abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31579825
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
en willen we eigenlijk Don Leo of Hidding-Ghu in de poule?
makkelijke 6 punten, ja dus!
pi_31680547
Marco maakt weer vriendjes denk ik
quote:
Maarten Stekelenburg bij voorlopig Oranje

25/10/2005 15:03

Marco van Basten heeft één nieuwe naam opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Voor het oefenduel met de Italianen (op 12 november) haalde de bondscoach Maarten Stekelenburg bij de Oranje-spelersgroep.

In totaal maakte Van Basten 34 namen bekend van spelers die in de voorlopige selectie zijn opgenomen. Dat is er één meer dan een dikke maand geleden, toen hij er 33 presenteerde. Geen enkele international is afgevallen, alleen de doelman van Ajax is teruggekeerd.

Stekelenburg maakte vorige week zijn comeback bij Ajax, waar hij door een schouderblessure lange tijd niet aan spelen was toegekomen. Inmiddels stond de enkelvoudig international alweer drie duels onder de Amsterdamse lat.

De voorlopige Oranje-selectie

Doel:
Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Wel logisch natuurlijk. Uiteindelijk zal 'de Steek' eerste keeper van Oranje moeten kunnen worden.
pi_31680662
[sarcasme]
"Marco is een hoer van Eindhoven, dat hij vBommel onder druk van de PSV-supporters selecteert!"
[/sarcasme]

Logische voorselectie. Ben benieuwd wie er af gaan vallen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31681425
En Van Bommel valt vast weer af bij de definitieve selectie
pi_31681503
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:24:01 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31681639
Bommel wordt zometeen recordhouder bij de Voorlopige Selectie
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:25:51 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31681666
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Wat kan ie doen dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31681693
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat kan ie doen dan?
Behalve heel hard schoppen?

Zich beschikbaar stellen voor Turkije.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31681717
Deze spelers moeten in ieder geval afvallen:

Doel: Moens

Verdediging: Greene (wat doet hij in hemelsnaam! in Oranje) , Oojer/Lucius/de Cler (één van deze drie, omdat ze alle drie dezelfde type verdediger zijn)

Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)

Aanval: Vennegoor/Babel (één van deze 2, Babel vind ik iets te wisselvallig en onervaren maar in de toekomst zal hij zeker heel belangrijk zijn, Vennegoor is een harde werker, maar heeft iets te weinig kwaliteit, dan kun je beter Kuijt in de spits zetten, die werkt minstens zo hard en heeft meer kwaliteit). Bovendien hebben we aan Van Nistelrooij en Makaay al twee hele goede spitsen in huis.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31681752
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
pi_31681780
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
Nou Castelen is wel belangrijk, omdat we toch nog iemand nodig hebben op rechts, Kuijt doet het niet altijd even geweldig daar en Kuijt moet natuurlijk ook een vervanger hebben. Natuurlijk kunnen Robben en Van Persie ook wel daar, maar het is voor beide beter om die gewoon op links te houden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31681901
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
pi_31681992
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
Ze horen beiden niet op rechts te spelen.
Castelen is wmb niet goed genoeg; Meedink en Yildirim zullen wel mee gaan naar Duitsland.
Kuijt is een spits, die moet dus ook al spits geselecteerd worden. We hebben voor de spits-positier betere opties dan Dirk, dus thuis laten.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31682634
Ik was ook nooit gecharmeerd van Kuijt, maar op rechts werkt hij keihard en daar heb ik respect coor.
Voor de creativiteit hebben we Robben.
Ik zie wel liever een Yildirim of Meerdink dan Kuijt
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:18:16 #65
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31684322
Volgens mij zit er helemaal geen inconsequentie in het feit dat je voorstander van van Bommel bent maar toch Van Basten een goede bondscoach kan vinden.

Sommige aanhangers van Van Basten menen geloof ik dat als je een aanhanger van iemand bent dat die persoon dan ook niets meer fout kan doen. Mijns inziens een eigenschap die thuishoort bij puberende tieners die gek zijn van hun popidool.

Ik ben een fervent aanhanger van van Bommel en een aanhanger van Van Basten, maar dat wil nog niet zeggen dat beiden geen fouten maken. Ik vond in het begin het verfrissende aan Van Basten dat hij zich ook naar de pers zo kwetsbaar opstelde en toegaf dat hij ook niet alles weet en nog moet leren. Jammer genoeg is dat mijns inziens een beetje minder aan het worden. Of denkt hij nu dat hij haast alles wel weet en uitgeleerd is. Dat zou de boel verklaren.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:24:52 #66
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31684401
En voor wat betreft Kuijt. Deze past m.i. beter in het dominante spel wat Van Basten voor ogen heeft dan Van theMan. Ik ga er dan tenminste van uit dat hij bedoelt veelvuldig voetballen op de helft van de tegenstander. Dus kleine ruimte voor spits. Alhoewel Van Nistelrooy het laatste jaar beter is geworden als voetballer (zal ook wel met Meulensteen hebben gewerkt) denk ik dat Kuijt beter is in de kleine ruimte en sowieso een betere kaats in huis heeft en een beter oog voor zijn medespeler.
pi_31684848
Stekelenburg terug, eindelijk eens een logische keuze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31685019
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
hahahaha! wat heb je toch tegen die van Bommel? maar ik ben het wel met je eens...
pi_31686215
quote:
Wat kan ie doen dan?
precies.. Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.

Verder niets te klagen.
pi_31686237
toch wel trouwens..
Jammer dat hij geen verrassing heeft dit keer.
Ik had gerekend op die speler van AA Gent.. (afgelopen maandag in de Volkskrant)
Schijnt erg goed te zijn, leek me wel iets voor Marco om 'm meteen maar op te roepen.
pi_31686498
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef JorgeCampos het volgende:

[..]

precies.. Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.

Verder niets te klagen.
Hij kan nog wel voor Turkije spelen. Hij heeft alleen in een oefeninterland gespeeld. En als Van Basten vandaag niet duidelijk is over zijn toekomst dan kiest Ugur vast en zeker voor Turkije waar hij in de play-offs kan meedoen.
pi_31687467
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:46:30 #73
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31691333
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:

Lekker triest weer dit....volgens mij ga je iets te ver met je zogenaamde mening over Van Bommel. Je mag best vinden dat hij niet in Oranje hoort, maar zeggen dat "deze kneus moet oprotten" geeft toch wel een beetje jouw eigen niveau aan
pi_31693830
Lekker belangrijk dat Yilderim voor Turkije gaat ballen. Gewogen en te licht bevonden. Hij is veel te traag voor de internationale top, moet veel ruimte hebben om te renderen wat ie nooit krijgt in oranje. Tegen een topback op het WK zal ie nooit in een 1 tegen 1 gevaarlijk zijn, en die mooie voorzet van hem krijgt ie ook geen kans voor. Bij Turkije krijgt ie natuurlijk ook geen kans, die spelen niet met vleugels en hij zal echt niet als 1 van de 2 spitsen gaan spelen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 06:35:51 #75
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_31693834
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')