quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:54 schreef Jojogirl het volgende:
Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden. Insteken, draad omslaan, overhalen en af laten glijden.
Maar dan sneller.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:55 schreef flugeltje het volgende:
Ze snáppen dus écht niet dat ze 24/7 door moeten breien....
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...quote:
Ik doe mee, maar dan moeten we wel foto's plaatsen!quote:
Roel ligt te slapen, en ik zie Menno en Joost ook niet zitten in de huiskamer. Zou dat niet de nachtploeg worden?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...
Het gemak waarmee de breiwerkjes momenteel aan de kant gelegd worden doet vermoeden dat ze dat nog niet helemaal doorhebben.
Jij eerst!quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar dan moeten we wel foto's plaatsen!![]()
en dan zitten er ook nog een paar perfectionisten tussen die het steeds uit (willen) halen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze het willen halen zullen ze wel moeten...
Het gemak waarmee de breiwerkjes momenteel aan de kant gelegd worden doet vermoeden dat ze dat nog niet helemaal doorhebben.
Ik hoop het wel, anders zie ik nog wel gebeuren dat ze dinsdag ineens tot de conclusie komen dat ze het never nooit gaan halen en ze dus gewoon opgeven....quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel ligt te slapen, en ik zie Menno en Joost ook niet zitten in de huiskamer. Zou dat niet de nachtploeg worden?
Dit voorstel moet je Peter6000 doen, die gaat gelijk breinaalden kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:57 schreef cevece het volgende:
Als we nu gaan kijken wat 6 mensen op FOK! kunnen breien in dezelfde tijd. Wij doen het tussen werk/streamen/koken etc. door. Als de bewoners meer halen dan ons dan hebben zij uiteraard feestje gewonnen. Hebben wij meer dan zij, dan is Hummie verplicht om volgend jaar dus echt een BB met Fokkers te doen. Lijkt me strakke deal![]()
Ik brei wel hoor
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!quote:
Succes!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Effe snel met mijn telefoon gemaakt, ik ga nu beginnen!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's met 3 "naalden" !!! Het moeten lapjes zijn johquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |