Mooi he? Zo'n stralende blije zwangere vrouw....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Ook onze Tan draagt haar steentje bij.
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Ook onze Tan draagt haar steentje steekjebij.
[afbeelding]
Dat is dus het probleem. Ze kán níet breien.... Dan kun je beter rechtop gaan zitten...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
als je kan breien wel hoor
honderd jaar geleden toen breien een hype was, heeft Cuall het onder de knie gekregen en nu kan ik breien zonder te kijken Net als blind-typen
Tis gewoon eigen belang...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mooi he? Zo'n stralende blije zwangere vrouw....
Neu dat niet.... Ik herhaalde alleen wat ik vroeger van mijn moeder altijd hoorde als ik 'gezellig' met haar mee aan het breien was...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef ChantalC het volgende:
flugeltje is een pro?
Eg nie...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
wat leuk, alle verborgen talenten van de postende dames komen plotseling boven water....
Nu schijnt het wel zo te zijn dat breien weer helemaal hip isquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
wat leuk, alle verborgen talenten van de postende dames komen plotseling boven water....
Dat is waarschijnlijk dan ook de reden voor deze opdracht, promoten van de brei...ehhhh....sport?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu schijnt het wel zo te zijn dat breien weer helemaal hip is![]()
Ik las daar een aantal maanden geleden een stukje over in de krant, de breiwinkeltjes schijnen als paddestoelen uit de grond te schieten en ook de breimagazines vinden weer gretig aftrek.
Hell, als ik dit zo zie krijg ik ook meteen zin om een sjaaltje te gaan maken voor de winter....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:27 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ook ff breien... onderuit op de bank wel te verstaan
![]()
![]()
![]()
Heerlijk Flugeltej, hebbie ook slagroom?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff warme chocomelk maken, nog iemand een kopje?
Koekje erbij?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
doe mij maar het 2e bakkie maarquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |