nee joh.... mijn zus heeft ook gerookt bij twee van haar kinderen en flink ook.... niks van te merken... de kinderen waren zelfs van een behoorlijk gewicht.... Het waren schatjes na de geboorte (nu iets minder, maar goed...). Nog nooit van gehoord dus...quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
Ze heeft sinds gisteren (vroedvrouwen) het vertrouwen dat het wel goed gaat komen met die bevalling. Dat geeft haar zelfvertrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Tanja vraagt nu belangstellend aan Rob wat hij aan het maken is.....
En nog zijn er mensen die niet geloven dat er iets vreemds is met Tanja vandaag....
Ha haquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:44 schreef style het volgende:
Het gaat slecht met mij. Ik schrok vannacht wakker en was er van overtuigd dat Tanja zou gaan bevallen![]()
Echt héél belangstellend en vriendelijk....quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt inderdaad verdacht...
Hoe vroeg ze het? Was het "Wat ben je aan het maken, lelijke manke schurftkop"? Of..... vroeg ze het.... vriendelijk?
Iets aan de handquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt héél belangstellend en vriendelijk....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:00 schreef Cuaderno het volgende:
yessss weekopdracht!
rock the craddlequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef regenworm het volgende:
de weekopdracht ben benieuwd is met een baby
jezus breien baby kleedjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef regenworm het volgende:
de weekopdracht ben benieuwd is met een baby
Heb wel het idee wat ze het express doet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef Bocaj het volgende:
Haha ingrid krijgt (eindelijk) een waarschuwing voor haar zender!
Of het ook daadwerkelijk gebeurd is punt 2.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
25o euro boete voor ingrid en haar zender.
fluisteren mag nog steeds
Dat mis ik nou net! Krijgt zij wel zomaar foto's????quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
en wie krijgt er weer iets leuks in de vorm van foto's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja natuurlijk![]()
![]()
Wordt erquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef cuall het volgende:
Joost wilde heel graag iets van thuis, kaartje of een foto en wie krijgt er wat![]()
Tanja doet ook lekker mee![]()
![]()
tanja heeft het toch verdiend, ze heeft het moeiljk en krijgt haast nooit watquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef cuall het volgende:
Joost wilde heel graag iets van thuis, kaartje of een foto en wie krijgt er wat![]()
Tanja doet ook lekker mee![]()
![]()
En jouw zus staat model voor heel zwanger Nederland in het algemeen en zwangere Tanja in het bijzonder? Roken tijdens zwangerschap is slecht....heel slecht. Je brengt een verslaafd kind ter wereld dat lichter is dan oorspronkelijk bedoeld. Om van alle andere medische gevolgen nog maar te zwijgen. Of een kind lief is of niet heeft er niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:51 schreef ridder204 het volgende:
[..]
nee joh.... mijn zus heeft ook gerookt bij twee van haar kinderen en flink ook.... niks van te merken... de kinderen waren zelfs van een behoorlijk gewicht.... Het waren schatjes na de geboorte (nu iets minder, maar goed...). Nog nooit van gehoord dus...
Ja, mijn idee... maarja je weet nooit wat die meiden allemaal uitspoken met kleren en persoonlijke spulletjes... (Tuin is wel zo veilig.... ik mag hopen dat de lampen niet vervangen hoeven te worden als ze stuk zijn door de bewoners... Roel zal dan wel vooraanstaan om ze te gaan vervangen...)quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef Suuz_ het volgende:
he ik weet niet of dit al vaker gezegt is hoor maar ff over dat geld van roel. hij had toch een kostuum tas ofzo van zichzelf? waarom stopt ie het daar niet gewoon in of in zijn toilet tas er zijn toch geen mensen die in zijn spullen gaan rommelen??? waarom stopt ie het dan in een pot in de tuin buiten waar iedereen wel eens aan kan gaan zitte ofzo.
ik zou het tussen mijn persoonlijke spullen droppe ergens daar komt toch niemand aan...
Waarom alleen tanja en de rest niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:12 schreef demins het volgende:
Ik ben geen fan van Tanja (om me maar eens mild uit te drukken) maar ik kan haar tyoch moeilijk kwalijk nemen dat HUMMIE haar foto's stuurt! Toch?
Bleurghquote:
Peter blijf nou eens van dat wachtwoord van Gert af...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Gert het volgende:
Wat léuk voor Tanja, die foto's!!
Hartstikke goed idee van de redactie, om juist haar die foto's te geven.
Ze heeft het tenslotte al zwaar genoeg, met die zwangerschap!
Dat doet ze dan weer wél goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:13 schreef bunnyma het volgende:
Joost huppelde verwachtingsvol en belangstellend naar Tanja om de foto's te bekijken maar hij kreeg meteen toegesnauwd: "Eerst wil ik zelf kijken"
heel ergquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:16 schreef Bocaj het volgende:
Breien is wel een beetje saai vinden jullie niet?....
GERT.......DC37. Wil Gert naar de kelder in de clip komen voor een onderhoudsbeurtquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Gert het volgende:
Wat léuk voor Tanja, die foto's!!
Hartstikke goed idee van de redactie, om juist haar die foto's te geven.
Ze heeft het tenslotte al zwaar genoeg, met die zwangerschap!
Hoho.... ik heb het nagevraagd en er zijn meer die er van gehoord hebben. Ik sta alleen erg te kijken dat het zo is daar ik hier nooit iets over gehoord of gelezen heb... Dat het slecht is, dat weten we allemaal wel, alleen die afkickverschijnselen bij een baby...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En jouw zus staat model voor heel zwanger Nederland in het algemeen en zwangere Tanja in het bijzonder? Roken tijdens zwangerschap is slecht....heel slecht. Je brengt een verslaafd kind ter wereld dat lichter is dan oorspronkelijk bedoeld. Om van alle andere medische gevolgen nog maar te zwijgen. Of een kind lief is of niet heeft er niet zoveel mee te maken.
Niet generaliseren ajb....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef Anitra het volgende:
Jemig wt een gezeik om die foto's. Was het vorige week niet zo dat Lieske foto's had gehad? En daar werd niks van gezegd. Maar omdat het nu Tanja is die ze krijgt begint heel het forum gelijk te zeiken.
Helemaal mee EENSquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef misterDre het volgende:
Wat een kutmongoluh opdracht! Is het al fucking saai gaan we gezelligsaampjes breien
![]()
de rest kan het gewoon niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:20 schreef markna het volgende:
maar voorlopig is tanja wel de eerste en de enige die het probeerd
als dit de eerste keer was dat tanja wat kreeg had waarschijnlijk ook niemand lopen klagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef Anitra het volgende:
Jemig wt een gezeik om die foto's. Was het vorige week niet zo dat Lieske foto's had gehad? En daar werd niks van gezegd. Maar omdat het nu Tanja is die ze krijgt begint heel het forum gelijk te zeiken.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef Anitra het volgende:
meen je dat echt? lijkt me oersaai. had het leuker gevonden als ze weer iets hadden moeten doen waar ze dag en nacht onafgebroken mee door moesten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuke weekopdracht![]()
Geeft ook een stukje saamhorigheidsgevoel![]()
Samen aan de gang voor het kindje![]()
De preciese opdracht staat nog ff nergens, maar geeft natuurlijk zowiezo harstikke leuke beelden dit![]()
Af en toe vraag ik me echt af, of je niet iedereen ontzettend in de zeik neemt met dit soort postings. Dit kan je toch niet echt menen. Hoe boring kan een weekopdracht zijn. Gaat geen leuke beelden opleveren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
De preciese opdracht staat nog ff nergens, maar geeft natuurlijk zowiezo harstikke leuke beelden dit![]()
Alsof wij godverdomme op saamhorigheid zitten te wachtenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:20 schreef markna het volgende:
maar voorlopig is tanja wel de eerste en de enige die het probeerd
En het is ook zo verrassend!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Samen een gangbang op het kindje![]()
Ze mogen 25 babydekentjes breien bestaande uit 3x5 vierkantjes van 15x15 cm. Dit is gebaseerd op 20 opgezette steken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef MissX het volgende:
wat is nou de weekopdracht, ja ze moeten breien. Maar hoeveel en wat en hoe?
Zekersquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Gert het volgende:
En het is ook zo verrassend!![]()
Tanja zal wel staan te kijken, waar al die stukjes aandacht voor haar ineens vandaan komen. Heel leuk voor haar!![]()
MissX, onze Peter spoort nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:23 schreef MissX het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me echt af, of je niet iedereen ontzettend in de zeik neemt met dit soort postings. Dit kan je toch niet echt menen. Hoe boring kan een weekopdracht zijn. Gaat geen leuke beelden opleveren.
En hoe lang hebben ze daarvoor (en wat is het nummer van de penquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze mogen 25 babydekentjes breien bestaande uit 3x5 vierkantjes van 15x15 cm. Dit is gebaseerd op 20 opgezette steken.
Bron: Streamverslagen van zondag 16 oktober 2005 (Flugeltje)
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Het werd tijd dat ze ook eens in het zonnetje werd gezetquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is ook zo verrassend!![]()
Tanja zal wel staan te kijken, waar al die stukjes aandacht voor haar ineens vandaan komen. Heel leuk voor haar!![]()
Hallo... Moet dat nou op deze manier?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja voor, Tanja na, alles draait om Tanja
Tanja = BB en andersom, het concept van BB is verkracht door een zwangere labiele crackhoer...
Nee dat vind ik ook al een tijdje. Maar ik bedacht me net opeens, ms meent ie niets van wat die zegt. Maar doet die het gewoon om ons te fokken en reacties te ontlokken.quote:
Flugel...... had jij niet een paar borrels teveel op gister ???quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hallo... Moet dat nou op deze manier?
Ze kan er zelf niets aan doen hoor dat BB het op deze manier speelt. En nee, ze is niet de meest hartelijke persoon die ik ooit ontmoet heb, maar de laatste tijd is ze best te pruimen.
Overigens zijn die dekentjes niet voor Tanja, het is bezigheidstherapie, niet meer en niet minder. Is namelijk heel ongezond voor een baby zo'n gebreide deken....
Juist.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zekers![]()
Dit geeft toch een stukje emotionele ondersteuning in de moeilijke dagen naar de bevalling toe![]()
Volgens mij is peter zwaar gelovig want dominees praten ook zo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:29 schreef MissX het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook al een tijdje. Maar ik bedacht me net opeens, ms meent ie niets van wat die zegt. Maar doet die het gewoon om ons te fokken en reacties te ontlokken.
Van alleen dat "Tan" continu gaan mijn haren al recht overeind staan.
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Flugel...... had jij niet een paar borrels teveel op gister ???![]()
Nog last van na-verschijnselen. Waar komt die "mildigheid" vandaan de laatste tijd ??
Op mijn kijkplezier werkt het in ieder geval averechts!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
Moet het niet zijn: 1 rechts en 1 averechts?
Kijken ze wel goed naar het voorbeeld/
tot donderdagmiddagquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje, weet je ook hoelang ze de tijd hebben voor deze opdracht, en welke nummer pen ze moeten gebruiken (breinaalden schijnen in pennummers onderverdeeld te zijn)
Voor wat betreft de tijdsduur zie het eerdere antwoordt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje, weet je ook hoelang ze de tijd hebben voor deze opdracht, en welke nummer pen ze moeten gebruiken (breinaalden schijnen in pennummers onderverdeeld te zijn)
Helemaal true !! Ben het met je eens dat het schelden soms wel te ver gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....![]()
En nee, ik ben niet mild. Ik ben al nooit zo van het gescheld geweest. Vind het alleen jammer dat er vaak alleen maar gebashed wordt om het bashen en niet omdat het op dat moment nou écht nodig is.... Het wordt blijkbaar als zeer hip ervaren om Tanja allerhande namen naar haar hoofd te slingeren. Ik ga daar gewoon niet in mee....
Als Tanja lastig is zal ik dat ook melden, maar op dit soort zaken heeft ze zelf nu eenmaal weinig invloed.
Ze hebben maar 6 stel breinaalden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef Cuaderno het volgende:
dan moeten ze dus 375 lapjes breien in 4 dagen. dat zijn 93,75 lapjes per dag, dus ongeveer 10 per persoon per dag. volgens mij moet dat best kunnen
Peter is een hele normale vriendelijke jongen, die het beste voor heeft met onze zwangere Tan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij is peter zwaar gelovig want dominees praten ook zo...
Met pen 9 of 10 en vrij dikke wol hebben ze dat toch zo voor elkaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor wat betreft de tijdsduur zie het eerdere antwoordt.
Pennummer is mij niet bekend, maar zo te zien is het wel een 9 of 10
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:35 schreef cevece het volgende:
[..]
Helemaal true !! Ben het met je eens dat het schelden soms wel te ver gaat.
Maar blijft een vasstaand feit vandaag maar eens te meer dat Joost en Ingrid de dbk ingaan, willen ruilen voor wat post van thuis en nix krijgen en zodra zij hun kont gelicht hebben komen de foto's van de hond voor Tanja binnenwapperen, dát na alle extra's die ze al gehad heeft... moah.... ik kan niet meer mild zijn
The story of her life Tanja is gewoon een slachtoffer van de omstandighedenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had wonder boven wonder helemaal geen kater.....![]()
En nee, ik ben niet mild. Ik ben al nooit zo van het gescheld geweest. Vind het alleen jammer dat er vaak alleen maar gebashed wordt om het bashen en niet omdat het op dat moment nou écht nodig is.... Het wordt blijkbaar als zeer hip ervaren om Tanja allerhande namen naar haar hoofd te slingeren. Ik ga daar gewoon niet in mee....
Als Tanja lastig is zal ik dat ook melden, maar op dit soort zaken heeft ze zelf nu eenmaal weinig invloed.
Gert???quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter is een hele normale vriendelijke jongen, die het beste voor heeft met onze zwangere Tan.
Als we hier nu allemaal eens een stukje betrokkenheid gaan tonen met de nuchtere Groningse, zal het op dit forum een stuk gezelliger worden.
Ben bang van wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Ik weet trouwens nóg iets wat je kan doen met breinaalden.
Of is het daarvoor al te laat?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter is een hele normale vriendelijke jongen, die het beste voor heeft met onze zwangere Tan.
Als we hier nu allemaal eens een stukje betrokkenheid gaan tonen met de nuchtere Groningse, zal het op dit forum een stuk gezelliger worden.
[..]
Hoho, ik zeg niet dat ze een prinsesje is hoor.... Ik zeg alleen dat je haar alleen mag veroordelen op de zaken waar ze zélf invloed op heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
The story of her life Tanja is gewoon een slachtoffer van de omstandigheden![]()
Dan ben je niet meer verantwoordelijk voor je eigen gedrag en is het geoorloofd om je "niet-sociaal" op te stellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Het zijn jouw woordenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Hoho, het waren magnetronmaaltijdjes.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoho, ik zeg niet dat ze een prinsesje is hoor.... Ik zeg alleen dat je haar alleen mag veroordelen op de zaken waar ze zélf invloed op heeft.
Toen met die magnetronmaaltijden hadden ze haar wat mij betreft per direct buiten de poorten mogen zetten met de voetafdruk nog op haar reet....
Dus bijna 16 lapjes per dag per persoon.... Best veel volgens mijquote:
ik vraag me ook af waarom bb tanja zo bevoordeeld. omdat ze zielig is en het volgens hun nodig heeft of om te kijken hoe een groep reageert als een van hen voorgetrokken wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?
Wel eens aan gedacht dat de redactie wellicht bewust Tanja wél foto's geeft als Joost en Ingrid erom vragen? Misschien is dit wel een steek richting hén en geen voortrekkerij van Tanja...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
Toen heb ik mezelf zo ontzettend op lopen vreten.....quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet ze doen dan, de foto's in stukken scheuren en teruggeven?
Wel eens aan gedacht dat de redactie wellicht bewust Tanja wél foto's geeft als Joost en Ingrid erom vragen? Misschien is dit wel een steek richting hén en geen voortrekkerij van Tanja...
Nou vooruit dan..... Als iedereen erop aandringt bezwijk ik onder de druk van de groep..quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef cuall het volgende:
[..]
je moet nog even op je beurt wachten , er staat een hele rij voor de kelderdeur
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef misterDre het volgende:
In aansluiting op de weekopdracht: Ik denk dat ik maar afhaak!![]()
![]()
Breien misterDrequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:44 schreef misterDre het volgende:
In aansluiting op de weekopdracht: Ik denk dat ik maar afhaak!![]()
![]()
BB is veel te bang dat ze op wil stappen, dit heeft Tanja perfect in de gaten en manipuleerd sindsdien de hele redactie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:43 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik vraag me ook af waarom bb tanja zo bevoordeeld. omdat ze zielig is en het volgens hun nodig heeft of om te kijken hoe een groep reageert als een van hen voorgetrokken wordt.
Als ze het doen omdat ze haar zielig vinden zijn ze wel verkeerd bezig, want ze moeten toch ook weten dat constant voorgetrokken worden je niet geliefder maakt binnen een groep.
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef cuall het volgende:
[..]
BB is veel te bang dat ze op wil stappen, dit heeft Tanja perfect in de gaten en manipuleerd sindsdien de hele redactie.
Zodra ze sip kijkt smijt BB snel weer iets leuks in haar schoot, om te voorkomen dat Tanja op gaat spelen
Het ziet er naar uit dat het voor ons streamers errug leuk gaat worden de komende dagenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: het gaat niet om het modegevoel, het gaat om de cognitieve ontwikkeling van de kleine
Hij kan in deze groep met dit soort termen blijven smijten natuurlijk, hij heeft een waarheid in pacht door zijn studie
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...
Het kan daar dus niet aan gelegen hebben.
Ze staat op het punt te gaan bevallen, dan worden vrouwer liever, eindelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...
Het kan daar dus niet aan gelegen hebben.
Of ze had natuurlijk vanmiddag in de dbk al te horen gekregen dat ze foto's zou krijgen.... Daar zou ik ook wel vrolijk van worden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
[..]
er zit vandaag een steekje los aan haar
![]()
![]()
en ik koken....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
ik ga ff eten
Als je die breinaald eens in jou stopt zul je merken dat jij ook gaar bent, waus!quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ff wat leuke uitdrukkingen gevonden![]()
** een steekje laten vallen = een foutje maken
** ergens een punt aan breien = tot een oplossing komen
En ook nog een leuk weetje:
Breinaalden worden ook gebruikt om te controleren of cake gaar is. Als de breinaald in de cake wordt gestoken als hij nog in de oven staat, en de naald komt er droog weer uit, is de cake gaar.
![]()
daarom typte ik dus ook een waarheid, en niet de waarheidquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
het is wijsheid
Het is Roel zijn waarheid en niet de waarheid. over wijsheid ga ik het niet met je hebben, maar Roel zit regelmatig echt dom te lullen
heeft Joost zelf al verteld waarom hij opeens zo'n walgelijke geitensik heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat Geitebreier baardje van Joost is overigens ook geen gezicht...
rob kan alles heel goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat kan Rob snel breien.
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
@Peter6000
Het wordt tijd dat je jezelf eens kenbaar maakt!
Werknemer endemol?
Vriend Tanja (ouders?)
Vertel! NU!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan ff iemand een schop onder tegen die breinaald geven, zodat ie in haar oog komt. Dan heeft ze tenminste een goede reden om te pieperdepiepen en wapperdewappen.
[afbeelding]
ssssssssssstquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
Als je je afvraagt waarom het nu zo rustig is....: iedereen is nu een CU2 van een zekere Peter aan het lezen.....quote:
Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
Ik was onder de indruk van deze....geloof niet dat die fake was...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb vanmiddag een mailtje aan Hummie gestuurd dat ik vond dat er meer genaaid moest worden in het huis.... Ik denk dat ze me verkeerd begrepen heeft....
Oké..laten we een topic openen. Iets als: Help Peter6000 de winter door.quote:
Boeiuh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
hufter....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
De andere bewoners zijn niet hoogzwanger hè.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef Black_Orchid het volgende:
Begrijp ik nu goed de bewonners geen post van thuis krijgen maar Tanja wèl foto van thuis heeft gekregen???
Denk je er nog even aan zometeen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
mmmm...word je lekker rustig van...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je er nog even aan zometeen?![]()
[afbeelding]
ja en dat kan ze niet zo goed dus heeft ze het maar aan nattelie gegevenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:34 schreef Cuaderno het volgende:
opperste concentratie bij dido
[afbeelding]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Duidelijk...punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Schop hem er gewoon een paar weken af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Schop hem er gewoon een paar weken af.
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.![]()
Waarom post je een foto van je opaquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef Gert het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
Ik ga niet naar het Binnenhof, zelfs niet als jij in een dwangbuis komt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....
Ga jij maar eenzame mensen pesten.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef Mike1964 het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....
mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...quote:
Reputatiequote:Op zondag 16 oktober 2005 18:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:03 schreef luciano het volgende:
JDM zou idd eens 50 FOKkers bij elkaar in het huis moeten zetten ,
>>>>>>>>>>>>> BB Volgend jaar voor en door Fok!kers!! <<<<<<<<<<<<<<<<<
Maar wat zou het leuk zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.
Flugel in haar blote kont lopen met Muizemeis en om de haverklap hoor je "Dit is een waarschuwing"
En voordat het goed en wel is begonnen is het alweer afgelopen....
![]()
quote:
veel plezier...en handen boven water houden he?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef luciano het volgende:
Kga lekker sport op die superzender kijken in mijn bad , onder het genot van een hapje ( schaslickje , serieus hoor , de friteuse stond al aan ! ) en een drankje ( een CAIPIRINHA , yummieeeee ) , ik zie jullie later wel weer , ciaoooooo
Dus je gaat weg nu???quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef luciano het volgende:
Kga lekker sport op die superzender kijken in mijn bad , onder het genot van een hapje ( schaslickje , serieus hoor , de friteuse stond al aan ! ) en een drankje ( een CAIPIRINHA , yummieeeee ) , ik zie jullie later wel weer , ciaoooooo
Echhhhhhhht niet, wordt een dolle bende en ondanks nominaties blijft iedereen gewoon zitten waar hij zitquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.
Flugel in haar blote kont lopen met Muizemeis en om de haverklap hoor je "Dit is een waarschuwing"
En voordat het goed en wel is begonnen is het alweer afgelopen....
![]()
Volgens mij heeft Gert een geheime opdracht ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
De andere bewoners zijn niet hoogzwanger hè.
Onze Tan verdient een stukje extra steun.
Moet je kijken hoe ze erbij ligt... Zo kun je dus niet breien...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:15 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Dido is begonnen met een rij van 20, inmiddels heeft ze er 27. Hoe? Dat weet ze zelf ook niet.
stom weif, of is het toch een kerel misschien?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe ze erbij ligt... Zo kun je dus niet breien...![]()
Ach ze heeft er iig plezier in.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mooi he? Zo'n stralende blije zwangere vrouw....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Ook onze Tan draagt haar steentje bij.
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Ook onze Tan draagt haar steentje steekjebij.
[afbeelding]
Dat is dus het probleem. Ze kán níet breien.... Dan kun je beter rechtop gaan zitten...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
als je kan breien wel hoor
honderd jaar geleden toen breien een hype was, heeft Cuall het onder de knie gekregen en nu kan ik breien zonder te kijken Net als blind-typen
Tis gewoon eigen belang...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mooi he? Zo'n stralende blije zwangere vrouw....
Neu dat niet.... Ik herhaalde alleen wat ik vroeger van mijn moeder altijd hoorde als ik 'gezellig' met haar mee aan het breien was...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef ChantalC het volgende:
flugeltje is een pro?
Eg nie...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
wat leuk, alle verborgen talenten van de postende dames komen plotseling boven water....
Nu schijnt het wel zo te zijn dat breien weer helemaal hip isquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
wat leuk, alle verborgen talenten van de postende dames komen plotseling boven water....
