lekker maar heb net koffie gekregen van manliefquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff warme chocomelk maken, nog iemand een kopje?
Nee, helaas niet..quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Heerlijk Flugeltej, hebbie ook slagroom?![]()
Wat eng, jij droomt zelfs over BB.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef Knurkie het volgende:
over die fotos van Tanja...had Dido vorige week geen brief van dr zusje gekregen ik las zo iets op Talpa
Ja omdat het weer met haar zelf te maken heeft, babykleedjes... en ws kan/mag ze er ook wel 1 voor haar baby houden...en zolang het ik ik ik ik is bij Tanja, is ze blijquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef amaranta het volgende:
Wel mooi om te zien hoe betrokken ze is.
Eerste is net klaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef amaranta het volgende:
dat breien gaat best hard volgens mij...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:39 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben zeker nog steeds niet door dat Roel gewoon lui en egoistisch is.
quote:
Niet hard genoeg hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef amaranta het volgende:
dat breien gaat best hard volgens mij...
Bovendien moeten de lapjes ook nog tot dekentjes gebreid of gehaakt of gestikt worden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Ze moeten dus 25 dekentjes maken van elk 15 lapjes.... Dat zijn dus 375 lapjes...
Vandaag meegeteld zijn dat dus 4 hele dagen => dus iets meer dan 93 lapjes per dag.
Laten we dan voor het gemak het getal 95 nemen.
Ze mogen met zessen tegelijk breien. Is dus per breier per dag ongeveer 16 lapjes. Er zitten 24 uur in een dag, dus ze mogen 1.5 uur over een lapje doen....
Kortom, ALS ze 24 uur per dag de pennen bezet houden mogen ze 1.5 uur over een lapje doen. Op dat schema zitten ze dus nog niet....
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat ze ook 's nachts doorbreien of voor deze opdracht vroeger uit hun nest gaan rollen....
Ja ik vind het een leuke opdracht. Breiën is leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik maakte uit je reactie op dat je dit echt een leuke opdracht vond
Babydekentejs breien![]()
Dat kunnen de 6 overgebleven bewoners dus doen....quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Bovendien moeten de lapjes ook nog tot dekentjes gebreid of gehaakt of gestikt worden....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Ze moeten dus 25 dekentjes maken van elk 15 lapjes.... Dat zijn dus 375 lapjes...
Vandaag meegeteld zijn dat dus 4 hele dagen => dus iets meer dan 93 lapjes per dag.
Ze mogen met zessen tegelijk breien. Is dus per breier per dag ongeveer 16 lapjes. Er zitten 24 uur in een dag, dus ze mogen 1.5 uur over een lapje doen....
Kortom, ALS ze 24 uur per dag de pennen bezet houden mogen ze 1.5 uur over een lapje doen. Op dat schema zitten ze dus nog niet....
Bovendien zie ik het niet gebeuren dat ze ook 's nachts doorbreien of voor deze opdracht vroeger uit hun nest gaan rollen....
ben benieuwd wanneer dat kwartje bij de bewoners valt (dat ze dag en nacht moeten breien om het te halen).quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet hard genoeg hoor
Iemand die het serieus neemt doet hooguit een kwartiertje tot een half uur over zo'n lapje.... (ik heb het dan bijvoorbeeld over m'n moeder)quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:48 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ben benieuwd wanneer dat kwartje bij de bewoners valt (dat ze dag en nacht moeten breien om het te halen).
ik heb zelf nooit echt gebreid, maar als je een beetje de slag te pakken hebt hoe lang doe je dan over zo'n lapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |