Aisatti speelde geweldig gisteren idd... maar scheld je niet wat voorbarig?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Wat een mafkees die Marco zeg. Zelfs die emanuelson ofzo selecteren. MAN, dat ventje komt net kijken!
Dan kun je nu toch net zo goed meteen Aisatti selecteren of niet soms? Die speelde ook als een dijk gisteren. Maar oh ja, die voetbalt niet in Amsterdam.
Wat een verschrikkelijke eikel![]()
![]()
![]()
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Aisatti speelde geweldig gisteren idd... maar scheld je niet wat voorbarig?
Van Bommel heeft dit seizoen (tot de vorige wedstrijd) nog geen deuk in een pakje boter geschopt. Vorig seizoen verdiende hij absoluut een selectie.. nu moet hij eerst maar eens laten zien dat hij in staat is een oprdacht van een trainer uit te voerenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?
Zet allemaal je domme idiote ajaxbril af, v Bommel is toch gewoon een betere speler? Ooijer speelt al het hele seizoen echt als een dijk, helemaal niks op af te dingen. Affelay is toch ook zeker zo goed als Maduro?
Pff, psv maakt gehakt van az, en toch maar stuk half az selecteren.
Nou sorry, maar dan heb je geen verstand. En even over de kwalificatie, we zijn ook een paar keer goed weggekomen hoor. En de overwinningen hebben we echt niet aan die 'ventjes' van ajax te danken (babel, maduro bijv.)
Ik hoop en denk dat ie gruwelijk hard op zijn bek gaat![]()
Weer zo een marco-is-anti-psv-frustiquote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon een ajax kontenlikker. Ajax speelt al 2 seizoenen voor geen ene meter! Er speelt maar 1 goede nederlander bij ajax, en dat is Sneijder. Waarom blijft hij ajax toch maar als hofleverancier zien?
Zet allemaal je domme idiote ajaxbril af, v Bommel is toch gewoon een betere speler? Ooijer speelt al het hele seizoen echt als een dijk, helemaal niks op af te dingen. Affelay is toch ook zeker zo goed als Maduro?
Nou sorry, maar dan heb je geen verstand. En even over de kwalificatie, we zijn ook een paar keer goed weggekomen hoor. En de overwinningen hebben we echt niet aan die 'ventjes' van ajax te danken (babel, maduro bijv.)
Ja....quote:Op donderdag 3 november 2005 07:54 schreef Robar het volgende:
AZ 10 duels 125 doelpogingen 32 goals rendement 25,6%
PSV 10 duels 127 doelpogingen 17 goals rendement 13,4%
Feyenoord 10 duels 130 doelpogingen 27 goals rendement 20,8%
Ajax 10 duels 173 doelpogingen 15 goals rendement 8,7%
Dat geld dan toch voor iedere club slimpie, niet alleen voor Ajax!quote:Op donderdag 3 november 2005 08:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja....
Een wanhopig schot vanaf 25 meter is ook een doelpoging...
Waardeloos lijstje![]()
Eventjes voor de goede orde. De spelers die PSV momenteel dragen, werd ook tegen Milan duidelijk, zijn Alex, Gomes (die gozer moet een jaarabbonnement op de hoeren krijgen voor z'n puike keeperswerk van afgelopen dinsdag), Beasley en Fárfan. En laten dat nou stuk voor stuk buitenlanders zijn, en dus niet oproepbaar door vBasten.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maduro, Babel en Emanuelson wel natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eventjes voor de goede orde. De spelers die PSV momenteel dragen, werd ook tegen Milan duidelijk, zijn Alex, Gomes (die gozer moet een jaarabbonnement op de hoeren krijgen voor z'n puike keeperswerk van afgelopen dinsdag), Beasley en Fárfan. En laten dat nou stuk voor stuk buitenlanders zijn, en dus niet oproepbaar door vBasten.
Aisatti en Afellay hebben het prima gedaan hoor, maar een beslissende factor zijn ze tot op heden nog niet geweest.
Met Babel ben ik het eens, die heeft op dit moment niets te zoeken bij de selectie van oranje.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maduro, Babel en Emanuelson wel natuurlijk
Net als Affelay en Aisatti bij PSV toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 09:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Met Babel ben ik het eens, die heeft op dit moment niets te zoeken bij de selectie van oranje.
Maar Emanuelson en Maduro zijn zeer constante factoren bij Ajax.
quote:Aissati moet nog kiezen: Marokko of Oranje?
3/11/2005 9 :22
Nederland of Marokko? Ismail Aissati heeft nog geen keuze gemaakt, voor welk land hij in de toekomst als international uit zou willen komen.
'Ik weet het ook echt niet', vertelde de zeventienjarige PSV'er in het Algemeen Dagblad. 'Ik hoop dat ik over twee à drie jaar zal moeten kiezen tussen Marokko en het grote Oranje, dat zou mooi zijn. Ik zou 't nu ook echt nog niet weten.'
Aissati debuteerde dit seizoen bij PSV. In de eredivisie kwam hij drie duels in actie, in de Champions League stond hij twee maal op het veld. Afgelopen dinsdag stond hij voor het eerst in de basis van de Eindhovenaren, en direct lukte het hem om zich te onderscheiden, nog wel tegen AC Milan. Bondscoach Marco van Basten was één van de toeschouwers.
* Urby heeft tot nu toe alle wedstrijden van Ajax gespeeld en Aisatti niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als Affelay en Aisatti bij PSV toch?
Afellay ben ik het in principe wel mee eens, Aisatti heeft pas 2 wedstrijden achter de kiezen. De jonkies van Ajax hebben al veel meer gespeeld.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet toen ze werden geselecteerd hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Afellay ben ik het in principe wel mee eens, Aisatti heeft pas 2 wedstrijden achter de kiezen. De jonkies van Ajax hebben al veel meer gespeeld.
Affelay is een constante factor, dat klopt, alleen heeft hij de pech dat er te veel betere spelers voor hem komen.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind het belachelijk als hij wordt geselecteerd. Maar dat vind ik ook nog steeds van Maduro en Emanuelson en al dat grut.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Affelay is een constante factor, dat klopt, alleen heeft hij de pech dat er te veel betere spelers voor hem komen.
Aissati is 1 keer ingevallen en heeft 1 keer in de basis gestaan.
Dat heeft hij beide keren heel goed gedaan.
Alleen is het voor hem met zijn 17 jaar wel erg pril . . . .
Ik zou hem nog een paar wedstrijden willen zien spelen.
Maar op basis van zijn prestatie eergisteren gun je hem die selectie wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |