Het ziet er naar uit dat het voor ons streamers errug leuk gaat worden de komende dagenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: het gaat niet om het modegevoel, het gaat om de cognitieve ontwikkeling van de kleine
Hij kan in deze groep met dit soort termen blijven smijten natuurlijk, hij heeft een waarheid in pacht door zijn studie
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...
Het kan daar dus niet aan gelegen hebben.
Ze staat op het punt te gaan bevallen, dan worden vrouwer liever, eindelijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En met dat laaste ga je dus mis cual..... Ben je al mijn posts van daarstraks vergeten waarin ik aangaf dat ik het vreemd vond dat Tanja zo vrolijk en amicaal was vandaag...
Het kan daar dus niet aan gelegen hebben.
Of ze had natuurlijk vanmiddag in de dbk al te horen gekregen dat ze foto's zou krijgen.... Daar zou ik ook wel vrolijk van worden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
[..]
er zit vandaag een steekje los aan haar
![]()
![]()
en ik koken....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
ik ga ff eten
Als je die breinaald eens in jou stopt zul je merken dat jij ook gaar bent, waus!quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ff wat leuke uitdrukkingen gevonden![]()
** een steekje laten vallen = een foutje maken
** ergens een punt aan breien = tot een oplossing komen
En ook nog een leuk weetje:
Breinaalden worden ook gebruikt om te controleren of cake gaar is. Als de breinaald in de cake wordt gestoken als hij nog in de oven staat, en de naald komt er droog weer uit, is de cake gaar.
![]()
daarom typte ik dus ook een waarheid, en niet de waarheidquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
het is wijsheid
Het is Roel zijn waarheid en niet de waarheid. over wijsheid ga ik het niet met je hebben, maar Roel zit regelmatig echt dom te lullen
heeft Joost zelf al verteld waarom hij opeens zo'n walgelijke geitensik heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat Geitebreier baardje van Joost is overigens ook geen gezicht...
rob kan alles heel goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat kan Rob snel breien.
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:28 schreef Bocaj het volgende:
@Peter6000
Het wordt tijd dat je jezelf eens kenbaar maakt!
Werknemer endemol?
Vriend Tanja (ouders?)
Vertel! NU!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan ff iemand een schop onder tegen die breinaald geven, zodat ie in haar oog komt. Dan heeft ze tenminste een goede reden om te pieperdepiepen en wapperdewappen.
[afbeelding]
ssssssssssstquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
Als je je afvraagt waarom het nu zo rustig is....: iedereen is nu een CU2 van een zekere Peter aan het lezen.....quote:
Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
Ik was onder de indruk van deze....geloof niet dat die fake was...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb vanmiddag een mailtje aan Hummie gestuurd dat ik vond dat er meer genaaid moest worden in het huis.... Ik denk dat ze me verkeerd begrepen heeft....
Oké..laten we een topic openen. Iets als: Help Peter6000 de winter door.quote:
Boeiuh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
hufter....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
De andere bewoners zijn niet hoogzwanger hè.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef Black_Orchid het volgende:
Begrijp ik nu goed de bewonners geen post van thuis krijgen maar Tanja wèl foto van thuis heeft gekregen???
Denk je er nog even aan zometeen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
mmmm...word je lekker rustig van...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je er nog even aan zometeen?![]()
[afbeelding]
ja en dat kan ze niet zo goed dus heeft ze het maar aan nattelie gegevenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:34 schreef Cuaderno het volgende:
opperste concentratie bij dido
[afbeelding]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Duidelijk...punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Schop hem er gewoon een paar weken af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Schop hem er gewoon een paar weken af.
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.![]()
Waarom post je een foto van je opaquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef Gert het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
Ik ga niet naar het Binnenhof, zelfs niet als jij in een dwangbuis komt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....
Ga jij maar eenzame mensen pesten.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef Mike1964 het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....
mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |