makkelijke 6 punten, ja dus!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
en willen we eigenlijk Don Leo of Hidding-Ghu in de poule?
Wel logisch natuurlijk. Uiteindelijk zal 'de Steek' eerste keeper van Oranje moeten kunnen worden.quote:Maarten Stekelenburg bij voorlopig Oranje
25/10/2005 15:03
Marco van Basten heeft één nieuwe naam opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Voor het oefenduel met de Italianen (op 12 november) haalde de bondscoach Maarten Stekelenburg bij de Oranje-spelersgroep.
In totaal maakte Van Basten 34 namen bekend van spelers die in de voorlopige selectie zijn opgenomen. Dat is er één meer dan een dikke maand geleden, toen hij er 33 presenteerde. Geen enkele international is afgevallen, alleen de doelman van Ajax is teruggekeerd.
Stekelenburg maakte vorige week zijn comeback bij Ajax, waar hij door een schouderblessure lange tijd niet aan spelen was toegekomen. Inmiddels stond de enkelvoudig international alweer drie duels onder de Amsterdamse lat.
De voorlopige Oranje-selectie
Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Oscar Moens (Willem II).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Serginho Greene (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (HSV), Theo Lucius en André Ooijer (beiden PSV) en Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), George Boateng (Middlesbrough), Ibrahim Afellay en Phillip Cocu (beiden PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Wat kan ie doen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Behalve heel hard schoppen?quote:
Nou Castelen is wel belangrijk, omdat we toch nog iemand nodig hebben op rechts, Kuijt doet het niet altijd even geweldig daar en Kuijt moet natuurlijk ook een vervanger hebben. Natuurlijk kunnen Robben en Van Persie ook wel daar, maar het is voor beide beter om die gewoon op links te houden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel zal weg afvallen met zijn spel. Castelen mag van mij ook wel afvallen.
Ze horen beiden niet op rechts te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Castelen is niet de toekomst. ( ben ook niet gecharmeerd van hem alleen nu heeft hij even een goeie periode )
Kun je beter Kuijt op rechts zetten.
hahahaha! wat heb je toch tegen die van Bommel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)
precies..quote:Wat kan ie doen dan?
Hij kan nog wel voor Turkije spelen. Hij heeft alleen in een oefeninterland gespeeld. En als Van Basten vandaag niet duidelijk is over zijn toekomst dan kiest Ugur vast en zeker voor Turkije waar hij in de play-offs kan meedoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef JorgeCampos het volgende:
[..]
precies..Hij kan nu toch niet meer voor Turkije spelen..
Jammer dat van Basten 'm niet heeft geselecteerd.
Verder niets te klagen.
Lekker triest weer dit....volgens mij ga je iets te ver met je zogenaamde mening over Van Bommel. Je mag best vinden dat hij niet in Oranje hoort, maar zeggen dat "deze kneus moet oprotten" geeft toch wel een beetje jouw eigen niveau aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
Middenveld: Linderbergh, Boateng, Van Bommel (deze kneus MOET zeker oprotten)
quote:De voorlopige Oranje-selectie
Doel:
Henk Timmer (AZ),
Edwin van der Sar (Manchester United),
Maarten Stekelenburg (Ajax) en
Oscar Moens (Willem II).
Verdediging:
Urby Emanuelson (Ajax),
Wilfred Bouma (Aston Villa),![]()
Tim de Cler,
Barry Opdam en
Ron Vlaar (allen AZ),![]()
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona),
Serginho Greene (Feyenoord),
Khalid Boulahrouz (HSV),
Theo Lucius en
André Ooijer (beiden PSV) en
Jan Kromkamp (Villarreal).
Middenveld:
Nigel de Jong,
Olaf Lindenbergh,![]()
Hedwiges Maduro en![]()
Wesley Sneijder (allen Ajax),![]()
Denny Landzaat (AZ),
Mark van Bommel (Barcelona),
Rafael van der Vaart (HSV),
George Boateng (Middlesbrough),
Ibrahim Afellay en
Phillip Cocu (beiden PSV) en
Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval:
Ryan Babel (Ajax),
Robin van Persie (Arsenal),
Roy Makaay (Bayern München),
Arjen Robben (Chelsea),
Romeo Castelen en
Dirk Kuijt (beiden Feyenoord),
Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten.. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
Waar gaat dit nou weer overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Ofyles2 het volgende:Mark van Bommel mag Marco nu wel weglaten. In clubverband kon hij bij PSV potten breken, maar door zijn arrogantie jegens tegenstanders valt hij lelijk door de mand bij Oranje. Verder vind ik het ook niet de taak dat een speler de scheidsrechter omkoopt. In het belang van fair play mag hij thuis blijven.
niet op letten, zelfs ik snap die opmerking niet, en we weten allebi hoe ik denk over vBommel in Oranjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef The_M het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer overEr worden nu wel hele vreemde dingen bijgehaald om Van Bommel maar buiten de selectie te houden
![]()
Daar zal Marco wakker van liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd wat Yildirm gaat doen, wel sterk dat hij Van Basten een koekje van eigen deeg geeft.
Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Robar het volgende:
Wat heeft Yildirim dan gedaan btw?
Marco kan al nachten niet slapen denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien dat hij gezegd heeft dat hij nu voor Turkije wil gaan voetballen, althans daar ga ik dan maar van uit. Trillende handjes hoor.
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zal Marco wakker van liggen.
Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Omdat Yildirim voor Nederland kiest, moet ie er maar elke keer bijzitten? Het is een volwassen kerel hoor. Gewogen en te licht bevonden.
Anders kun je ook wel een brief schrijven voor Kluivert, Seedorf, Musampa, Melchiot die precies hetzelfde behandeld worden.
'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het niet, die heeft niet zoveel op met spelers. Waardeloos hoe hij met dit soort jongens omgaat maar dat vind jij zeker normaal?
Dan wil ik daar wel eens een bron van zien dat Van Basten Yildirim heeft gedwongen om persee in Februari ofzo? al een keuze te maken. Hij heeft Yildirim echter niet gedwongen om voor het Nederlands elftal te kiezen, dus dat heeft meneer zelf gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij dwong Yildirim te kiezen hoor, die had er echt niet om gevraagd.
Wel je huiswerk doen.
Je ziet wat het resultaat is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
'Met dit soort' jongens gaat hij uitstekend om. Hij heeft Yildrim duidelijk gemaakt dat hij in beeld is voor Oranje, en dat hij over de keuze NL/Turkije zal moeten nadenken.
Jij ziet liever een bondscoach die niet aan de Nederlandse spelers laat weten waar ze staan? Yildrim weet nu dat hij met hard werken misschien het WK in Duitsland mee kan pikken in het Oranje shirt. Hij heeft voor Oranje gekozen op basis van het systeem. vBasten weet nu waar hij aan toe is, en Yildrim ook.
Ik wordt doodziek van mensen die na één selectie verwachten dat ze bij elke selectieronde uitleg verdienen waarom ze er niet bij zitten. JE BENT NIET GOED GENOEG VOLGENS DE BONDSCOACH! Klaar, nuff sed!
'Dat soort' jongens zouden eens moeten gaan mekkeren bij hun trainer als ze op de tribune gezet worden. Maar dat zal je ze niet zien doen.
ik vind het buitengewoon onbeschoft om Yildrim eerst voor Oranje te laten kiezen en hem vervolgens af te danken. Dat Yildrim weinig toevoegt aan Oranje ben ik met hem eens, maar dan had hij hem ook geen worst moeten voorhouden, maar van Basten gaat met sommige zaken iets te kil om vind ik, terwijl hij ook een soort Nestoruitstraling moet hebben en gezien zijn leeftijd en ervaring is het niet vreemd datie die mist, dat is al 1 van de punten van kritiek vóór zijn aansteling die hij heeft ingelost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |