Ik vind niet dat het met eerlijkheid te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik blijf ook realistisch, het enige wat ik van Basten verwiijt is dat hij heeft gezegd mooi voetbal te prefereren. Als dat dan niet kan, dan kan dat niet. Maar geef het dan ook gewoon toe dat het niet kan en dat doet hij niet.
Verder vind ik dat hij het goed dot, hij heeft zich gekwalificeerd en ik heb tot nu toe verder niks aan te merken. Hij is aleen niet helemaal eerlijk...
Echt niet ? ? ? ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:
van Bommel weer niet dus..
ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.
Die San Marco toch.![]()
had je van Bommel wel verwacht dan? Ik vind het alleen wel raar dat hij wel bij de voorselectie zit, van Basten is hem duidelijk niet van plan op te roepen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:
van Bommel weer niet dus..
ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.
Die San Marco toch.![]()
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal
en niet:
3. met mooi voetbal....
Calimero zei je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef superdude05 het volgende:
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes![]()
het doel was het EK van 2008 winnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
Hij wint toch ook bijna allesquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
dat had ik ook verstandig gevonden, maar van Basten denkt blijkbaar anders die zal met de alleen voorselecteren wel een signaal af willen gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.
(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.quote:
Dit werd gezien als een van de zwaarste poules met roemenie, tsjechie en finland en nu opeens was het een poule met koekenbakkers?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:
[..]
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
Nederland met Microsoft vergelijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
now you are being sarcasticquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen Jenner?
Klein beetje onzin wat je nu post Socialquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nederland met Microsoft vergelijken
Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Waar baseer jij in hemelsnaam op dat Oranje op het WK thuishoort?
Dat jij te dom bent om m'n punt te snappen, daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, in 1998 stelden we inderdaad niets voorquote:Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000.
quote:Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Nee inderdaad, landen zoals Belgie en Oostenrijk zijn vele malen beter en horen veel meer thuis op een WK dan wij.quote:Waar baseer jij in hemelsnaam op dat Oranje op het WK thuishoort?
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Klein beetje onzin wat je nu post Social
In de vorm waarin Babel en Maduro nu verkeren, hebben ze geen enkele reden op selectie. Vennegoor speelt nooit en als ie speelt, is het een drol.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Misschien kijkt tie wat er gebeurd/moet doen als Robben straks op het WK geblesseerd is....
Dat zeg ik ook niet, maar Nederland hoort zeker wel bij de 8 beste landen ter wereld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
Waarom niet? Alleen Brazilië is ongenaakbaar, maar Argentinië en Italië hebben, geaseerd op de afgelopen jaren, niet meer recht van spreken dan wij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik overdreef een beetje ja, ik wilde alleen het punt maken dat Nederland geen Brazilië, Argentinië of Italië is dat op een WK thuishoort.
Eeh WK 1998 -> vierde plek ? Kwartfinale van 1994 is toch ook wel netjes hoor. Historisch gezien hoort Nederland zich "gewoon" te kwalificeren voor elke WK. Dat dat af en toe mis gaat is inherent aan voetbal, maar het moet toch echt wel een keiharde doelstelling zijn voor elke bondscoach.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nederland heeft de afgelopen 18 jaar geen enkele rol van betekenis gespeeld op een groot toernooi, met uitzondering van 2000. Ook op clubniveau stelt het weinig tot niets voor, behalve Ajax in 94/95/96.
Emanuelson is veel te licht voor het echte werk. Nogal vroeg om hem er nu al bij te halen, of niet soms. Ooijer hoort altijd bij de selectie te zitten, de meest betrouwbare verdediger die we hebben. En v Bommel missen we nogsteeds. Ach ja, het is ook maar een koekenbakker hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooijer er weer bij
Mooi voor Emanuelson, heeft ie echt verdiend en zoveel hebben we nou ook niet erbij lopen op linksback. Davids kon je verwachten en tsja van Bommel
Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
En zo zijn de neuzen hofleverancier.
Heeft Marco de eredivisiestand van 1995 ipv 2005 of zo?
Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.
Emanuelson? why, laat nog veel te weinig zien.
Verder ook belachelijk dat ie VoH oproept.
En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.
Echt wat een sneu mannetje die van Basten
Wat klets jij nou mênquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
van Basten moet van Bommel gewoon niet meer voorselecteren als ie hem toch niet selecteert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef snellejelle het volgende:
davids niet, van bommel niet en boateng wel![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet dat mensen hier de ranglijst als selectiecriterium zien??????????quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maduro is zeker wel één van de betere middenvelders van dit moment. Jij kijkt alleen naar de wedstrijd tegen Thun, en raad eens, toen speelde hij in de verdediging.
Voor wat betreft Emanuelson en Babel; kom maar met alternatieven. Ik zie het je graag doen.
VoH ben ik met je eens, maar toen hij niet geselecteerd werd liep heel Calimero-dorp te janken dat hij geselecteerd moest worden. Noem het een zoethoudertje.
vBommel komt er heus wel bij voor het WK, als hij zich nu gewoon volledig op Barça richt, komt het nog wel goed met hem.
Precies, vind ik jammer!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat mij betreft had ie Affelay, Huntelaar, Jenner, Vlaar allemaal ook nog op kunnen roepen, puur om ze van dichtbij aan het werk te kunnen zien.
Niets aan toe te voegen gewoon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:49 schreef DIGGER het volgende:
En zo zijn de neuzen hofleverancier.
Heeft Marco de eredivisiestand van 1995 ipv 2005 of zo?
Babel? laat me niet lachen, die is in deze vorm niet eens dicht bij een voorselectie.
Maduro? idem.
Emanuelson? why, laat nog veel te weinig zien.
Verder ook belachelijk dat ie VoH oproept.
En van Bommel, die laat zien dat hij een waardig vervanger is voor Deco, weer af laten vallen, nee wat een logica.
Echt wat een sneu mannetje die van Basten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |