Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
Duidelijk...punt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Schop hem er gewoon een paar weken af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit soort 'geintjes' kun je achterwege laten. Dit geldt voor alle miskraam-opmerkingen trouwens.
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Schop hem er gewoon een paar weken af.
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Of iets met breinaalden, Schaslick, pindakaas, uien en een BBQ.![]()
Waarom post je een foto van je opaquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:50 schreef Gert het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
Ik ga niet naar het Binnenhof, zelfs niet als jij in een dwangbuis komt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Dat kan wat worden tussen mijn " vriend " APK en ondergetekende , als we samen naar het Binnenhof moeten om een FOK_petitie aan de SP aan te bieden ....
Ga jij maar eenzame mensen pesten.quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:52 schreef Mike1964 het volgende:
Trouwens, in het wereldje waarin jij verkeert, is vriendschap ongeveer net zo fake als die middenscheiding op je voorhoofd....
mwoaahhh...had wat sterkers verwacht, gezien je reputatie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |