Ja, de meeste echte voetballiefhebbers. Dezelfde mensen die zo genoten in 88 en 98.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:50 schreef Robar het volgende:
Denk je dat er ook maar iemand in Griekenland getreurd heeft over het spel op het EK?
Doe mij ff een lol zeg.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat goed is komt snel, hij maakt in ieder geval al veel meer indruk tegen echte grote tegenstanders zoals Milan, dan Maduro en Babel hebben gedaan in hun topwedstrijden met Ajax, en al helemaal als je kijkt naar toen zij meteen erbij genomen werden als Ajax-tweede-elftal spelers. Toen hadden ze al helemaal niks gepresteerd. Op die principe-basis, dat vBasten totaal niet kijkt naar ervaring maar puur naar kwaliteit, of dat nou 16 of 35 is naar zijn eigen woorden, kan Aissati ook al erbij zitten.
Mensen vergeten we niet dat Maduro in principe niet de mandekker is, maar rugdekking moet geven? Grygera, Emanuelson en Heitinga waren de mandekkers. En nou speelde Maduro een keer een wat mindere partij. Dat kan toch gebeuren? zoals ik al eerder zei, Maduro wordt door zijn collega's bij het Nederlands elftal geprezen, wie zijn wij dan om daar tegein te gaan. Dat zijn de echte kenners. Babel speelde misschien niet supergoed, maar toch ging er wel dreiging van hem uit. Dat is al een hele verbetering t.o.v. voorgaande wedstrijden. Maar ik ben het ermee eens dat hij niet in oranje thuishoort op dit moment. Affelay maakte tegen Milan ook fouten. Hij leed diverse keren balverlies op het middenveld. Aissatie had dat ook een aantal keren.quote:Je hebt altijd van die mensen die twijfel zaaien, net zoals velen gezegd zullen hebben dat ie niet rijp was voor Milan, en dat je zo'n spelers eerst jaaaaren moet laten rijpen in jeugdteams. Dit zijn de mensen die de kwaliteiten niet onderkennen. Bij PSV zien ze het goed, deze B-jeugd speler mocht even meedoen met de A, werd te goed bevonden, mocht even meedoen met Jong PSV, werd te goed bevonden, en mocht vervolgens meetrainen met het 1e. Toen dat niveau ook al moeiteloos opgepikt werd mocht ie debuteren in de eredivisie, en toen dat alweer goed lukte dachten ze : why not, tegen Milan erin ermee.
Er zijn zat mensen die hem nog in de B-jeugd hadden laten staan op basis van angst en twijfel. Goed dat dit soort jongens echter meteen eruit gepikt worden en zich kunnen optrekken aan het 1e elftal, des te sneller worden dit soort diamantjes geslepen.
Het was minstens zo'n fout van Blind om Maduro centraal in de verdediging te zetten als het de fouten van Maduro waren. Ik ben het uiteraard 100% met je eens als Maduro in Oranje gekozen zou worden voor de plek centraal in het midden. Maar dat is niet het geval. Op het middenveld komt Maduro wel tot z'n recht. Stel dat Maureenho Arjen Robben als centrale verdediger neerzet wordt dan zal-ie ook dergelijke fouten maken. Moet Arjen dan niet mee met Oranje?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Maduro liet gister constant z'n man lopen, hij was samen met Galasek verantwoordelijk voor de tegengoals. Dus als schijnheilige marco consequent is houdt ie Maduro uit Oranje.
Tsja, er blijft een calimero gevoel heersen in het Eindhovense kamp . . . .quote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef LiverpoolFC het volgende:
Waarom lijkt het net alsof men graag spelers van de eigen favoriete club in het nationale elftal wil zien?
Ik vind het prima dat Zenden bijvoorbeeld niet voor het NLs elftal speelt ook al zou-ie iedere week de pannen van het dak spelen. Ik zie liever dat-ie al z'n tijd besteed om zo goed mogelijk voor LiverpoolFC te spelen
Zeker weten. Zijn spel was een 8 waard. Babel en Maduro hebben op hun stekkie nog nooit een dusdanige bepalende rol gespeeld bij Ajax dat men lyrisch was over hen in de topwedstrijden, want topduels zijn de meetlat voor Oranje. Met de Graafschap-goals maak jij mij niet warm hoor. Wat ze inmiddels wel hebben bewezen is dat met name Babel een hele hoop zware onvoldoendes scoorde. Al met al valt de doorontwikkeling zwaar tegen, dus moeten ze even uit de spotlight, en meteen ververst worden door fris bloed zoals Afellay en Aissaiti. Je moet selecteren op momentum, die jongens zitten heerlijk in hun vel en zijn in vorm, die andere zijn depri en uit vorm, dus effe doorselecteren. Zo voorkom je slappe plichtmatige Macedonie-taferelen en hou je de ploeg fris en hongerig.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Doe mij ff een lol zeg.
Heeft 1 en een kwart keer tegen Milan gespeelt en nu al heeft hij meer gepresteerd dan Maduro en Babel!!!![]()
Maduro was niet alleen voor de rugdekking ingehuurd hoor, ook hij heeft een vaste tegenstander die ie op moet pakken in bepaalde wedstrijdsiutatie's. Zoals Thun 2 keer vrij kwam voor het doel in de beginfase omdat hij totaal geen oog had voor zijn tegenstander en die bal heel simpel over zich heen laat gaan op de vrijstaande Thunspits, dat was echt drama. Van Bommel zou 3780 keer gewisseld zijn als het hem zou overkomen onder onze Marco.quote:Mensen vergeten we niet dat Maduro in principe niet de mandekker is, maar rugdekking moet geven? Grygera, Emanuelson en Heitinga waren de mandekkers. En nou speelde Maduro een keer een wat mindere partij. Dat kan toch gebeuren? zoals ik al eerder zei, Maduro wordt door zijn collega's bij het Nederlands elftal geprezen, wie zijn wij dan om daar tegein te gaan. Dat zijn de echte kenners. Babel speelde misschien niet supergoed, maar toch ging er wel dreiging van hem uit. Dat is al een hele verbetering t.o.v. voorgaande wedstrijden. Maar ik ben het ermee eens dat hij niet in oranje thuishoort op dit moment. Affelay maakte tegen Milan ook fouten. Hij leed diverse keren balverlies op het middenveld. Aissatie had dat ook een aantal keren.
Maar als het complete team zo een goede prestatie neerzet, wil je dat sneller door de vingers zien.
Maar goed, de "talenten van Ajax" zijn niet te vergelijken met de "talenten van PSV".
Andere spelers, andere posities.
Kom op zeg, Babel heeft in zijn beginperiode ook briljante dingen laten zien, dingen die nog heel wat indrukwekkender zijn dan wat Aissati tegen Milan heeft laten zien. Begrijp me niet verkeerd, want Aissatie heeft het prima gedaan, maar om nu op basis van die twee wedstrijden Aissatie zo op te hemelen lijkt mij volkomen misplaatst.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Zeker weten. Zijn spel was een 8 waard. Babel en Maduro hebben op hun stekkie nog nooit een dusdanige bepalende rol gespeeld bij Ajax dat men lyrisch was over hen in de topwedstrijden, want topduels zijn de meetlat voor Oranje. Met de Graafschap-goals maak jij mij niet warm hoor. Wat ze inmiddels wel hebben bewezen is dat met name Babel een hele hoop zware onvoldoendes scoorde. Al met al valt de doorontwikkeling zwaar tegen, dus moeten ze even uit de spotlight, en meteen ververst worden door fris bloed zoals Afellay en Aissaiti. Je moet selecteren op momentum, die jongens zitten heerlijk in hun vel en zijn in vorm, die andere zijn depri en uit vorm, dus effe doorselecteren. Zo voorkom je slappe plichtmatige Macedonie-taferelen en hou je de ploeg fris en hongerig.
[..]
Maduro was niet alleen voor de rugdekking ingehuurd hoor, ook hij heeft een vaste tegenstander die ie op moet pakken in bepaalde wedstrijdsiutatie's. Zoals Thun 2 keer vrij kwam voor het doel in de beginfase omdat hij totaal geen oog had voor zijn tegenstander en die bal heel simpel over zich heen laat gaan op de vrijstaande Thunspits, dat was echt drama. Van Bommel zou 3780 keer gewisseld zijn als het hem zou overkomen onder onze Marco.
Waarom vergelijk je de spelers dan met elkaar? Dat slaat nergens op, iets dat je nu terecht toegeeft. Babel is momenteel een ramp, die mag wmb wel eens thuis blijven ja. Maduro is gewoon goed mits hij op het middenveld speelt, dat bewijst hij wekelijks.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het gaat toch ook gewoon puur om kwaliteit. Op de plek van Babel moet haast wel een betere speler te vinden zijn, jonge wat speelt hij belabbert zeg. OVer Maduro hetzelfde, maar dan in iets mindere mate.
Of hij zet Maduro op het middenveld........quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Maduro liet gister constant z'n man lopen, hij was samen met Galasek verantwoordelijk voor de tegengoals. Dus als schijnheilige marco consequent is houdt ie Maduro uit Oranje.
Ja alleen in Nederland omdat we nooit gewonnen hebben, in de rest van de wereld gelden alleen 1ste plaatsen.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar hebben de mensen het nu het meest over?
Over het mooie kampioenschap van Duitsland/Argentinie, of over het wonderschone Oranje in die dagen??
Maar goed, we moeten nu eens voor het kampioenschap gaan.
Maar niet de Griekenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, de meeste echte voetballiefhebbers. Dezelfde mensen die zo genoten in 88 en 98.
De realiteitszin is bij jou nog niet helemaal doorgedrongen geloof ik. Marco heeft op dit moment niet de spelers tot zijn beschikking om het systeem te spelen wat hij wilt (4-3-3, met schaduwspits en twee vleugels). Een systeem waarin vBommel wel tot z'n recht zou komen overigens, aangezien hij de rol van Davids over zou kunnen nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:04 schreef Lionheaad het volgende:
Het interresserd mij ook geen ene moer hoe we wereldkampioen worden, als wwe het maar worden. Maar dan moeten ze niet eerst iets beloven en daarna niet doen...
Elk topland belooft wereldkampioen te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:26 schreef Lionheaad het volgende:
Dan had San Marco het niet moeten beloven, want hij wist wat voor een spelersmateriaal er in Nederland rondliep...
Hij had gewoon gelijk duidelijkheid moeten scheppen met de volgende doelen:
1. Kwalificeren voor WK
2. Wereldkampioen worden
3. Als het kan met mooi voetbal
en niet:
3. met mooi voetbal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |