abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 09:42:58 #176
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920608
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.
Zolang ze presteren in Oranje is er niks aan de hand
pi_31920622
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Zolang ze presteren in Oranje is er niks aan de hand
Dat vind jij.
pi_31920641
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind jij.
En elke Oranje-fan.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31920651
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.
Ik zeg dat ik het hem wel gun, dat betekent niet dat ik vind dat MvB hem moet selecteren.
Maduro is een hele goede speler, heb je wel eens de lovende kritieken van zijn medespelers in het Nederlands elftal gehoord? Emanuelson speelt al vanaf het begin enorm goed, zijn voorselectie is niets minder dan logisch.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:46:06 #180
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920664
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En elke Oranje-fan.
Dank u voor deze ondersteuning.
pi_31920665
quote:

[..]

En elke Oranje-fan.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:50:38 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_31920750
Volgens mij is Van Basten helemaal niet anti PSV of pro Ajax, hij wil alleen winnen en selecteert daar de spelers voor die hij denkt te kunnen gebruiken. Als Van Bommel zo blijft spelen gaat hij echt wel naar het WK en als Babel zo blijft spelen zal hij wel thuis moeten blijven. Het leuke is juist dat van Basten overal schijt aan heeft en zijn eigen plan trekt. Het voetbal was tot niet toe overtuigend maar de punten wel en ik wordt liever met kut voetbal wereld kampioen dan met mooi voetbal 2de, ja Johan dat neem ik je nog steeds kwalijk.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:51:17 #183
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31920764
quote:

[..]

En elke Oranje-fan.
* lionheaad niet eens is met deze stelling....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 3 november 2005 @ 09:53:09 #184
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920800
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:50 schreef Tarado het volgende:
... en ik wordt liever met kut voetbal wereld kampioen dan met mooi voetbal 2de, ja Johan dat neem ik je nog steeds kwalijk.
Waar hebben de mensen het nu het meest over?

Over het mooie kampioenschap van Duitsland/Argentinie, of over het wonderschone Oranje in die dagen??

Maar goed, we moeten nu eens voor het kampioenschap gaan.
pi_31920896
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

* lionheaad niet eens is met deze stelling....
* SocialDisorder moppelt iets over argumenten en discussiëren voor gevorderden
  donderdag 3 november 2005 @ 09:59:37 #186
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31920917
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

pi_31921920
quote:

[..]

En elke Oranje-fan.
Praat voor jezelf, ik ben het ook zeker niet eens met van Basten, en als hij zo doorgaat gaan we gigantisch op ons bek op het wk
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31922058
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Praat voor jezelf, ik ben het ook zeker niet eens met van Basten, en als hij zo doorgaat gaan we gigantisch op ons bek op het wk
Op de één of andere manier valt jouw reactie volledig buiten de discussie waar ik op reageerde........
Voor de duidelijkheid; het ging erover dat het niet uitmaakte of Maduro of Emanuelson opgesteld werd, zolang ze maar presteerden.
Jouw reactie insinueert dat jij deze twee er sowieso niet in wil, ongeacht hun prestaties. Anti-Ajax misschien?

[ Bericht 18% gewijzigd door SocialDisorder op 03-11-2005 10:58:39 ]
  donderdag 3 november 2005 @ 11:06:13 #189
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31922364
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Die cursus heb ik nooit gevolgd

1. Ik ben het er niet mee eens en ik ben een Oranje fan, dus je stelling klopt niet.
2. Bij mij komt naast het presteren (=winnen in dit gaval) ook goed voetbal kijken. Nou vind ik dat ze dit niet laten zien. Dus van mij mogen ze afvallen
pi_31922419
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:06 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Die cursus heb ik nooit gevolgd

1. Ik ben het er niet mee eens en ik ben een Oranje fan, dus je stelling klopt niet.
2. Bij mij komt naast het presteren (=winnen in dit gaval) ook goed voetbal kijken. Nou vind ik dat ze dit niet laten zien. Dus van mij mogen ze afvallen
Goed voetbal komt voor mij toch op het tweede plan. Zelfs het voetbal wat Oranje tegen Macedonië op de mat legde is mooier en leuker om te zien dan een gemiddelde Italiaanse wedstrijd. Ik heb nog een trauma van het EK2000. Geroemd door de hele wereld door het prachtige spel, maar uiteindelijk met lege handen staan.
Liever iets minder voetbal en winst dan maar.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:11:37 #191
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31922480
Waarom betrek je Italië er in hemelsnaam bij?? Die hebben ook niks bereikt, met klote voetbal.
Tegen Macedonië was het gewoon 2x waardeloos voetbal. Geen goed presteren waardig.

Als straks Brazilië en Argentinië om de hoek komen kijken zakken ze volledig door het ijs.
pi_31922512
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom betrek je Italië er in hemelsnaam bij?? Die hebben ook niks bereikt, met klote voetbal.
Tegen Macedonië was het gewoon 2x waardeloos voetbal. Geen goed presteren waardig.