Dat is waarschijnlijk dan ook de reden voor deze opdracht, promoten van de brei...ehhhh....sport?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu schijnt het wel zo te zijn dat breien weer helemaal hip is![]()
Ik las daar een aantal maanden geleden een stukje over in de krant, de breiwinkeltjes schijnen als paddestoelen uit de grond te schieten en ook de breimagazines vinden weer gretig aftrek.
Hell, als ik dit zo zie krijg ik ook meteen zin om een sjaaltje te gaan maken voor de winter....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ook ff breien... onderuit op de bank wel te verstaan
![]()
![]()
![]()
Heerlijk Flugeltej, hebbie ook slagroom?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff warme chocomelk maken, nog iemand een kopje?
Koekje erbij?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
doe mij maar het 2e bakkie maarquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
lekker maar heb net koffie gekregen van manliefquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Nee, helaas niet..quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Heerlijk Flugeltej, hebbie ook slagroom?![]()
Wat eng, jij droomt zelfs over BB.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef Knurkie het volgende:
over die fotos van Tanja...had Dido vorige week geen brief van dr zusje gekregen ik las zo iets op Talpa
Ja omdat het weer met haar zelf te maken heeft, babykleedjes... en ws kan/mag ze er ook wel 1 voor haar baby houden...en zolang het ik ik ik ik is bij Tanja, is ze blijquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef amaranta het volgende:
Wel mooi om te zien hoe betrokken ze is.
Eerste is net klaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef amaranta het volgende:
dat breien gaat best hard volgens mij...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben zeker nog steeds niet door dat Roel gewoon lui en egoistisch is.
quote:
Niet hard genoeg hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef amaranta het volgende:
dat breien gaat best hard volgens mij...
Bovendien moeten de lapjes ook nog tot dekentjes gebreid of gehaakt of gestikt worden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Ze moeten dus 25 dekentjes maken van elk 15 lapjes.... Dat zijn dus 375 lapjes...
Vandaag meegeteld zijn dat dus 4 hele dagen => dus iets meer dan 93 lapjes per dag.
Laten we dan voor het gemak het getal 95 nemen.
Ze mogen met zessen tegelijk breien. Is dus per breier per dag ongeveer 16 lapjes. Er zitten 24 uur in een dag, dus ze mogen 1.5 uur over een lapje doen....
Kortom, ALS ze 24 uur per dag de pennen bezet houden mogen ze 1.5 uur over een lapje doen. Op dat schema zitten ze dus nog niet....
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat ze ook 's nachts doorbreien of voor deze opdracht vroeger uit hun nest gaan rollen....
Ja ik vind het een leuke opdracht. Breiën is leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik maakte uit je reactie op dat je dit echt een leuke opdracht vond
Babydekentejs breien![]()
Dat kunnen de 6 overgebleven bewoners dus doen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bovendien moeten de lapjes ook nog tot dekentjes gebreid of gehaakt of gestikt worden....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Ze moeten dus 25 dekentjes maken van elk 15 lapjes.... Dat zijn dus 375 lapjes...
Vandaag meegeteld zijn dat dus 4 hele dagen => dus iets meer dan 93 lapjes per dag.
Ze mogen met zessen tegelijk breien. Is dus per breier per dag ongeveer 16 lapjes. Er zitten 24 uur in een dag, dus ze mogen 1.5 uur over een lapje doen....
Kortom, ALS ze 24 uur per dag de pennen bezet houden mogen ze 1.5 uur over een lapje doen. Op dat schema zitten ze dus nog niet....
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat ze ook 's nachts doorbreien of voor deze opdracht vroeger uit hun nest gaan rollen....
ben benieuwd wanneer dat kwartje bij de bewoners valt (dat ze dag en nacht moeten breien om het te halen).quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Iemand die het serieus neemt doet hooguit een kwartiertje tot een half uur over zo'n lapje.... (ik heb het dan bijvoorbeeld over m'n moeder)quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:48 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer dat kwartje bij de bewoners valt (dat ze dag en nacht moeten breien om het te halen).
ik heb zelf nooit echt gebreid, maar als je een beetje de slag te pakken hebt hoe lang doe je dan over zo'n lapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |