laatste tijd en verdient het.
Affelay had er ook wel een keer bij mogen zitten, gewoon om te proberen, het blijft een oefenwedstrijd.
VoH hoort er niet bij, die is gewoon niet goed genoeg.
Van bommel hoort erbij, speelde weer verschrikkelijk goed in Spanje.
Ooijer is terecht, want er komt op dit moment bijna niemand langs hem.
Sneijder speelt gewoon goed de laatste tijd.
Cocu is nodig voor de routine, maar het gevoel bekruipt me dat hij steeds vaker andere dingen dan voetballend vermogen nodig heeft om overiend te blijven.
pi_31959605
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wat mij betreft had ie Affelay, Huntelaar, Jenner, Vlaar allemaal ook nog op kunnen roepen, puur om ze van dichtbij aan het werk te kunnen zien.
Precies, vind ik jammer!
That's all folks!
pi_31959680
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:

Maduro? idem.

Niets aan toe te voegen gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')