Als straks Brazilië en Argentinië om de hoek komen kijken zakken ze volledig door het ijs.
En waarom zou Nederland dan juist in die wedstrijden door het ijs zakken en in geen van alle hiervoor gespeelde wedstrijden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Robar op 03-11-2005 11:15:08 (ongemakkelijke typfout verwijderd :P) ]
pi_31922516
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Op de één of andere manier valt jouw reactie volledig buiten de discussie waar ik op reageerde........
Voor de duidelijkheid; het ging erover dat het niet uitmaakte of Maduro of Emanuelson opgesteld werd, zolang ze maar presteerden.
Jouw reactie insinueert dat jij deze twee er sowieso niet in wil, ongeacht hun prestaties. Anti-Ajax misschien?
Ik snap gewoon niet waarom van Basten zoveel ajacieden selecteert terwijl ajax ronduit slecht presteert. Als ze nou echt de sterren van de hemel spelen oke maar dat doen ze niet.
Een speler als van Bommel die ontzettend goed presteert en zelfs meedoet aan de beste voetballer, die wordt gewoon over het hoofd gezien onbegrijpelijk
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31922619
Ove het hoofd gezien
Je maakt een grapje zeker

En zoals eerder vermeld, je gaat nu alleen uit van de ranglijstpositie.
Ajax presteert op basis daarvan slecht, maar het veldspel is bij vlagen goed verzorgd.
En MvB is nu juist op zoek naar type spelers die goed zijn in het veldspel.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:19:27 #195
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31922675
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Robar het volgende:

[..]

En waarom zou Nederland dan juist in die wedstrijden door het ijs zakken en in geen van alle hiervoor gespeelde wedstrijden?
Omdat dat tegenstanders van formaat zijn. Tsjechië komt daar redelijk dichtbij. Zonder robben komt er niks van dit elftal terecht. Dat zag je op het vorige EK en in alle kwalificatie wedstrijden.
Tegen Macedonië is Nederland, wat mij betreft, al door het ijs gezakt.
pi_31922727
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom van Basten zoveel ajacieden selecteert terwijl ajax ronduit slecht presteert. Als ze nou echt de sterren van de hemel spelen oke maar dat doen ze niet.
Een speler als van Bommel die ontzettend goed presteert en zelfs meedoet aan de beste voetballer, die wordt gewoon over het hoofd gezien onbegrijpelijk
het gaat er toch niet om hoe de club presteert? Milan presteert ook goed, moet Seedorf ook geselecteerd worden dan?
Het gaat om de prestaties van de speler in Oranje. En vBommel presteerde matig tot slecht in Oranje. En hij wordt niet over het hoofd gezien, hij wordt gewoon niet in de definitieve selectie opgenomen.
pi_31922778
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:11 schreef Lionheaad het volgende:

Italië heeft voorlopig meer wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen op z'n naam staan met klotevoetbal dan Nederland.
pi_31922852
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Omdat dat tegenstanders van formaat zijn. Tsjechië komt daar redelijk dichtbij. Zonder robben komt er niks van dit elftal terecht. Dat zag je op het vorige EK en in alle kwalificatie wedstrijden.
Tegen Macedonië is Nederland, wat mij betreft, al door het ijs gezakt.
Wat een pessimisme, het is ook echt nooit goed.
We maken onze reputatie weer waar hoor, Nederlanders zijn zeikerds wat betreft voetbal.
Alle landen om ons heen hebben respect voor oranje, zijn bang voor oranje.
En wij zeuren maar over het feit dat het voetballend niet goed is.
Dat is het zowat in geen een land meer, dat is het nieuwe hedendaagse voetbal.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:30:43 #199
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31922968
quote:
Van Basten wil bij Oranje blijven
Door Michel (Baraja) op donderdag 3 november 2005 06:47
Bron: Elsevier - Submitter: aloa

Marco van Basten is vastbesloten zijn contract als bondscoach van Oranje te respecteren. San Marco gaat daarmee niet in op de avances van Silvio Berlusconi.

Berlusconi zei na afloop van het competitieduel tegen Juventus (3-1) dat Van Basten de ideale kandidaat zou zijn om trainer van AC Milan te worden: ”Voorlopig is Ancelotti onze trainer, maar er komt bij elke trainer een einde aan zijn avontuur bij een club en na Carlo willen we met Van Basten verder. Ik geloof dat hij nog steeds een uitzonderlijke voetballer is, die Milan op een hoger plan kan brengen.” Carlo Ancelotti heeft een contract dat medio 2007 afloopt.

Van Basten wil echter zijn klus bij Oranje afmaken: ”Ik heb een contract tot 2008 bij de KNVB. Ik ben niet van plan tussentijds te vertrekken. Ook na het WK 2006 in Duitsland heb ik de intentie om hier te blijven, ik heb namelijk een overeenkomst getekend.” De bondscoach heeft wel goede herinneringen overgehouden aan zijn periode als speler bij de Rossoneri: ”Elke keer als ik een paar vrienden of ploeggenoten tegenkom is het een speciaal moment. Ik vind het leuk om weer met ze te spreken, maar meer dan dat is het niet.”
  donderdag 3 november 2005 @ 11:33:48 #200
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31923037
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Italië heeft voorlopig meer wereldkampioenschappen en europese kampioenschappen op z'n naam staan met klotevoetbal dan Nederland.
Ja en met een beetje leuk voetbal hadden ze misschien nog wel meer bereikt (Zie Brazilië), ze hebben er kwaliteit genoeg voor.
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat een pessimisme, het is ook echt nooit goed.
We maken onze reputatie weer waar hoor, Nederlanders zijn zeikerds wat betreft voetbal.
Alle landen om ons heen hebben respect voor oranje, zijn bang voor oranje.
En wij zeuren maar over het feit dat het voetballend niet goed is.
Dat is het zowat in geen een land meer, dat is het nieuwe hedendaagse voetbal.
Ik zie Nederland ook graag kampioen worden. Maar ik zeg aleen maar dat de tegenstanders van formaat nog moet komen. Het voetbal dat nederland nu laat zien is al geen halleluia, dus laat staan tegen dit soort tegenstanders.
Verder mogen we volgens mij zeuren over slecht voetbal, aangezien we er kwaliteit voor hebben en vam Basten, naar mijn weten, zelf gezegd heeft dat te willen laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')