mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...quote:
Reputatiequote:Op zondag 16 oktober 2005 18:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:03 schreef luciano het volgende:
JDM zou idd eens 50 FOKkers bij elkaar in het huis moeten zetten ,
>>>>>>>>>>>>> BB Volgend jaar voor en door Fok!kers!! <<<<<<<<<<<<<<<<<
Maar wat zou het leuk zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.
Flugel in haar blote kont lopen met Muizemeis en om de haverklap hoor je "Dit is een waarschuwing"
En voordat het goed en wel is begonnen is het alweer afgelopen....
![]()
quote:
veel plezier...en handen boven water houden he?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef luciano het volgende:
Kga lekker sport op die superzender kijken in mijn bad , onder het genot van een hapje ( schaslickje , serieus hoor , de friteuse stond al aan ! ) en een drankje ( een CAIPIRINHA , yummieeeee ) , ik zie jullie later wel weer , ciaoooooo
Dus je gaat weg nu???quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef luciano het volgende:
Kga lekker sport op die superzender kijken in mijn bad , onder het genot van een hapje ( schaslickje , serieus hoor , de friteuse stond al aan ! ) en een drankje ( een CAIPIRINHA , yummieeeee ) , ik zie jullie later wel weer , ciaoooooo
Echhhhhhhht niet, wordt een dolle bende en ondanks nominaties blijft iedereen gewoon zitten waar hij zitquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou APK iedereen een beuk verkopen.
Flugel in haar blote kont lopen met Muizemeis en om de haverklap hoor je "Dit is een waarschuwing"
En voordat het goed en wel is begonnen is het alweer afgelopen....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |