abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31579825
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
en willen we eigenlijk Don Leo of Hidding-Ghu in de poule?
makkelijke 6 punten, ja dus!
pi_31680547
Marco maakt weer vriendjes denk ik
quote:
Maarten Stekelenburg bij voorlopig Oranje

25/10/2005 15:03

Marco van Basten heeft één nieuwe naam opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Voor het oefenduel met de Italianen (op 12 november) haalde de bondscoach Maarten Stekelenburg bij de Oranje-spelersgroep.

In totaal maakte Van Basten 34 namen bekend van spelers die in de voorlopige selectie zijn opgenomen. Dat is er één meer dan een dikke maand geleden, toen hij er 33 presenteerde. Geen enkele international is afgevallen, alleen de doelman van Ajax is teruggekeerd.

Stekelenburg maakte vorige week zijn comeback bij Ajax, waar hij door een schouderblessure lange tijd niet aan spelen was toegekomen. Inmiddels stond de enkelvoudig international alweer drie duels onder de Amsterdamse lat.

De voorlopige Oranje-selectie

Doel:
Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Wel logisch natuurlijk. Uiteindelijk zal 'de Steek' eerste keeper van Oranje moeten kunnen worden.
pi_31680662
[sarcasme]
"Marco is een hoer van Eindhoven, dat hij vBommel onder druk van de PSV-supporters selecteert!"
[/sarcasme]

Logische voorselectie. Ben benieuwd wie er af gaan vallen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31681425
En Van Bommel valt vast weer af bij de definitieve selectie
pi_31681503
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:24:01 #56
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31681639
Bommel wordt zometeen recordhouder bij de Voorlopige Selectie
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:25:51 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31681666
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Wat kan ie doen dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31681693
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat kan ie doen dan?
Behalve heel hard schoppen?

Zich beschikbaar stellen voor Turkije.
pi_31681717
Deze spelers moeten in ieder geval afvallen:

Doel: Moens

Verdediging: Greene (wat doet hij in hemelsnaam! in Oranje) , Oojer/Lucius/de Cler (één van deze drie, omdat ze alle drie dezelfde type verdediger zijn)

Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)

Aanval: Vennegoor/Babel (één van deze 2, Babel vind ik iets te wisselvallig en onervaren maar in de toekomst zal hij zeker heel belangrijk zijn, Vennegoor is een harde werker, maar heeft iets te weinig kwaliteit, dan kun je beter Kuijt in de spits zetten, die werkt minstens zo hard en heeft meer kwaliteit). Bovendien hebben we aan Van Nistelrooij en Makaay al twee hele goede spitsen in huis.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31681752
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
pi_31681780
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
Nou Castelen is wel belangrijk, omdat we toch nog iemand nodig hebben op rechts, Kuijt doet het niet altijd even geweldig daar en Kuijt moet natuurlijk ook een vervanger hebben. Natuurlijk kunnen Robben en Van Persie ook wel daar, maar het is voor beide beter om die gewoon op links te houden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31681901
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
pi_31681992
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
Ze horen beiden niet op rechts te spelen.
Castelen is wmb niet goed genoeg; Meedink en Yildirim zullen wel mee gaan naar Duitsland.
Kuijt is een spits, die moet dus ook al spits geselecteerd worden. We hebben voor de spits-positier betere opties dan Dirk, dus thuis laten.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31682634
Ik was ook nooit gecharmeerd van Kuijt, maar op rechts werkt hij keihard en daar heb ik respect coor.
Voor de creativiteit hebben we Robben.
Ik zie wel liever een Yildirim of Meerdink dan Kuijt
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:18:16 #65
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31684322
Volgens mij zit er helemaal geen inconsequentie in het feit dat je voorstander van van Bommel bent maar toch Van Basten een goede bondscoach kan vinden.

Sommige aanhangers van Van Basten menen geloof ik dat als je een aanhanger van iemand bent dat die persoon dan ook niets meer fout kan doen. Mijns inziens een eigenschap die thuishoort bij puberende tieners die gek zijn van hun popidool.

Ik ben een fervent aanhanger van van Bommel en een aanhanger van Van Basten, maar dat wil nog niet zeggen dat beiden geen fouten maken. Ik vond in het begin het verfrissende aan Van Basten dat hij zich ook naar de pers zo kwetsbaar opstelde en toegaf dat hij ook niet alles weet en nog moet leren. Jammer genoeg is dat mijns inziens een beetje minder aan het worden. Of denkt hij nu dat hij haast alles wel weet en uitgeleerd is. Dat zou de boel verklaren.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:24:52 #66
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31684401
En voor wat betreft Kuijt. Deze past m.i. beter in het dominante spel wat Van Basten voor ogen heeft dan Van theMan. Ik ga er dan tenminste van uit dat hij bedoelt veelvuldig voetballen op de helft van de tegenstander. Dus kleine ruimte voor spits. Alhoewel Van Nistelrooy het laatste jaar beter is geworden als voetballer (zal ook wel met Meulensteen hebben gewerkt) denk ik dat Kuijt beter is in de kleine ruimte en sowieso een betere kaats in huis heeft en een beter oog voor zijn medespeler.
pi_31684848
Stekelenburg terug, eindelijk eens een logische keuze.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31685019
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
hahahaha! wat heb je toch tegen die van Bommel? maar ik ben het wel met je eens...
pi_31686215
quote:
Wat kan ie doen dan?
precies.. Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.

Verder niets te klagen.
pi_31686237
toch wel trouwens..
Jammer dat hij geen verrassing heeft dit keer.
Ik had gerekend op die speler van AA Gent.. (afgelopen maandag in de Volkskrant)
Schijnt erg goed te zijn, leek me wel iets voor Marco om 'm meteen maar op te roepen.
pi_31686498
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef JorgeCampos het volgende:

[..]

precies.. Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.

Verder niets te klagen.
Hij kan nog wel voor Turkije spelen. Hij heeft alleen in een oefeninterland gespeeld. En als Van Basten vandaag niet duidelijk is over zijn toekomst dan kiest Ugur vast en zeker voor Turkije waar hij in de play-offs kan meedoen.
pi_31687467
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:46:30 #73
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31691333
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:

Lekker triest weer dit....volgens mij ga je iets te ver met je zogenaamde mening over Van Bommel. Je mag best vinden dat hij niet in Oranje hoort, maar zeggen dat "deze kneus moet oprotten" geeft toch wel een beetje jouw eigen niveau aan
pi_31693830
Lekker belangrijk dat Yilderim voor Turkije gaat ballen. Gewogen en te licht bevonden. Hij is veel te traag voor de internationale top, moet veel ruimte hebben om te renderen wat ie nooit krijgt in oranje. Tegen een topback op het WK zal ie nooit in een 1 tegen 1 gevaarlijk zijn, en die mooie voorzet van hem krijgt ie ook geen kans voor. Bij Turkije krijgt ie natuurlijk ook geen kans, die spelen niet met vleugels en hij zal echt niet als 1 van de 2 spitsen gaan spelen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 06:35:51 #75
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_31693834
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_31693841
Quincy speelde trouwens weer mee met Arsenal in de League Cup. Tegen Ajax en in de competitie ook al. Hij kan er eindelijk bijgehaald worden zonder het gezeur aan de kop dat ie nooit speelt.

We moeten echt af van non-vleugelspelers of traagheid op de rechterflank. Van Persie en Kuijt blijft centraal-materiaal, en de Castelens, de Ridder's en Meerdinks zijn nog niet fit of rijp genoeg voor de rechterflank.

Hup die Quincy erbij op links, Robben op rechts, ideale oefenpartij tegen die Italalianen om dat eens even te testen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:42:42 #77
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_31699507
Is die Quincy nou echt zou goed? De vriendjes van Maldini zijn toch van een ander niveau dan NAKAMURA, niet waar?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_31716321
Dit blijft een discussie van half leeg of half vol glas. Benadruk je zoals de zeikerige Derksens en Hanegems de overbodige scharen, of kijk je gewoon naar de dingen die ie positief toevoegt. Ik sluit me wat dat betreft liever bij Cruijff aan die hem een aantal weken geleden ook al extreme kwaliteiten toedichtte.

