abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31953465
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik blijf ook realistisch, het enige wat ik van Basten verwiijt is dat hij heeft gezegd mooi voetbal te prefereren. Als dat dan niet kan, dan kan dat niet. Maar geef het dan ook gewoon toe dat het niet kan en dat doet hij niet.

Verder vind ik dat hij het goed dot, hij heeft zich gekwalificeerd en ik heb tot nu toe verder niks aan te merken. Hij is aleen niet helemaal eerlijk...
Ik vind niet dat het met eerlijkheid te maken heeft.
Je zegt, "hij prefereert mooi voetbal".
Daarmee belooft hij niet dat hij het ook gaat doen.
Hij heeft het geprobeerd en op de wedstrijd tegen Duitsland na is het er vaak niet uitgekomen.
Hij heeft nu de tijd om daar aan te werken. En het is best wel mogelijk met het huidige spelersmateriaal.
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:45:33 #252
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31953544
Zullen we her erop houden dat hij het goed doet, maar dat er nog een lange weg te gaan is??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 12:34:17 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31956655
Marco beloofde niet eens wereldkampioen te worden, van de KNVB hoefde hij zich niet eens te kwalificeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31956662
van Bommel weer niet dus..

ik kon een luid ohhh.. niet inhouden.

Die San Marco toch.
pi_31957113
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:

Die San Marco toch.
Echt niet ? ? ? ?
Tsja, we weetn natuurlijk niet in hoeverre hij het verbruid heeft, maar dat hij zelfs nu niet geselecteerd wordt vind ook ik toch wel vreemd.
pi_31957186
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes
pi_31957225
marcotjuuuuuuuuuuuuuh!! marco son of god. marco maakt ons kampioen!!!!!!!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 12:51:39 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957232
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:34 schreef JorgeCampos het volgende:

Die San Marco toch.
had je van Bommel wel verwacht dan? Ik vind het alleen wel raar dat hij wel bij de voorselectie zit, van Basten is hem duidelijk niet van plan op te roepen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31957264
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal

en niet:
3. met mooi voetbal....
dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31957396
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef superdude05 het volgende:
Opzouten met die vent en z'n Ajax-vriendjes
Calimero zei je?
Aangenaam Robar
pi_31957431
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:00:10 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957486
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dan heb jij een andere persconferentie gezien. Volgens mij heeft hij gezegd dat hij het EK 2008 wilde halen, de komende tijd gebruiken om een team neer te zetten, en als het WK gehaald werd, zou dat mooi meegenomen zijn.
Voetbaltechnisch was zijn doelstelling dominerend en aanvallend voetbal te spelen. Dat die doelstelling (geen belofte dus, maar een doelstelling) niet gehaald is, is niet aan Marco te wijten, maar aan het spelersmateriaal waar hij mee moet werken.
het doel was het EK van 2008 winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31957570
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef superdude05 het volgende:
Ongeloofelijk laf dat ie zegt dat het WK 'mooi meegenomen' is. Het WK halen vind ik redelijk normaal voor een land als Nederland. Je gaat als nieuwe Microsoft-directeur toch ook niet zeggen "winst is mooi meegenomen dit jaar, maar mijn doel is om over 2 jaar een beetje winst te maken"? Zo kan ik het ook wel. Juist hij zou als hoofddoel moeten hebben om op het WK in DUITSLAND te presteren. En flikker op met je 'mooie voetbal'. Winnen moeten we.
Hij wint toch ook bijna alles
pi_31957584
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.

(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
pi_31957699
Laten we dan voor de volledigheid de selectie neerzetten:

Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United)

Verdediging: Nigel de Jong, Urby Emanuelson (Ajax), Joris Mathijsen, Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV), André Ooijer (PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough) en Phillip Cocu (PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:07:12 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957724
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik had van Bommel dit keer werkelijk wel verwacht.

(hoeft heus niet linea recta in de basis van mij.. Maar het is een te goede speler, denk ik, om hem niet bij selectie te halen.. meetrainen.. etc.)
dat had ik ook verstandig gevonden, maar van Basten denkt blijkbaar anders die zal met de alleen voorselecteren wel een signaal af willen geven
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 november 2005 @ 13:08:03 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31957751
eindelijk weer Ooijer, meer dan terecht
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31957794
Zacht gezegd kan ik me niet echt vinden in deze selectie.
Zeker als je hoort dat van Bommel, Robben en Davids er niet bij zijn.
pi_31957869
Waar is Robben?
pi_31957996
Waar is Afellay? Waarom Babel? Waarom Maduro? Waarom Vennegoor?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31958221
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij wint toch ook bijna alles
Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
pi_31958292
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef trepper het volgende:
Waar is Robben?
Inderdaad?
pi_31958339
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Vreemd he, in een poule met allemaal teams met postbode's en bakkers? Alleen Tsjechie was nog netjes, maar zoveel geluk heb je straks echt niet tegen Italie, Brazillie en Duitsland hoor.
Dit werd gezien als een van de zwaarste poules met roemenie, tsjechie en finland en nu opeens was het een poule met koekenbakkers?

Heb je gezien hoe de andere landen het gedaan hebben?
Stuk voor stuk hebben ze minder punten gehaald in poules die makkelijker waren dan deze!

Heeft niets met geluk te maken, het Nederlands elftal heeft gewoon weinig kansen weggegeven, vandaar slechts 3 tegendoelpunten! Het spel was niet echt goed, maar er werd wel gewonnen, omdat er goed verdedigd werd. En dat is toch echt de basis van het moderne voetbal.
pi_31958349
Waarom geen Jenner?
That's all folks!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:25:53 #275
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31958361
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef superdude05 het volgende:

[..]

Die schijten al 7 kleuren stront als ze de naam Holland horen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')