Een Kuijt zal nevernooit een man voorbij gaan op een WK als rechtsbuiten, dat is dus naarmate het niveau hoger wordt een steeds zwakkere plek waar slimme goeie backs zich makkelijk op kunnen instellen. Hij heeft geen 1 tegen 1 en geen snelheid. En dat heb je toch echt wel nodig straks om voldoende tegenstoten te kunnen geven waardoor tegenstanders zich verdedigend moeten aanpassen.

Als buitenspeler moet je een aantal heel specifieke kwaliteiten hebben, en bovendien moet je eigenlijk wekelijks op die positie spelen want je kunt zo vaak zien dat spelers die dat niet doen dan ineens onwennig aan de krijtlijn staan. Zoals vPersie en Kuijt.

Quincy is gewoon extreem snel, heeft een erg goeie balbehandeling en aanname, bovengemiddeld technisch, heeft een aantal schijn en schaarbewegingen die essentieel zijn voor een vleugelspeler, en heeft het in zich om een bal op te drijven zoals dat op het allerhoogste niveau gedaan wordt (dus niet die bal 3 KM voor zich uit spelen in de voeten van de back zoals Castelen) met een geleidelijke snelheidsopbouw waarbij ie die bal zelfs op volle snelheid nog dicht bij zich kan houden in de dribbel. Dat zijn de positeve aspecten die juist in Oranje in balbezit benut kunnen worden. Zijn overzicht is alleen nog benedenmaats, zijn voorzet is op zich voldoende (niet minder dan Kuijt of Castelen). Kijk je naar wat ie toevoegt, of zeik je over wat ie nie theeft.

Kortom, hij moet gewoon lekker mee naar D'land, want dergelijke spelers zijn net zoals Robben goud waard omdat ze precies over de kwaliteiten beschikken die we nodig hebben op die positie. Dat hij niet goed meeverdedigt zoals Kuijt interesseert me niks, vBasten heeft onderhand zoveel behoudende controlerende spelers erin staan, plus een oerstabiele defensie, dat je best eens wat meer risico in de aanval mag leggen qua spelers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Edenoniphobic op 27-10-2005 05:29:19 ]
pi_31719569
Mijn bescheiden mening
quote:
De voorlopige Oranje-selectie

Doel:
Henk Timmer (AZ),
Edwin van der Sar (Manchester United),
Maarten Stekelenburg (Ajax) en
Oscar Moens (Willem II).

Verdediging:
Urby Emanuelson (Ajax),
Wilfred Bouma (Aston Villa),
Tim de Cler,
Barry Opdam en
Ron Vlaar (allen AZ),
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona),
Serginho Greene (Feyenoord),
Khalid Boulahrouz (HSV),
Theo Lucius en
André Ooijer (beiden PSV) en
Jan Kromkamp (Villarreal).

Middenveld:
Nigel de Jong,
Olaf Lindenbergh,
Hedwiges Maduro en
Wesley Sneijder (allen Ajax),
Denny Landzaat (AZ),
Mark van Bommel (Barcelona),
Rafael van der Vaart (HSV),
George Boateng (Middlesbrough),
Ibrahim Afellay en
Phillip Cocu (beiden PSV) en
Edgar Davids (Tottenham Hotspur).

Aanval:
Ryan Babel (Ajax),
Robin van Persie (Arsenal),
Roy Makaay (Bayern München),
Arjen Robben (Chelsea),
Romeo Castelen en
Dirk Kuijt (beiden Feyenoord),
Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
pi_31720428
Tim de Cler is een maand geblesseerd dus zal wel afvallen.

Urby! \o/
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_31720500
Jan Vennegoor of Hesselink
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:46:05 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31722049
Ik heb een aantal kanttekeningen voor de selectie:

• Maarten Stekelenburg zit in de selectie, maar hoeft van mij niet mee naar Duitsland. Het is een vrij jonge keeper die nog steeds te veel last heeft van chronische kinderziektes. Een grote afrader voor grote toernooien als het EK/WK.
  • Oscar Moens zou straks ook niet mee kunnen. Heeft vanwege zijn rode kaart tegen AZ minder tijd om zich mentaal voor te bereiden voor de oefenwedstrijden.
  • Urby Emanuelson en Ibrahim Afellay zijn weer de zoveelste nieuwelingen die vanwege hun bliksemstarts een uitnodiging van San Marco krijgen. Het is maar te hopen dat hij dit tempo kan volhouden.
  • Wilfred Bouma hoeft van mij niet te komen. Hij presteert te wisselvallig en ik heb het vermoeden dat hij bij Aston Villa nauwelijks van de grond komt.
  • Serginho Greene is sinds zijn verhuizing van Waalwijk naar Rotterdam-Zuid beter gaan spelen. Het valt me op hoe goed hij zijn taken invult als verdediger. Hij heeft de pech dat zijn medeverdedigers bij Feyenoord niet zo capabel zijn als hem.
  • Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten. In clubverband kon hij bij PSV potten breken, maar door zijn arrogantie jegens tegenstanders valt hij lelijk door de mand bij Oranje. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
  • pi_31722179
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
  • Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten.. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
  • pi_31722678
    We willen het WK winnen, niet de Fair Play award. Deze omkoopredenatie is nieuw voor me.
    That's all folks!
      donderdag 27 oktober 2005 @ 15:15:37 #85
    81576 The_M
    He, alles goed? Nee, 2 fout...
    pi_31726060
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:
  • Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten. In clubverband kon hij bij PSV potten breken, maar door zijn arrogantie jegens tegenstanders valt hij lelijk door de mand bij Oranje. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
  • Waar gaat dit nou weer over Er worden nu wel hele vreemde dingen bijgehaald om Van Bommel maar buiten de selectie te houden
    pi_31726128
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef The_M het volgende:

[..]

Waar gaat dit nou weer over Er worden nu wel hele vreemde dingen bijgehaald om Van Bommel maar buiten de selectie te houden
    niet op letten, zelfs ik snap die opmerking niet, en we weten allebi hoe ik denk over vBommel in Oranje
    pi_31726478
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
    Daar zal Marco wakker van liggen.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_31726512
    Wat heeft Yildirim dan gedaan btw?
    pi_31726605
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Robar het volgende:
    Wat heeft Yildirim dan gedaan btw?
    Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_31727036
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.
    Marco kan al nachten niet slapen denk ik
    pi_31727049
    Greene dient sowieso af te vallen, hij kost zelfs Feyenoord al punten. Ondanks dat ie een hoop fans heeft, dat is gewoon niet voldoende. Boateng heb ik niet recent zien spelen, misschien is zijn verkiezing wel terecht. Hij lijkt me echter ook geen versterking. Stekelenburg is zwakker dan Moens, maar ik ga er vanuit dat de bondscoach om het stage voor Ajax principe hem mee naar Duitsland neemt. Moens is alleen handig voor de partijtjes op de training gedurende de oefenfase. Vennegoor is overigens een type speler dat je er maar beter wel bij kunt hebben. Van Hooijdonk heeft gefaald. Verder valt me op dat Van Basten er vanuit gaat dat de AZ-ers na het seizoen nog allemaal zullen staan. Reken je niet rijk Marco Qua Van Bommel ga ik er vanuit dat dat zonder heldenrol van Mark in Barcelona niet gaat lukken. Men, van de so called media, speelt dat conflict voor de verkoopcijfers graag uit, wat de ploeg dan uiteindelijk kan gaan opbreken.
    pi_31730451
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar zal Marco wakker van liggen.
    Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
    pi_31730560
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
    Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.

Anders kun je ook wel een brief schrijven voor Kluivert, Seedorf, Musampa, Melchiot die precies hetzelfde behandeld worden.
    pi_31730591
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.

Anders kun je ook wel een brief schrijven voor Kluivert, Seedorf, Musampa, Melchiot die precies hetzelfde behandeld worden.
    Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.
    Wel je huiswerk doen.
    pi_31730764
    quote:

[..]

'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.
    Jij ziet liever een bondscoach die niet aan de Nederlandse spelers laat weten waar ze staan? Yildrim weet nu dat hij met hard werken misschien het WK in Duitsland mee kan pikken in het Oranje shirt. Hij heeft voor Oranje gekozen op basis van het systeem. vBasten weet nu waar hij aan toe is, en Yildrim ook.
    Ik wordt doodziek van mensen die na één selectie verwachten dat ze bij elke selectieronde uitleg verdienen waarom ze er niet bij zitten. JE BENT NIET GOED GENOEG VOLGENS DE BONDSCOACH! Klaar, nuff sed!
    'Dat soort' jongens zouden eens moeten gaan mekkeren bij hun trainer als ze op de tribune gezet worden. Maar dat zal je ze niet zien doen.
    pi_31730781
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.
    Wel je huiswerk doen.
    Dan wil ik daar wel eens een bron van zien dat Van Basten Yildirim heeft gedwongen om persee in Februari ofzo? al een keuze te maken. Hij heeft Yildirim echter niet gedwongen om voor het Nederlands elftal te kiezen, dus dat heeft meneer zelf gedaan.

Ik vind het een beetje triest om te dreigen voor een ander elftal te gaan spelen, omdat je niet meer voor het Nederlands elftal uitkomt. Hij heeft een keuze gemaakt, daar moet ie nu dan ook nog achterstaan. En dat ie voorlopig niet meer bij de selectie zit is niet meer dan logisch.

Die drie goede voorzetten per wedstrijd komen er toch wel.
    pi_31730799
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 18:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.
    Jij ziet liever een bondscoach die niet aan de Nederlandse spelers laat weten waar ze staan? Yildrim weet nu dat hij met hard werken misschien het WK in Duitsland mee kan pikken in het Oranje shirt. Hij heeft voor Oranje gekozen op basis van het systeem. vBasten weet nu waar hij aan toe is, en Yildrim ook.
    Ik wordt doodziek van mensen die na één selectie verwachten dat ze bij elke selectieronde uitleg verdienen waarom ze er niet bij zitten. JE BENT NIET GOED GENOEG VOLGENS DE BONDSCOACH! Klaar, nuff sed!
    'Dat soort' jongens zouden eens moeten gaan mekkeren bij hun trainer als ze op de tribune gezet worden. Maar dat zal je ze niet zien doen.
    Je ziet wat het resultaat is.

Van Basten heeft gegokt en verloren. HIj heeft iemand voor het blok gesteld die hij helemaal nog niet wilde gebruiken. Jammer Marco, maar wel een beetje dom.

Je kan het voor hem op blijven nemen maar hij heeft dit superonhandig aangepakt.
    pi_31730805
    quote:

[..]

ik vind het buitengewoon onbeschoft om Yildrim eerst voor Oranje te laten kiezen en hem vervolgens af te danken. Dat Yildrim weinig toevoegt aan Oranje ben ik met hem eens, maar dan had hij hem ook geen worst moeten voorhouden, maar van Basten gaat met sommige zaken iets te kil om vind ik, terwijl hij ook een soort Nestoruitstraling moet hebben en gezien zijn leeftijd en ervaring is het niet vreemd datie die mist, dat is al 1 van de punten van kritiek vóór zijn aansteling die hij heeft ingelost.
    Yeah baby Yeah!
    pi_31730881
    Yildirim heeft toch zelf gezegd, zonder dat er een pistool op zijn hoofd gericht werd, ik wil voor het Nederlands elftal uitkomen.

Van Basten heeft niet gedreigd, niets beloofd, niets. Hij heeft wel gezegd dat ie Yildirim er graag bij zou hebben, dat ie kans maakt op een selectie, maar dat hebben vd Meyde, Castelen toch ook? Verder kunnen Kuijt, Van Persie en Robben ook op die rechtervleugel uit de voeten.

Dus dan kan je al op voorhand incalculeren dat Yildirim ook weer niet al te veel kans maakt op een basisplaats. Het is geen topper die elke wedstrijd beslissend is op topniveau.
    pi_31730888
    Yildirim is een prof. Als je niet tegen teleurstellingen kan moet je lekker in bed blijven liggen.
    Ik vraag me af, hoeveel uitnodigingen heeft hij al voor het Turkse elftal?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')